Druže od tih devedesetih se dosta toga promenilo u toj firmi, veruj mi zaljubljenik sam u autobuse od svoje treće, četvrte godine, u saobraćaj uopšte, vožnja mi je opuštanje i nešto u čemu uživam bez obzira na gabarit i tip vozila, ali moram ti priznati da su mi ti faktori iz GSPa, zgadile sve i baš mi ubile volju za svim. Skupio se taj talog u firmi i sad isti taj talog vodi firmu. Čoveku da se zgadi život i da mu se okrene želudac od priča i kombinacija, od onih nepismenih koji kroje sudbine radnicima, oni što ne znaju šta je autobus a rukovode pogonima, šefuju ljudi bez psiho testa i slično. Od raznih muvanja, manipulacija i sličnog, do hajki na pojedine radnike, nameštanja otkaza, pranja odgovornosti i slično na tako odvratne načine da se čoveku želudac okreće.
Nije problem diploma, diploma ne znači znanje, ali imaš bespotrebne kadrove, u garažu kad uđeš imaš referenata za sve, poslovođa isto na kilo, dok dođeš do kancelarija i upravnih zgrada imaš već potreban višak za ovu akciju pranja po terminusa. U Arrivi sa duplo manje ljudstva obavljaju poslove bolje nego GSP, ako gledamo jedan pogon (bliže poređenje po broju vozila). ALi u Arrivi, nema da sediš 5 sati i čekaš servis, nema da vozilu pišeš više od 2 puta kvarove, stvar je organizacije. O raznim kadrovima, šefovima, rukovodiocima, ne treba puno trošiti reči, to sve može da se vidi po načinu funkcionisanja firme i krajnjim rezultatima u radu iste.
Ti nabeđeni inženjeri i ljudi sa diplomama su isti oni koji se kriju po ćoškovima kad treba nešto da se radi, imaš u svakoj garaži ljude kojima možeš da se obratiš za sve i koji će razumeti koji problem imaš, a imaš i one koji su nabeđeni funkcioneri i na sve gledaju sa neke distance. Evo javno da kažem da celo održavanja GSPa treba da bude sramota, kada im je jedna mlada devojka postavila neke standarde kako se rukovodi sektorom održavanja, nisam jednu ružnu reč čuo za nju, svima koji se intresuju za vozila i sve što je mogla devojka je izašla u susret i sredila, ako ništa drugo sasluša ljude.
Doterao bi ja to za 5 dana u red, samo da mi se pruži šansa, da vidiš kako bi se moglo prati i na -15. Za praznike sam sa kolegom jednim išao par puta na ture, turistički, čovek je svako veče sam prao bus na debelom minusu, pa nije zaledio, to su samo fraze i priče, potrebna je volja i ništa drugo.
Što se tiče mojih akcija koje si pomenuo, kao što sam već negde naveo, svuda su kamere po vozilima, ja sam na crnoj listi i ne želim da pravim problem nijednom od vozača, rukovodioca sa kojima sam u dobrim odnosima, takoreći delujem iz senke, nabavim šta treba od sitnih delova, sredstava za čišćenje, poklopaca plastičnih i sl, ali se trudim da izbegavam lično pojavljivanje, ne zbog mene, nego zbog nekih ljudi. Inače, vrlo rado bi i dalje nastavio sa tim i na većem nivou, kada bi mi se pružila prilika za tako nešto.