Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Sto bolje neki krs, nego Japanca? Gore ne zive ljudi, sta?
Kad mogu svuda, sto ne moze i na 83, tako i treba...
 
17148634851_5f49c78be0_b.jpg

https://farm8.staticflickr.com/7682/169 ... 8edf_b.jpg
УЖАС...У каквим кантама Космај вози путнике...

Је ли црк`о? :p
 
Beks ja sam napisao otkud on tu. Mozda nje menjao neki drugi koji je redovan. Ja sam sa krsta za tvoju informaciju.
 
Dorcolski44":3p2m1yv6 je napisao(la):
УЖАС...У каквим кантама Космај вози путнике...

Dobar je taj bus.. vise od deset godina vozi od 4 ujutru do negde 23 uvece za Bolec i to sa jako slabim odrzavanjem. Malo je oronuo spolja ali enterijer je jos uvek dobar i ide dosta dobro. Kad se vozim prevozom obicno njega nisanim jer je bolji od svih ostalih buseva koji voze ovamo :wink: Kad budu nabavljali nove niskopodne ikare ja sam za to da se svi gurnu u grad, a neka malo picnu Mercedese i sve ih posalju na potez 300 i mirni smo narednu deceniju :gobb:
 
GSP nema gde da parkira autobuse

Beograd -- Vozila najvećeg gradskog prevoznika u glavnom gradu parkirana na ulici zbog nedostatka prostora u garažama, postala su laka meta vandala i nesavesnih sugrađana.

S ozbirom na to da su pogoni projektovani za drastično manji broj autobusa, igla nema gde da padne ni u jednom od sedam pogona.

“Već 20 godina unazad je nedovoljan kapacitet za parkiranje vozila unutar kruga pogona GSP "Beograd" “, kaže generalni direktor Željko Milković. - Tramvajski pogon na Novom Beogradu 1984. je projektovan za 125 tramvaja, a sada tamo ima 220-230 vozila.

Pre nekoliko godina smo pravili dopunske koloseke, a to nas isto očekuje i sada.

Radovi su neophodni na sve strane.

"U depou "Sava" trebalo bi da budu napravljena još dva koloseka za potrebe parkiranja švajcarskih tramvaja, ali i da se izgradi perionica", objašnjava Milković. - Kada su u pitanju autobusi, svi pogoni su ugroženi. Iako je svuda tesno i ima problema u funkcionisanju unutar garaža, u pogonima "Zemun", "Kosmaj" i "Novi Beograd", još uspevamo da ih sve "spakujemo". Međutim, najkritičnije je u "Karaburmi". Tamo je oko 20 vozila parkirano van kruga.

Prvi čovek GSP "Beograd" smatra da bi problem skučenog prostora za parkiranje rešila izgradnja bar još dva depoa.

Zbog nedostatka parking-prostora u pogonu "Karaburma" određen broj vozila se tokom noći parkira na ulici.

U ponedeljak 13. aprila, oko četiri sata ujutru, ukraden je autobus parkiran na ulici, koji je kasnije putem dži-pi-esa lociran i pronađen u Mirijevu. Protiv radnika koji je toga dana bio zadužen da obilazi vozila na 15 minuta biće pokrenut disciplinski postupak.

===

GSP "Beograd" ukupno ima 1.354 vozila. Autobusa je 990 (375 solo i 632 zglobna). U okviru autobuskog podsistema u "Karaburmi" je 289 vozila, "Kosmaju" 249, "Novom Beogradu" 283, "Zemunu" 169. U tramvajskom pogonu ima 238 vozila (199 kola i 39 prikolica), a trolejbusa 126 (104 solo i 22 zglobna).

izvor: Večernje novosti
 
Pa reklo bi se koliko tekst kaze na kraju da je vozac formalno upravu ali misim da nije bilo potrebe da se od toga pravi scena pogotovo ne za malog maltezera pogotovo ako se ostali putnici nisu bunili. Malo razumevanja nije na odmet.

Inace nemam kucnog ljubimca i nisam preterani ljubitelj prevozenja ljubimaca javnim prevozom ali ako su mirni i ne prave problem onda mi je svejedno. E da su nam zivotinje u prevozu glavni problem, sta cemo sa ljudima i autobusima itd.
 
Igor":c2lzi298 je napisao(la):
Pa reklo bi se koliko tekst kaze na kraju da je vozac formalno upravu ali misim da nije bilo potrebe da se od toga pravi scena pogotovo ne za malog maltezera pogotovo ako se ostali putnici nisu bunili. Malo razumevanja nije na odmet.

Inace nemam kucnog ljubimca i nisam preterani ljubitelj prevozenja ljubimaca javnim prevozom ali ako su mirni i ne prave problem onda mi je svejedno. E da su nam zivotinje u prevozu glavni problem, sta cemo sa ljudima i autobusima itd.
Itekako treba da se pravi problem, šta da nekog pas nekim slučajem ugrize, ogrebe, isprlja ili bilo šta? Ko će biti odgovoran što se kerče vozilo bez adekvatne opreme? Vozač! Tako da bolje sprečiti nego lečiti.
Ako pravila važe za sve, ne vidim razlog zbog koga bi pojedinci imali neke povlastice... Reče neko, pri nekom ranijem slučaju, šta da je nečiji ljubimac prase, pitomo, neće ništa, jel i njega da uvedemo u bus? Ne budimo smešni, zna se gde je životinjama mesto, a takođe se i zna kako se bezbedno prevoze životinje i za njih je trauma da budu u zatvorenom bučnom prostoru, sa toliko ljudi ;) :)
 
Вожд":4mbeajao je napisao(la):
Beograd: Autobuse parkiraju noću i na ulicama!
N. Vukić | 19. april 2015. 23:59 | Komentara: 1

U garažama GSP "Beograd" nema dovoljno mesta za sva vozila. Postali laka meta vandala i nesavesnih građana
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... na-ulicama
Obratite pažnju na brojku vozila :x :x :x
Ja evo računam već 4 puta i ne mogu da pređem preko 140 vozila u pogonu Zemun, a oni staviše nekih 169?!?!?! Čak sam dodao i one rashodovane koji stoje tamo i opet ne mogu.
Evo pa sami računajte...
8x Karosa B932E
25x Ikarbus IK-103
6x Ikarbus IK-112N

18x Ikarbus IK-201
2x Ikarbus IK-202
1x Ikarbus IK-203
12x Ikarbus IK-218N
25x Ikarbus IK-218
32x Ikarbus IK-218M

2x Fiat Ducato
To mu dođe ako se ne varam 131, u to uračunata i dva izgorela, kao i sva vozila van saobraćaja, ako i dodam one delove vozila koji su u garaži, opet ne mogu preći 140, živo me zanima odakle se pojaviše ovih 29 komada? :kafa:
 
Tih 29 postoje u papirima ali ne u relanosti vjerovatnu su tu i 2 karose koje su odavno u vjecnim lovistima i onaj narandzasti fijat itd
 
Možda i moji podatci nisu tačni, možda imaju neka druga vozila za koja mi ne znamo :D
A vrlo je verovatno da je taj "višak", onaj što je oteran na NBGD i tamo rashodovan, samo im se verovatno i dalje vode na Zemun, a znate i šta to znači...
 
becks89":x2yfyruk je napisao(la):
Igor":x2yfyruk je napisao(la):
Pa reklo bi se koliko tekst kaze na kraju da je vozac formalno upravu ali misim da nije bilo potrebe da se od toga pravi scena pogotovo ne za malog maltezera pogotovo ako se ostali putnici nisu bunili. Malo razumevanja nije na odmet.

Inace nemam kucnog ljubimca i nisam preterani ljubitelj prevozenja ljubimaca javnim prevozom ali ako su mirni i ne prave problem onda mi je svejedno. E da su nam zivotinje u prevozu glavni problem, sta cemo sa ljudima i autobusima itd.
Itekako treba da se pravi problem, šta da nekog pas nekim slučajem ugrize, ogrebe, isprlja ili bilo šta? Ko će biti odgovoran što se kerče vozilo bez adekvatne opreme? Vozač! Tako da bolje sprečiti nego lečiti.
Ako pravila važe za sve, ne vidim razlog zbog koga bi pojedinci imali neke povlastice... Reče neko, pri nekom ranijem slučaju, šta da je nečiji ljubimac prase, pitomo, neće ništa, jel i njega da uvedemo u bus? Ne budimo smešni, zna se gde je životinjama mesto, a takođe se i zna kako se bezbedno prevoze životinje i za njih je trauma da budu u zatvorenom bučnom prostoru, sa toliko ljudi ;) :)
Slazem se da im uopste nije mesto u javnom prevozu. Secam se kada je jednom devojka usla sa nekim malim psom, valjda je isto bio maltezer, samo sam boga molio da ne sedne blizu mene. Ili ce negde da se popiski ili iskaki, ili da grebe, ko zna sta bi mu palo na pamet. Ali ovo je bila preterana reakcija vozaca, nije imao prava da izbaci sve putnike zbog psa, lepo je trebalo da zamoli nju da izadje i da saceka neki drugi autobus, on ne zeli da rizikuje. Ovako je samo napravio scenu i uradio ono sto mu nije dozvoljeno. A dozvoljeno je to da izbaci putnika ukoliko smatra da moze da ugrozi voznju, vozaca, ili druge putnike. To mu niko ne bi zamerio.
 
Никада нећу разумети постојање линије 38, осим за превоз радника нема потребе за њом, стално празан
 
Увијек сам се питао зашто возачи аутобуса не угасе мотор на окретници, док одмарају. Може ли неко израчунати евентуалну уштеду горива ако би их гасили?
 
Pravilo i jeste da se gasi motor, ali posto postoji veca sansa da se on ne upali ponovo, vozaci ne rizikuju.
38 i jeste osmisljena za radnike, mada je pametnije da su uveli planirane polaske na pocetku i kraju smene. Sada se vrti taj predlog reorganizacije linija sa poteza 300, 17, 31, 50 i 38. Tu je odlican predlog za 38, da se produzi do VML i do Ustanicke. Mokroluzani dobijaju brzu vezu sa Sumicama i Ustanickom, a ujedno linija pomaze 50 i 308.
 
Ako ugase postoji potencijalna mogućnost da isti autobus vise i ne upale :) o tome se nisi pitao :))))?


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
 
Па није ваљда да је сваки мотор у таквом стању да неће упалити. Оваква објашњења ми не дјелују озбиљно и реално. Било би ми драго да неко стручнији одговори на питање зашто не гасе мотор и колика је уштеда када би гасили.
 
Nema tu nista strucno, zaista se to ne radi zbog toga sto vozaci ne smeju da rizikuju da ugase motor pa da im se kasnije ne upali. Bolje im je da potrose malo vise goriva nego da izgube ceo polazak i da im se to skine sa plate.
 
rasho62":2y1vospn je napisao(la):
Па није ваљда да је сваки мотор у таквом стању да неће упалити. Оваква објашњења ми не дјелују озбиљно и реално. Било би ми драго да неко стручнији одговори на питање зашто не гасе мотор и колика је уштеда када би гасили.
To pravilo je čist apsurd, motoru je neophodno da nakon napora neko vreme radi na leru, kako bi se eventualna povišena radna temperatura vratila u normalu i kako bi se sam rad motora stabilizovao i normalizovao. Potrošnja kao potrošnja je beznačajna u leru na 100km da ga voziš, trošio bi nepuni litar, tako da su to zanemarljive cifre u odnosu na neke eventualne kvarove ili nekim slučajem, daleko bilo požare, kao posledice pregrevanja i preopterećenja sistema instalacija i motora.
Sam problem paljenja i nije toliko primetan, sem kod vozila SP "Kosmaj" koja su starosno mnogo iza ostalih, par starijih vozila po drugim pogonima takođe ima te bubice sa paljenjem, koje su u 99% slučajeva posledica loših, odnosno oštećenih instalacija, negde gubi struju, negde je nema i sl.


Evo i nečeg zanimljivog, barem meni, a vezano za ovu temu :mrgreen:
10351227_848606831841094_8606517881639355430_n.jpg
 
Upravo, kao sto beck rece.
Za motor Gore stvari od trenutnog gasenja nema.
Treba da znate da se turbina zagreva do izuzetno visokih temperaturA o cemu svedoci cesto crvenkasta boja (delimicno usijanje).
Takodje, svi ostali sklopovi se hlade i temperatura se ujednacava.
Usteda je gotovo nikakva u odnosu na potencijalne i izvesne kvarove i ostecenja.

Na kraju krajeva, gasite li komp ili TV kad odete do toaleta na par minuta, ili dok razgovarate telefonom? ;)

(Ako i radite to ' gresite, jer im time skracujete radni vek)
 
Па што се не запали онај џип јутрос поред мене на семафору, стаде а мотор се сам угаси?
 
Raso, nisam rekao da ce da se zapali, ali da mu steti to stoji.
Turbina na turbo motorima najcesce strada od takvog rezima gde se odmah po prestanku voznje gasi vozilo.

Mozes da mi verujes, a ne moras, ali tako je.
Vozila sa start-stop sistemima kao i toyota hibridi su malo drugacije konstrukcije, pa opet imaju odredjene probleme po tom pitanju.
Tematika je prilicno opsirna, imas po inostranim autoforumima...
Elem, zadrzavanja na terminusima kakva su kod nas (nategnut raspored polazaka) ne ostavlja prostora za ustedu i nikakva korist od nekoliko minuta ugasenog motora, samo eventualna steta...
 
Dešavali su se i požari, kod starijih tipova vozila, preko motora su išle razne instalacije, sve je to bilo jako slabo izolovano, traume za vozilo su kad ga ti u punom opterećenju odjednom ugasiš i prekineš mu rad celokupnog sistema, dešavalo se da su prštale cevi, instalacije i čuda, nije to nimalo naivno, ogromne su temperature kod turbine, motora, menjača, daleko je to za igranje i takve cake, ali šta znaju oni što su pisali pravilnike, oni sem kad se slikaju u ista ta vozila ne ulaze...
 
Vrh