Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
@ Gaspar18
Ја већ нешто рекох и мислим да сам био довољно јасан - за ово са #1380 крив је САМО ГСП. Али не, важно је да се њихови марифетлуци гурају под тепих, возач је, јелте, увек у праву, може да ради шта му воља?! Е па неће бити!!! А тек путници који кнапирају, дремају, књавају, па онда јурцају наврат-нанос, реално, боље промашити једно стајалиште и стићи читав, него изигравати каскадера и провлачити се кроз затварајућа врата, док возач притом додаје гас и креће. Не одмичем се џабе од простора где су врата него да ме не би повукла ако побрљаве. Једно је Темза где возачи стварно нису могли да утичу на контроле, друго је ИК где возач може и мора да се исконтролише и да пази када и како креће. А и путници, приде. Несрећној жени нека је лака земља, све јој је опроштено.
Даље нећу писати на ову тему, мислим да је паметном доста.
 
Ima sve potrebno za voznju, ne vidim uopste problem da se izadje sa takvom kabinom u saobracaj.. To je fuzija MAN-a, Mecke i Ikara, to nema nigde, a jos i kotrlja..
 
Iskreno, ne shvatam poentu fotografije pretposlednjeg posta, ako je njena svrha ponovno pljuvanje po Ikarbusu i za šta stoji i za šta ne stoji. Pre je lice i naličje GSP-a, nažalost. Vozilo 15 godina staro, verovatno, a sedište, vrlo moguće, nikad zamenjeno, ili postavljeno sa nekog od rashodovanih iz iste ili slične serije, plastična pokrivka stuba upravljača nestala ko zna kad, sama tabla neuredna i u žalosnom stanju, plus neispravan tahograf, obruč upravljača u, takođe, užasnom stanju, skinut sa nekog FAP-a verovatno. Ništa čudno, u jednom sam zatekao volan sa nekog TAM-a, verovatno kamiona za gumare koji je završio karijeru. Ima i kod onih boljih, mislim na radno mesto vozača, kod kojih tabla izgleda kao da je na nju pala bomba. Kod mnogih Conecta gomila tastera nedostaje, plastika koja prekriva instrumente često polomljena i jako zamućena, itd. Prvo i osnovno, sedišta se moraju menjati periodično i prema potrebi, a ne kad potpuno propadnu. Koliko ih je samo do sad na Solarisima zamenjeno, a ovde se priča u vozilu tri puta starijem. Mora se regulisati pravovremena nabavka delova u GSP-u, i to ne samo onih koji vozilu omogućuju da se kotrlja. Sedišta vozača, obruči upravljača, tasteri i drugi sitniji delovi, takođe, spadaju u potrošne delove kao i sve drugo.
 
Pa poenta priče su radni uslovi vozača. Vrlo indikativno koliko ih zabole za ljude koji donose svima hleb. Da ih zabole potvrđuje priča da su im brže bolje po davanju pomoći smanjili platu za 16 i više %.


Petoparac će malo bolje da objasni ove brojke.


Što se tiče kvaliteta sedišta hoćeš da kažeš da je Poliester iz Priboja blizu Isri-jevom sedištu ?
Polester sedište je bilo g.ovno od sedišta pre 30 godina (inače licenca Derby) i do dana današnjeg ostalo težko sranje od sedišta.
Obrazloženje, prvo samo sedište uglavnom sedi na niskom panju i sedište nije moglo da se podigne na normalnu vozačku visinu. GSP se žalio Ikarusu ovi su izeli neki metar premerili i odj.ebali ih . Sedište ispunjava JUS standard. Dalje ovi mučenici su na svoju ruku uzimali i podmetali 2 cm debelu blažujku ispod panja i između panja i sedišta postavljali četvrtaste cevi visine oko 10 cm. Ne samo što su podizali sedište već su i morali da ga udaljavaju. Nastav priče sa đubretom od sedišta je samo podešavanje sedalne površine, ili su ti noge u vis što je jako nezgodno za cirkulaciju ili je tako velik nagib da izgleda kao da sediš na krovu i da ćeš svakog trenutka da padneš To se rešavalo podmetanjem navrtki između kvadratnog profila i panja.
Sam naslon za sedište je tako lepo oblikovan da nema ni govora o nekom zdravom položaju kičme, već je vozač prinuđen onako stešnjen između volana da nogama u vis da sedi pogrbljen. Rešenje , nož u ruke krojenje gornje ivice sunđera i podvlačenje viška sunđera u lumalnom delu leđa. To je onako ooooooruk rad.
Što se tiče štelovanja težine to jako brzo propadne kao i sam amortizer pa kreće ljuljanje sa uštrim udarcima niz kičmeni stub kad udari u krajnji donji položaj. Primitivno rešenje je uzimanja nekog pancirnog gumenog creva (idealno od kočnica) i provlačenje kroz makaze sedišta.
Kad samo kod makaza e tu je šlag na torti, često se kuglični ležajevi razlete ka vozačevo sedište ljulja (pored celog autobusa) kao na Dunavu kar prođe šlep.

AGIS Ptuj je pravio takođe licencna sedišta Bremshey koja su bila i ostala vrhunska. Ali Ikarus je tamo negde krajem osamdesetih rešio da uvaljuje Polesterova.

Tako da ni tada ni sad Poliesterova sedišta nema štanse da se mere sa bilo kojim ozbiljnijim sedištem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652325#p652325:1sdiexqn je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 24, 2019 9:03 am[/url]":1sdiexqn]Без бриге, стижу кинези па ће многи Икари у погон Железник па последњи полазак.

Kinezi dal na žalost ili radost još nisu ni krenuli da plove. Zaploviće čim stignu motori (Iveco se pominje). Tj jest kad budu skarabudžili i poslali na Belu Ladju. Bela Ladja treba najmanje 27-30 dana da se prćaka po Indijskom oušunu i okolnim morima da doplovi pod uslovom da ih ne razmrda neki od monsuna i da dođe u Sredozelje. Da li će biti luka Solun, Bar, Kopar još nije ništa izvesno. Će smisle.
Računica je 100 kom u Kosmaj dalje po potrebi.
 
Na kraju će gore da kasne nego što je kasnila M serija Ikarbusa

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
BMC 3334
IMG-20190828-162744.jpg

IMG-20190828-162757.jpg
 
Nije mi dobro kad pomislim da za samo 4 dana kreće normalan red vožnje. Biće katastrofa u Kosmaju. Ne znam kako će pokriti polaske sa ovim voznim parkom. Nama na 307 je jedino novo vozilo pokvareno već celo leto i deluje mi da se neće skoro vraćati, a na tom polasku će gurnuti neku ik 103 kršinu iz 2001.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Drugi nalet D viza u najavi za 10 dana tako da će i te manje imati ko da vozi.

3000 dinara svakome ko uVati šofera

 
Žika

Decimale na platnim listama jesu bod, koji pomnožen sa koeficijentom daje osnovicu. Vrednost boda varira u odnosu na fond časova za tekući mesec, a sa ciljem uklapanja u masu. Prosto rečeno, na fond od 160 časova, bod će imati osetno veću vrednost u odnosu na fond od 184 časa, a to je razlika između meseca juna i jula. Da se vrednost boda ne usklađuje, razlike u zaradama iz meseca u mesec, bile bi poprilične. Osnovna zarada bi varirala u iznosima od preko 5000 dinara. U stvarnosti, razlike se kreću, govorim o osnovici, oko 1000 dinara u proseku, ali se razlika može malo povećati u zavisnosti od broja noćnih i prekovremenih sati prevashodno. O smanjenjima, pa i povećanjima zarada od 16 i više procenata nema ni govora. Vrednost boda je ista za sve zaposlene naravno. Oscilacije među vozačima su, ponekad, poprilične, jer je i mnogo onih koji rade različite smene po mesecima, plus prekovremeni rad i prodaja karata, dok su kod onih sa čistim fondom časova minimalne. Da ne objašnjavam dalje, jer ima tu još dosta toga, što je i inače interna stvar firme, a onima kojima nešto nije jasno, uvek imaju gde da se informišu, što bi i bilo poželjno pre nego li da se šire razne dezinformacije.

Što se sedišta tiče, uopšte nisam pravio nikakva poređenja. Znam vrlo dobro šta je poliester, ali njih poodavno nema koliko znam. Sva sedišta, pa i ona najkvalitetnija, propadaju s kilometražom i godinama, pa i ona bolja bivaju zamenjena lošijim, kao što je bio slučaj kod nekih Japanaca. Jednostavno, imajući u vidu jako nisku ceni svih serija 103-jki i 201-ica, verujem da se i te kako moglo insistirati na kvalitetnijim sedištima. I ovako se moraju menjati posle par godina, pa se, opet, nikada nije iskoristila prilika da se uzme nešto bolje, kao da je reč o milionskim iznosima.
 
Od trača do istine

https://www.facebook.com/SindSloga/?__t ... wpMI8MTKOQ

Sindikat Sloga JKP GSP Beograd

Dobar dan gazda!

Od septembra kompletno odmržavanje vozila u JKP GSP BEOGRAD preuzima privatnik koji preuzima i garaže sa delom radnike sem gumara!

Dešava se ono na šta Vas je sindikat Sloga JKP GSP Beograd i upozoravao a gospodo radnici Vi ste zbog korupiranosti i kukavičluka podržavali režimske sindikate po principu j***š firmu bitna je pozajmica!

Stara vozila idu u rashod (seku se)!

-Karoserijsko odeljenje preuzima Pivašević-Pančevo koji će da radi limarsko farbarske radove!

-Motori, menjači, kočnice, trap (mehanika, sve sem autobusa Solaris) preuzima Euro Una

-Tomasević-Dobanovci preuzima održavanje autobusa Solaris, nove autobuse Ikarbus i nove Kineze i Turke!

Vozači ce ići preko agencije!

Drage kolege nove gazde možete da očekujete u Septembru mesecu!

Živeli braćo moja
 
Занимљиво, мада ништа чудно, све у духу данашње економије. Који приватник ће моћи да се ухвати у коштац са трамвајима и тролејбусима да ми је знати?
 
Njega će grad uredno da plaća, kao i privatne prevoznike.
 
Тако ће бити и са другим предузећима, тј. оперативама - чистоћа, зеленило, расвета, Бг пут, електране и водовод - грађевинска оператива и одржавање мреже, па можда и златна кока града - паркинг сервис.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654335#p654335:28lw8e7h je napisao(la):
Vinča307 » 28 Aug 2019, 19:30[/url]":28lw8e7h]Nije mi dobro kad pomislim da za samo 4 dana kreće normalan red vožnje. Biće katastrofa u Kosmaju. Ne znam kako će pokriti polaske sa ovim voznim parkom. Nama na 307 je jedino novo vozilo pokvareno već celo leto i deluje mi da se neće skoro vraćati, a na tom polasku će gurnuti neku ik 103 kršinu iz 2001.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Koliko ih je ostalo na ulici? Pitam se cime ce prevoziti putnike od 1.9. ako je vecina starih autobusa otisla u rashod tokom leta.
 
Питање је и да ли су расходовани или се чекају кинези за то?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654386#p654386:93ffi66a je napisao(la):
Дошљак » 28 Aug 2019, 23:10[/url]":93ffi66a]Тако ће бити и са другим предузећима, тј. оперативама - чистоћа, зеленило, расвета, Бг пут, електране и водовод - грађевинска оператива и одржавање мреже, па можда и златна кока града - паркинг сервис.
Koliko sam razumeo, gase GSP?
 
Znam da su rashodovani 257 i 451, a za ostale ne znam

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Interesuje me sta se desava sa ikarima, berlincima i fapovima? Pitam jer sam za celo leto od ikara video 64, 67, 464 i 466, od fapova 127, berlinca nijednog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654396#p654396:brjay3fq je napisao(la):
ACA » Сре Авг 28, 2019 10:32 pm[/url]":brjay3fq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654386#p654386:brjay3fq je napisao(la):
Дошљак » 28 Aug 2019, 23:10[/url]":brjay3fq]Тако ће бити и са другим предузећима, тј. оперативама - чистоћа, зеленило, расвета, Бг пут, електране и водовод - грађевинска оператива и одржавање мреже, па можда и златна кока града - паркинг сервис.
Koliko sam razumeo, gase GSP?
Неки дугорочан план је да се погасе сва ЈКП у Србији и њихову делатност да преузму приватници. Имамо пример ЈКП у Гроцкој.

За једног ФАПа се зна да је заменио стари донирани Мерцедес у улози гумарског аутобуса.
 
ACA":2g0pyu48 je napisao(la):
Interesuje me sta se desava sa ikarima, berlincima i fapovima? Pitam jer sam za celo leto od ikara video 64, 67, 464 i 466, od fapova 127, berlinca nijednog.
Mislim da su berlinci završili karijeru, a ostali su svi tu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Radi 202, a od ikara je radilo jos njih, 2 juce bio na 56L, 52 sam video, 10... To što ih ne vidite ne znači da ne rade, samo ih sklone da ih srede ili jednostavno čekaju priliku. Kosmaj je mnogo rashodovao pa će oni svi morati da čekaju Higere...
 
Vrh