Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
3390-3394 Zemun
3395-3399 Karaburma i
3400-3409 valjdaa Kosmaj

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 


Novi Higer na liniji 22A koja (još uvek) kruži.

P.S. jel neko može da me prosvetli koja je poenta te linije?
 
Nema poente definitivno

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Боље да је макар продуже до Црвеног крста, па да се олакша преседање.
 
Pricali su kako hoce centar da rasterete od ugljen monoksida i buke,a ukinu trolejbuse i stsve autobuse. Pa sta ce im onda elektrobusi na 31

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Mnogo mi je lepsi ovaj original stari font za brojeve kao na 3401 nego na prvoj seriji kao 3381
 
Danas 3402 na 2/302, a 297 sa tog polaska je stavljen na 3/307 danas.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675886#p675886:wpzdv6zg je napisao(la):
thebiggyboom » 01 Nov 2019 11:07 am[/url]":wpzdv6zg]"Ipak, na osnovu nekih analiza koje su u međuvremenu urađene od strane saobraćajnih stručnjaka, pojedine promene u trolejbuskom sistemu ostaće na snazi, a autobusi 43 i 96 i dalje će voziti skraćeno, samo do Pančevačkog mosta."

Kakva je ovo glupost!!! 43 i 96 moraju da se vrate na staru trasu do TRGA.


Source: https://www.blic.rs/vesti/beograd/otvar ... ke/nxqw4wr

Auuuu. Pa ja pojma nemam. Zar 43 nije vraćen sa Ušća na Trg? Otkud sad skraćuju? Hahahaha ponestalo i vozila i vozača ljubi ih majka, ono malo što ostade razgrabiše solo vozila manjeg kapaciteta.

Vidi ti to IK103 na 16, 23, 95 pa SL283 na 105? Novobeogradski otpad na Karaburminilm zglobnim linijama. Novi Beograd na svoje linije stavio nove solo, Kosmaj i Karaburma bacaju nove solo po periferiji, visokopodne solo kršine na zglobne gradske.

Karaburma očito nema čime da vozi jer ono što je imala donirala je Zemunu koji ih vozi po pi**ovcima sremskim. Gde ti silni dvestakečevi iz 2002. završiše? Ako nisu na otpadu onda su u otpad GSP pogonu. A Solarisi u rashodu...

More ove treba proglasiti ne za državne neprijatelje nego za narodne neprijatelje, proterati što dalje odavde.
 
I evo kao što sam i pretpostavio. Higeri na 27e,53,83,89 i 302. Jedino iznenađenje je Higer na 304.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
I na 401,402 i 403. I bez brige. 174 komada nije malo uopste. Upasce na skoro svaku liniju Kosmaja bar po 2,samo da svi dodju

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Vinča 307

Stavljaju ih i na 401,402,403....još uvek nemaju stalna zaduženja, pa ih šetaju... sad bi bar mogli ovo što skidaju sa 27e,53 i 89 da daju na tvoju 307,bar dok ne dodje još Higera u Kosmaj, bar da nemate polaske koji nisu realizovani.. za početak..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Na potezima 300 i 400 još 307, 311 i 405 nemaju ni jedno novo vozilo, ali dobro istrpećemo sve ovo i biće bolji prevoz. Samo se nadam da neće sad da natrpaju N seriju na 405 kao što sad trpaju mutante.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Pa moguce je. Navodno je problem zbog koga nisu slali niskopodne na 405 bio neki prelaz preko pruge i sama okretnica u Ripnju. E sad ne znam dali su to resili tokom proslih godina s obzirom da 506 saobraca na 405

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
@ vlada107
Ма све су то класични Космајеви изговори били... Па ено и 407 прелази преко пруге, додуше у Колонији, па вози #3221 и ништа му не фали...
 
Karaburma očito nema čime da vozi jer ono što je imala donirala je Zemunu koji ih vozi po p******ovcima sremskim. Gde ti silni dvestakečevi iz 2002. završiše? Ako nisu na otpadu onda su u otpad GSP pogonu. A Solarisi u rashodu...

Sta je Karaburma dala Zemunu? IK-218 i IK-218M pre 5 godina?
 
Sredjuju se polako Solarisi,bice par izuzetaka kao 3027 sa NBGD koje nije isplatljivo dizati,tako da Karaburma i nije u problemu. U najvecem je trenutno Kosmaj

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676117#p676117:ru676ueo je napisao(la):
busspoter » 01 Nov 2019 08:06 pm[/url]":ru676ueo]
Karaburma očito nema čime da vozi jer ono što je imala donirala je Zemunu koji ih vozi po p******ovcima sremskim. Gde ti silni dvestakečevi iz 2002. završiše? Ako nisu na otpadu onda su u otpad GSP pogonu. A Solarisi u rashodu...

Sta je Karaburma dala Zemunu? IK-218 i IK-218M pre 5 godina?

Novom Beogradu dvestakečeve pa ovaj Zemunu ako se ne varam. Glavno voze na pogrešnim linijama u pogrešnim delovima grada. I ne samo oni. Ima i drugoh serija, tu su i pomenuti IK218 i IK218m. Karaburma doslovno nema šta da pusti na liniju pa eto 1037 baci na 35L. Sramno.

Sad na 50% redukovanoj 23 voze bivši novobeogradski IK103 (linija 100% GSP) iako su nekada svi GSP autobusi na 53 bili Karaburmini IK201, samo privatni IK103.

16, 23 i 95 polako spadaju na nivo 53 od pre 15-20 godina. Horor.
 
A sta bi radilo u Zemunu da nije bilo donacija? Sta bi ti u Zemunu da vozi na tim linijama koje idu po "p******ovcima sremskim"?
 
U najgorem slučaju isto to što sve češće upada na 16, 23, 95 kao i ono što redovno vozi na 27E, 53, 75, 83 i ostalim takvim linijama.

Idealno bi bilo da kupe dovoljno novih zglobova za sve pogone koje održavaju iste, uključujući naravno i Zemun, no s obzirom na to ko nam je na vlasti teško da će se do sledećih izbora prisetiti ičeg iole pametnog.
 
Pa samo da znas takva ista vozila, IK-103/201/202/203 voze i na linijama pogona Zemun po "p******ovcima sremskim". Ne voze se takvi krsevi samo po centralnim ulicama Beograda gde ih ti vidjas. I ljudi koji ih koriste po tim "p******ovcima sremskim" su oduvek imali los i nepouzdan prevoz, bez ijednog Solarisa/Japanca i ranije i sada. Malo nije korektno to sto si napisao, bar izrazavanje ako nista drugo.

Za zglobna vozila smo vec pricali i svi smo se slozili da su zglobovi potrebniji od solo. Solo jesu potrebni ali ne u ovolikoj kolicini. I dalje ostajem pri tome da je uzet ovoliki broj buseva samo da bi se reklo da su imali najvecu nabavku u godini u istoriji. Obicnom coveku nista ne znaci kad mu pricas, za njega je bus kao bus, kratki/dugi, stari/novi. Ipak brojke ih privlace a stoji da je 244>232(Solarisi+IK-218M).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676156#p676156:v8bwv48v je napisao(la):
busspoter » 01 Nov 2019 09:44 pm[/url]":v8bwv48v]Pa samo da znas takva ista vozila, IK-103/201/202/203 voze i na linijama pogona Zemun po "p******ovcima sremskim". Ne voze se takvi krsevi samo po centralnim ulicama Beograda gde ih ti vidjas. I ljudi koji ih koriste po tim "p******ovcima sremskim" su oduvek imali los i nepouzdan prevoz, bez ijednog Solarisa/Japanca i ranije i sada. Malo nije korektno to sto si napisao, bar izrazavanje ako nista drugo.

Za zglobna vozila smo vec pricali i svi smo se slozili da su zglobovi potrebniji od solo. Solo jesu potrebni ali ne u ovolikoj kolicini. I dalje ostajem pri tome da je uzet ovoliki broj buseva samo da bi se reklo da su imali najvecu nabavku u godini u istoriji. Obicnom coveku nista ne znaci kad mu pricas, za njega je bus kao bus, kratki/dugi, stari/novi. Ipak brojke ih privlace a stoji da je 244>232(Solarisi+IK-218M).

Uz dužno poštovanje mislim da grešiš jer ja već duže vreme negodujem oko Solarisa po p***ovcima banatskim (i van administrativnog područja Beograda, ako je za utehu) samo što je eto ovde "puklo". Nisam mogao više da izdržim. Nemoj previše da se uzbuđuješ jer ja stvarno nemam ništa protiv prigradskih naselja Opštine Zemun. Uostalom i rekoh da im treba dati ono što vozi po gradskim, uključujući i novo. Na tri pomenute linije prihvatljiviji je IK201 nego IK103, isto tako i na 27E, 53 i 83 umesto Higera, IK112M, IK112LE.

Posebno me iritira činjenica da su BMC kupljeni za potez 600 a ovamo niko ne sme da ih pusti i po potezu 700. Zato maltretiraju raju na 75 i sl.

Ako iko smatra da su svi potezi jednaki uz to da grad nije uporediv sa bilo kojim potezom to sam onda baš ja. Ovde se ipak radi o najopterećenijim gradskim linijma koridorskog tipa zbog čega je logično očekivati da baš te linije poslednje gube zglobna vozila u ovakvim bahatošću i nemarom izazvanim kriznim situacijama. Jednostavno iste treba poslednje ikome da padaju na pamet za tako nešto.

U tom smislu sa svakog poteza (ne samo 700) u slučaju krajnje nužde skidao bi zglobna vozila ukoliko ih ima samo da bi održao prihvatljivo stanje na najvažnijim internim koridorskim linijama koje inače primaju opterećenje sa dobrog dela prigradskih fidera.

Drugim rečima sve je to isto ono o čemu Novosađani "divane" već neko vreme - zglobovi sa 4 i 8 voze po Kovilju, Gospođincima, Beočinu umesto tamo gde su najpotrebniji - na linijama sa kojih bi poslednji trebalo da budu skinuti.
 
I neke prigradske linije poteza 700 ce sigurno postati solo polaskom Higera u Zemun, bice mozda slobodnih zglobova ali oni uopste nisu u zavidnom stanju.

Ovakve neracionalne nabavke su dovele do toga da su solo 72,75,611 sa nbgd i ostale linije sa Karaburme koje ce biti promenjene u solo(pokusali su i 43 ali nisu uspeli). Konkretno za pojavu solo na koridorskim linijama je kriv GSP i Grad koji ne obezbedjuje dovoljno sredstva za prave nabakve koje su potrebne. Oni su dali pare na stvari koje njima prvenstveno najvise odgovaraju, bar po meni. Da je bilo i razmisljanja o gradjanima i njihovim potrebama bili bi uzeti zglobovi. Time bi se rashodovali IK-201, a N serija presla u sihte i odmenila ih, dobilo bi se prostora za oporavak Solarisa, ali to se nije desilo. To je sad vec proslost i ne treba mesati stvari sada. Grad vec treba da razmislja o nabavci novih buseva a ni ovogodisnji nisu svi stigli...
 
3371
1be4aaf445c640d85e94ede09ed19f12.jpg
da3f07729bfd7101faa1c27ef9007ce9.jpg


Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk
 
Vrh