Ne opravdavam nikog, daleko od toga. Ali jednostavno morate da shvatite da je ove sezone situacija takva da rukovodstvo grada (čitaj: neki Mali čovek) traži uštede u gorivu od rukovodstva GSP-a, tako da zato i nije ništa rađeno oko klima uređaja. A i stiglo je oko trećina potrebnih delova u pogone, jer je nekoliko tendera propalo i nisu raspisani ponovo.
Juče je nekoliko vozača pozivano na razgovor sa jednim jedinim razlogom - zašto su uključivali klimu i ko im je to rekao(?!).
Vozači i putnici ovde najviše stradaju, ali je tako kako je. Priprema će započeti kroz nekoliko dana, a koliko će biti osposobljeno, to je pitanje. Što je pod garancijom (Solarisi, IK-218M i CAF) radiće sigurno, samo treba odraditi uobičajnu pripremu, a što se trolejbusa tiče tu će biti kako gde, a za autobuse u kojima je naknadno ugrađena klima, tu će biti najviše problema. I za IK-218 ne bi trebalo da ima većih problema, ali za IK-112N i IK-218N očekujem da će ih biti zbog nedostatka delova.
Samo da dodam, videćemo i kako će privatni prevoznici funkcionisati ove sezone po pitanju klima uređaja. Pošto nemaju nikakvu kontrolu (osim građana koji prijavljuju saobraćajnoj inspekciji), pošto Direkcija za javni prevoz ne vrši nikakvu kontrolu na terenu, već samo šalju dopise i "preteća pisma" da će kazniti prevoznika.