Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Isplativije im je to, nego da popravljaju onaj potpuno izgoreli IK218M, ali logika i isplativost, nisu vezani sa GSPom.
 
Све ми се чини да су се дебело зезнули са сечењем свих оних аутобуса и тролејбуса старијих од 10 година.
 
Izdrzala Karosa nije se samozapalila sto joj je obicaj. A kaze covek u najavi "rusticni autobus"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yOYRRrhFLzY[/youtube]
 
И док се старија возила без икаквог смисла фарбају у потпуности у црвену, икарбусови мерцедеси добијају обрисе изгласане колор шеме :roll:
profa_chb":1d6etvaz je napisao(la):
A osim buseva iz Burse, biće i busevi iz Zemuna :)

112le1.jpg


112le2.jpg
аутобуси.нет
Новост је да ће имати двокрилна задња врата као свеже набуџени Аривин примерак
profa_chb":1d6etvaz je napisao(la):
Sama vrata da, ali je mehanizam drugačiji. Karosa i Crossway imaju pneumatske motore, a ova nova vrata imaju klasične cilindre smeštene ispod krova :wink:

IMG_3278.jpg


IMG_3282.jpg


IMG_3283.jpg


Danas je bio u saobraćaju, video sam ga oko 16:30 na 75 na Brankovom mostu :)
аутобуси.нет
 
Добро је да макар нешто иде "по плану". А ова задња врата реално да избаце.
 
Mnogo bolje je da ima troje vrata. Pogotovu kada u špicu krenu da izlaze ljudi izpunog autobusa. Da autobus ima dvoje vrata , bio bi haos na svakoj stanici , i autobusima bi trebalo mnogo više vremena da stignu od okretnice do oretnice.
 
Могли су да ударе дупла средња као на оном ИК-103В4. Можда грешим, али мислим да би за потез 300 двоје већих врата било довољно.
 
Pa kad izbace stare Mecke sa dvoje vrata ovamo, autobus stoji na stanici mnogo duze dok udju ljudi. Dvoje vrata nikako nije dobro. Meni ova zadnja izgledaju smesno, ne znam zasto toliko forsiraju da se izbacuju napolje umesto da ubace klasicno jedno krilo ka unutra. Ovo samo izgleda odvratno i jos jedan je pokazatelj da se i dalje ne razmislja kada se nesto radi, pogotovo sto su imali ogromnih problema sa prvobitno jednim krilom, pa sad eto ovog cuda.
 
Београд: Више аутобуса већа и – гужва!
Н. ВУКИЋ | 31. август 2015. 14:00 | Коментара: 2

У уторак почиње зимски ред вожње у јавном градском превозу са 1.267 возила на улицама. Нова мрежа линија од 1. јануара 2016. године


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-i--guzva
 
marrecar":3sboy9gm je napisao(la):
Pa kad izbace stare Mecke sa dvoje vrata ovamo, autobus stoji na stanici mnogo duze dok udju ljudi. Dvoje vrata nikako nije dobro. Meni ova zadnja izgledaju smesno, ne znam zasto toliko forsiraju da se izbacuju napolje umesto da ubace klasicno jedno krilo ka unutra. Ovo samo izgleda odvratno i jos jedan je pokazatelj da se i dalje ne razmislja kada se nesto radi, pogotovo sto su imali ogromnih problema sa prvobitno jednim krilom, pa sad eto ovog cuda.

Pa evo zašto nemože unutra vrata da se otvaraju ovo je po 100 put rečenoo
fg24.jpg
 
Uh, argument im je super. Ako ne mogu da pomere te komponente kako bi ubacili takva vrata, onda bolje i da ne stavljaju 3. vrata. Sve se radi samo da bi autobus bio poslat u Beograd, da ima neko da kupi Vuckovu mecku.
 
Vidi prijatelju ja sam bio ispod ovog autobusa u ikarbusu , motor i nenjač se nalaze na sredini nisu u desnom uglu vozila kao u ik-112 i ti nemozes da napraviš toliki ulaz da bi vrata išla unutra nemoguće i tu odmah ti je vešanje jastuci i sve ostalo ovaj autobus jedino da ide ovako ili bez ovih treći vrata druge mu nema...
 
Ovi nisu normalni.
Umesto da motor bude bočno kao i kod svih normalnih niskopodnih autobusa oni teraju motor po sredini i visoku zadnju platformu. Budalaština.
Liponiii , miliš levo motor, ulevo.
Inače vrata su mogli da povuku pozadi izbace onu bocu za vazduh, ugrade vertikalni hladnjak, intercooler i ima prostora za sve.
 
liponiiiii":3rh2dr02 je napisao(la):
Vidi prijatelju ja sam bio ispod ovog autobusa u ikarbusu , motor i nenjač se nalaze na sredini nisu u desnom uglu vozila kao u ik-112 i ti nemozes da napraviš toliki ulaz da bi vrata išla unutra nemoguće i tu odmah ti je vešanje jastuci i sve ostalo ovaj autobus jedino da ide ovako ili bez ovih treći vrata druge mu nema...
Pa ja lepo kazem, nista se ne radi kako treba, nego sve da se proda autobus da ne bi bio neciji neuspeli projekat. Ocigledno je bilo od pocetka da trecim vratima tu uopste nije mesto, pogotovo sto su produzavali ono sto su dobili. Pa ko god da je projektovao je bio pod pritiskom da uglavi ta vrata, jer boze moj, ako ne uspe on ce biti kriv sto se autobus ne prodaje.
 
Žika":23fdv2mn je napisao(la):
Ovi nisu normalni.
Umesto da motor bude bočno kao i kod svih normalnih niskopodnih autobusa oni teraju motor po sredini i visoku zadnju platformu. Budalaština.
Liponiii , miliš levo motor, ulevo.
Inače vrata su mogli da povuku pozadi izbace onu bocu za vazduh, ugrade vertikalni hladnjak, intercooler i ima prostora za sve.

Da mislio sam ulevo pomešao sam strane :D :D :D
Ova šasija nije adekvatna prosto , Mercedesov autobus sa ovom šasijom nema treća vrata i njima je to dobro ...
 
liponiiiii":2v2nvsc3 je napisao(la):
Ova šasija nije adekvatna prosto , Mercedesov autobus sa ovom šasijom nema treća vrata i njima je to dobro ...

Naravno da im je dobro kad je šasija manja.
 
Kako mislis manja?
Sasija je isto 12m, jedino nisu nabudzena ova treca vrata, vec imaju samo dvoje vrata, zbog manjeg opterecenja i manjeg broja putnika.
 
Овај бус је одличан за 303 и сличне линије. Позади ће се концентрисати путници који иду од Зк до Устаничке и обрнуто, а у предњем делу где има више места ће бити путници који иду 2-3 станице односно по локалу. По мом мишљењу, то је одлично јер ме нервира када се људи без потребе гурају у задњи део буса где има мање простора и без потребе праве гужву. Е сад, како ће бити у пракси зависи од људи, а надам се да неће бити ретардирани.
 
becks89":26ziit92 je napisao(la):
Kako mislis manja?
Sasija je isto 12m, jedino nisu nabudzena ova treca vrata, vec imaju samo dvoje vrata, zbog manjeg opterecenja i manjeg broja putnika.

Pa pisano je ranije da je u Ikarbusu produžavana šasija. I slike postavljane ...
 
@Somi303 Tesko da ce tako biti. Ne znam da li su nekada bili stari Mercedesi na 303 ili da li si ti bio u njima, ali ja kada god da sam imao prilike, kao svaki normalan covek, isao sam pozadi i seo jer idem do kraja. A i uprkos nekoj logici, bilo je ljudi koji su isto isli pozadi, a izlazili na pola puta, pa i ranije, prakticno praveci guzvu i zauzimali mesta ljudima koji idu do kraja. To nikada necu shvatiti zasto ljudi rade, uvek izbegavam da sednem ako idem nekoliko stanica, mada ponekad ako je bas prazno vozilo ja sednem. Jedino sam u 50 shvatio da je bolje da se sedne negde do prolaza jer ce ljudi barem videti da hoces da izadjes i onda ce se sklanjati. Tako da mi je tu jedini bila najgora opcija da stojim do Trosarine.
 
Били су наравно, данас је био један на 302. Мислим да ће људи ипак схватити где треба стајати када буде било више таквих возила, сад су ретки па људи не обраћају пажњу на њих.
 
Ajde da ponovimo po ko zna koji put, sasija je radi lakseg transporta poslata iz Mercedesa u kracoj varijanti, ne zato sto je predvidjena za krace vozilo. Sama sasija je takva da je namenjena za prigradski autobus, ne gradski. O izmestanju delova sasije nema ni govora naravno jer Mercedes to ne dozvoljava. Najlogicnije resenje je bilo da ako vec zbog politike mora ovo sranje da se sklapa, da se uvali GSP-u 10 komada a ostalo da bude klasicna 112. Ovo mogu da prodaju po gradovima u unutrasnjosti Srbije, mada kakva je finansijska situacija i da ga poklanjaju ne verujem da bi vise od 10 udomili na godisnjem nivou.
 
Vrh