Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
busspoter":18ey984u je napisao(la):
Pa 1343 su vratili i sad. Iako mu je ja mislim drugi sudar bio, vraćen je sa Dorcola i radi. Ne znam što se uopšte razmišlja da se neće popraviti ovaj Higer?

Vratili su ga, ali se nikad ne bi digao da nije izgoreo Japanac sa Karaburme, mislim da je GB868, kome je komplet stradala prikolica sa sve mehanikom, dok je 1343 ptretrpeo štetu samo na prednjoj steni, a inače ostao u voznom stanju. Jednostavno, za njega se nije našlo novca, pa je prednji deo karaburminog Japanca iskorišćen da se 1343 kompletira. Pomenuti, i pored dužeg ležanja u garaži, nije bio uopšte toliko očerupan, a malo je falilo da bude definitvno otpisan. Higer će sigurno biti popravljen. Kakav crni rashod. Potpuno nova vozila se baš i u jednom GSP-u nikada nisu rashodovala, tako da je tvoje pitanje na mestu.
 
Pa naravno, vratiće ga sigurno. I tog 1343 su opravili i posle sudara sa BMC-om koji je bio na 77. To kad se desilo mogli su da ga ostave i ne popravljaju ali su ga sredili i opet vratili na ulicu. Tako da nije bas da tako olako dižu ruke od buseva koji jos mogu da rade, a ne od novog vozila koje ima 0km na satu.
 
Ne kažem da ga neće vraćati. Ali, ako nemaju staklo, on ne može da radi. Dok ono ne stigne, za neki drugi će već nešto zatrebati. I kad jednom počne, stajanja nema. Ovaj kanibalizam je dugogodišnja praksa u GSP.
Uz svaku ovako veliku isporuku odmah treba da poruče i neke delove. I delovi treba da čekaju kvar, a ne da vozilo leži mesecima. Može li neko da garantuje da već danas, prvog dana rada, već dva, recimo, neće imati neko oštećenje?
 
Ja ne znam zasto se cudite sto tako pricamo o GSP. Pa preko 20 solarisa stoji rascupano i ko zna koliko CAF tramvaja. Da li je to vama normalno? Kako stajanje sredstva mesecima, koliko jos delova propadne od ne koriscenja. Tako vozilo koje zardja lezajuci kada mu se ugradi nedostajuci deo posle godinu dana vise i nije za saobracaj jer je propalo od atmosferskih uticaja. Zato se i vrate u saobracaj vrlo kratko do novog kvara. Zasto vi automobil popravljate odmah, sto ga ne ostavite godinu dana na parkingu neka ceka tender, delove, pare. Jednostavno los im je sistem, ne los nego katastrofalan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672238#p672238:2701ykda je napisao(la):
hiavata » Uto Okt 22, 2019 8:39 am[/url]":2701ykda]Svuda je isto po tim drzavnim firmama. Eno u Srbija Vozu vec 10ak onih ruskih dizel motornih vozova van stroja, cerupaju se, ni 10 godina nisu napunili.
Moze li se znati koji?
 
Sta lupate, ovo vozilo je kasko osigurano tek je stiglo vi govorite o cerupanju. Nije mu motor riknuo nego je ocesan i puklo je staklo, naplatice se steta od osiguranja. Inace ga je instruktor sa karaburme zakacio.
 
Јако лош спој компликованог система јавних набавки и сеци-уши-крпи-дупе одржавања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672251#p672251:29zu51bd je napisao(la):
prostorni planer » Uto Okt 22, 2019 9:13 am[/url]":29zu51bd]Ja ne znam zasto se cudite sto tako pricamo o GSP. Pa preko 20 solarisa stoji rascupano i ko zna koliko CAF tramvaja. Da li je to vama normalno? Kako stajanje sredstva mesecima, koliko jos delova propadne od ne koriscenja. Tako vozilo koje zardja lezajuci kada mu se ugradi nedostajuci deo posle godinu dana vise i nije za saobracaj jer je propalo od atmosferskih uticaja. Zato se i vrate u saobracaj vrlo kratko do novog kvara. Zasto vi automobil popravljate odmah, sto ga ne ostavite godinu dana na parkingu neka ceka tender, delove, pare. Jednostavno los im je sistem, ne los nego katastrofalan

Napisano ranije ponoviću, GSP nema svoje izvore prihoda. Grad se odnosi prema njemu ne domaćinski. Privatnike forsiraju i guraju im pare šakom i kapom a sve to verovatno što se odande lakše izvlače pare.
Znači svaka nabavka delova GSP ide preko tendera ? Ko sme da gomila delove ??? Ko može da zna šta će da ode i slično. OK za redovno održavanje, servsi ali neke vanredne situacije potraju mesecima upravo zbog tih vezanih ruku.
A bila je i druga strana kad su se direktori utrkivali ko će manje para da potroši ????
I šta onda da radi radnik u kanalu ? Poslovođa mu naredi da ide i da skida sa vozila koje će stajati ko zna još koliko jer se tenderi obaraju. I umesto da ima dva, tri , pet,15 vozila van stroja on će imati jedno urnisano. E to je politika grada i manaĐera mega sa ostalim lastiš fakultetima.
Majstoru je najlakše da ode u magacin trebuje nov deo u kutiji i da ga ugradi a ne da uzme kompet alata i da se vucara po krugu pa da skida delove. Znači dupli posao i pitanje je u kakvom je stanju skinuti deo pa zna da se više puta vraća.
 
Ziko sve je to jasno, ali na kraju nemas jedno vozilo unisteno da bi radilo deset, vec ispadne da imas na nbg 15 solarisa unistenih da bi radilo 50 ili koliko. Mnogo je veliki odnos unisteno vs u voznom stanju. Ma treba masovno slikati ocerupane autobuse i deliti sto vise na fb i forumima pa kada ih uhvati N1 i slicni mediji u masinu nesto ce i promeniti. Ovako nase cutanje i shvatanje toga kao neophodnost nista ne donosi
 
Žika

Upravo tako. Pričalo se dosta o tome. Kao da je nekom u interesu u tom istom GSP-u da čerupa vozila, pogotovu ona bolja. I na Novom Beogradu sam onoliko puta bio svedok izbegavanja skidanja delova sa vozila dok god ima šanse da određeni deo stigne u kraćem vremenskom roku, ali kad se mesecima čeka, druge nema nego da se čerupa, sem ako se ne misli da pola voznog parka leži u garaži. Kao da čelnici Grada to ne znanju. Tenderi su, definitvno, najveći problem. Nemaš mogućnost nikakvog snalaženja, već radnici sami kupuju jeftinije delove (dihtunzi, glumice i sl,), pa im se to posle refundira kroz stimulacije. Bitno da je Grad odvajao novac za nove kamione Beograd puta i JKP Gradska čistoća. Đubre se mora voziti u novim kamionima, a ljudi mogu i autobusima starim i do dvadeset godina.
 
Novi higeri umesto trola, upravo iz gradskog prevoza pa se izvinjavam za kvalitet
fd15489f9977309c49bbc47fd88d6102.jpg
d6114914b5bf7c97af8a021eb9671f0d.jpg
77677cead99e37dedad129b8ea897610.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
I jel se zna konacno koliko je stiglo u koji pogon. Dali je onako kako je pricano Zemun 10,Karaburma 6,ostalo Kosmaj ili ne?
 
Jeste, tako se na kraju ispostavilo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672237#p672237:2fman4lj je napisao(la):
Дошљак » Uto Okt 22, 2019 9:37 am[/url]":2fman4lj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672225#p672225:2fman4lj je napisao(la):
Vinča307 » Уто Окт 22, 2019 8:16 am[/url]":2fman4lj]
Дошљак":2fman4lj je napisao(la):
На 22А све сами кинези, изгледа су ФАПови одвозали своје.
Možda su ih namerno većinom stavili na kraću liniju za početak. A evo ga 3387 na 304

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Mислим да је мало и зарад промоције нових аутобуса, да их виде у центру. А ту је и очигледан контраст са ФАПовима и мутантима који су возили на 22А до јуче.
Juče mi je neko u temi Trolejbusi odgovorio da 22a voze Dorćolci. Zato i jesu bila najgora vozila. Koji pogon je sad preuzeo liniju? Ne verujem da su im dali nove.
 
У исто време кренула је сеча кнезова на НБГ.
 
1287 je u rashodu vec par meseci. Vozio sam ga pred sam rashod, bolji bio je od 1022 i 1026 koji jos rade.
 
Upravo sad su na okretnicu Vozdovac pristigla iz garaze dva komada

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Neće moći još da čiste zglobna vozila dok god su kako tako upotrebljiva. A taj otpad što je već raskupusan i treba da odvezu što pre. Elem, samo da potvrdim da je trenutno deset Higera na Karaburmi, naravno, samo ih je devet u saobraćaju. Trenutno su zaduženi na linijama 43, pojedinim linijama poteza 100 i na 202-jci. Kako čujem, ima dosta pozitivnih kritika kolega koji su ih zadužili. Detalje ćemo već saznati u hodu.
 
Dva Higera na 43, jedan na 104. To je ono što sam jutros video.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
ја сам видео 1 јутрос на 27е

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Vrh