Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Sa druge strane neogično je i da svi idu na BAS ako autobusi već prolaze kroz ta naselja kada idu do drugih gradova. Kada bi svi ti ljudi koji ulaze u autobuse išli na Bas nastao bi pravi kuršlus.
Rešenje ovde nije u zabrani ili u teranju svih ljudi da idu na Bas, nego u izgradnji odgovarajućih stajališta za ove autobuse na periferiji grada. Nešto slično kao sa stajalištem za ove autobuse na Auto Komandi u pravcu ka Nišu samo što to stajalište ne zadovoljava nikakve kriterijume. Takva izdvojena stajališta samo za te autobuse da ne bi smetali redovnom saobraćaju je moguće izgraditi u svakom delu grada, a njihova izgradnja uopšte nije skupa. Time bi se rešo veliki problem, a ljudi koji koriste ovaj prevoz bi dobili mnogostruko bolju uslugu.
 
GB3223

GB218na89

GB157


GB193

GB403 na 73



GB3241

GB475

GB1052


GB1041

GB1015

GB3148
 
Vratio sam se sad iz Zrenjanina, i tek sam sokiran sa njihovom stanicom, peroska karta kosta 120 dinara?!?! A ne mozes cak ni rezervaciju da dobijes za te pare, samo ulazak na peron.
 
Zato ja na bas nisam usao tamo gde se ulazi ima 2.5 god :))
Udjem ko gospodin covek na rampi kad udje autobus i cao pozz,da im dajem ja 200din za peron glupi nema od toga nista! 8) 8)
 
E ajde sad i ja kao @SOMI,da pohvalim magarca sa 59ke kom se toliko zuri da zatvara zeni koja unosi kolica sa bebom 4x. Zena proba da udje,unese pola kolica u bus on zatvori vrata pa otvori,iznese kolica zena napolje pa ponovo proba da unese on opet zatvori i tako 4x. Evo vidi se na slici broj tablice po i gb autobusa,a vide se i vozaci tj debeli vozac i suvozac,mozda se prepozna neko od njih. A pored toga sto je zatvarao zeni vrata ispred nosa drsko je govorio "AJDE POZURI NEMAM CEO DAN". I ako mi otac nazalost vozi autobus, i znam kako bi bilo da njega prijave,ali bas me briga svakom po zasluzi,pa nek i on pazi sta radi. A ovom svaka cast,neka mu odbijaju malo od plate dok se ne opameti! Vreme 11:00 stajaliste Stojana Jankovica,iako nisam trebao tu da sidjem sisao sam samo radi slikanja!Pogledajte prilog 1
 
Ове фотографије треба да иду у тему Приватни превозници.
Ради се о приватниковом возилу. :wink:
 
kr****...

EDIT:

Cekam sad komantare nije-ni-vozacu-lako / da-cujemo-i-drugu-stranu-price / male-plate...
 
ne secam se da su ga skoro farbali .Cini mi se da je ranije imao jedan remont
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442665#p442665:3tqfigwo je napisao(la):
Davidenkouu » Pon Mar 27, 2017 10:16 am[/url]":3tqfigwo]E ajde sad i ja kao @SOMI,da pohvalim magarca sa 59ke kom se toliko zuri da zatvara zeni koja unosi kolica sa bebom 4x. Zena proba da udje,unese pola kolica u bus on zatvori vrata pa otvori,iznese kolica zena napolje pa ponovo proba da unese on opet zatvori i tako 4x. Evo vidi se na slici broj tablice po i gb autobusa,a vide se i vozaci tj debeli vozac i suvozac,mozda se prepozna neko od njih. A pored toga sto je zatvarao zeni vrata ispred nosa drsko je govorio "AJDE POZURI NEMAM CEO DAN". I ako mi otac nazalost vozi autobus, i znam kako bi bilo da njega prijave,ali bas me briga svakom po zasluzi,pa nek i on pazi sta radi. A ovom svaka cast,neka mu odbijaju malo od plate dok se ne opameti! Vreme 11:00 stajaliste Stojana Jankovica,iako nisam trebao tu da sidjem sisao sam samo radi slikanja!Pogledajte prilog 1
file.php

Čekaj , ako sam dobro razumeo ona je htela da ugura kolica sa detetom u istim u ovaj autobus ?
 
Prvi put sam se vozio danas u ovom busu, ekstra je za tu cenu :)
20170327_150118.jpg
 
Bogami dobar bus, više je za linije 16, 65 ili 77 nego za 601, 604 i 605 al ajd :D . Očekivao sam da će biti bučan, međutim nije. :)
 
malo je ko Solaris po pitanju rupa svaka se oseti.Al dobro simpaticni su nekako a i vozaci sa 604 i 605 ih cuvaju ko oci u glavi :D
 
Miroslaves":1e2bckgj je napisao(la):
Bogami dobar bus, više je za linije 16, 65 ili 77 nego za 601, 604 i 605 al ajd :D . Očekivao sam da će biti bučan, međutim nije. :)
Nikako 65,77 bus je ogavan i ne bi ga stavio ni za centu da ide
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442811#p442811:obaqbyfc je napisao(la):
Žika » Pon Mar 27, 2017 7:02 pm[/url]":obaqbyfc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442665#p442665:obaqbyfc je napisao(la):
Davidenkouu » Pon Mar 27, 2017 10:16 am[/url]":obaqbyfc]E ajde sad i ja kao @SOMI,da pohvalim magarca sa 59ke kom se toliko zuri da zatvara zeni koja unosi kolica sa bebom 4x. Zena proba da udje,unese pola kolica u bus on zatvori vrata pa otvori,iznese kolica zena napolje pa ponovo proba da unese on opet zatvori i tako 4x. Evo vidi se na slici broj tablice po i gb autobusa,a vide se i vozaci tj debeli vozac i suvozac,mozda se prepozna neko od njih. A pored toga sto je zatvarao zeni vrata ispred nosa drsko je govorio "AJDE POZURI NEMAM CEO DAN". I ako mi otac nazalost vozi autobus, i znam kako bi bilo da njega prijave,ali bas me briga svakom po zasluzi,pa nek i on pazi sta radi. A ovom svaka cast,neka mu odbijaju malo od plate dok se ne opameti! Vreme 11:00 stajaliste Stojana Jankovica,iako nisam trebao tu da sidjem sisao sam samo radi slikanja!

Čekaj , ako sam dobro razumeo ona je htela da ugura kolica sa detetom u istim u ovaj autobus ?
Nije pokusala da ugura kolica,vec joj je jedan decak pomagao da unese a ovaj sivonja zatvara vrata na pola tih kolica.
 
Ово су за мене већ солидне вести:

Кинези нуде 10 милиона евра за откуп дуговања Икарбуса
БЕОГРАД, 29. марта (Танјуг) - Кинеска компанија Јинлонг нуди 10 милиона евра за откуп дуговања Икарбуса у замену за 51 одсто капитала тог предузећа, рекао је председник Кинеско-југоисточне европске пословне асоцијација (ЦСЕБА), Марио Рендулић.

У отварање нове линије, како каже Рендулић, планира се улагање 30 милиона евра, а сам процес преговарања са дрзавом и банкама којима Икарбус дугује 14 милиона евра, требао би да траје наредних шест месеци. "Тренутно је понуда кинеске стране да откупи дуговања Икарбуса а у замену би желели да добију 51 одсто капитала овог предузећа", каже Рендулић.

План је, како је рекао, да се прозводња са садасњих 50 аутобуса повеца на 200 у једној години, те да се не мења број радника.

"Ззелимо да из Србије извозимо нове електричне аутобусе у сточну и заподну Европу" истакао је.

Намера је да се поред електричних аутобуса у погону Икарбуса производе и електрична такси возила , мини аутобуси и мотори на струју.

Према његовим речима, кинески инвеститори су обишли и Сомбор како би проценили да ли је могучхе ревитализовати пропалу фабрику Застава, која је годинама предмет интересовања различитих инвеститора, а где је евентуално могуће организовати део производње аутобуса.

"У наредних 30 дана биће урађена процена и о могућностима да се у Икарбусу повећа број радника, те колико би такво повецање коштало кинеског улагача", рекли су из кинеско-српске асоцијације.

Дугови Икарбуса, кажу они, у основи износе 14 милиона евра, а следе преговори са банкама о евентуалном смањењу, односно, начину како би се дугови могли враћати у наредном периоду, уколико дође до преузимања Икарбуса.

"Пробелеми са Икарбусом су присутни од 90-тих година, а кинески инвеститори траже пресек стања у Икарбусу, те увид у сва тренутна дуговања и потраживања", кажу у Асоцијацији.

Договори и раније уговорени послови Икарбуса, неће трпети уколико дође до преузимања од стране Јинлонг компаније:

"У региону нема фабрика које су преживеле приватизацију , а Србија је добар пример, јер без обзира на све Икарбусове проблеме, они и даље раде и праве аутобусе. У наредном периоду, раyговараћемо са целницима Града Београда како би се видело да ли постоји техничка могућност да се инфраструктура града прилагоди електрицним аутобусима"

Потребно је да се изгради инфраструктура брзих пуњача, кинески инвеститори се надају да це ући у сувласнички однос како би правили 200 аутобуса годишње.

"Банке се до сада нису изјасниле да ли може доћи до репрограма дуговања, али су у току разговори. Држава је спремана да разговара са компанијом и да ускоро постави и своје услове као и цену", рекао је Рендулић.

Преговори око преузимања Икарбуса трају од краја прошле године, а разговори око директних улагања почели су пре два месеца. Процес саме инвестиције, према речима улагача, трајаће годину дана, а намера је, истичу они, да у почетку у погоне Икарбуса долазе полуготови аутобуси из погона у Кини.

Кинеска компанија годишње произведе од 50 до 60 хиљада аутобуса у њиховим фабрикама, а партнерка у кинеској компанији Цонние Ли, рекла је да је Србија добро место за инвестирање те да је разлог што су се одлуцили да дођу, одлицна дипломатска сарадња две земље.

"Потенцијал Србије и овог региона је огроман, а кинеска Влада је охрабрила нашу компанију да дође у Србију и потражи партнера", рекла је Ли.

Сувласник компаније Јинлонг, Ху Јинксионг (Ху Јинxионг) ,истакао је да ће у наредном периоду разговарати са представницима државе Србије око свих потребних услова које та компанија треба да испуни како би се појавила у Србији.

За улазак у Икарбус, већ дуже времена заинтересоване су и Пољске и Ццешке компаније, али за сада, једино је кинеска страна доставила конкретну понуду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442768#p442768:37jl4ikj je napisao(la):
hiavata » Pon Mar 27, 2017 3:33 pm[/url]":37jl4ikj]kr****...

EDIT:

Cekam sad komantare nije-ni-vozacu-lako / da-cujemo-i-drugu-stranu-price / male-plate...
I moj otac radi u Lasti za blatu nemam sta da govorim zna vecina koja je,pa opet ne radi takve stvari..
 
Vrh