Фазон њега ће најдуже задржати као раритет. Иначе он и 1283 ми се никако не дају.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587690#p587690:3rc6sqx6 je napisao(la):busspoter » Pon Dec 10, 2018 10:55 pm[/url]":3rc6sqx6]Jesam , radio na 15 pre neki dan, i na 704 u sredu proslu ako se ne varam, isao 410 pa on.. Taj dan sam bas mnogo 704 vidjao da idu jedna za drugom, i kad sam isao i kad sam se vracao iz grada.. Nema neko redovno mesto izlaska ali tu je, mrtav nije..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587673#p587673:36s1wkrj je napisao(la):Arsa » Pon Dec 10, 2018 9:33 pm[/url]":36s1wkrj]Остаде ми у памћењу од 5. августа 1321 који је био на 610 и тотално је био изгубио кочнице од Јакова до Ледина нас је возач довезао за 55 минута брзином 5км на сат мене и неку бабу. А претходно су буквално пролетели у року од 1 минута празни 1283 и 1301.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587666#p587666:36s1wkrj je napisao(la):Žika » Pon Dec 10, 2018 8:33 pm[/url]":36s1wkrj]Ove slike mi je poslao moj ortak i znaš li koliko točkova koče na tom japancu ?
Ne ?
Samo prednji desni.
Буквално да, ал ја сам у старту каснио 20 минута тамо где сам кренуо и дао сам мајстору 200 дин у фазону попиј пиво и вози ме до негде из Јакова само да стигнем негде чекам већ 30 минута два су испред прошла празна. И ја ушао и нека баба за мном ником није отварао врата, а што се тиче квара буквално је кочио 200 метара пре свегс што је могло да буде ризично и једва успевао да се успори. Онда кад ме је оставио на Лединама остао је на окреници и увече кад сам се враћао видео сам га са сервисним возилом на истој окретници. Иначе већ 11. августа био је на 601 где је и најчешће.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587702#p587702:1rwlxpjo je napisao(la):Žika » Pon Dec 10, 2018 11:14 pm[/url]":1rwlxpjo][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587673#p587673:1rwlxpjo je napisao(la):Arsa » Pon Dec 10, 2018 9:33 pm[/url]":1rwlxpjo]Остаде ми у памћењу од 5. августа 1321 који је био на 610 и тотално је био изгубио кочнице од Јакова до Ледина нас је возач довезао за 55 минута брзином 5км на сат мене и неку бабу. А претходно су буквално пролетели у року од 1 минута празни 1283 и 1301.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587666#p587666:1rwlxpjo je napisao(la):Žika » Pon Dec 10, 2018 8:33 pm[/url]":1rwlxpjo]Ove slike mi je poslao moj ortak i znaš li koliko točkova koče na tom japancu ?
Ne ?
Samo prednji desni.
To je već debelo igranje.
Kočnice teško da može odjednom da izgubi, vazduh da ali kočnice teško. Osim ako ga nije isterao iz garaže bez kočnica.
Ono što je trebao da uradi je da zatraži intervenciju servisa i da naruče vuču, nikako da se tako kreće i još da u neispravnom vozilu ima putnike.
И кад га вуче камион не дај Боже да има нека жешћа низбрдица...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587780#p587780:1ogyab9k je napisao(la):Žika » Uto Dec 11, 2018 10:01 am[/url]":1ogyab9k]Onog trenutka kad upišeš ili kolega kad upiše da vozilo ima loše kočnice tad si stavio omču oko vrata. Bukvalno.
Samo vuča u tom slučaju dolazi u obzir.
I naravno ne preuzimaš neispravno vozilo prilikom primopredaje smene.
Не знам, ја кад год видим да вуче неко возило низбрдо трипујем се да ће се преврнути бус посебно кад је зглоб. Мада рационално гледано чврста је и дебела она шипка, осигура се како треба тако да не би требало да буде опасно. Али то се и ретко дешава, ја углавном видим поквареног негде са стране и онда кроз неко време га упале ту на лицу места. Једине које сам видео вучене ове године 42, 109, 442, 451, 1301 и 3048.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587891#p587891:yu3v0aog je napisao(la):Žika » Uto Dec 11, 2018 6:40 pm[/url]":yu3v0aog]Pa ?
Vučno vozilo je troosovinski kamion (koji zimi ima teret) i brzina vuče je 40 km/h.
У свакој серији неки је супер и неки је ужасан. 2 реално није толико лош чак је и леп споља. И 20 си заборавио? 155 и 177 ће радити до краја регистрације највероватније мада не мора да значи, ал стрпећемо се. А нове чекамо да И З У З Е Т Н А фабрика почне производњу.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587897#p587897:2k9lz5os je napisao(la):Vinča307 » Uto Dec 11, 2018 7:22 pm[/url]":2k9lz5os]Ja ne znam kada gsp namerava da kupi nova vozila. U Kosmaju za vreme šihte moraju da voze 2, 10, 18 i 451.Gb.2 se posle jedno 10 meseci vratio redovno na liniju 307 kao šihtaš. Dok njega nije bilo šihta se nije ostvarila u 99% slučajeva. Meni je stvarno čudno kako gb. 2 toliko dobro vuče uz brdo, duplo bolje nego 155.
Au brate... :shock:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587666#p587666:130bnn1p je napisao(la):Žika » Pon Dec 10, 2018 8:33 pm[/url]":130bnn1p]Ove slike mi je poslao moj ortak i znaš li koliko točkova koče na tom japancu ?
Samo prednji desni.
Па управо зато што се слажем рекох да се ради углавном све без мозга и само онолико да би се неко сликао. А нема везе ето што неки бусеви раде 18, 22, 23 године и што ће у једном тренутку бити време да се замене. Не знам што бацамо паре на нешто глупо уместо да уложимо у нешто корисно, зашто не бисмо неком обезбедили нешто ако већ хоћемо да га задржимо на том месту него немамо меру кад крадемо и расипамо. Није спорно ни што су стара возила ни што се кваре ни што возачи одлазе прво што је спорно по мом мишљењу је прилазак било којој теми без мозга, а кад будемо научили да штедимо и у беди можда и скупимо некад нешто. Ето који је онда разлог што нису наручили већ те аутобусе, ако и сам кажеш да нема неки посебан разлог, ја опет кажем рађено без мозга, врв се штеди за још коју фонтану. А Јапанци и нису толико истрошени поједини јер до 2012 су чувани ко приватан ауто.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587934#p587934:wpihd2th je napisao(la):Kesha » Uto Dec 11, 2018 10:04 pm[/url]":wpihd2th]Tako ti je to kad nešto jednostavno odradi svoje. Pisao sam i pre da je za uslove eksploatacije, kakve imamo u Beogradu, previše da autobusi rade i preko 15 godina i da pritom iza sebe ostave i po dva miliona pređenih kilometara. Nije da ni oni najrazvijeniji svoje gradske autobuse ne cede maltene do samog kraja, al ih opet, retko ko koristi dok god mogu kako tako da rade, već ih se oslobađaju kad postanu i previše skupi, a i previše komplikovani za održavanje. Kontinuitet nabavke novih autobusa nikada nije uspostavljen prema potrebi, sem možda u periodu od 2001 do 2008 godine. Niti se odvajaju sredstva, niti prave neki planovi bar za pet godina unapred. Važno da su pominjali angažovanje nekih "eksperata" koji bi trebali da procene koliko nam je to novih autobusa potrebno na godišnjem nivou, a koliko trenutno, ne bi li vozni park konačno počeo da liči na nešto. Tu procenu bi i ja mogao da im napravim bez problema, a verujem i još veliki broj onih kako tako upućenih u funkcionisanje javnog prevoza u Beogradu.
Što se plata vozača GSP-a tiče, situacija se malo još i popravlja od oktobra ove godine. Skok nije veliki, ali se ipak može osetiti, a od januara se valjda ukida umanjenje bruto zarade od 10% (takozvani Vučićev porez), ako se od toga ne odustane, ili se pak "vrati" samo 5%. No, odliv vozača će se nastaviti, dok se i dalje broj onih koji steknu D kategoriju, verujem, neće bitnije povećavati. Nije sve ni u samoj zaradi, koja uzgred budi rečeno i nije tako "katastrofično" mala nakon povećanja, bar što se vozača tiče, ali se malo šta radi po pitanju "ne baš sjajnih" uslova rada na prvom mestu. Ne obnavlja se vozni park, kao što je već rečeno, ne ulažu se ni izbliza dovoljna sredstva, ne bi li se održavanje vozila diglo na zadovoljavajući nivo, a isto se može reći i za kadrove i infrastrukturu. Manjak vozača doduše nije problem samo GSP-a, ali je kod nas izgleda najviše izražen, verovatno zbog dobijanja licence.
Ето, одлично. Када би се средило предузеће, показали се као чиста фирма, возачи би били мотивисани, кад би плата била макар просечна не би радили професори историје, језика, математике у Линди НА КАСИ џабе, да ваља и да су веће плате од Немачких радили би и у гсп-у. Ево знам их 7оро који су појурили чим се отворио ланац да раде тамо. Што не јуре овде? И они који не знају шта би са собом због пара определили би се за то, ево ја први. Ал оно што бих ризиковао свој живот и здравље у туђим слинама и упљуваном које стоји 37647272 месеци за те паре када такве ствари једноставе могу да се реше само кад неко оће, а веће паре могу да се зараде на неком лагоднијем месту истог степена образовања. Лично имам жељу да положим Д, али можда сам један у милион који баш то жели.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587946#p587946:g5ismh8s je napisao(la):Žika » Uto Dec 11, 2018 10:32 pm[/url]":g5ismh8s]Kešo, radiš u obračunu pa znaš kolike su plate, to je opet daleko od normalnog. Ljudi odlaze i odlaziće. Sad više nisu ni mladi željni odlaska već i ljudi pred penzijom sa skoro 40 godina radnog staža.
Što se tiče autobusa sad i da naruče recimo Solaris nema gde da ih udene u 2019. Prenatrpani su narudžbinama. Što znači da ipak nisu tako loši ?
Sigurno da će negde u Evropi da nađu kapacitete za 250 autobusa.
Da se vratimo na nove vozače sa D kategorijom, u celoj Srbiji ih ima u proseku godišnje oko 10 (slovima deset) ????? Tako da ako ne nabave leteće buseve ne gine tabananje.