Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 279 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,1%

  • Ukupno glasača
    294
Vjerovatno imate rszlicitu vremensku percepciju sta je to prije podne :D A sicve je poznat kao neko ko kontrolise vrijeme kraducka
 
На линији 83 вози више аутобуса типа ИК218М. По нашим стандардима су у прилично употребљивом стању, мада такви у Немачкој неби изашли на улицу. За дивно чудо у свима раде унутрашњи дисплеји, али шта показују је друго питање. Мислио сам да су то само два дисплеја повезана на неку централну јединицу, али сада схватам да сваки дисплеј има свој процесор и да не постоји синхронизација између њих, Боже које расипање! Додуше овакви дисплеји донекле скрећу пажњу путницима са других проблема. У већини случајева предњи и задњи део саобраћају на истој линији мада није обавезно. Поједини стандардни путници предлажу да се организује кладионица шта ће се наћи на дисплејима. Данас, пишем о поласку у 07:53 са Црвеног крста, на предњем дисплеју је писало Време:23:52 Датум:04.01. а на оном у приколици Време:09:20 Датум 20.09.. Питам се чему служе дисплеји са накарадним датумом и временом? Боље да не показују датум и време него безвезарије. Успут заиста ми није јасно по ком времену возачи возе? Обзиром да је на валидаторима неко треће време а они полазе по неком свом времену.
Пре неки дан сам се возио „Шпанцем“. На предњем спољном дисплеју је писало „L7 ТАS“, на бочном дисплеју није писало ништа, на предњем унутрашњем дисплеју иза возача стајало је „Ustanička“ а на осталом дисплејима је показивало„32°“ и за све време вожње показивања на дисплејима се нису мањала! За дивно чудо на упареним Катицама нисам приметио разлике у показивању под условом да обе Катице имају поменуте.
 
ГСП очигледно има вишак људи међу запосленима, а мањак оних који би се бавили конкретним проблемима као што су техничка исправност возила (и дисплеја) и хигијене. Пре неки дан се возим у 17ици, зглобни МАН, код Сава центра улази жена на задња врата и пита ме "да ли је ово 17" ја јој кажем "да", а она каже како се зачудила што на дисплеју пише "52 Зелени венац".
 
Displeji su vezani na centralnu jedinicu, unutrašnji, međutim prilikom reseta sklopke mislim da se resetuju i podešavanja displeja. Btw, reset sklopke je rešenje svakog problema za majstore, ako ne pomogne onda ne valja :-D

Takođe, unutrašnji displeji se podešavaju na kontrolnoj jedinici.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406776#p406776:1r9uo0tb je napisao(la):
becks89 » 20 Sep 2016 08:22 pm[/url]":1r9uo0tb]

Takođe, unutrašnji displeji se podešavaju na kontrolnoj jedinici.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Becks,da li to znači da i sami vozači mogu da podese displeje na tačno vreme i datum?
 
Дисплеји су очигледно некакав фушерај који цркава сваки секунд (мада не могу да кажем да се и одржавају, једном се возио неким бусом из погона Земун, позади лупа дисплеј има да се одвали), а колико видим нису лаки за рад тако да возач не може да сам поправи, а у погону раднике не занима или нема ко
 
Ako mislite na displeje validatora tu vozač nema šta da popravlja ili da kvari. Resetovanjem tj skidanjem sa struje ništa se ne postiže jednostvno moraju ovi iz APEX-a da odrade posao.
Slična situacija sa pokazivačima linija, stim što kod Solarisa kad pobrljave mogu da se sklopkom dovedu u red.
 
Eh kad bi postojao način da se ustanovi prag smrada preko koga bi kontrola a i vozači mogli da imaju ovlašćenje da izbace putnika nebitno da li ima kartu ili ne (mada takvi zapravo nikad nemaju kartu ali ih ridže ne proveravaju, lakše im je da drndaju omladinu).
 
Вожд":1lq5ozwe je napisao(la):
file.php
kaklo imaju lepe liaze a ne ko ova kosava napred i nazad se crveni a sa strane reklama reklamu ce ko zna kad skinut
 
mvbg1":3q3ckgut je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406776#p406776 je napisao(la):
becks89 » 20 Sep 2016 08:22 pm[/url]":3q3ckgut]

Takođe, unutrašnji displeji se podešavaju na kontrolnoj jedinici.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Becks,da li to znači da i sami vozači mogu da podese displeje na tačno vreme i datum?
Aham, na kontrolnoj jedinici se mogu podešavati datum vreme na unutrašnjim displejima, brzina prikaza, način prelaza itd itd itd, lično podešavao nekoliko puta.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
MAN Ikarbusi spremni za Beograđane

Prvi lot od 10 solo niskopodnih autobusa koje je Ikarbus karosirao na MAN šasiji za GSP Beograd, spremni su za saobraćaj.
Ekipa Autobusi.NET je u zemunskoj fabrici autobusa Ikarbus prisustvovala primopredaji novih gradskih autobusa IK-112M. GSP Beograd je sa Ikarbusom ugovorio proizvodnju ukupno 20 solo autobusa proizvedenih na šasijama MAN A22, koje je uvezla beogradska firma Sejari doo.


ikarbus_ik112m_gsp_beograd3.jpg

ikarbus_ik112m_gsp_beograd2.jpg


Novi autobusi su potpuno niskopodni celom dužinom, opremljeni klima uređajem, rampom za osobe sa invaliditetom i dečijim kolicima, spoljašnjim i unutrašnjim LED displejima za informisanje putnika, video nadzorom i brojačima putnika. U odnosu na prethodno isporučivane autobuse iz Ikarbusa, vidljiva su poboljšanja u enterijeru, gde sada preovlađuju svetliji tonovi obloga, kao i nova kabina vozača.

ikarbus_ik112m_gsp_beograd1.jpg

ikarbus_ik112m_gsp_beograd4.jpg


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cRMwnCvUcXE[/youtube]

аутобуси.нет
 
098eb151ee004707ba6c25142696457e.jpg


Nadjoh ovu sliku na fb stranuci "Uzivo iz beogradakih tramvaja i buseva" pa se ismejah slatko


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sramno je ovo što se dešava. Mislim da tako nešto može teško u Africi da se nadje. Da autobusu otpadaju vrata.
Bilo je par puta kod nas u Lasti Obrenovac da vrata vise na autobusu i da je bus u saobraćaju.
 
Normalno za Ikarbuse-ruse. Uvek su kuburili sa vratima.
 
Vrh