Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Danas su na Umci pored mene prosle 4 one turske Nokie ...sveze ofarbani u crveno...doduse malo tamnija od ove...mislim da su za Banbus
 
бусплус ће ме иновацијом натерати да им платим карту, једном, чисто да пробам ту фору са нфц-ом :gobb:
 
ZAVIRITE OD SUBOTE Šta sve krije kovačnica GSP
Tanjug | 24. 09. 2015. - 11:15h | Foto: Beoinfo | Komentara: 0

GSP Beograd otvoriće svoje kapije i organizovati posete kovačnici tog preduzeća, u subotu 26. septembra, u okviru manifestacije "Dani evropske baštine", čija tema je "Stari i tradicionalni zanati - očuvanje i održanje".

671236_gsp-kovacnica_ff.jpg


GSP učestvuje pod nazivom "Podsetnik za nezaborav - Kovačnica GSP sa početka 20. veka", pa će kapije preduzeća u Ulici Kneginje Ljubice 29 biti otvorene za posetioce u subotu od 10 do 17 sati, dok će posete kovačnici biti organizovane po grupama na svaka dva sata - u 11, 13 i 15 sati.


Kako je saopštio GSP, po prvi put biće otvorena vrata kovačnice sa mašinama i alatima čija proizvodnja datira s početka 20. veka, čime preduzeće najavljuje početak realizacije projekta muzeja GSP.


Beograđanima će, u autentičnom ambijentu, biti predstavljeno preko 25 mašina i brojni ručni alati. Pored kovačkih vatri, posetioci će moći da vide pneumatski čekić iz 1920. godine, bušilicu sa rotirajućom rukom KOLB iz 1936, stubnu bušilicu Vulkan iz 1931. godine, frikcionu presu 3M s početka XX veka i kovačke nakovnje iz 1892. godine. Svi navedeni eksponati su, kako navode u GSP-u, i dalje u upotrebi.


U okviru standardne postavke GSP, biće izložena stara vozila, tramvaj "Čičica", "Stare dame", "Škoda I" i "BBC II", "Glačalica", autobus "Lejland", vatrogasno vozilo "Zastava 620", kao i ostala istorijska gradja gradskog prevoza.


Za posetu Kovačnici zainteresovani se mogu prijaviti na telefon 366-40-47, a ulaz je besplatan.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/593031 ... acnica-GSP

ko ide da vidi ovaj upotrebni muzej
 
Kul je kod novog Ikarbusa, što putnici mogu da asistiraju kod otvaranja vrata i komandi na instrument tabli! Bravo za Ikarbus!
20150924105624.jpg


Dišo, sve pohvale za slike!
 
Sta znam, ovo je nesto izmedju Japanca i Kobre [privatnik na 71, 706] usko kod trecih vrata, mozda zbog sedista.
 
Verovatno će kasnije dobiti nadogradnju kao IK218M
ukno.jpg


Kad su izašli iz fabrike nije toga bilo
20130305024042_photo_1.jpg
 
Evo da postavim I ovde, procitao sam na netu, pa da pitam ovde da li je ovo tacno:

"30 Ikarbus solo autobusa sa 100 mesta za 5,5M€=180.000 autobus. 2011 Novi Sad kupio 15 Irisbus Iveco Crossway 100mesta za 139.000 komad.Lepo"
 
Valjda je na sajmu ikarbus nudjen ikamerc za 145 000 e sto se tice irzara dobili su ih sa velikim popustom posto su bili namjenjeni tirani ovi odustali novi sad kupio
Moze li link gdje si naso cjenu za ikamerc
 
Budi bog s nama, cemu zurba da se prezentuju, izbori nece uskoro.
Smiley":3ije4b5y je napisao(la):
Dopuna:

Nisu stigli u Kosmaj i neće izaći sutra, ali naravno ne zbog tablica - u Ikarbusu su (ili makar deo jeste). Neki su nedovršeni dovezeni, nekima su danas pocrkala vrata. Počelo je... :roll:

gspbeograd.net
 
direktor":jaxfnxnc je napisao(la):

Ti podijumi, stepenice su budalastina i potpuni promasaj. To nije vrsta autobusa za gradski saobracaj velikog opterecenja.
Nista nisu u stanju da urade promisljeno i kako treba, Obezglavljena nacija.
 
Реално боље да су узели обичне 112 као Арива.
 
Добродошли у 94. годину када је Икарбус направио свој први полуниксоподни аутобус на вероватно идентичној мерцедесовој шасији која нам се сада сервира као инвестиција мерцедеса у Икарбус.
 
Ipak je godina 1997 bus je jos u saobracaju u kosmaju i na trecim vratima ima jedan stepenik dok ovaj ima 3 stepenika na 3 vratima
 
Још горе. Ова шасија сада је назаднија и од те из 97е.
 
Super, znači dostojni naslednik serije 112n? Još kada dopadne u ruke "proverenim" majstorima iz pogona Košmar ima da ih ne vidimo za dve godine više nikada.
 
На нашу срећу то је то што видите од ових "мерцедеса" пошто се ради о старој шасији које више нема на лагеру у Шпанији где је и произведена. је
 
Vrh