Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Arsenije":2ef8lag4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676105#p676105 je napisao(la):
predrag1978 » Pet Nov 01, 2019 8:39 pm[/url]":2ef8lag4]Vinča 307

Stavljaju ih i na 401,402,403....još uvek nemaju stalna zaduženja, pa ih šetaju... sad bi bar mogli ovo što skidaju sa 27e,53 i 89 da daju na tvoju 307,bar dok ne dodje još Higera u Kosmaj, bar da nemate polaske koji nisu realizovani.. za početak..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Je li? Ja, koji sa 89 se vozim često do Novog Beograda, trebam da se vozim u kršinama 3236, 168 i 67, a 307, koja je potpuno bespotrebna linija, treba da ima Higere, logika- 89 je potrebniji Higer
Arsenije

Opusti se druže... ja sam ovo za prebacivanje autobusa rekao dok ne dodje ceo lot iz Kine.. oni odlučuju, ne mi... opusti se.. a ovo za 307 da je nepotrebna ti je takva glupost i nije vredna daljeg komentara..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676388#p676388:32lg7hpd je napisao(la):
Daxara » Sub Nov 02, 2019 7:17 pm[/url]":32lg7hpd]Nadam se da sam razumeo sarkazam u tvojoj poruci.
emoji16.png
Dobro je da neko razume.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676390#p676390:32lg7hpd je napisao(la):
busspoter » Sub Nov 02, 2019 7:19 pm[/url]":32lg7hpd]Ja sam konkretno mislio na autobuske linije jer je ovde diskusija o tome, ne na trolejbuske. Ukidanje 19 i 28 je van pameti.
Znam , al' jednostavno se namestilo za komentar. Inače , gradski prevoz su doveli do tog stadijuma da smo počeli sa licitacijom koja je linija potrebna a koja ne , koju ukinuti a koju ostaviti , koju pretvoriti iz zglobne u solo i u kojoj meri... A sve zarad toga da može da se na sva zvona udara kako je nabavljeno više vozila za njihovog mandata , nego što su sve prethodne , pojedinačno gledano za svaku , nabavili vozila , počev od raspada SFRJ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676243#p676243:3isooa4g je napisao(la):
протектор » 02 Nov 2019 10:22 am[/url]":3isooa4g]@Djole Pevcanin
Aкo ћeмo peaлнo 23 je jeдинa зглoбнa линиja y Paкoвици, вишe oд 50% cтaнoвникa oпштинe Paкoвицa ни нe знa дa пocтojи 56 a кaмoли гдe мy je тpaca. Hпp нa Чyкaричкoj пaдини нeкo ca Mиљaкoвцa чeкa ayтoбyc, пpe ћe caчeкaти 89 25 минyтa, нeгo 56 кoja зa тo вpeмe нaићи бap 4 пyтa, jep знa дa мoжe ca 89 дa идe Bидикoвцa нa 50,59, a нe знa дa ca 56 мoжe дo Жapкoвa пa нa 50 или 37, a cтигao би тoм вapиjaнтoм бap 10 минyтa бpжe...

Линиje кoje би тpeбaлo бити зглoб, a мoгy дa идy бeз пpoблeмa cy:15,16,17,18,23,27,27E,29,31,35,37,40,41,42,43,45,46,48,49,50,51,52,53,55,56,58,59,65,68,70,71,72,73,74,75,77,78,79,83,85,88,89,95,96,101,105,106,511,512... Зa линиje пoтeзa 300,400,600,700 ниcaм cигypaн гдe мoгy, a нпp 33 je линиja идeaлнa зa зглoб пo бpojy пyтникa, a нe мoжe дa ce oкрeнe зглoб нa oкрeтницy y Kyмoдpaжy.

Realno nabrojane linije nemoguće je opslužiti zglobnim vozilima bez čiščenja solo vozila iz svih pogona sa prolaznim kanalima (znači osim Kosmaja) i to uz gradnju novog takođe sa 100% zglobnim voznim parkom. Sad brojao, ispade 593, inventar 712 i to da je pola samo 50% zglob. :shock:

Trenutna izlaznost je oko 340. Vešegodišnji nemar uzeo je svoj danak što se može videti po trenutnim mogućnostima u odnosu na stvarnu potrebu.

Stoga ja bi bio prezadovoljan da bar linije poput 25, 26, 28 (27E), 37, 48, 49, 50, 53, 55, 59, 70, 71, 75, 78, 83, 89, 91, 302 i 405 (126 vozila) funkcionišu po 50/50 sistemu bez redukcije takta (solo takt, 50% zglobnih vozila). Često sam spominjao problem mešanih linija u slučaju poremećaja pod uslovom korekcije takta, međutim u slučaju ostavljanja solo takta uz dodavanje zglobnih vozila taj problem bio bi izbegnut. Solo vozila bi ostala preopterećena, međutim zglobna bi nudila komforniju alternativu (selektivna redukcija opterećenja).

Pre 15 godina na 53 privatni IK103 "gliseri" (Šarac>Veolia>Arriva) u špicu večito bili puni, van špica bez slobodnih sedišta. Za razliku njih Karaburmini IK201 uvek su bili dovoljno komotni za penjanje uz stepenice ili su imali slobodna sedišta (van špica). U gliserima se večito visilo kod vrata koja su neretko iskakala iz ležišta što kod zglobova nije bio slučaj osim na poslednjem polasku sa Zelenjaka koji sad obavlja 3257.

IK201 se vukao po putu posle ponoći al je zato ostavljao prazna stajališta. Sad 3257 ostavlja puna. Na Mostaru ne može ni da stane od taksista. Posle ista priča sa noćnim solo privatnikom. Ne znaš kako da se vratiš.

Vidi se da iako nekad nije bilo novca ipak je bilo makar malo mozga. I onda se kukalo kako su vozile krntije - zglobne krnitije. Sad svega ima samo mozga nema. Ima se novca za promenu kolor šeme uoči svake predizborne kampanje, njakanje oko kocki na Trgu i sl. a nema se novca za funkcionisanje linija koje se ukidaju, krate ili im se smanjuje kapacitet. Istovremeno se iznalazi novac za produžavanje privatnih linija i uvođenje novih radi dodvoravanja pogodnim glasačima.

Zabrinjavajuće je to što nema najave nabavke kraćih zglobnih autobusa sa pratećom osovinom radi mogućnosti pokrivanja linija 25 i 26, te održavanja zglobnih vozila u pogonu Kosmaj. IK201 očito nemaju zamenu, osim ukoliko Ikarbus ne ponudi neki IK217LE sa niskopodnom platformom u zoni četvrtih vrata, a na bazi IK201 iz 2006 (novi M.A.N motor, ZF Ecolife menjač, M.A.N umesti RABA osovina, klima, LED displeji, nove maske, vrata, sedišta).

I po navedenom scenariju neophodno bi bilo izvršiti rotaciju linija po pogonima i to: 25, 26, 49, 50, 55, 70, 302 i 405 Kosmaj sa 56 puller vozila (nabaviti 70 IK217LE, sve za Kosmaj), 28, 37 i 48 Karaburma sa 22 pušera, 53, 59, 71, 75, 89 i 91 Novi Beograd sa 33 pušera i 78 i 83 Zemun sa 15 pušera.

Znači tačno 130 IK218M + 70 IK217LE. Kakvih crnih 100 IK218M. Taj broj ma kako veliki bio posle toliko godina nemara izgleda mali. Oni bi samo smanjili prosečnu starost i donekle broj izostalih polazaka (ukoliko opet ne budu neki prototipovi). NIšta ne bi uticalo na smanjenje gužve.
 
Власт промовише нова возила на градским линијама.
 
Ma polako, biće njih svuda u Kosmaju kad stigne većina vozila. Ko čeka, taj i dočeka.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
3401 definitivno redovan ma 401,za ostale jos nisam siguran

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
@ Gile222
Добро је да су и њему коначно почели да посвећују већу пажњу... Коначно почиње да личи на аутобус достојан човека. Изгледа да су их моја писања тргла из хибернације!
 
#1379 sa 610 se iskljucio za garazu, prolazi kroz Glavnu u Zemunu, u pozadini skele jer se rade fasade..

cwbZ27S.jpg
 
Tuga šta rade u Zemunu sa autobusima. Uništiće i ove solo Manove iz Kosmaja.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Tuga šta rade u Zemunu sa autobusima. Uništiće i ove solo Manove iz Kosmaja.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Nece biti velike stete, samo 2 komada su tu. Zemunovi 112M su poprilicno propali. Nije mi jasno, bus ti ima sudar, ogreban je, i tebe mrzi da na vozilu starom 2-3godine skines deo oplate i ofarbas ga. Znaci aljkavost prelazi svaku granicu. U svakom drugom pogonu se to brzo resi a u Zemunu ima na par buseva da im po vise meseci stoji tako oplata neuredna.
 
Biće ako ode svih 20 kad dođu Higeri. Al svakako i Higeri će se tamo raspasti za 2 godine kako će ih održavati.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ne verujem da ce dolaziti ostatak jer i Zemun dobija Higere. Nema Zemun gde da uposli sva ta solo vozila.
 
Po meni nema apsolutno nikakve logike da pošalješ samo 2 autobusa u drugi pogon, a i čudno mi je zašto 3251 U Kosmaju nema zaduženje već mesecima.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Trebalo je da idu u Zemun svi ali je ocigledno promenjen plan. Inace Zemunu su trebala nova vozila da bi mogao da obavlja prevoz dece koji je GSP dobio na tenderu...
 
Kakav cirkus, neverovatno. Prvo su trebali da idu Bmc u Zemun, čak je i Vesić pričao da će ići tu. Pa su otišli u Nbgd, pa su trebali da idu zglobni M-ovi, otišlo je par komada i odustali su od daljeg slanja. Evo sad pošalju 2 komada i odustanu od daljeg slanja, a Higere pošalju u Zemun. Ali sve je moguće sad kad stigne ovaj kontingent od 81 Higera.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Trebalo je da dodju i 3280-3283 ali onda NBGD ne bi imao sta da istera umesto njih, bilo je vec price ovde o tome..
 
Зашто погону "Земун" не дају Соларисе U18? Неко је говорио да су то издржљиви аутобуси.
 
Опет ти и твоји ботовски коментари. Када кажем ботовски као да са компјутером разговарам. Не само што би више пропали и што не би имали чиме да се одржавају, него су плански набављени за НБГД и Карабурму и тамо треба да остану. Отпад треба да се угаси и приватницима (нормалним попут Думека и Беобуса) дати цео потез 700 и проблем решен. Боље зглобни МАЗ него распаднути ИкарКРШ из Отпада.
 
SBG":1kogiguh je napisao(la):
Зашто погону "Земун" не дају Соларисе U18? Неко је говорио да су то издржљиви аутобуси.
Jel se ti šališ, ili si ozbiljan? Meni je krivo što su im dali 2 ik 112M jer će se raspasti za 2 godine i manje, kao i ovih 10 Higera. U pravu je Đole da se Zemun treba ugasiti.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Овде се домаће ниподаштава, а страно фаворизује. Солариси U18 би се у "Земуну" раслали за годину дана и зато их не треба слати тамо. Каросе Б923 су једини аутобуси способни да издрже тамошње услове.

Djole Pevcanin, ако ти се не свиђају поруке имаш црвени узвичник, загреј тастатуру и пријави бота. Добар си за тастатуром, ред би био да то искористиш.
 
Кад нису у стању да одржавају и то мало (не)исправних аутобуса наравно да га треба угасити.

Зависи шта се овде пљује. Необус је спејс шатл, ФАП је исто био добар али ИкарКРШ је најобичнија склепотина. Као што се може приметити ни ту тастатуру не користим често и јесам добар за тастатуром. Да ли знаш шта си управо рекао? Прво кажеш да све Соларисе треба стрпати у Земун а онда негираш то и кажеш како их не треба слати јер би се распали. Сабери се мало и размисли шта хоћеш да кажеш па тек онда изнеси овде.
 
Vrh