[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665004#p665004:2jy028ks je napisao(la):
branik » 29 Sep 2019 08:38 pm[/url]":2jy028ks]Турских делова за прераду има на претек, а возило се помоћу њих претвори у врло атрактивно. Само атрактивно.
Неки су за туристичке покушали да скидају помоћни гибањ да би те ударе избегли, што по носивисти путничког може, али онда, када се натовари, посебно пртљагом позади, почиње да глисира - пропиње се.
Огромна је разлика оригинала и прераде, али и у цени.
Имају ли ти сити имају платформу за стајање позади?
Samo 77 ali on je već midi:
https://autoline.info/-/sale/passenger- ... 5355873900
Skup je sačuvaj bože i kao polovnjak. Pitam se da li bi neki IK109 sličan Alpinu/Urbinu 8.6 mogao finansijski biti pristupačniji?
Pojedine linije pogodne su za midi vozila u normalnoj konfiguraciji sa velikim točkovima i nešto užom i nižom karoserijom (2,35 sa 2,m naspram standardne 2,55 sa 2,8-2,9m). To bi recimo bile 32E, 36, 38, 38A, 44, 54, 57, 76, 87 (osim vikendom) i sl. uz duplo češći takt.
Koliko mi se čini Daily ima niskopodnu platformu pozadi (Kapena Urby) samo što mislim da je u pitanju standardno tvrdo vešanje i veći klirens na zadnjem prepustu. Kapena ima široka vrata nazad a uska napred. Sprinteri sa niskim podom i širokim vratima napred imaju niže ulazište od stajališta.
Inače Sprinter bilo kakav liči na nešto što se ne može reći za Urby koji je samo bleda kopija Cacciamali-ja C65.
Tecnobus Gulliver kao primer mikrobusa:
https://www.tecnobus.it/index.php/en/
Gulliver je kao stvoren za pešačke, polušešačke zone ili jednostavno za fidere sa najmanjom patronažom kao i najkraće linije sa čestim taktom. Ono "nazovi putničko" vozilo što trenutno vozi na vrabac liniji nosi i kovčege po sahranama (video svojim očima).
Konceptualno gledano tako nešto je trebalo pustiti na nekoliko E Vrabac cirkulatora (uključujući i Zemun Donji Grad do Gardoša) a ostale kombije zameniti (i većom) dizel verzijom uz brend Vrabac (bez E) ili Skočimiš. Interesantno bi bilo da Ikarbus napravi neki mikrobus. Gulliver je bio zanimljiv zbog izbačajnih četvorokrilnih vrata. Sad vidim da najnovija verzija ima izbačajna dvokrilna vrata i masku od Hispano Habita.