Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Sto se tice privatnih autobusa na liniji 25 situacija je katastrofalna ne mogu da zamislim sta bi se desilo da ne daj boze bude sudar ili se,sto je takodje moguce nesto zapali...potrebno ih je hitno zameniti...
 
пре неки дан сам се возио иза једног Лиаза на 25. бус је позади црњи од црне земље
 
На неком од форума сам прочитао да Лиази имају моторе који су у оригиналу предвиђени за неки руски булдожер, а не за аутобус. :p
 
Ja se vozim redovno LIazima na 77ici i nisu losi cak su manje bucni od ikarbusa.Ali su mi nekako skuceni,mozda jer su im nizi prozori
 
To su valjda americki CAT motori koji se prave u Belgiji, barem ovi za Liaz.
Tako da je Liaz uspeo da spoji Caterpillar masineriju sa svojim sjajnim dizajnom! :D
 
Uzegli Zejtin":11yfjrb6 je napisao(la):
Johnest_Hon":11yfjrb6 je napisao(la):
To su valjda americki CAT motori koji se prave u Belgiji, barem ovi za Liaz.
Tako da je Liaz uspeo da spoji Caterpillar masineriju sa svojim sjajnim dizajnom! :D

Судар капитализма и комунизма... :p
Mutirana nakaza.
Salu na stranu ne sumnjam da je Liaz izdrživ, ali je ružan i neudoban. Rusi su poznati po tome kada su drumska vozila u pitanju.
 
У вези издржљивости се не бих сложио, Веолијини Икари исте старости се много боље држе од Лиаза + позади не изгледају као цигански чунак (тако се каже :) ).
 
Već je primetno da se na Liazima otvara poklopac motora zbog prevencije pregrejavanja. Verovatno dizajniran za hladnije predele :lol:

Uzgred, na GSP Beograd forumu se piše da je u Kg stigao jedan crveni zglobni MAZ, koji opet prema nezvaničnim informacijama treba da dođe u GSP Beograd na testiranju. Pretpostavljam da se radi o modelu 205
MAZ205_0001.JPG
 
данас сам видео Унакоп-ов Лиаз на 25. он изгледа као и ГСП-ови мучени Икари. у четвртој фази полураспада.
да ми је видети тог Маза у БГ-у. баш ме занима како ће да се покаже
 
Не дај Боже, како смо кренули ускоро ће нам аутобуски возни парк изгледати као у некој забити Туркменистана... :blah: Срамота, а пре 30 година смо имали нормална возила (Икарус-МАН, Автомонтажа-МАН, Санос-Мерцедес)... Што се мене тиче, пре бих поново покренуо производњу ИК-105/160 (за неупућене - линк) него куповао садашње Икарбусове полупроизводе и ремек-дела бившег источног блока... Не знам да ли је неко приметио, али стари Икари (као овај са слике) су имали држаче пресвучене гумом, док су на овим данас у питању само офарбане шипке? :/
 
не, не дечко, нисмо се разумели. ја сам највише против совјетских возила за јавни превоз. не би' никако волео да имамо те МАЗ-ове, само ме занима како ће да се покаже по Београду, а не да их купимо
највише бих волео да имамо МАН-ове и Мечкине бусеве. сећам се тих старих Икара са гуменим држачима. данас су сви ти гумени држачи огуљени, па се ваташ за го метал, који је успут и зарђао
 
Приметио сам твој став према совјетскоблоковским возилима и подржавам га :kk: , само мене брине то, што кад год нешто дође на пробу у ГСП, уколико није добро обавезно се запати у возном парку - за разлику од добрих примерака. :lol:
 
Nisam ni ja preterano za beloruske proizvode, mada to je sada sve u rangu sa Ikarbusom. Moguće da ovaj dolazi na probu jer ima drugačiji koncept. Tačnije, motor je u sredini, a ne u prikolici, što dosta pojednostavljuje konstrukciju zgloba i tako dalje. Usput je i jako dug, 18.7m
 
Ja ne znam šta ovi u Kosmaju rade sa busevima u poslednje vreme, ali gotovo svako vozilo na 302 ima blatnjav PLAFON u salonu, i blatnjave prozore iznutra. Ta kaljuga iznad glava putnika je učestala u poslednje vreme.
Zna li neko šta ovi maloumnici iz GSP-a rade?
 
a šta konkretno fali ovim mazovima osim što su iz bivšeg sovjetskog bloka. kolko sam ja primetio niskopodni su, dizajn im je sasvim pristojan, tihi su, udobni, kolko sam čuo ove imaju cumminsove motore. i dosta su jeftiniji od konkurencije.
 
Cumminsove na gasni, a dizelaši imaju MercedesBenz Euro 5. Završna obrada nije baš na visokom nivou, ali je jednom priliko rekao Vulović da to isključivo zavisi od cene vozila, pa ako se doplati oni mnogo puno bolje da odrade unutrašnojst, od boljih materijala, zaštite, izolacije itd.

18.75 tačnije
IMG_5732-1.jpg

205_-_1______________181.jpg

205_-_2_____________165.jpg

Motor u prednjem delu
205_-_9_363.jpg

IMG_5778.jpg

Izvor:esmasoft forum:
 
Bilo je nekih testiranja autobusa na gas u Beogradu , propustio sam ...
sta je stim vozilima i koliko autobusa u voznom parku jesu danas na gas na Beogradskim ulicama :rolleyes:
 
stf":34587t66 je napisao(la):
Ja ne znam šta ovi u Kosmaju rade sa busevima u poslednje vreme, ali gotovo svako vozilo na 302 ima blatnjav PLAFON u salonu, i blatnjave prozore iznutra. Ta kaljuga iznad glava putnika je učestala u poslednje vreme.
Zna li neko šta ovi maloumnici iz GSP-a rade?

Eh da je samo održavanje/pranje u Kosmaju problem... Sve češće mi se dešava da mi prsti pocrne od nagaravljenih rukodržača u GSP-ovim busevima, a o umazanim, pocrnelim plafonima i staklima, punim otisaka prstiju, koji nisu prani pola godine/godinu dana bar, da ne govorim... Užas na šta im mnoga vozila liče iznutra. :notok:
 
A da pozoovemo gradonacelnika ili direktora GSBa da se malo provoza na tim linijama koje idu ka obodu grada
možda ce i dalje biti zadovljni :laugh: :lool: :laugh:
 
Vrh