Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685419#p685419:53vp3fcn je napisao(la):
Žika » Sre Dec 04, 2019 1:54 pm[/url]":53vp3fcn]Sigurno nisu hteli/smeli da petljaju sa naduvavanjem cene za ove naše hohštaplere.

Kolega prvi dan sa Conecto-m.

Pogledajte prilog 1

i ja sa Citrarom


file.php

file.php
Oho, 80!
A samo 14,5l potrošnja. Nizbrdo bilo?
Za šta je onaj taster desno od tempomata na konektu?
 
Samo još da vidimo solaća na 18 i kompletirali smo sve zglobne linije. :)
 
Branik , drži se 90 kad god može. A to dugme na volanu možda za listanje na bordu, ima i ovaj Citaro samo sa suprotne strane.
Inače u Citaru nikako da se namestim, položaj sedenja a na to se nadovezuje pedal kočnice koja je viseća. Više mi odgovara papuča, lepo na njoj imam oslonac i naginjem a ovo kod Mečke nekako guraš.
 
Meni je zbog leđa mnogo važno da sedim visoko i daleko sa što pravijim nogama. A najviše sam voleo onu wabco papuču. Najlake sam dozirao nogu. Njih više nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685532#p685532:3gs816v1 je napisao(la):
KizaNoSleep » Sre Dec 04, 2019 6:39 pm[/url]":3gs816v1]""" ."""

Pa u centar se inace i trpa sve najkvalitetnije,prvi kontigenti i vecina novih vozila vozi na centralnim linijama,npr SP Kosmaj (22A,27E,53,83,89).To za cistocu vozila je tacno,lose se odrzava.
Fora je sto na vecini centralnih gradskih linija fali zglobnih vozila,kojih trenutno nema,pa su "gradski oci" prinudjeni da trpaju hrpu solo vozila kako bi kompenzovali rupe koje se stvaraju jer se 5 solo vozila zaglavi u guzvi,i onda kasne na okretnicu.Normalno je da uvek zapadne neko lose vozilo,zamisli vozis se sa 4/6 tako losih i to godinama,kao neki sa poteza "300 ^ 400".
Tvoje poredjenje ljudi i stvaljanje jednih ispred drugih govori dovoljno...na zalost,to misli vecina ovih glava sto i stavlja vozila na linije i ukida ih (citaj 19 & 28).

A da,i to sto u centru moze da se presedne na drugu liniju koja isto ide na min 7 min ili mozes peske,to nema veze.Ipak se ima neka alternativa.
Zato mi na periferiji moramo da cekamo 20+ min i to sto 3 vozila za redom ne dodju jel ? Iima dosta ljudi koji putuju 2h i nemaju direknu liniju do centra,pa nikom nista.
Bitno je da treba da se favorizuje jedan a da drugom bude konstantno lose.Ne slazem se.
Pretpostavljam da se ovo "trpa" odnosi na preterivanje, jer u akcenat treba staviti na kvalitetniju organizaciju, a ne na prosto povećavanje broja vozila. Novija i kvalitetnija vozila su pouzdanija i trebalo bi ih stavljati na linijama koje su ne samo važne zato što su centar i njima se vozi veliki broj građana iz uslužnog sektora, već zbog efikasnije organizacije saobraćaja i javnog prevoza. Javni prevoz je mnogo više opterećen u centralnim zonama gde u špicevima nastupaju velike gužve. Mnogo je veća verovatnoća da se u takvim "kreni-stani" situacijama starija vozila pokvare, slabije su tehnički osposobljena za takve situacije, vozači su više pod pritiskom, jer ih pored vožnje opterećuju razni problemi na vozilu, itd. Uglavnom, kad rekoh da ne razumem zašto se u špicu kroz centar ubacuju stara, prljava i poluispravna vozila onda je to s obzirom na čitavu lepezu razloga, a ne na bilo kakve diskriminacijske razloge. …
Što se tiče zglobnih buseva sigurno je da bi baš oni u špicevima smanjili gužve, ali ako ih trenutno nema, onda treba napraviti reorganizaciju pa da u špicevima dolaze dva vozila u paru, jedno za drugim na svakih 7 minuta, a ne da svakih 7 minuta naiđe jedno vozilo. Negde bi čak moglo da idu i tri vozila zaredom, recimo već pomenutu 83 bi možda mogla da ide recimo, od pola sedam na svakih 7 minuta ide najpre dva puta po jedno vozilo, pa onda dva puta po dva vozila, pa dva puta po tri vozila, pa onda opet dva puta po dva vozila i onda zadnja dva puta oko 9 po jedno vozilo. Ili neka druga frekvencija s obzirom na broj putnika koje bi trebalo brojati i po danima, jer nije svaki radni dan podjednako opterećen, a nisu ni razlozi opterećenja uvek isti. Recimo, sada kad počne novogodišnje ludovanje treba imati u pripremi mnogo više varijanti i fleksibilnosti nego običnim danima. … Uglavnom, hoću reći da je potrebno veoma ozbiljno planiranje.
Normalno je da frekvencija polazala bude značajno manja na periferiji nego u centru, jer su potrebe građana mnogo manje. Ono što je problem sa tim linijama na periferiji jeste što vrlo često nisu ni približno tačne u polascima pa se čeka i više od pola sata, umesto 20 minuta. Zbog čega je to tako nije jasno, jer na tim linijama gužve nikada nisu tolike da mora biti većih kašnjenja, a pogotovo ne i ispadanja termina.
Ne delim ljude po tome gde su i šta obavljaju, svaki je čovek jako bitan, kao i posao koji obavlja, ali baš zato ne može da bude isti tretman za one koji žive u naseljima sa 100.000 i onih sa 10.000 stanovnika, tamo gde prolazi 200 vozila na sat i tamo gdje ih prolazi hiljadu, tamo gde je poslovna i tamo gde je stambena zona itd. Koliko vidim, ni oni kojima je organizovanje javnog prevoza nemaju sposobnost fleksibilnog funkcionisanja, već funkcionišu prema davno uspostavljenim šemama. Beograd dana i pre 10 ili 20-30 godina nije isti. Sve je mnogo veće i složenije pa to zahteva i mnogo sofisticiraniji način organizovanja javnog prevoza. Sigurno da ubacivanje stari, poluispravnih i prljavih vozila u špiceve nije sofisticirano rešenje, već neko "u hodu", u stilu "imamo li išta da ubacimo". To podseća na putare koji iznenadi sneg u sred zime, pa zbog toga ne stignu da očiste puteve na vreme. U suštini radi se o nedovoljno savesnoj i odgovornoj organizaciji rada, a ne o iznenađenju. …
 
Privatni prevoznik unacop....
Covek se na stajališu zaglavio sa kolicima za kupovinu i zablikirao vrata i vozač je posle tek 10 sekundi odluci da ipak otvori vrata.
Jedan od putnika je rekao zašto ne otvoriš vrata čoveku
Dok je vozač drsko izašao i rekao smri se nemoj da ti "odšrafim" glavu i zalupio vrata od vozačke kabine
Polazak je u 12:46 sa terminu sa novi beograd paviljoni vozač je krupan visok i tokom vožnje uvek priča preko slušalica na telefonu celu trasu kad god ga vidim.
Sramota je da takvi ljudi bez imalo kulture neemancipovani i prosti prevoze građane i odgovaraju za njihove živote.
Ako neko zna nek prosledi ovo nadležnima jedva živu glavu izvukosmo do altine
 
Krivo/glupo mi je što se dešava nekad da se vozilo kreće s otvorenim vratima a da niko od putnika neće da skrene pažnju vozaču. Ili skrene pažnju tek nakon podužeg vremena ili pošto se vozilo dobrano napuni.

Ali ne mogu da ih krivim jer kapiram da većina ljudi pretpostavi da su se vrata pokvarila, ili da će vozač sam primetiti i zatvoriti ih.
Međutim isto tako zaboravljaju da neće ništa da im bude ako samo viknu '' ta-i-ta vrata!'' i daju vozaču do znanja.

Juče sam baš imao takvu situaciju. IK-103 (ako se dobro sećam) na 25ici, i negde kod Dušanovca se treća vrata otvore/zatvore kad nije trebalo i ostanu da stoje otvorena u toku vožnje (dok su ostala zatvorena). Nije bio pun autobus ali bilo je dosta ljudi. Neki su čak sedeli tik pored zone tih vrata. I niko ništa. Na kraju viknem vozaču ''treća vrata!'', on baci pogled, zatvori ih. I to je to. A da sam čekao da ostali odreaguju, pa... verovatno bismo danas čitali u novinama ''putnici sinoć ispali iz autobusa u pokretu na Dušanovcu''... :roll:

Razumem da smo kao narod odavno naviknuti, pa i vaspitani, da ne talasamo, da uvek može gore, i da se ne upuštamo u ono što nas se ne tiče direktno, do te mere da ljudi neće da reaguju čak ni na ove banalne stvari. Ali mislim s druge strane, nije kao da će neko da te bije ili gleda kao ludaka ako vikneš vozaču da su mu vrata otvorena... :roll: Drugi putnici mogu samo da budu zadovoljni zbog toga, a bogami i vozač. Jer time i njega spasavaš opasnosti da, daleko bilo, odgovara za nesrećni slučaj i nosi nekoga na duši. U svakom slučaju, ništa ne košta, a mnogo znači.
 
Bender, prvo i osnovno pre kretanja je da se uveriš da su ti sva vrata zatvorena. To je uglavnom lakše na solo busu, dok recimo na niskopodnim Ikarbusevima muka živa. Em su stavili mala ogledala em na njima se ne vidi bukvalno ništa dalje od drugih vrata kada se malo popuni harmonika.E ta III i IV vrata te uvek iz.je*******u kad kod ti nešto omete pažnju pa ne proveriš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685898#p685898:12twa7r0 je napisao(la):
IK101 » Čet Dec 05, 2019 1:36 pm[/url]":12twa7r0]Privatni prevoznik unacop....
Covek se na stajališu zaglavio sa kolicima za kupovinu i zablikirao vrata i vozač je posle tek 10 sekundi odluci da ipak otvori vrata.
Jedan od putnika je rekao zašto ne otvoriš vrata čoveku
Dok je vozač drsko izašao i rekao smri se nemoj da ti "odšrafim" glavu i zalupio vrata od vozačke kabine
Polazak je u 12:46 sa terminu sa novi beograd paviljoni vozač je krupan visok i tokom vožnje uvek priča preko slušalica na telefonu celu trasu kad god ga vidim.
Sramota je da takvi ljudi bez imalo kulture neemancipovani i prosti prevoze građane i odgovaraju za njihove živote.
Ako neko zna nek prosledi ovo nadležnima jedva živu glavu izvukosmo do altine


Da li ga je zaglavio prilikom izlaska ili ulaska u vozilo ?
 
Da li ga je zaglavio prilikom izlaska ili ulaska u vozilo ?
[/quote]

krenuo je da ulazi vrata su krenula da se zatvrajaju prvo je stavio kolica koja su ostala između vrata i kad je jedan čovek rekao vozaču da otvori vrata vozac tek posle 10 ak sek drži čoveka u neizvesnosti i otvara vrata ustaje i zapretio to što sam naveo u predhodnom postu
 
Glupo ponašanje. Trebao bi da sačeka kad je već ubacio kolica.
 
Privatni prevoznik unacop....
Covek se na stajališu zaglavio sa kolicima za kupovinu i zablikirao vrata i vozač je posle tek 10 sekundi odluci da ipak otvori vrata.
Jedan od putnika je rekao zašto ne otvoriš vrata čoveku
Dok je vozač drsko izašao i rekao smri se nemoj da ti "odšrafim" glavu i zalupio vrata od vozačke kabine
Polazak je u 12:46 sa terminu sa novi beograd paviljoni vozač je krupan visok i tokom vožnje uvek priča preko slušalica na telefonu celu trasu kad god ga vidim.
Sramota je da takvi ljudi bez imalo kulture neemancipovani i prosti prevoze građane i odgovaraju za njihove živote.
Ako neko zna nek prosledi ovo nadležnima jedva živu glavu izvukosmo do altine
Е зато су они сензори који сами отварају врата при детекцији препреке на новим Икарбусима (ЛЕ, М и Н серија) одлична ствар, ма колико их неки критиковали. Триста пута безбедније од оне гиљотине на Соларисима, ја бржа врата у животу нисам видео. :shock: Само што ти аутобуси нису баш за наше ,,а ла токијски метро" гужве.
 
Рипањац 405":zyebnnve je napisao(la):
Privatni prevoznik unacop....
Covek se na stajališu zaglavio sa kolicima za kupovinu i zablikirao vrata i vozač je posle tek 10 sekundi odluci da ipak otvori vrata.
Jedan od putnika je rekao zašto ne otvoriš vrata čoveku
Dok je vozač drsko izašao i rekao smri se nemoj da ti "odšrafim" glavu i zalupio vrata od vozačke kabine
Polazak je u 12:46 sa terminu sa novi beograd paviljoni vozač je krupan visok i tokom vožnje uvek priča preko slušalica na telefonu celu trasu kad god ga vidim.
Sramota je da takvi ljudi bez imalo kulture neemancipovani i prosti prevoze građane i odgovaraju za njihove živote.
Ako neko zna nek prosledi ovo nadležnima jedva živu glavu izvukosmo do altine
Е зато су они сензори који сами отварају врата при детекцији препреке на новим Икарбусима (ЛЕ, М и Н серија) одлична ствар, ма колико их неки критиковали. Триста пута безбедније од оне гиљотине на Соларисима, ја бржа врата у животу нисам видео. :shock: Само што ти аутобуси нису баш за наше ,,а ла токијски метро" гужве.

Šta bi odna rekao za onaj noviji liaz koji radi na 81 ono nije autobus ono je pilicarnik :lol:
ljudi ne mogu da disu unutra koliko je usko kad se svi nagomilju
a za solaris imam utisak da bi vrata prepolovila čoveka
 
Ма нисам мислио на пространост, већ што такав систем врата дуже задржава возило на стајалишту. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686043#p686043:2w0jqf14 je napisao(la):
Рипањац 405 » Čet Dec 05, 2019 6:45 pm[/url]":2w0jqf14]Ма нисам мислио на пространост, већ што такав систем врата дуже задржава возило на стајалишту. :wink:

Spominjao si metro i gužve pa me asociralo
Nov sam na forumu pa se ne snalazim bas najbolje oko citiranja :roll:
 
@ Рипањац 405

Kad smo vec kod vrata,kaze mi drugar,bio danas #3212 (IK112LE) na 305,i pokvarena su zadnja vrata.Nista cudno,jer je usko i mnogo ljudi se hvata za one delove za koje ne bi trebali :D
Mrtva trka sa LIAZ-om,u problemima sa guzvom ;)
 
#3217 (IK-112LE) isto ima zadnja vrata koja se otvore pa krene jedno krilo sâmo da se zatvara ponekad, tako da ljudi sa rančevima budu ponekad zarobljeni

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685667#p685667:1j063bok je napisao(la):
branik » Sre Dec 04, 2019 11:56 pm[/url]":1j063bok]Meni je zbog leđa mnogo važno da sedim visoko i daleko sa što pravijim nogama. A najviše sam voleo onu wabco papuču. Najlake sam dozirao nogu. Njih više nema.
Pričamo o ovoj papuči?



i meni savršeno odgovara.
 
Може ли ми неко објаснити ову крајње чудну (и ниђевезну) зврчку са таблицама на Кинезима? Видим да је, примера ради, #3381 BG 1773-OX, а #3516 BG 1707 па нека 2 слова која сам заборавио. Испаде #3516 старији од #3381...
И, нажалост, једна веома тужна фотка из тог истог #3516 на 405... Оволико неваспитање скоро нисам видео, боли ове дегенерисане клинце уво што тај нови аутобус некоме треба, а они шарају седишта... ЗА ЗАТВОР!

И шта сад, треба да сви ми културни останемо без иједног новог аутобуса на линији због шачице дегенерика? Прегледати камере у возилу и поднети кривичне пријаве, без изговора!
 
IK-218M #3284 ja mislim (sa reklamom)... Vozio se danas u njemu od početne do Gl pošte, ono vozilo kao da je starije od Solarisa 5 godina jbt. Razdrndan, unutra smrdi kao da nešto gori, prljav do bola i plus što mu u zadnjem delu ulazi toplota od motora. Solaris je avion za njega.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Нису сви такви, веруј ми... Ево и код ЛЕ серије само #3221 генерално не ваља, исто зна да се каткад осети тај мирис који описујеш (посебно на успонима), остали су мање-више одлични... :wink: Уосталом, Карабурмино одржавање је излишно и спомињати, ништа чудно за њих!
 
Nisu Higeri stizali po redu, da tako kažem, pa iz tog razloga su i po pogonima izmešani. Kako je koji kontigent dolazio, tako su i redom registrovani.
 
Danas sam se navozao dosta (od Vince do Grocke,pa do Ustanicke i vratio u Bolec)...ono sto je jako lose je to sto ni u jednom Higeru u kom sam bio(ok bio sam u 3 komada),ne radi Wi Fi :/
A nalepnice svuda naokolo izlepljene,kao docek da prave.
Proveravao sam u #3402 na 302 i u #3524 na 305, i nema ni u popisu wi fi uredjaja.
Jel se to ponavlja prica kao i sa IK112m serijom gde nigde ne radi ?

Mislim da je to stvarno sramota.
 
U Higerima imaš wifi, ali je zaključan i ima šifru.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh