Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.152
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680571#p680571:3sjf3i7b je napisao(la):Kesha » Pet Nov 15, 2019 7:37 pm[/url]":3sjf3i7b][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680550#p680550:3sjf3i7b je napisao(la):Рипањац 405 » Pet Nov 15, 2019 6:28 pm[/url]":3sjf3i7b]Чуди ме да је Ивеко у Кинезима, мислио сам да је Каминс...
Trebao je biti Cummins ISL od 9L po onome što se pričalo u GSP-u. Elem, već je bilo priče na forumu da će isporuka vozila kasniti zbog Cummins-ovih motora (ne sećam se razloga), pa se proizvođač prebacio na, očigledno, lako dostupne IVECO motore, i nismo uopšte loše prošli takvom zamenom. Dobili smo pouzdanu i ekonomičnu mehaniku dobrih karakteristika i performansi.
U startu su bili sa Iveco motorima samo je ispao zastoj oko Euro 6 normi, i zato su kasnili busevi više meseci.
Što se tiče održavanja i kvaliteta info je da su daleko bolji , pristupačniji i kvalitetniji od Ikarbusa.
Kosmaj je do sada dobio oko 50 komada od 100 planiranih.
U Beogradu su dva kineza koji obilaze pogone i rešavaju probleme u toku.
Iveco je odličan motor, izuzetno agilan i kao što sam kačio ovde, kod mene u fimi menjaju ulje na 100 000 km bez dolivanja ??? Što je izuzetan podatak obzirom koliko se oštro voze, bukvalno gas u patos.
Tako da oko motora, menjača i osovina tu ne bi trebalo da bude većih problema (osim ako nisu loše postavili/ slabo zaštitili kompove i ožičenje).