Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 305 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,3%

  • Ukupno glasača
    322
Malopre se vozio na liniji 22A sa Higerom, broj #3380 ja mislim. Radila je klima, znači tačno se vidi da je promocija novog autobusa u pitanju.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
U 3387 na 304 ne radi klima uopšte

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Весић се хвали куповином 70 играчки и кашњењем 144 соло возила, а зглобна је заборавио.
 
ЗгЛоБоВи мОрАјУ бИтИ иЗ дОмАћЕ фАбРиКе

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672668#p672668:3lddscj9 je napisao(la):
Biciklistkinja » 23 Oct 2019 09:13 am[/url]":3lddscj9]Ni Higer ni BMC neće više od 6-7 godina da rade dok su sadašnji neki autobusi vozili i po 20 godina pa ćemo onda umesto jednog solarisa od 300-400 hiljada evra kupiti 3x Higer od 200 hiljada evra.

Šteta po ekologiju, šteta po budžet grada, šteta po maltretiranju radnika održavanja i vozača koji će morati da se muče u ovim busevima, šteta za mene jer ne mogu da sednem na j....o sedište u autobusu...

Haha, ajde da zamislimo da nam za 150 ekvivalentnih jedinica (solo 12m) treba 100 Urbina 18 po ceni od 330k evra, odnosno 150 istočnih solo autobusa po ceni od 220k evra (ništa manjoj od Urbina 12!) s tim da prvi zglobni traju 18 godina a solo 12.

Imali bi (150x220000)/12=2750000e godišnje za čorbu od jeftine kokoške, odnosno 1833333e godišnje od skupe. Ako uzmemo u obzir češće kvarove uz jeftinije delove za jeftine, odnosno ređe kvarove uz skupe delove za skupe modele, onda shvatamo da su jeftini zapravo 30-50% skuplji uz zahtevanje glomaznijeg sistema eksploatacije (celo preduzeće, više, vozača, mehaničara i ostalog osoblja što podiže cenu iste).

U pravu je Žika, umesto ovih nesreća bolje da su kupovali po 100 Urbina 18 IV poslednjih nekoliko godina uz preraspodelu linija i promenu reda vožnje tako da solo linija bude manje, da se vozila ne mešaju i da na tom manjem broju solo linija saobražaju uglavnom privatnici (smanjenje solo GSP vozila na apsolutni minimum tj. ne više od 200, sve Kosmaj 1, onaj koji ni ne može održavati zglobne pušere).

U poslednje 4 godine da su kupovali po 100 komada već bi imali duplo više Urbina IV. nego postojećih III. generacije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672719#p672719:3lddscj9 je napisao(la):
solecar » 23 Oct 2019 11:17 am[/url]":3lddscj9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672694#p672694:3lddscj9 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Okt 23, 2019 11:12 am[/url]":3lddscj9]Дај Боже да прелази таман да 89 буде зглобна.
Pre može da se desio da 52 postane solo , a 89 ostane solo. Kao i da 83 ostane solo , a 31 postane solo. Juče sam video dva solo vozila na 31.

Zglobna vozila prepolovljena na kamionima za železnik, solo na linijama. Bravo naprednjaci. Lowest first cost per unit pa što više jedinica kako bi brojke tupavim glasačima bile sve veće iako na kraju dara bude skuplja nego mera.

Nemam reči stvarno. Šta je to bilo na 31? Ajde jedan zamenski u slučaju kvara ali dva? Bojim se da je ne soloizuju na dizel pre konverzije u elektropogon a nadam se da jednostavno više nemaju šta zglobno da isteraju na ulicu.
 
Higer, par fotki u toku vožnje.

DmRepp8.jpg

fJRXzOM.jpg

NqluBTc.jpg

zcD5yG8.jpg
 
Jel toliki problem da kad već poseduju Novatronic displeje iste povežu sa BusPlus-om? Da ovi unutrašnji displeji dobiju neku funkciju, i da se ne dešava da recimo Higer na 43, konstantno drži natpis "Kotež", nebitno od smera, jer za drugi smer ima "Trg Republike", a tamo trenutno ne vozi.
Solarisi lepo imaju integraciju, pa se destinacija ažurira sama i od prvog dana prikazuje naziv terminusa gde je linija skraćena.
 
Зато није проблем већ првог дана излепити 24 сата по стаклу кабине.
<3 ГСП <3
a40fa82221b932326b4bbe30afa11fdd.jpg


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Има један возач ради редовно на линији 67. Он који год бус да задужи носи и закачи завесицу у кабини. Све похвале за њега и препорука осталим возачима да се угледају на њега а не да лепе ове новине

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Да је ГСП нека фирма која брине о радницима у напред би тражио од произвођача аутобуса завесе и фолије уместо што се лепе новине и налепнице за продају карата.
 
Ne kontam zašto uopšte lepe novine iza vozača? Koja je tačno poenta, sunce ili da ih ne gledamo?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672694#p672694:1j8tf1r5 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Okt 23, 2019 11:12 am[/url]":1j8tf1r5]Дај Боже да прелази таман да 89 буде зглобна.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Koja je poenta da u Sarajevskoj jedina zglobna linija bude 56? Kada su 53 i 56L u pogonu Kosmaj, što da sada prelazi 52?
 
Постоје линије којима је потребнији зглоб од 52.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Идеална комбинација би била пола соло пола зглоб за 52,53,89...тако је било до 31.12.2015 а сад једна линија трпи због друге.Овај тендер за приватнике је велики промашај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672863#p672863:zbp0esle je napisao(la):
Zezeljko » Sre Okt 23, 2019 8:26 pm[/url]":zbp0esle]Ne kontam zašto uopšte lepe novine iza vozača? Koja je tačno poenta, sunce ili da ih ne gledamo?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Pa meni recimo ne bi bilo bas prijatno da ja iza mene prozor kroz koji svako moze da zeva. Ne opravdavam ove novine, ali morali su to drugscije ovi iz Higera da urade.

228
 
2 Higera na 202 danas. Linija je potpuno procvetala dolaskom Higera. Mislim da stanovnici Velikog sela nisu videli klimu 10 godina

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672818#p672818:28rlki99 je napisao(la):
Express » Sre Okt 23, 2019 6:05 pm[/url]":28rlki99]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672719#p672719:28rlki99 je napisao(la):
solecar » 23 Oct 2019 11:17 am[/url]":28rlki99]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672694#p672694:28rlki99 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Okt 23, 2019 11:12 am[/url]":28rlki99]Дај Боже да прелази таман да 89 буде зглобна.
Pre može da se desio da 52 postane solo , a 89 ostane solo. Kao i da 83 ostane solo , a 31 postane solo. Juče sam video dva solo vozila na 31.
Zglobna vozila prepolovljena na kamionima za železnik, solo na linijama. Bravo naprednjaci. Lowest first cost per unit pa što više jedinica kako bi brojke tupavim glasačima bile sve veće iako na kraju dara bude skuplja nego mera.

Nemam reči stvarno. Šta je to bilo na 31? Ajde jedan zamenski u slučaju kvara ali dva? Bojim se da je ne soloizuju na dizel pre konverzije u elektropogon a nadam se da jednostavno više nemaju šta zglobno da isteraju na ulicu.
Nažalost , poslednjih mesec dana je redovno stanje da bude po neki solo na 31. Pisali su drugi o tome.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672875#p672875:28rlki99 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Okt 23, 2019 8:54 pm[/url]":28rlki99]Постоје линије којима је потребнији зглоб од 52.
A to svakako nisu 53 i 89. I sad se opet vraćamo na ono isto što smo prežvakivali milion puta. U trenutnoj situaciji , solo 52 ne funkcioniše. Probali u DJP pa shvatili da su ogromne gužve i vratili ponovo da bude zglobna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672847#p672847:itd4j5uu je napisao(la):
Somi303 » Sre Okt 23, 2019 6:57 pm[/url]":itd4j5uu]Зато није проблем већ првог дана излепити 24 сата по стаклу кабине.
<3 ГСП <3
a40fa82221b932326b4bbe30afa11fdd.jpg


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока

Ne mora da ga svako gleda kad se češe i ostalo, malo privatnosti tj slobode za češanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672863#p672863:2iwrqvgn je napisao(la):
Zezeljko » Sre Okt 23, 2019 8:26 pm[/url]":2iwrqvgn]Ne kontam zašto uopšte lepe novine iza vozača? Koja je tačno poenta, sunce ili da ih ne gledamo?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Gde je radio taj bus?
Pretpostavljam da mu je smetalo svetlo iz salona u noćnoj vožnji. Probajte da vozite auto po mraku sa upaljenim svetlomnu kabini.
Ali to može i drugačije. Vozači su nam ipak niskog kulturnog nivoa.
 
Znam da se koristi kao pregrada , ali da li postoji još nerka funkcija zbog koje se stavlja? Ako se korisati čisto kao pregrada , zašto se onda ne napravi izjedna kao i ostali deo kabine ili od nekjog neprozirnog materijala?
 
Vrh