Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Рипањац 405":1mr0emhw je napisao(la):
Нису сви такви, веруј ми... Ево и код ЛЕ серије само #3221 генерално не ваља, исто зна да се каткад осети тај мирис који описујеш (посебно на успонима), остали су мање-више одлични... :wink: Уосталом, Карабурмино одржавање је излишно и спомињати, ништа чудно за њих!
Nije opravdanje brate moj. IK-218M je 4 godina mlađi od Solarisa, Karaburma poseduje i jedna i druga vozila pa opet Ikarbus deluje istrošenije. Ne znam zašto naša država puca sebi u nogu, ok proći ćeš sad jeftinije, ali silne popravke i to što će ti generalno autobus trajati dosta kraće će na kraju da naprave veće troškove. Ali ono, ne znam što se uopšte čudim kad to njima odgovara skroz. Više mogućnosti za pranje novca.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Није то ништа, у појединим Кинезима је већ кренуо да се клобучи подолит јер су га у старту лоше залепили што се уопште не може рећи за ИК, а у даљем тексту ћете видети и зашто... Ствар је у томе што се подови возила неадекватно перу, уместо да то чине џогером, они користе шмрк. Тиме пропада не само подолит, већ и подна блажујка, што временом доводи до омекшавања пода и опасности од пропадања путника. Што је најзанимљивије, Соларисе тако сигурно не перу јер не смеју, па се на делу види селективност у одржавању међу маркама, довољан доказ је да ни у једном Аривином ИК-112 нисам видео да се игде потклобучио подолит. Што се тиче лошег подолита у Кинезима, видео сам то конкретно у #3446 на 401 прошле седмице. Још једна од мана спрам ИК, колико год Кинези били бољи од дојучерашњих лименки, је та да се кроз џиновске отворе за климу види снопље и снопље разних каблова и чудеса, па још обасјаних неком светлошћу. Док сви нормални произвођачи крију несавршености, они их показују, ужас један. Стварно су морали неко мање упадљиво решење да изведу.
 
Arriva ima drugačiji sistem pranja, osim standardno sakupljanja krupnog smeća, brisanja džogerom svaku noć, imaju dva puta mesečno generalno pranje svakog vozila, iznutra, dakle stakla, paneli sa strane, sedišta, kao i vanredna dešavanja tipa grafiti. Daleko je od sjajnog, ali sa nekim sistemom, bar deluje pristojno.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
@ Vinča307

Videh ga danas,displej pokvaren i pise 89 Cukaricka padina :/

Nisam znao da je toliko devastiran iznutra :O
Treba to prijaviti za saniranje...
 
Od kad je došao i dalje piše 89, ne znam da li je toliko teško da promene liniju, a trebalo bi to da srede jer inače je dobar bus, lepo vuče.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686300#p686300:18vv5fmd je napisao(la):
Vinča307 » 06 Dec 2019, 18:14[/url]":18vv5fmd]Od kad je došao i dalje piše 89, ne znam da li je toliko teško da promene liniju, a trebalo bi to da srede jer inače je dobar bus, lepo vuče.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Izlepili papir jer displej ne radi.
Nadam se da je u garantnom roku,ipak je bus "nov".
ja sam ranije preko busevi.com prijavio #3211 & #3252 i to su popravili.Isto na #3258 pise 408 i taj je pokvaren.

Inace,jako volim IK112m,mnogo vise nego IK112LE.Vidim na 311 voze #3210 & #3250.Sto je jako dobro.
 
#3253 na 44 je isto imao pokvaren displej na kom je do nedavno pisalo "89 - Novi Beograd (Blok 72)", a sad piše "Za garažu", tako da nešto je možda Novatronic zeznuo sa tom serijom displeja.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Novatronic nije pravio te displeje, pravio je na Higerima i oni su odlični, menjaju trasu automatski nakon svakog kruga.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
iTech дисплеји су на М серији из 2016./17., а Новатроникови само на ИК-218М из 2013. :wink:
 
Pa kakav je Novatronic na kraju? Neki kažu da je dobar, neki kažu da je smeće... Šta je istina? Negde između?

Inače evo jedne blesave situacije iz Bulevara Oslobođenja od pre neki dan.
Na liniji 31 Solaris kome displeji ne rade, na šajbni mu stoji papir koji kaže ''31'' a ispred trećih vrata (iza Mozzart reklame) mu ostao papir koji kaže ''43'' :lol: :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686282#p686282:3opa7c08 je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Dec 06, 2019 4:59 pm[/url]":3opa7c08]Није то ништа, у појединим Кинезима је већ кренуо да се клобучи подолит јер су га у старту лоше залепили што се уопште не може рећи за ИК, а у даљем тексту ћете видети и зашто... Ствар је у томе што се подови возила неадекватно перу, уместо да то чине џогером, они користе шмрк. Тиме пропада не само подолит, већ и подна блажујка, што временом доводи до омекшавања пода и опасности од пропадања путника. Што је најзанимљивије, Соларисе тако сигурно не перу јер не смеју, па се на делу види селективност у одржавању међу маркама, довољан доказ је да ни у једном Аривином ИК-112 нисам видео да се игде потклобучио подолит. Што се тиче лошег подолита у Кинезима, видео сам то конкретно у #3446 на 401 прошле седмице. Још једна од мана спрам ИК, колико год Кинези били бољи од дојучерашњих лименки, је та да се кроз џиновске отворе за климу види снопље и снопље разних каблова и чудеса, па још обасјаних неком светлошћу. Док сви нормални произвођачи крију несавршености, они их показују, ужас један. Стварно су морали неко мање упадљиво решење да изведу.

Šta kažeš ne kvase Solarise ?
Kvase se i Solarisi samo tako. Nego šta se dešava zimi ? Unese se velika količina snega koji se topi, ili kad pada kiša puno vode završi na podu autobusa. Lepo vam pričam da je karoserija Solarisa napravljena čvrsto ko tenk i da bus vredi svaku paru.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 2
 
Najbolja GSPova nabavka u ovom veku. Uz još par drugih. Ali Solarisi su definitivno broj 1.

Šteta što slepčine ponovo nisu pazarili od njih nego postadosmo svetski buvljak i otpad.
 
Bender Rodriguez":3gr28mta je napisao(la):
Najbolja GSPova nabavka u ovom veku. Uz još par drugih. Ali Solarisi su definitivno broj 1.

Šteta što slepčine ponovo nisu pazarili od njih nego postadosmo svetski buvljak i otpad.
Uvek sam se nadao da ću videti Solarisa na 307, ali od toga naravno da nema ništa

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@ Žika
Не, нисам рекао да их не квасе, него да их намерно пажљивије перу него ИК. :wink:
Шта знам, јесу они овако ОК, утегнути и све... али их лично сматрам прецењеним, некако је њима почело нарушавање вишедеценијске унификације компонената по погонима (имају ДАФ моторе, док је раније било правило да су у Космају возила са Мерцедесовим, а у свим осталим са МАН-овим моторима). Лично, вратио бих ту унификацију јер олакшава одржавање вишеструко, са изузетком новопридошлих Хајгера и БМЦ-а, па бих за Космај купио 55 нових Конектоса као новосадски (само дизелаши), а за остале MAN Lion's City, и то озбиљнију количину, сигурно преко 200 (200 зглобова као достојна замена за Соларисе и још нешто солаћа) у више контингената. А Соларисе бих разделио као донацију слабије развијеним општинама по Србији.
 
I GSP pa i Ikarbus mogu da se ponašaju civilizovano kad ima ko da ih natera. Evo danas kod Ušća videh Japanca, čini mi se gb 872, koji izgleda kao da je izašao iz fabrike. Sa sve SVIM lajsnama sa strane, svim originalnim sijalicama i nalepnicama o donaciji identičnim kao one stare iz 2003. Ma bukvalno izgleda isto kao pre tačno 16 godina kad je stigao sa ostalima.
Sad mi krivo što nisam slikao ali žurio sam.

Elem, to je zato što ima ko da im bdi nad glavom i opominje ih kako se stvari rade. Inače čim ih pustiš s lanca, potpuno podivljaju.
 
Ripanjac , ne bih rekao da je ono na slikama pažljivo pranje. Vidiš da je crevo u autobusu i da se ceo natapa bukvalno od plafona naniže.
Ikarbusi očigledno nemaju taj tretman je nema svrhe da se generalno peru kad su ofucani ko ker pred smrt. I kad bi ih ovako prali mislim da bi se raspali pre sušenja.

Unifikacija, to u GSP-u već godinama ne postoji. Ono što su mogli da sve Solarise prebace u jedan pogon i da se oni mlate sa delovima. Inače DAF-ovi motori su se lepo pokazali osim bregastih osovina. Da li je to posledica startovanja pod gasom onako hladnog motora ili nešto drugo tih informacija nemam.
Dakle motor generalno nema problem jer je sistem za hlađenje odlično urađen. Niti jedan autobus nije prokuvao a već su ušli u sedmu godinu. Ikarbusi ako izdrže godinu dana puna kapa, a mislim da pre navršene godine kreću probleme sa kuvanjem. I ne samo to karbus večito gubi rashladnu tečnost pa je potrebno dolivanje u toku smene i šta doliti ?
Zašto Solaris ne gubi rashladnu tečnost na dnevnom nivou ?
 
Ja volim Solarise, i vozio sam se u najnovijem Urbino 18 u Krakovu.Beše to milina, sa full opremom, idu na 3 min i to bukvalno, mnogo lepo su rešili probleme gužve tako što su u oba smera do okretnice jednosmerne \o/
Jako bih voleo da se u budućnosti nabavi još :)
 
Švabe ih nikako ne vole.
U ovoj firmi ima par komada starih koji služe za prevoz dece ili osoba sa posebnim potrebama i njih nešto posebno ne vole.
Imaju slabe motore i kratak prenos sa četvoro stepenim Voith-om pa muka živa po brdima a kad izbije na ravnicu ubije od buke je ne može više od 80.
 
Nadam se da postoji neko u vladi koji ima bar malo mozga i iskustva sa GSPom pa da preporuči nove Solarise. Ako završimo sa još 100 zglobnih BMCova teško nama.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ne postoji mozak , postoje interesi tj punjenje džepova i držanje pod kontrolom.
 
Da postoji mozak uzeli bi već sad bar 70 Solarisa, ali očigledno da mozga nema bi tako bilo lakše održavanje vozila posebno u Karaburmi gde imaju i zglobne već.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@Bender Rodriguez

Novatronic je mnogo bolji, pogledaj samo koliko displeja radi, i na N serijama, onima iz 2011. i iz 2013. godine.. Mnogo bolje njihovo rešenje jer za iTech displeje treba daljinski koji stoji obično na ulazu/izlazu iz garaže kod portira i slabo ko zna da menja natpis. Imao je svaki bus daljinski ali se izgube, ode baterija ili tako nesto i posle se niko ne bavi time.. Novatronic lepo ima zasebni deo koji kontroliše displej i sve se preko toga može namestiti, ne zavisis od garaže i daljinskog..
 
Švabe ih nikako ne vole.
Реално, с пуним правом имају такав став... Сувише су то прецењена возила, док су нека друга неоправдано потцењена. Као Необуси, на пример.
 
Vrh