Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Veceras polazak u 23:10 sa vozdovca na liniji 405 ne saobraca! Sledeci polazak u 23:55 a pre toga bio u 22:35
 
branik":184t2p89 je napisao(la):
Ono staklo retrovizora što visi o kablu, najbolja je slika nedomaćinskog odnosa prema vozilima. Grozno!
Ретровизорско стакло су учврстили селотејпом уз прозорско. Боље да су га скинули.
 
Autobus sa gb 3201, IK 112 LE, na linije 27e, sada vec juce, tokom cele moje voznje njime, je imao problema sa trecim vratima standardno, jer se jedno krilo nikako nije moglo zatvoriti, te je visilo veci deo puta, te samim tim su vrata bila poluotvorena.I dalje takodje na ovoj liniji saobraca gb 2, razni mutanti, fap i jedan kinez haha...I da, kinezi mi po mom misljenju, a i misljenju vozaca sa kojima sam pricao,deluje dosta bolje nego bmc.Higer je prvi je moj utisak tokom voznje dosta tih, necujan, a ono sto je zanimljivo da su rukohvati dosta nisko i da nema wifija u busu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674363#p674363:2ag3l7au je napisao(la):
SBG » Pon Okt 28, 2019 12:33 am[/url]":2ag3l7au]
branik":2ag3l7au je napisao(la):
Ono staklo retrovizora što visi o kablu, najbolja je slika nedomaćinskog odnosa prema vozilima. Grozno!
Ретровизорско стакло су учврстили селотејпом уз прозорско. Боље да су га скинули.

To je privremeno tako da bi stigao do garaze. Naravno da ce srediti. Dotle jos nije doslo.

Inace neko je gore spomeno za stopaljke koje vise na Solarisu. Je l' stvarno mislis da je vozac kriv zbog toga? I da ga iskljuci zbog toga, dobiju neku lominu, a ovog odmah brze bolje posalju na neku drugu liniju. Slazem se da vozaci treba na svakom terminusu da provere brezone i gume, ali, to radi, pa najvise 10% vozaca.
 
Где написах да је возач крив?
 
Externo održavanje,u prevodu mi smo nesposobni,suviše je ovo moderno za nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674363#p674363:2bnscgi0 je napisao(la):
SBG » Ned Okt 27, 2019 11:33 pm[/url]":2bnscgi0]
branik":2bnscgi0 je napisao(la):
Ono staklo retrovizora što visi o kablu, najbolja je slika nedomaćinskog odnosa prema vozilima. Grozno!
Ретровизорско стакло су учврстили селотејпом уз прозорско. Боље да су га скинули.

Skida se kompletan retrovizor bukvalno za 3 sekunde. Vidi se da ga je neko zakačio bočno pa se zato razleteo. Ako nije pukla plastična šolja sve se dovede brzo u red.
Nije mi jasno zašto ne poskidaju retrovizore na tim vozilima koja ne idu u saobraćaj.
 
Kakvo je stanje na Karaburmi što se Solarisa tiče? Još gore?

Jasno je da je 30 IK218M zamenilo 30 Solarisa uz napomenu da se teške lešine drže u životu preturanjem po gomili delova povađenih sa velikog broja rashodovanih. Za najkvalitetnija vozila koja čine najvažniji deo voznog parka mukice nikako da se sete da treba delove da nabave!

Što se tiče uvođenja starosne granice ispada da su upravo gore navedene kršine duže radile nego što će Japanci i Solarisi. Sram da ih bude. Zar ne bi trebalo vek trajanja odrediti na osnovu jedinične cene vozila s obzirom na to da nam je vozni park po kvalitetu heterogen?

Razumem da jedan imućni nemački grad to može praktikovati kada su sva vozila u voznom parku podjednako dobrog kvaliteta, međutim u našem slučaju ovakav propis zaista može dati kontraproduktivan rezultat. Šta će nam Urbino 18 kada znatno lošiji IK218M može da traje jednako dugo, te da na kraju eksploataciono gledano iziskuje iste ukupne troškove tokom eksploatacionog veka (više kvarovam jeftini delovi)?

Zar nije logično da 50% jeftinije vozilo ograniče na 50%, odnosno 12 godina? Da se ja pitam vozila cene 320.000 evra ograničio bi na 32/2=16 godina, znači vozila po ceni 240.000 na 2/3 te vrednosti.

Ovo je maksimalno uprošteno, mada lično mislim da je najbolje vrednovati kvalitet po poenima tako da što više poena ima bez obzira na cenu duže može da traje. Recimo iako je Solaris 50% skuplji ipak može imati više od 50% poena više od IK218M te stoga ako Solarise ograniče na 18 godina Ikarbuse treba da izbacuju i pre 9. godine korišćenja, čak i ako deluju ok. Isto važi i za SG313 u odnosu na IK201.

Šta mislite o ovome? Smatram da se nenormalno bahate, da nijedna vlast u novije doba to nije radila. Krali jesu svi ali se nisu ovoliko glupirali.
 
Вратили се ФАПови на 22А, управо се на Славији окренуо 119.
 
Дошљак":3ool24kx je napisao(la):
Вратили се ФАПови на 22А, управо се на Славији окренуо 119.
Ja jutros video Higere, a idem sad na Slaviju da proverim. Vidim sad da je jedno niskopodno vozilo uključeno na 307, samo ne znam koje.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ne može GSP bez svojih krntija pa to ti je.

Jednog dana će da bude ''FAPom i Kiflom (i) u 22. vek.''
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674457#p674457:2h2oh0x7 je napisao(la):
Дошљак » 28 Oct 2019 09:49 am[/url]":2h2oh0x7]Ево на 95 управо прође соло аутобус Ик-103.
Mogili su da ubace i onaj školski minibus što vozi decu po školama,ili onaj kombi za ivalide,milsim da manje od toga nema :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674498#p674498:kkwqvcft je napisao(la):
Express » Pon Okt 28, 2019 11:41 am[/url]":kkwqvcft]Kakvo je stanje na Karaburmi što se Solarisa tiče? Još gore?

Jasno je da je 30 IK218M zamenilo 30 Solarisa uz napomenu da se teške lešine drže u životu preturanjem po gomili delova povađenih sa velikog broja rashodovanih. Za najkvalitetnija vozila koja čine najvažniji deo voznog parka mukice nikako da se sete da treba delove da nabave!

Što se tiče uvođenja starosne granice ispada da su upravo gore navedene kršine duže radile nego što će Japanci i Solarisi. Sram da ih bude. Zar ne bi trebalo vek trajanja odrediti na osnovu jedinične cene vozila s obzirom na to da nam je vozni park po kvalitetu heterogen?

Razumem da jedan imućni nemački grad to može praktikovati kada su sva vozila u voznom parku podjednako dobrog kvaliteta, međutim u našem slučaju ovakav propis zaista može dati kontraproduktivan rezultat. Šta će nam Urbino 18 kada znatno lošiji IK218M može da traje jednako dugo, te da na kraju eksploataciono gledano iziskuje iste ukupne troškove tokom eksploatacionog veka (više kvarovam jeftini delovi)?

Zar nije logično da 50% jeftinije vozilo ograniče na 50%, odnosno 12 godina? Da se ja pitam vozila cene 320.000 evra ograničio bi na 32/2=16 godina, znači vozila po ceni 240.000 na 2/3 te vrednosti.

Ovo je maksimalno uprošteno, mada lično mislim da je najbolje vrednovati kvalitet po poenima tako da što više poena ima bez obzira na cenu duže može da traje. Recimo iako je Solaris 50% skuplji ipak može imati više od 50% poena više od IK218M te stoga ako Solarise ograniče na 18 godina Ikarbuse treba da izbacuju i pre 9. godine korišćenja, čak i ako deluju ok. Isto važi i za SG313 u odnosu na IK201.

Šta mislite o ovome? Smatram da se nenormalno bahate, da nijedna vlast u novije doba to nije radila. Krali jesu svi ali se nisu ovoliko glupirali.


Ta računica ne pije vodu, vozilo ili je ispravno i ekonomski rentabilno ili ne.
Solaris nije puno skuplji u odnosun na Ikarbus, koliko sam onda gledao tendere 5-6000 evra razlike po vozilu. Drugo veliki broj delova ie skoro pa standardan, osovine, ventili, elektronika, kočnice. Motor menjač se razlikuju ali ne verujem da je puno veća cena delova, održavanja.
Ostaje kod Ikarbusa ugradnja najeftinijih i nekvalitetnih komponenti tipa vrata, okretnica, delovi enterijera, ožićenje, pa do ugradnje ko zna kakvih cevi za noseću konstrukciju ili karoseriju.

Opet isto, problem GSP-a je nedovoljno para koje dobija od grada. Kako sad privatniku mogu da se daju pare i da sva ta vozila digne sa klocni ??? Kako mogu privatnim prevoznicima da se daje velika količina para a GSP-u da se uvaljuju nepotrebni stranački aktivisti na izmišljena radna mesta ?
 
3381 i 3383 upravo na 22A. Koliko je pun da ne može da se uđe. Tu je 119, ostalo su Higeri.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674509#p674509:1kspeyhu je napisao(la):
Žika » 28 Oct 2019 11:55 am[/url]":1kspeyhu]Ta računica ne pije vodu, vozilo ili je ispravno i ekonomski rentabilno ili ne.
Solaris nije puno skuplji u odnosun na Ikarbus, koliko sam onda gledao tendere 5-6000 evra razlike po vozilu. Drugo veliki broj delova ie skoro pa standardan, osovine, ventili, elektronika, kočnice. Motor menjač se razlikuju ali ne verujem da je puno veća cena delova, održavanja.
Ostaje kod Ikarbusa ugradnja najeftinijih i nekvalitetnih komponenti tipa vrata, okretnica, delovi enterijera, ožićenje, pa do ugradnje ko zna kakvih cevi za noseću konstrukciju ili karoseriju.

Opet isto, problem GSP-a je nedovoljno para koje dobija od grada. Kako sad privatniku mogu da se daju pare i da sva ta vozila digne sa klocni ??? Kako mogu privatnim prevoznicima da se daje velika količina para a GSP-u da se uvaljuju nepotrebni stranački aktivisti na izmišljena radna mesta ?

Poenta svakako nije bila u mehaničkim komponentama koje su svakako zaslužne za puko održavanje vozila u pokretu - ne za unapređenje ambijentalne celine putničkog salona ili eksterijera. To je ono nevidljivo što je jedino bitno ovdašnjim prevoznicima koji ne razmišljaju o tome na koji način sve mogu doprineti kvalčitetu prevozne usluge. Kad bi javni prevoz imao alternativu počeli bi da misle o svemu ovome kao bele Lale jer bi izgubili putnike. Ako dron ili samoupravljajući taksi bude udobniji od IK218M zašto uopšte koristiti javni prevoz za baš svako putovanje, pa makar alternativa bila i višestruko skuplja? U principu dok se recimo i Dacia "kotrlja" na bazi Renault-a ona kao takva opet ne predstavlja pravi Renault (lošija je od istog imala zajedničke komponente-nemala).

Zašto skuplja lux kabina lifta da bude zamenjena posle 10 godina kad najobičnija drnda preko 30 uz to da je vuča lifta potpuno ista? Ta kabina treba duže da traje, čak i nakon kompletne zamene vuče. Eto, malo sam ti dočarao na šta mislim. Takva vozila treba da podlegnu nekoj legalnoj zaštiti. Nije poenta u tome da se razlikuju mehanički već da se napravi legalna razlika na taj način da bolja vozila ne trpe zbog onih svakako lošijih.

Mislim da su 30 IK218M (serija II) nabavili za 8,5 miliona evra, dakle oko 280k sa inflacijom. Solarisi kupljeni ranije za 320k, znači IK218M-1 su bili 270-275k.

Da li ta razlika reflektuje baš samo razliku u završnoj obradi? Koliko bi koštao Ikarbus sa istim komponentama kao Solaris? 300, 330 ili 350.000 evra?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674420#p674420:2ju3a9x5 je napisao(la):
SBG » Pon Okt 28, 2019 7:09 am[/url]":2ju3a9x5]Где написах да је возач крив?

Nije se odnosilo na tebe, vec na Bonvivana
 
Na 307 se upravo pokvarila 2 autobusa u isto vreme. Jedan je sa Ustaničke otišao u garažu, a drugi stoji u Vinči i čak je niskopodan, verovatno je 112N u pitanju, a ne bi me čudilo da je i neki 112le.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674558#p674558:pl7nk5io je napisao(la):
Beograd111 » 28 Окт 2019, 14:50[/url]":pl7nk5io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674420#p674420:pl7nk5io je napisao(la):
SBG » Pon Okt 28, 2019 7:09 am[/url]":pl7nk5io]Где написах да је возач крив?

Nije se odnosilo na tebe, vec na Bonvivana
Онда навести на кога се односи примедба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674565#p674565:1ezc4h9x je napisao(la):
SBG » Pon Okt 28, 2019 3:17 pm[/url]":1ezc4h9x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674558#p674558:1ezc4h9x je napisao(la):
Beograd111 » 28 Окт 2019, 14:50[/url]":1ezc4h9x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674420#p674420:1ezc4h9x je napisao(la):
SBG » Pon Okt 28, 2019 7:09 am[/url]":1ezc4h9x]Где написах да је возач крив?

Nije se odnosilo na tebe, vec na Bonvivana
Онда навести на кога се односи примедба.

Druze, krajnje je ocigledno na koga se odnosilo, ne znam zasto si se uopste pronasao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674662#p674662:32rw212k je napisao(la):
Iggy84 » 28 Окт 2019 08:07 pm[/url]":32rw212k]ГБ 70 линија 303, трава ниче из пода.
file.php
Колико је прљав добро је да нешто друго није израсло ту :roll:
 
Vrh