Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Sta mene briga kako ih popisuju, kad su brisali to mogli su i svetla...Ako mogu na solarisima da obrisu sto ne bi mogli na recimo 356 koje je pre neki dan na 706 bio crn pozadi nista se nije videlo...
 
Зар је толики проблем да на окретницама буде чистач са џогером и водом да пребрише чађаве аутобусе у чекању поласка?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368062#p368062:1vne8czz je napisao(la):
Boltar » 21 Jan 2016 08:06 pm[/url]":1vne8czz]Sta mene briga kako ih popisuju, kad su brisali to mogli su i svetla...Ako mogu na solarisima da obrisu sto ne bi mogli na recimo 356 koje je pre neki dan na 706 bio crn pozadi nista se nije videlo...
A sto njih treba biti briga kako ti mislis da treba nesto uraditi?
Ovo se radi da moze da se identifikuje vozilo, dakle garazni nazad, levo i desno moraju biti vidljivi, zbog identifikacije na kapiji i terminusu.
Sto se signalizacije tice, interna je juce isla i pregledala vozila u saobracaju, pisali su prijave i vidim da je znacajan broj njih sto se signalizacije tice ispravno.
 
Bez garaznog ne bi smeo da napusti garažu to je nešto što je obavezno.
Uvek će naći neki izgovor da ih ne bi prali..
Pa nisu nešto bili uspešni ti iz interne,opet su pustili 303 koji nema ispravno levo stop svetlo.
 
Biće rešeno u narednih par dana, sinoć su bili na terenu, očekujem da će biti prijave u pogonu i da će to biti rešeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368064#p368064:h41w5bi3 je napisao(la):
Дошљак » 21 Jan 2016 08:11 pm[/url]":h41w5bi3]Зар је толики проблем да на окретницама буде чистач са џогером и водом да пребрише чађаве аутобусе у чекању поласка?


Pa teoretski gledano nije problem.

U praksi bi to znacilo po jedan covek na svakoj okretnici, pa puta makar 2 smene dnevno, sedam dana nedeljno.
Pitanje je dal smo spremni i imamo li od cega to da platimo.
 
Već su plaćeni, ali je teže naterati neradnike da zarade svoju platu i izađu iz kancelarija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368062#p368062:3nc4aw9s je napisao(la):
Boltar » 21 Jan 2016 08:06 pm[/url]":3nc4aw9s]Sta mene briga kako ih popisuju, kad su brisali to mogli su i svetla...Ako mogu na solarisima da obrisu sto ne bi mogli na recimo 356 koje je pre neki dan na 706 bio crn pozadi nista se nije videlo...
to je novi trend u pogonu Zemun.To se tako kod njih radi.Vozila im najprljavija kao da su Lui travel :twisted:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368085#p368085:thxs6md9 je napisao(la):
becks89 » 21 Jan 2016 10:59 pm[/url]":thxs6md9]Već su plaćeni, ali je teže naterati neradnike da zarade svoju platu i izađu iz kancelarija.


Becks, ja sam devedesetih godina poslovao sa GSP-om.
I veruj mi da jako dobro znam koliko i kakvih (ne)radnika tamo ima.
i secam se jako dobro, kako su u to vreme renovirali kancelarije i sredjivali prostor, dok im je po pogonima u kanalima plivalo po 20-30cm ulja.

I znam kako su placali dobavljacima `na dodjem ti`, te sam zato i prestao da radim sa njima
(da ti ne pricam sto mi je `objasnjeno` da umesto `dodjem ti` moze i avansno placanje, ali mora to `neko da pogura`)

I sve to stoji i danas i mnoge druge stvari recene za silnu administraciju koja sedi u ovom gradskom preduzecu.

Ali , uprkos svemu tome, dal ti zaista ocekujes da jedan pravnik, ekonomista, saobracajni inzenjer ili tehnicar i slicni (jer oni sede po kancelarijama), uzme dzoger i kofu i pere autobuse?
Jer ako to ocekujes, bojim se da jos ne razumes kako zivot i svet funkcionise :D

Uostalom, koliko je vozaca sprenmo da uzme usranu magicnu krpu i obrise volan koji ce drzati celu smenu, a to je licno njima korist i boljitak?
Dal se nesto promenilo tvojim nekadasnjim akcijama?
 
Laki, dosta je fakultet bio izgovor za nerad ljudima koji su ionako tu upali preko veze. Evo nek počnu od megatrendovaca i singidunumovaca, u ovoj novoj navali faux radnika njih ima najviše. Ove starije sa državnim fakultetima ne moraju da cimaju, mada je i medju njima dosta onih od kojih nema nikakve koristi, niti od njihovih diploma. Uostalom, što se sami nisu snašli, pokrenuli nešto, nego su ih mame, tate, teče, švaleri i ostali ubacivali u GSP? Jedina alternativa tom haosu su otkazi, a njih će svakako biti, pre ili kasnije, jer ovaj i ovakav sistem ne može da traje.
 
hahahaha
bas smesno :D . Sto se nisu sami snasli? (ti pitas)...

Pa snasli su se oni prijatelju, vidis da su se snasli. :lol:

Oni su se lepo snasli i uzivaju. Nije se snasao onaj nesrecnik koji vozi pun autobus putnika bez grejanja, bez kocnica, bez signalizacije, bez metlica brisaca....

Ovi u kancelarijama kojih ima 50% zaposlenih u firmi (a mozda i vise), oni su se snasli.
 
Druže od tih devedesetih se dosta toga promenilo u toj firmi, veruj mi zaljubljenik sam u autobuse od svoje treće, četvrte godine, u saobraćaj uopšte, vožnja mi je opuštanje i nešto u čemu uživam bez obzira na gabarit i tip vozila, ali moram ti priznati da su mi ti faktori iz GSPa, zgadile sve i baš mi ubile volju za svim. Skupio se taj talog u firmi i sad isti taj talog vodi firmu. Čoveku da se zgadi život i da mu se okrene želudac od priča i kombinacija, od onih nepismenih koji kroje sudbine radnicima, oni što ne znaju šta je autobus a rukovode pogonima, šefuju ljudi bez psiho testa i slično. Od raznih muvanja, manipulacija i sličnog, do hajki na pojedine radnike, nameštanja otkaza, pranja odgovornosti i slično na tako odvratne načine da se čoveku želudac okreće.
Nije problem diploma, diploma ne znači znanje, ali imaš bespotrebne kadrove, u garažu kad uđeš imaš referenata za sve, poslovođa isto na kilo, dok dođeš do kancelarija i upravnih zgrada imaš već potreban višak za ovu akciju pranja po terminusa. U Arrivi sa duplo manje ljudstva obavljaju poslove bolje nego GSP, ako gledamo jedan pogon (bliže poređenje po broju vozila). ALi u Arrivi, nema da sediš 5 sati i čekaš servis, nema da vozilu pišeš više od 2 puta kvarove, stvar je organizacije. O raznim kadrovima, šefovima, rukovodiocima, ne treba puno trošiti reči, to sve može da se vidi po načinu funkcionisanja firme i krajnjim rezultatima u radu iste.
Ti nabeđeni inženjeri i ljudi sa diplomama su isti oni koji se kriju po ćoškovima kad treba nešto da se radi, imaš u svakoj garaži ljude kojima možeš da se obratiš za sve i koji će razumeti koji problem imaš, a imaš i one koji su nabeđeni funkcioneri i na sve gledaju sa neke distance. Evo javno da kažem da celo održavanja GSPa treba da bude sramota, kada im je jedna mlada devojka postavila neke standarde kako se rukovodi sektorom održavanja, nisam jednu ružnu reč čuo za nju, svima koji se intresuju za vozila i sve što je mogla devojka je izašla u susret i sredila, ako ništa drugo sasluša ljude.

Doterao bi ja to za 5 dana u red, samo da mi se pruži šansa, da vidiš kako bi se moglo prati i na -15. Za praznike sam sa kolegom jednim išao par puta na ture, turistički, čovek je svako veče sam prao bus na debelom minusu, pa nije zaledio, to su samo fraze i priče, potrebna je volja i ništa drugo.

Što se tiče mojih akcija koje si pomenuo, kao što sam već negde naveo, svuda su kamere po vozilima, ja sam na crnoj listi i ne želim da pravim problem nijednom od vozača, rukovodioca sa kojima sam u dobrim odnosima, takoreći delujem iz senke, nabavim šta treba od sitnih delova, sredstava za čišćenje, poklopaca plastičnih i sl, ali se trudim da izbegavam lično pojavljivanje, ne zbog mene, nego zbog nekih ljudi. Inače, vrlo rado bi i dalje nastavio sa tim i na većem nivou, kada bi mi se pružila prilika za tako nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368102#p368102:3lyphtyi je napisao(la):
laki72 » 22 Jan 2016 12:22 am[/url]":3lyphtyi]hahahaha
bas smesno :D . Sto se nisu sami snasli? (ti pitas)...

Pa snasli su se oni prijatelju, vidis da su se snasli. :lol:

Oni su se lepo snasli i uzivaju. Nije se snasao onaj nesrecnik koji vozi pun autobus putnika bez grejanja, bez kocnica, bez signalizacije, bez metlica brisaca....

Ovi u kancelarijama kojih ima 50% zaposlenih u firmi (a mozda i vise), oni su se snasli.
od svega što sam rekao, ti izvučeš samo ono što si pogrešno protumačio, mada sam bio nedorečen. Kd kažem "sami snašli" mislim na privatni sektor. Lako je snaći se tak okako su se oni snašli, za to je potrebno krvno ili partijsko srodstvo, fakultet i može i ne mora. Baš zato treba takve da pošalju u perionicu. Prednost dati onima koji su kao studenti radili u autoperionici :D
 
@tragac

Nemoj si na kraj srca, morao sam se malo nasaliti.
Shvatio sam sta si hteo da kazes.

Problem je sto (kao sto vec pisah na jednoj drugoj temi) je kriticna masa lezilebovica odavno dostignuta.
Kao sto u politici imamo "mrtvo more" te se samo menjaju akteri - glavni i sporedni glumci.
Da pojednostavim.
Ako imamo firmu u kojoj radi 10 zaposlenih, od kojih imamo 8 lenstina i vucibatina, a samo dva koji vredno i savesno rade svoj posao, sanse da takavu firmu promenis su minimalne.
Otpusti 3 neradnika, opet oni preostali cine apsolutnu vecinu.
Dovedi 3 druga na njihova mesta, 2 ce postati takodje neradnici, videvsi kako stoje stvari, a njima ce se pridruziti i jedan od ona dva koji su bili vredni.

Celom sistemu, pa tako i najvecem broju firmi u srbiji, treba totalni reset i to "factory reset".
Ko to da uradi?
Ko god da pokusa, naici ce na opstrukcije apsolutne vecine, jer nazalost kod nas su vecina neradnici i lezilebovici.

Fantasticna sansa za resetovanje sistema je propustena nakon 5. oktobra (ne zbog politickog izbora), jer je tada bila opsta "smena".
Nazalost, umesto promena (stariji se secaju parole "vreme je za promene"), svelo se na "sjasi kurta da uzjasi murta".

Dodaj na to i negativnu selekciju, gde svaki nesposoban bira nesposobne za saradnike, a na pojavu pametnog i sposobnog, svi zajedno napadaju u coporu.

P.S.
I ne, ne mozes nikoga sa diplomom poslati u perionicu, jer ga stiti ugovor o radu.
I ne mozes ga poslati u perionicu zbog krvnog srodstva ili zbog partijskog, jer u gotovo svim slucajevima nemas sanse da dokazes tako nesto.
Zato i rekoh da ne mozes bilo koga sa diplomom da posaljes u perionicu, jer bi taj za par godina dobio presudu da muse isplati odsteta, uz sve plate kao da je radio i da se vrati na posao.
 
Samo smena generacija. Matori ljudi mi ovde deluju otpornim čak i na smrt, pogledaj predsednika Fudbalskog saveza i sve će ti biti jasno. Ili ono saopštenje rukovodstva rukometnog saveza, posle katastrofe na evropskom, ako pratiš sport. Drvlje i kamenje po sudijama, nigde ni pomena sopstvene odgovornosti.
Tako je u svim strankama i firmama, ma skoro svim organizacijama. Svi su u nekim talovima, kao na šahovskoj tabli zatvoreni krug figura koje se medjusobno štite. Ali i šahovska partija ima svoj tok i svoj kraj, ovo izgleda nema. Sve su privilegije i te privilegije se nasledjuju po rodbinskim vezama, vraćanjem nekih starih dugova i sličnim trgovinama. Ko nema ništa od toga ostaje trajno izvan tog procesa i šanse za bilo kakav uspeh u životu. De facto mi smo u polurazvijenom feudalizmu.
 
Evo još primera (neću više jer sam mislio da je to izuzetak, a ne pravilo) selektivnog čišćenja. Prozori sa strane su prljavi skoro kao zadnje staklo.
f4015d90d3daa061930a424b962aca57.jpg

7526e7f9d8509ccd034451e9b9d4b629.jpg

153f67c67b508e7c0f9ff069e411b469.jpg


Poslato sa telefona
 
a 3162 danas se cakli a Solarisi od Novog Beograda i busevi iz Zemuna prljavi.3162 sam video na65
evo slika i od mene
GB3015 na 18

GB1378 na 601
 
Zar nije lep kad je cist :)
GB3125 na 95

GB1360 na 610

Gb443 na 605
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368079#p368079:b0u9cw57 je napisao(la):
becks89 » Thu Jan 21, 2016 11:11 pm[/url]":b0u9cw57]Biće rešeno u narednih par dana, sinoć su bili na terenu, očekujem da će biti prijave u pogonu i da će to biti rešeno.
To se ne resava tako što ce opet to neko vozilo sa neispravnim svetlima opet izaći u saobracaj danas sutra. I to se ne resava za par dana već odma, u suprotnom ne pustati vozilo bez ispravnih svetla u saobraćaj, jer je to vozilo nije bezbedno.
 
312 toliko zaudara na ulje, danas sam prosto "fasciniran" bio Zemunovom "sposobnoscu" da odrzava sa solo vozilom u sred spica liniju koja povezuje tri velika naselja kao sto su Becmen, Petrovcic i ostala rubna mesta u opstini Pecinci... Solo za 604 i 605 nije, ali jos gora stvar, M serija se jedva moze okrenuti tamo, zato sto je M serija skoro 19 metara, a okretnica u Progaru nije podesna za njih... Svaka cast pogonu Zemun, ali tek ce sa Lastom biti haosa od sutra na potezu 600...
 
GB3072na89

GB3075na 89
[/Spoiler]
GB3053na 89



 
Баш су чисти аутобуси, свака част за Дирекцију за јавни превоз (сарказам наравно). Па зар не могу да нареде ГСП-у да оперу аутобусе ?
Која неодговорност.
 
Ne peru kad je ispod 0. Ja sam svoj auto danas oprao iako je temperatura u minusu. Ništa mu ne fali

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Vrh