Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Bender Rodriguez":27ltbv6k je napisao(la):
Znam da nije lepo ali moram :

... ih novine.

Evo neka otvore račun pa da im uplatimo po par stotina da kupe u radnji najprostiju foliju. Mogu čak ja da kupim pa da im odnesem. :roll:

JohnnyLee":27ltbv6k je napisao(la):
навикли возачи на новине, јбг :)

Дошљак":27ltbv6k je napisao(la):
Уместо лепо да набаве фолије за све аутобусе, они се циганишу са тим новинама.
Pre nego opalite po vozacima, treba da znate da se bilo koja vrsta folija po vazecem pravilniku mora atestirati sto iznosi preko 200€ za putnicka vozila.

Cinjenica jeste da novine, kartoni i slicno izgleda vise nego odvratno, ali po ovakvim danima kakvi su ovoga leta, ja im ne zameram.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Misliš kad meri ovoliko kod putnika



pretpostavka da je u vozačkoj kabini i više
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470487#p470487:2pydfadg je napisao(la):
laki72 » Чет Авг 10, 2017 1:16 pm[/url]":2pydfadg]
Bender Rodriguez":2pydfadg je napisao(la):
Znam da nije lepo ali moram :

... ih novine.

Evo neka otvore račun pa da im uplatimo po par stotina da kupe u radnji najprostiju foliju. Mogu čak ja da kupim pa da im odnesem. :roll:

JohnnyLee":2pydfadg je napisao(la):
навикли возачи на новине, јбг :)

Дошљак":2pydfadg je napisao(la):
Уместо лепо да набаве фолије за све аутобусе, они се циганишу са тим новинама.
Pre nego opalite po vozacima, treba da znate da se bilo koja vrsta folija po vazecem pravilniku mora atestirati sto iznosi preko 200€ za putnicka vozila.

Cinjenica jeste da novine, kartoni i slicno izgleda vise nego odvratno, ali po ovakvim danima kakvi su ovoga leta, ja im ne zameram.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Нисам ни мислио да возачи сами набављају новине, већ ГСП (и остали превозници).
 
A novine su atestirane i odobrene kao zamena za folije? Sa sve onim otpadom u recikliranom papiru i toksičnim bojama i mastilom?

Aj se ne zezamo. Ne boji se GSP atesta i propisa nego ih prosto boli uvo da se cimaju oko stavljanja folije. Prosto mrzi ih. To se vidi i u činjenici da to preduzeće već decenijama nije u stanju da obuzda više nego očigledne krađe i da obuče vozače u uniforme. Uostalom, njih nije blam ni strah da puste u saobraćaj autobus kome prozor samo što ne ispadne (lično iskustvo) a sad će kao da se zentaju šta će reći saobraćajna policija kad ih vidi sa najlonskom folijom preko šoferke? Ma da...
Ne mare oni za atest nego ih prosto baš briga da se cimaju sa folijama. Štap, kanap, selotejp, papir i ekser je sve što oni priznaju kao alat u 21. veku.
 
Ima i zezacnija sa osiguranjem stakala. Tako da folije, farba i slično ne ide.
 
Ако је проблем фолија, могу онда макар неки једнобојни папир да узму и то исти за сва возила (нпр. црни). И како да нпр. она рекламна фолија на стаклима није проблем за осигурање? А често се лепе новине и на она унутрашња стакла возачеве кабине, чини ми се најчешће у КТ-4 трамвајима.

Eво како су нпр. на старијим Икарбусима решили те проблеме, како-тако униформно, за разлику од новина.

25457167040_7f30935740_b.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470606#p470606:2g9ch4z4 je napisao(la):
Žika » Čet Avg 10, 2017 11:05 pm[/url]":2g9ch4z4]Ima i zezacnija sa osiguranjem stakala. Tako da folije, farba i slično ne ide.
To već ima smisla. Hvala na objašnjenju Žiko.

Inače jes da ima ovde i malo cepidlačenja al s druge strane, ipak je to sa lepljenjem novina jedna ružna navika koja itekako bode oči. Posebno na novim vozilima. Zato komentarišem sve to. Mislim da bi GSP mogao da bude baš osetno bolji, u svakom smislu, uz samo malo više pažnje, organizacije i discipline.
 
Malo brige prema ljudima koji voze, čisto da im se olakša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470487#p470487:24jrw7oe je napisao(la):
laki72 » Čet Avg 10, 2017 2:16 pm[/url]":24jrw7oe] Pre nego opalite po vozacima, treba da znate da se bilo koja vrsta folija po vazecem pravilniku mora atestirati sto iznosi preko 200€ za putnicka vozila.

Cinjenica jeste da novine, kartoni i slicno izgleda vise nego odvratno, ali po ovakvim danima kakvi su ovoga leta, ja im ne zameram.
Ni ja pod pretpostavkom da novine nisu "Skandal" i ostali šund.

A sada stvarno, zar GSP ne razmišlja o tome, pa nije neka investicija a vozačima bi skratili muke. Saosećajmo! Koliko daju za jedan točak toliko bi zaštitili makar polovinu autobusa u vrelim danima. Uostalom, gde su donatori, proizvođači kartonske ambalaže?
Ne, ipak nam nedostaje koordinacija a gde nema koordinacije nema ni solidarnosti.
1369909122.gif
 
Kako to folije, GSP i investicija u istoj recenici? Pa GSP bi da "skrati muke" vozacima tako sto se ljudi teraju da voze raspale krsine koje se mogu zapaliti u svakom trenutku, da voze celavim gumama (ne znam sada kakva je situacija s time), da voze vozila kojima mogu kocnice da otkazu, itd. Nece im oni nikada kupiti te folije jer ih je bas briga, i za vozace i za putnike.
 
Hoce, hoce, cim se putnici ne budu vozili za dzabe... ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne znam kakve sad to ima veze? Ako će GSP da tera svoju priču i pokuša da se inati sa narodom i neplaćanjem tako što će da ugrožava bezbednost svojih radnika, putnika i ostalih učesnika u saobraćaju, takvo preduzeće ne treba i ne može da posluje sa takvom ciljem. Eto danas se malo zapalio jedan relativno novi bus, prva M serija, čudi me da još niko nije preneo.
 
Ne sećam se da sam se skoro vozila u raspaloj kršini. Doduše jesam ali retko i takvi autobusi saobraćaju do jednog prigradskog naselja što svakako nije dopustivo.

Ako je GSP baš briga šta vozač vozi i one koje vozi, onda tu više nije kriv GSP. Kakav čudan narod, samo ćuti i toroče o nepravdi. Gde im je srce da se pobune?
 
Juče san išao sa IK218M.
Klima vrlo slaba, loša završna obrada.
Serija iz 2012 je mnogo bolje odrađena.
 
Ne može GSP da tera taj stav i politiku ''kad svih 100% putnika bude plaćalo prevoz, onda ćemo i mi da ispunjavamo svih 100% svojih obaveza''. Prvo, nije ovo pijaca, pa da se preganjamo tako u beskraj. Drugo, ako bismo čekali da se naplata karata popne na 100 ili 95% pa da se onda srede autobusi i kvalitet usluge, čekali bismo 10 godina. I treće, kao što je milion puta rečeno i ovde i po medijima - GSPu problem ne prave samo šverceri koji ne plaćaju uslugu. Prave mu i lopine unutar preduzeća, nesposobni i i višak kadrova i potpuno odsustvo poslovne politike i organizacije.

Tako da te priče ''epa kad počnu svi da plaćaju kartu onda možemo da pričamo o klimama i estetici''... to može da se okači mačku o rep. Uostalom, GSP ne smandrljava samo na ''estetici'' i komforu (klima, folije, farbanje...) nego i na stvarima koje se tiču tehničke ispravnosti i bezbednosti. Što je nedopustivo u bilo kom slučaju i bilo kojim okolnostima. To se prosto ne sme raditi.

Miroslaves":2aqrht5l je napisao(la):
Juče san išao sa IK218M.
Klima vrlo slaba, loša završna obrada.
Serija iz 2012 je mnogo bolje odrađena.
Znači nastavljaju po starom. Kad im zagusti, prave solidan proizvod samo da ostanu u igri za Beograd. Čim osiguraju par poslića, ajde opet da fušarimo i podmećemo.
Treba ih otkačiti na 10 godina. Pa ili nek propadnu ili nek se već jednom dovedu u red. Vreme socijalizma i sigurnog izvoza u ''bliske zemlje'' je odavno prošlo. Nema više življenja na staroj slavi i na račun političkih veza. Nego ili neka nauče da prave konkurentne proizvode, ili neka stave katanac.
 
Ispravnije je reći neka počnu da prave konkurentne proizvode , jer svi znamo da mogu kad hoće.
 
Za sada samo na 88. Verovatno jer je brdovita linija pa da ih testiraju.
 
Kupiš 10 autobusa, daš 2-3 miliona eura da bi ih testirao?! Bem te živote...

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Bender Rodriguez":1f2vbwzr je napisao(la):
Ne može GSP da tera taj stav i politiku ''kad svih 100% putnika bude plaćalo prevoz, onda ćemo i mi da ispunjavamo svih 100% svojih obaveza''. Prvo, nije ovo pijaca, pa da se preganjamo tako u beskraj. Drugo, ako bismo čekali da se naplata karata popne na 100 ili 95% pa da se onda srede autobusi i kvalitet usluge, čekali bismo 10 godina. I treće, kao što je milion puta rečeno i ovde i po medijima - GSPu problem ne prave samo šverceri koji ne plaćaju uslugu. Prave mu i lopine unutar preduzeća, nesposobni i i višak kadrova i potpuno odsustvo poslovne politike i organizacije.

Tako da te priče ''epa kad počnu svi da plaćaju kartu onda možemo da pričamo o klimama i estetici''... to može da se okači mačku o rep. Uostalom, GSP ne smandrljava samo na ''estetici'' i komforu (klima, folije, farbanje...) nego i na stvarima koje se tiču tehničke ispravnosti i bezbednosti. Što je nedopustivo u bilo kom slučaju i bilo kojim okolnostima. To se prosto ne sme raditi.

Miroslaves":1f2vbwzr je napisao(la):
Juče san išao sa IK218M.
Klima vrlo slaba, loša završna obrada.
Serija iz 2012 je mnogo bolje odrađena.
Znači nastavljaju po starom. Kad im zagusti, prave solidan proizvod samo da ostanu u igri za Beograd. Čim osiguraju par poslića, ajde opet da fušarimo i podmećemo.
Treba ih otkačiti na 10 godina. Pa ili nek propadnu ili nek se već jednom dovedu u red. Vreme socijalizma i sigurnog izvoza u ''bliske zemlje'' je odavno prošlo. Nema više življenja na staroj slavi i na račun političkih veza. Nego ili neka nauče da prave konkurentne proizvode, ili neka stave katanac.

Hahaha :D
Pa u pravu si , nije pijaca.
Jer na pijaci da probas da uzmes a ne platis, sastavili bi te izmedju tezgi i ubili boga u tebi.
;)

A o tehnickim detaljima pricas napamet. Da nije tako video bi napore da se od nicega napravi nesto (sto je priznaces tesko)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, da mi ti nisi rekao da je teško iz ničega stvoriti nešto, stvarno ne bih znao.

Nego da se manemo bulšita i vratimo na realne stvari - ti problemi koji GSP već decenijama nije u stanju da reši... većina njih potpada pod ono što se uči u belom svetu kao osnove ekonomije, poslovanja, finansija i upravljanja. Toliko o tome.
 
Laki, ti beše retko kada koristiš gradski prevoz? Ili sam te pomešao sa nekim drugim članom?
 
marrecar":e8o4kkok je napisao(la):
Laki, ti beše retko kada koristiš gradski prevoz? Ili sam te pomešao sa nekim drugim članom?
Ja sam neko ko je do pre oko godinu dana RETKO koristio prevoz, a od proslog leta ga koristim svakodnevno.

Nisam radnik GSP-a, niti sam njihov pravni zastupnik.
Samo pokusavam da na stvari gledam realno.
Cela diskusija je krenula od Novina na staklima i ideje kako bi folije bile bolje resenje.
I bi, bile bi bolje, slazem se. Onda sam naveo koliko kosta atest folija za putnicki automobil, te pitao 'ko ce i od cega to da plati'??
A onda krecu mudrovanja...
Jel medju beogradjanima postignuk 'konsenzus' da prevoz ne mora da se placa? Ok, jeste, vecina tako smatra iako se ja ne slazem i uredno otkucavam kartu (dok me pola busa ili tramvaja gleda kao cudaka, a druga polovina tripuje da sam ridzovan ;) )
Ali onda ne mozemo da ocekujemo cuda i toga moramo da budemo svesni.

I jos jedna stvar. Neki muceni vozac je nalepio novine da se makar delimicno zastiti od suncevih zraka. Neugledno resenje, ali ipak dovoljno prakticno u ovakvim "vanrednim" okolnostima, kakve su ovog leta.

Neugledno, cak i ruzno. Samo da vas priupitam nesto. To je jedino sto je ruzno u nasem gradu?
Samo te novine vam smetaju?

Djubre oko zgrade u kojoj zivite, prljava stakla na svetlarnicima, prljavi gelenderi, pseci izmet po trotoarima, prljavi haustori...
Terase zatrpane svim i svacim...
Klime po fasadama iz kojih kaplje za vrat prolaznicima...
Ne, svega toga kod nas nema.
Kod nas je sve cakum-pakum, sve pod konac, lepo, uredno, prijatno oku, nosu, uhu...
Samo te nesrecne novine nam naruzise grad...

Koliko licemerstvo onih koji sebe nazivaju beogradjanima, a u stvrai ih zabole za Beograd...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki , ružno je lepiti novine koliko god to ružno zvučalo.
Malo ideja i može se rešiti daleko elegantnije i lepše. Zavese bi vršile posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470939#p470939:3v33af6q je napisao(la):
laki72 » Sub Avg 12, 2017 6:03 pm[/url]":3v33af6q]
Djubre oko zgrade u kojoj zivite, prljava stakla na svetlarnicima, prljavi gelenderi, pseci izmet po trotoarima, prljavi haustori...
Terase zatrpane svim i svacim...
Klime po fasadama iz kojih kaplje za vrat prolaznicima...
Ne, svega toga kod nas nema.
Kod nas je sve cakum-pakum, sve pod konac, lepo, uredno, prijatno oku, nosu, uhu...
Zapravo, moj prvi post na ovom forumu je detaljno opisivao upravo te probleme. :wink:

Samo što ta činjenica da je Beograd pun drugih, gorućih problema, nije opravdanje da se nastavlja sa ciganisanjem i rasulom u GSPu.
Uostalom ne znam šta uopšte pišeš o tome ovde kad je ovo tema o GSPu. Naravno da će na temi o autobusima da se piše o autobusima, o njihovom stanju i o tome šta na njima ne valja.
Inače bih ja prateći tu tvoju logiku, mogao da odem na temu o fasadama i pitam ljude što ne pišu malo o prolazima. Pa na temi o prolazima da pitam ljude što se ne pozabave malo rupama. Pa na temi o ulicama da ih pitam što ne pišu malo o ilegalnoj gradnji... Mislim samo to čuđenje što se neko na temi o autobusima usuđuje da piše o autobusima, i o problemima koji traju već više decenija, je... uvrnuto, najblaže rečeno.

I jos jedna stvar. Neki muceni vozac je nalepio novine da se makar delimicno zastiti od suncevih zraka. Neugledno resenje, ali ipak dovoljno prakticno u ovakvim "vanrednim" okolnostima, kakve su ovog leta.
Kao da je to jedini problem, pa da ispada da napadamo jadni GSP ni krivog ni dužnog. Ali nije. Maske koje se popravljaju ekserima i pertlama, prozori koji samo što ne ispadnu, razdrndana sedišta i šipke (čak i kad ih vandali nisu ni takli), farovi sa otpada, klime koje selektivno rade, raspadnute harmonike... sve su to odlike GSPa koje se uporno dešavaju i neguju, i koja su već postala tradicija i njegov trademark. Zato što je to tipično državno preduzeće puno primitivaca i besposličara i zato što odbija da shvati da se u 21. veku vozila više ne mogu popravljati samo čekićem, ekserom i izolir trakom.
 
Vrh