[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672668#p672668:3lddscj9 je napisao(la):
Biciklistkinja » 23 Oct 2019 09:13 am[/url]":3lddscj9]Ni Higer ni BMC neće više od 6-7 godina da rade dok su sadašnji neki autobusi vozili i po 20 godina pa ćemo onda umesto jednog solarisa od 300-400 hiljada evra kupiti 3x Higer od 200 hiljada evra.
Šteta po ekologiju, šteta po budžet grada, šteta po maltretiranju radnika održavanja i vozača koji će morati da se muče u ovim busevima, šteta za mene jer ne mogu da sednem na j....o sedište u autobusu...
Haha, ajde da zamislimo da nam za 150 ekvivalentnih jedinica (solo 12m) treba 100 Urbina 18 po ceni od 330k evra, odnosno 150 istočnih solo autobusa po ceni od 220k evra (ništa manjoj od Urbina 12!) s tim da prvi zglobni traju 18 godina a solo 12.
Imali bi (150x220000)/12=2750000e godišnje za čorbu od jeftine kokoške, odnosno 1833333e godišnje od skupe. Ako uzmemo u obzir češće kvarove uz jeftinije delove za jeftine, odnosno ređe kvarove uz skupe delove za skupe modele, onda shvatamo da su jeftini zapravo 30-50% skuplji uz zahtevanje glomaznijeg sistema eksploatacije (celo preduzeće, više, vozača, mehaničara i ostalog osoblja što podiže cenu iste).
U pravu je Žika, umesto ovih nesreća bolje da su kupovali po 100 Urbina 18 IV poslednjih nekoliko godina uz preraspodelu linija i promenu reda vožnje tako da solo linija bude manje, da se vozila ne mešaju i da na tom manjem broju solo linija saobražaju uglavnom privatnici (smanjenje solo GSP vozila na apsolutni minimum tj. ne više od 200, sve Kosmaj 1, onaj koji ni ne može održavati zglobne pušere).
U poslednje 4 godine da su kupovali po 100 komada već bi imali duplo više Urbina IV. nego postojećih III. generacije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672719#p672719:3lddscj9 je napisao(la):
solecar » 23 Oct 2019 11:17 am[/url]":3lddscj9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672694#p672694:3lddscj9 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Okt 23, 2019 11:12 am[/url]":3lddscj9]Дај Боже да прелази таман да 89 буде зглобна.
Pre može da se desio da 52 postane solo , a 89 ostane solo. Kao i da 83 ostane solo , a 31 postane solo. Juče sam video dva solo vozila na 31.
Zglobna vozila prepolovljena na kamionima za železnik, solo na linijama. Bravo naprednjaci. Lowest first cost per unit pa što više jedinica kako bi brojke tupavim glasačima bile sve veće iako na kraju dara bude skuplja nego mera.
Nemam reči stvarno. Šta je to bilo na 31? Ajde jedan zamenski u slučaju kvara ali dva? Bojim se da je ne soloizuju na dizel pre konverzije u elektropogon a nadam se da jednostavno više nemaju šta zglobno da isteraju na ulicu.