Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Da,verovatno će i ova još 2 biti uskiri

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Zna li se koji su modeli u pitanju?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Kad ukucam to izbaci mi ove solo modele koje smo dobili. Može neko da priloži slike tih zglobnih ovde?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
43 izgleda komplet solo postala.
Oni ljudi nisu normalni...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pa šta će kad imaju brdo solo, a nemaju zglobne

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
A kako su imali zglobne do dolaska Higera, pa linija je nekada bila komplet zglob, okej da izbace par zglobova i ubace solo, ali baš sve izbaciti...
I u zglobni se teško uđe...

Verovatno osveta što se pobunili protiv skraćenja do Pančevca.
Tačno me ne bi čudilo da je Vesara rekao, šalji solo, pa nek se guraju do Trga, kad hoće na Trg.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pa imaju oko 90 ispravnih Solarisa,zglobne M-ove, 202-ki par komada, Japance zglobne, 20-ak solo Higera, Mozda jos ponekog Japanca i MAZ-a, tako da nije bas da su u prednosti sa solacima,nego je marketing u pitanju. Solarisi su Đilasovi,a novi moraju da se vide pogotovu po centru

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Почели да расходују возила из типа 2002.-2003.-2004.-2005. а задњих 10 година ситно набављали нове зглобне аутобусе изузев Соларисе, плус што има макар 20 Солариса ван употребе.
 
Sledece godine kad dodju novi zglobovi,tvrdim da ce vecina Kosmajevih linija koje su sada u centru,preuzeti pogoni gde odu ti zglobovi,kao npr 22A,27e,53,83... samo da bi se videlo

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Mučenik

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -vozac-GSP

Užas u garaži: Preminuo vozač GSP

Muškarac star oko 40 godina pronađen je mrtav u autobusu na Karaburmi

BEŽIVOTNO telo muškarca starog oko 40 godina pronađeno je danas oko 17 časova u autobusu na Karaburmi.
Prema nezvaničnim informacijama, nesrećni čovek je preminuo u vozilu koje je bilo parkirano u garaži GSP.
Navodno, vozač je otišao da odveze autobus i preda smenu, ali mu je tada pozlilo i izdahnuo je.
Osoblje zaduženo za održavanje je pronašlo muškarca koji nije davao znakove života.
 
Ne podrazumeva se ništa kod ovih naših. Vidiš i sam da su brdo solo buseva nakupovakli , a i sa brojnim stanjem vozila pre njih , smo kuburili sa vozačima.
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/t...busu-izmedu-dva-sedista-pronasli-telo/8kwkqgs
TRAGEDIJA NA KARABURMI Radnici GSP u autobusu između dva sedišta PRONAŠLI TELO PUTNIKA

Majstori su danas oko 17 sati došli da poprave kvar na autobusu na liniji 95 koji se nalazio u garaži na Karaburmi i zatekli jeziv prizor. Kako saznajemo, u autobusu, između dva sedišta, našli su beživotno telo!

- Pretpostavlja se da je on putnik koji je, kada mu je pozlilo, pao između sedišta što niko nije video dok autobus nije došao do garaže. Autobus je zbog kvara isključen iz saobraćaja. Osoblje, koje je došlo da servisira autobus, pronašlo je preminulog čoveka - kažu za "Blic" iz Gradskog saobraćajnog preduzeća.

Policija je na licu mesta i vrši uviđaj.
 
3451, 3451 na 43
3186 dobio novu reklamu i unutrašnjost vozila je u reklami
755d789cd6765758e816941b2f95f8ca.jpg
6e0d40bd52acb4464f1dc391763546ad.jpg
4147afa855657f85833e9c252b58fe39.jpg
6a1950f4176c7d4f06c5d9d7db30afd3.jpg
08e276d03dd567eb02aee66f3d8d09bb.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681549#p681549:2ldgtnoq je napisao(la):
Žika » Uto Nov 19, 2019 8:39 pm[/url]":2ldgtnoq]Mučenik

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -vozac-GSP

Užas u garaži: Preminuo vozač GSP

Muškarac star oko 40 godina pronađen je mrtav u autobusu na Karaburmi

BEŽIVOTNO telo muškarca starog oko 40 godina pronađeno je danas oko 17 časova u autobusu na Karaburmi.
Prema nezvaničnim informacijama, nesrećni čovek je preminuo u vozilu koje je bilo parkirano u garaži GSP.
Navodno, vozač je otišao da odveze autobus i preda smenu, ali mu je tada pozlilo i izdahnuo je.
Osoblje zaduženo za održavanje je pronašlo muškarca koji nije davao znakove života.
Ako je putnik, ostaje da vozač očito iz drugog dela šihte ili je isključenje, nije pogledao bus kad ga je ostavio u garaži. Sad će imati neprijatnosti i nezgodnih pitanja na koja mora da odgovori. Nikada ne treba da bude teško vozaču da na poslednjoj stanici ustane i prođe kroz bus. Moraće i obezbeđenje da se znoji iz istih razloga.
 
Сваки таблоид има своју верзију приче. Возачу или путнику, нек је лака земља.
 
Danas 1121, 1360, 3017 i 3031 na 56, 3124 na 23, 3009 na 52, 3033? na 88 (siv font na crvenoj pozadini u mraku jedva vidljiv, GSP logo se ne vidi uopšte, ne znam stvarno ko im to dozvoli), Higer viđen na 89 (ne videh gb), 3202 i 3459 na 30, 3477 na 70. Nisam se nadao da ću danas presesti iz 3459 u 3477.

1121 je ok (mislio sam da će biti u daleko lošijem stanju), 1360 kao radioaktivni traktor iz Černobilja, 3009 dobro vuče ali škripi zglob (generalno ne izgleda baš sjajno posebno harmonika koja je prljava i iskrivljena). Nisam siguran da li je ono 3033 bio na 88, no šta god da je ide kao trabant. Počela je ikarbusizacija Solarisa. Japanci i Konekti su to već odavno prošli. Sve više liče na stariju izmučenu atinsku braću. Još malo pa će Vesić moći da ugradi rudu kako bi mogao smršati još koju kilu. Samo fali prikladan brend - Solarikša Vesić style. Novo prevozno sredstvo. Motor nije potreban a osim rude i dobra konjina.

Prelazim na ono najinteresantnije. Polazak od Medaka II ka Birčaninovoj se nije pojavio u 16:46 već 10 minuta kasnije bez zadržavanja a obavljao ga je Higer 3459. Prelazim na utiske.

Prednosti: skoro nismo imali autobus sa ovako dobrim zvukom motora koji se iako tih lepo čuje i bez melodičnih ZF menjača (ako je već Voith ugrađen ova vozila imaju najbolji zvuk od svih Voith-ova otkad znam za sebe - prosto neverovatno, ja sam još u šoku), dobro vuče, udobna sedipta, žute lajsne, ima dosta lepih detalja poput zatamljenih separator stakala između vrata i sedišta, spojeva šipki i visećih rukohvata, uglavnom lepo uklopljene boje, jednostavan i umeren dizajn plafona i siva svetlucava bušena ploča uživo ne bode oči za razliku od električnih, konstrukcija znatno čvršća nego kod Ikarbusa ali i mnogih Turaka ili ex. SSSR modela, više prostora za noge nego kod Ikarbusa/M.A.N-a, nasloni za glavu na kutiji motora, praktične metalne šipke, lepa prednja maska.

Mane: 3459 već krcka oko drugih vrata dok 3477 ne (neujednačenost izrade i rekao bih isti problem kao sa Ikarbusom u smislu pada kvaliteta veličinom serije što se za jedno ime kao što je Solaris ne može nikako reći), vrata nisu brža od onih na Konektu, u 3459 guma koja drži separator stakla već počela da ispada, sedišta se tresu prazna i lupaju o šipku ukoliko se nalaze ispred iste, u 3477 ne krcka plastika ali landara poklopac aktuatora vrata zato što neko u Košmaru nije zatvorio levu bravicu (ne klepeće zato što je napravljen od tanke fleksibilne plastike što je zanimljivo), prva šipka odozdo na vratima nepotrebna jer se nalazi prenisko (semo povećava masu iovako sporih vrata), malo prostora za stajanje odgovara samo slabijim linijama, žute brave na vratima tamnija nijansa od šipki (kod Otokara to mnogo bolje izgleda, a mogle su šipke biti crne ili crvene ako već brave nisu crvene), visoki prozori između drugih i trećih vrata što me nervira kao kod Ikarbusa (Solaris ravan celom dužinom), siva ploča ispod vetrobrana, dizajnerski lošije rešena zadnja maska, nezgodno uklopljena "ćuba" iznad motornog dela (Otokar i BMC bolje rešili), crna boja oko svetala napred, siva nazad (ko je farbao tom dati otkaz momentalno), crvena linija između vetrobrana i ostatka karoserije bode oči, čak i kada svetlucavi plafon ne odaje utisak Azije spolja hromirana azijska ratkapna svakako narušava Evropski izgled jednog od modela velikog azijsakoj proizvođača.

Opšti utisak: ukratko opisao bi niskopodnog dizel Higera kao autobus negde između Ikarbusa i Solarisa, tu negde u nekim stvarima bolji ili lošiji od Turaka (čvršća karoserija od Otokara ali malo lošija završna obrada), vrlo sličnog osećaja za putnika koji izgleda bolje uživo nego na slikama i pored svih propusta sa kolor šemom. Rekao bih da gore navedeno baš i ne opravdava cenu koja je za narudžbinu tolikog obima bilo kakvog kineskog "poluprototipa" sa "ikarbusovskim proizvodnim boljkama" velikih serija (neujednačenost kvaliteta) ipak visoka.
 
Isto mislimo. Jednostavno je već sad očigledno da je 3442 na 307, čvršći nego 3441

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Isto 3401 i 3448. Ovaj prvi trese i lupa kao da je 5 godina radio,3448 ni da susne po rupama,3403 dosta lenjiji od ostalih pogotovu uzbrdo

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
3474 je najviše rastrešen od svih Higera sa kojima sam se vozio do sada. Bio je danas na 311 i vrata kod vozačeve kabine se tresu i zveckaju samo tako, a i srednja vrata lupaju, dok eto na 3442 možda malčice zveckaju vrata od vozačeve kabine i to po nekim većim rupama

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Kao što sam i spomenuo pre dolaska Higera, velika je šansa da će 43 postati solo linija. Bila je katastrofa dok je Tamnava držala 80% polazaka na toj liniji sa solo vozilima, a identično stanje se opet očekuje. Kako mi se čini, pre je bilo angažovano ukupno devet vozila, a sad 12. Nešto o čemu sam pre oko 2 nedelje pričao- više vozila zahteva i više vozača, a znamo njihovu situaciju sa vozačima. Red vožnje je promenjen i to bez ikakve prethodne najave. Prvo produže liniju bez prethodnog obaveštenja, potom i promene red vožnje bez prethodnog obaveštenja. Baš su se nameračili na tu liniju. Koristim je i mislim da smo upravo dobili još jednu liniju koja će biti opterećena kao i 27E. Sumnjam da je ovo kraj pretvaranju zglobnih u solo linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681518#p681518:ke8iipq7 je napisao(la):
Daxara » Uto Nov 19, 2019 7:43 pm[/url]":ke8iipq7]Zna li se koji su modeli u pitanju?

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Ovaj nam stiže, i to 100 komada sa istom kolor šemom kao ovi solo Higeri koji su sada stigli:
 
Vrh