УЖАС...У каквим кантама Космај вози путнике...
Је ли црк`о?
Dorcolski44":3p2m1yv6 je napisao(la):УЖАС...У каквим кантама Космај вози путнике...
Beograd -- Vozila najvećeg gradskog prevoznika u glavnom gradu parkirana na ulici zbog nedostatka prostora u garažama, postala su laka meta vandala i nesavesnih sugrađana.
S ozbirom na to da su pogoni projektovani za drastično manji broj autobusa, igla nema gde da padne ni u jednom od sedam pogona.
“Već 20 godina unazad je nedovoljan kapacitet za parkiranje vozila unutar kruga pogona GSP "Beograd" “, kaže generalni direktor Željko Milković. - Tramvajski pogon na Novom Beogradu 1984. je projektovan za 125 tramvaja, a sada tamo ima 220-230 vozila.
Pre nekoliko godina smo pravili dopunske koloseke, a to nas isto očekuje i sada.
Radovi su neophodni na sve strane.
"U depou "Sava" trebalo bi da budu napravljena još dva koloseka za potrebe parkiranja švajcarskih tramvaja, ali i da se izgradi perionica", objašnjava Milković. - Kada su u pitanju autobusi, svi pogoni su ugroženi. Iako je svuda tesno i ima problema u funkcionisanju unutar garaža, u pogonima "Zemun", "Kosmaj" i "Novi Beograd", još uspevamo da ih sve "spakujemo". Međutim, najkritičnije je u "Karaburmi". Tamo je oko 20 vozila parkirano van kruga.
Prvi čovek GSP "Beograd" smatra da bi problem skučenog prostora za parkiranje rešila izgradnja bar još dva depoa.
Zbog nedostatka parking-prostora u pogonu "Karaburma" određen broj vozila se tokom noći parkira na ulici.
U ponedeljak 13. aprila, oko četiri sata ujutru, ukraden je autobus parkiran na ulici, koji je kasnije putem dži-pi-esa lociran i pronađen u Mirijevu. Protiv radnika koji je toga dana bio zadužen da obilazi vozila na 15 minuta biće pokrenut disciplinski postupak.
===
GSP "Beograd" ukupno ima 1.354 vozila. Autobusa je 990 (375 solo i 632 zglobna). U okviru autobuskog podsistema u "Karaburmi" je 289 vozila, "Kosmaju" 249, "Novom Beogradu" 283, "Zemunu" 169. U tramvajskom pogonu ima 238 vozila (199 kola i 39 prikolica), a trolejbusa 126 (104 solo i 22 zglobna).
Itekako treba da se pravi problem, šta da nekog pas nekim slučajem ugrize, ogrebe, isprlja ili bilo šta? Ko će biti odgovoran što se kerče vozilo bez adekvatne opreme? Vozač! Tako da bolje sprečiti nego lečiti.Igor":c2lzi298 je napisao(la):Pa reklo bi se koliko tekst kaze na kraju da je vozac formalno upravu ali misim da nije bilo potrebe da se od toga pravi scena pogotovo ne za malog maltezera pogotovo ako se ostali putnici nisu bunili. Malo razumevanja nije na odmet.
Inace nemam kucnog ljubimca i nisam preterani ljubitelj prevozenja ljubimaca javnim prevozom ali ako su mirni i ne prave problem onda mi je svejedno. E da su nam zivotinje u prevozu glavni problem, sta cemo sa ljudima i autobusima itd.
Obratite pažnju na brojku vozila :x :x :xВожд":4mbeajao je napisao(la):Beograd: Autobuse parkiraju noću i na ulicama!
N. Vukić | 19. april 2015. 23:59 | Komentara: 1
U garažama GSP "Beograd" nema dovoljno mesta za sva vozila. Postali laka meta vandala i nesavesnih građana
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... na-ulicama
Slazem se da im uopste nije mesto u javnom prevozu. Secam se kada je jednom devojka usla sa nekim malim psom, valjda je isto bio maltezer, samo sam boga molio da ne sedne blizu mene. Ili ce negde da se popiski ili iskaki, ili da grebe, ko zna sta bi mu palo na pamet. Ali ovo je bila preterana reakcija vozaca, nije imao prava da izbaci sve putnike zbog psa, lepo je trebalo da zamoli nju da izadje i da saceka neki drugi autobus, on ne zeli da rizikuje. Ovako je samo napravio scenu i uradio ono sto mu nije dozvoljeno. A dozvoljeno je to da izbaci putnika ukoliko smatra da moze da ugrozi voznju, vozaca, ili druge putnike. To mu niko ne bi zamerio.becks89":x2yfyruk je napisao(la):Itekako treba da se pravi problem, šta da nekog pas nekim slučajem ugrize, ogrebe, isprlja ili bilo šta? Ko će biti odgovoran što se kerče vozilo bez adekvatne opreme? Vozač! Tako da bolje sprečiti nego lečiti.Igor":x2yfyruk je napisao(la):Pa reklo bi se koliko tekst kaze na kraju da je vozac formalno upravu ali misim da nije bilo potrebe da se od toga pravi scena pogotovo ne za malog maltezera pogotovo ako se ostali putnici nisu bunili. Malo razumevanja nije na odmet.
Inace nemam kucnog ljubimca i nisam preterani ljubitelj prevozenja ljubimaca javnim prevozom ali ako su mirni i ne prave problem onda mi je svejedno. E da su nam zivotinje u prevozu glavni problem, sta cemo sa ljudima i autobusima itd.
Ako pravila važe za sve, ne vidim razlog zbog koga bi pojedinci imali neke povlastice... Reče neko, pri nekom ranijem slučaju, šta da je nečiji ljubimac prase, pitomo, neće ništa, jel i njega da uvedemo u bus? Ne budimo smešni, zna se gde je životinjama mesto, a takođe se i zna kako se bezbedno prevoze životinje i za njih je trauma da budu u zatvorenom bučnom prostoru, sa toliko ljudi
To pravilo je čist apsurd, motoru je neophodno da nakon napora neko vreme radi na leru, kako bi se eventualna povišena radna temperatura vratila u normalu i kako bi se sam rad motora stabilizovao i normalizovao. Potrošnja kao potrošnja je beznačajna u leru na 100km da ga voziš, trošio bi nepuni litar, tako da su to zanemarljive cifre u odnosu na neke eventualne kvarove ili nekim slučajem, daleko bilo požare, kao posledice pregrevanja i preopterećenja sistema instalacija i motora.rasho62":2y1vospn je napisao(la):Па није ваљда да је сваки мотор у таквом стању да неће упалити. Оваква објашњења ми не дјелују озбиљно и реално. Било би ми драго да неко стручнији одговори на питање зашто не гасе мотор и колика је уштеда када би гасили.