Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
1084
2f643edf6d80baa36e727b347bc0c8f1.jpg
877ec2e1014c93e35defe94f5cfaffb3.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676174#p676174:1m3kcixf je napisao(la):
busspoter » Pet Nov 01, 2019 11:30 pm[/url]":1m3kcixf]I neke prigradske linije poteza 700 ce sigurno postati solo polaskom Higera u Zemun, bice mozda slobodnih zglobova ali oni uopste nisu u zavidnom stanju.

Ovakve neracionalne nabavke su dovele do toga da su solo 72,75,611 sa nbgd i ostale linije sa Karaburme koje ce biti promenjene u solo(pokusali su i 43 ali nisu uspeli). Konkretno za pojavu solo na koridorskim linijama je kriv GSP i Grad koji ne obezbedjuje dovoljno sredstva za prave nabakve koje su potrebne. Oni su dali pare na stvari koje njima prvenstveno najvise odgovaraju, bar po meni. Da je bilo i razmisljanja o gradjanima i njihovim potrebama bili bi uzeti zglobovi. Time bi se rashodovali IK-201, a N serija presla u sihte i odmenila ih, dobilo bi se prostora za oporavak Solarisa, ali to se nije desilo. To je sad vec proslost i ne treba mesati stvari sada. Grad vec treba da razmislja o nabavci novih buseva a ni ovogodisnji nisu svi stigli...
Pa ovde se i razmišljalo o građanima , ali ne u pravom smislu , već u smislu efekta broja vozila na ukupnu masu ljudi koji imaju pravo glasa. Primera radi , jednom prilikom , majka mi je rekla da ja nisam takav kakav jesam , da se informišem o svemu i svačemu , ona ne bi imala pojma za veći deo stvari koje se dešavaju po gradu i oko gradskog prevoza. E sad , uzmite , koliko ima nas "fanatika" , a koliko ovih običnih ljudi...
Više puta sam ponovljao prethodnih godina , da se nekad prevoz prilagođavao građanima , dok se danas se građani prilagođavaju prevozu. A tendencija preovladavanja solo vozila , uz sve nus pojave koje okružuju čitavu priču , samo možemo da očekujemo situaciju koja će biti gora nego u vreme uvođenja privatnika , a predstavljana kao neka vrsta boljitka.
 
Цела Раковица има само две зглобне линије што није нормално као да смо грађани трећег реда...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Juce sam se vozio higerom na 708, uopste mi se ne svidja. Kao putniku prijatnija je voznja u BMC ali ga nisam vozio pa nmg da tvrdim koji je bolji za vozaca.
 
Meni u Bmc uopšte nije prijatna vožnja. Sve vreme su mi u glavi slike polupanih autobusa zbog iberture

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Mene ne dotiču linije na kojima su BMC i Higer ali me vaši prvi utisci ne raduju uopšte...na šta li će to da liči za par godina Bgd saobraćaja...kamo sreće da se prevarimo...
 
@Djole Pevcanin
Aкo ћeмo peaлнo 23 je jeдинa зглoбнa линиja y Paкoвици, вишe oд 50% cтaнoвникa oпштинe Paкoвицa ни нe знa дa пocтojи 56 a кaмoли гдe мy je тpaca. Hпp нa Чyкaричкoj пaдини нeкo ca Mиљaкoвцa чeкa ayтoбyc, пpe ћe caчeкaти 89 25 минyтa, нeгo 56 кoja зa тo вpeмe нaићи бap 4 пyтa, jep знa дa мoжe ca 89 дa идe Bидикoвцa нa 50,59, a нe знa дa ca 56 мoжe дo Жapкoвa пa нa 50 или 37, a cтигao би тoм вapиjaнтoм бap 10 минyтa бpжe...

Линиje кoje би тpeбaлo бити зглoб, a мoгy дa идy бeз пpoблeмa cy:15,16,17,18,23,27,27E,29,31,35,37,40,41,42,43,45,46,48,49,50,51,52,53,55,56,58,59,65,68,70,71,72,73,74,75,77,78,79,83,85,88,89,95,96,101,105,106,511,512... Зa линиje пoтeзa 300,400,600,700 ниcaм cигypaн гдe мoгy, a нпp 33 je линиja идeaлнa зa зглoб пo бpojy пyтникa, a нe мoжe дa ce oкрeнe зглoб нa oкрeтницy y Kyмoдpaжy.
 
Na 302 su prošle godine radila dva Japanca za vreme gročanskih svečanosti

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Зa линиje пoтeзa 300,400,600,700 ниcaм cигypaн гдe мoгy, a нпp 33 je линиja идeaлнa зa зглoб пo бpojy пyтникa, a нe мoжe дa ce oкрeнe зглoб нa oкрeтницy y Kyмoдpaжy.
Што се тиче зглобова на потезима 300 и 400, без и најкраћег двоумљења - 302, 405 и 408, а на потезу 600 први кандидат је дефинитивно 601, која је раније и била зглобна линија. За 33 се слажем, узели сте ми реч из уста, таман сам то јуче хтео да кажем, оно није хумано колико је преоптерећена... Сваки дан је чекам на раскрсници са БКА у повратку са факса, и редовно пропустим бар две. Срећа па и она и 48 иду релативно често у то време када се враћам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676247#p676247:30izpvnw je napisao(la):
Vinča307 » Sub Nov 02, 2019 11:27 am[/url]":30izpvnw]Na 302 su prošle godine radila dva Japanca za vreme gročanskih svečanosti

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
2017. su radili Japanci, 2018. su bili ikarbusi, a ove godine je pojačanje obezbeđivao Kosmaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676243#p676243:3nn0h859 je napisao(la):
протектор » Sub Nov 02, 2019 11:22 am[/url]":3nn0h859]@Djole Pevcanin
Aкo ћeмo peaлнo 23 je jeдинa зглoбнa линиja y Paкoвици, вишe oд 50% cтaнoвникa oпштинe Paкoвицa ни нe знa дa пocтojи 56 a кaмoли гдe мy je тpaca. Hпp нa Чyкaричкoj пaдини нeкo ca Mиљaкoвцa чeкa ayтoбyc, пpe ћe caчeкaти 89 25 минyтa, нeгo 56 кoja зa тo вpeмe нaићи бap 4 пyтa, jep знa дa мoжe ca 89 дa идe Bидикoвцa нa 50,59, a нe знa дa ca 56 мoжe дo Жapкoвa пa нa 50 или 37, a cтигao би тoм вapиjaнтoм бap 10 минyтa бpжe...

Линиje кoje би тpeбaлo бити зглoб, a мoгy дa идy бeз пpoблeмa cy:15,16,17,18,23,27,27E,29,31,35,37,40,41,42,43,45,46,48,49,50,51,52,53,55,56,58,59,65,68,70,71,72,73,74,75,77,78,79,83,85,88,89,95,96,101,105,106,511,512... Зa линиje пoтeзa 300,400,600,700 ниcaм cигypaн гдe мoгy, a нпp 33 je линиja идeaлнa зa зглoб пo бpojy пyтникa, a нe мoжe дa ce oкрeнe зглoб нa oкрeтницy y Kyмoдpaжy.
Na potezu 300 mogu praktično svuda, samo je okretnica 305-ice najviše problematična, a okretnica 302-ke "najpovoljnija".
Tokom 2014. i 2015. dok je Kosmaj imao zglobove, 1194 je bio redovan na 302, a često su izlazili i 1071, 1014, 1018 i 1196. Na 303 sam viđao 1018, 1071 je izlazio na 307, 1196 na 304 a bio je jednom i na 305, 998 sam viđao na 306-ici. U špicu su potrebni na gotovo svim linijama, a van špica najviše na 302.
 
Sa poteza 400, potrebni su na 405 i 408. 405 i nema baš neku okretnicu, ali su ipak ik-218M i N uspevali da se okrenu. 408 ima idealnu okretnicu.
 
Na 405 moze da ide zglob, okretnica OK, pruzni prelaz je odradjen super sa podlogom gume, asfalt nov do same okretnice jedino dve do tri krivine bi mozda trebale malko da se prosire. Sto se tice novih autobusa moze da ide bilo koji i nema vise izgovora da je los put, da je los prelaz preko pruge tako da ocekujemo nove kineze za Ripanj
 
Наравно да може. Годинама се прича како је пут лош, а минибуси и кратки аутобуси без проблема возе Авалском и путем за Рипањ.
 
Kako to Novatronic na Špancima i Solarisima funkcioniše godinama, a na Ikarbusima i Higerima crknu nedelju dana posle puštanja u saobraćaj...

To mi je oduvek bila misterija.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676105#p676105:3325dm7n je napisao(la):
predrag1978 » Pet Nov 01, 2019 8:39 pm[/url]":3325dm7n]Vinča 307

Stavljaju ih i na 401,402,403....još uvek nemaju stalna zaduženja, pa ih šetaju... sad bi bar mogli ovo što skidaju sa 27e,53 i 89 da daju na tvoju 307,bar dok ne dodje još Higera u Kosmaj, bar da nemate polaske koji nisu realizovani.. za početak..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Je li? Ja, koji sa 89 se vozim često do Novog Beograda, trebam da se vozim u kršinama 3236, 168 i 67, a 307, koja je potpuno bespotrebna linija, treba da ima Higere, logika- 89 je potrebniji Higer
 
Jel ti to troluješ ili ozbiljno pričaš. Nepotrebna linija?? U Vinči je jedina linija 307, a koliko činija ima na Vidikovcu na istoj okretnici? Čovek se definitivno sprda sa svima nama iz okoline.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ajde molim vas prestanite da pričate da je ova ili ona linija potrebnija manje/više. Da ne treba GSP bi je ugasio usled manjka vozača i prebacio ih gde su potrebni. Cela diskusija u ovom podforumu postaje baš bezveze, isto se ponavlja sve vreme. Promenite ploču malo.
 
Linije 19 i 28 ne trebaju , te su ih zato i ukinuli. Vozači prebačeni tamo gde su potrebni. :)
 
Nadam se da sam razumeo sarkazam u tvojoj poruci.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ja sam konkretno mislio na autobuske linije jer je ovde diskusija o tome, ne na trolejbuske. Ukidanje 19 i 28 je van pameti.
 
56 опслужује добар део насеља, преседачи са Ластиних и Ластриних линија као и преседачи са 534. 37 је морала да буде зглобна и ето решења.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Vrh