ivanb":2nvt9qvb je napisao(la):
Nažalost, zavisi od toga ko dobije tu prijavu ili pritužbu, drugačije se stvari rešavaju ne samo od pogona do pogona nego i u samom sektoru neko radi na jedan, neko na drugi način. U jednom pogonu će recimo zvati vozača po najmanjoj prijavi da dođe i napiše izjavu na slobodan dan, a negde će ga okrenuti telefonom i uz partiju razgovora negde usput spomenuti da je imao prijavu. A opet, nekad se i te prijave putnika zloupotrebljavaju na razne načine od strane ljudi kojima su dostupne, ima tu svega i svačega. U jednom pogonu kad vozači dođu na razgovor po prijavi (unutrašnje kontrole, putnika, otpravnika, referenta saobraćaja, itd.) prvo sa čim se započinje razgovor jeste prezentacija dušeka, jastučnica, a zatim i bele tehnike na rate, učlanjenja u određeni sindikat, pa u zavisnosti od odgovora vozača na ponuđeno, piše se izveštaj i savetuje se vozaču šta da napiše ili izjavi. Tako da, sve zavisi u čije ruke dođe koja prijava putnika.
Aha, tu smo. Prvo, ne moze biti isto neko ko napravi gresku jednom u 30 dana, i neko ko ima kilo prijava dnevno. Zna se ko je ko i zna se ko je ciji jako dobro, tako se i resavaju problemi, nekima je dopusteno da ne rade u radno vreme, jer nemaju nacin kako da ih nateraju da rade, a nekima se ide u creva, pa se pozivaju novi momci na razgovore zbog iskljucivanja krseva i slicno. Politika dvostrukih arsina, lepo rece nas prijatelj, da bi bio dobar u firmi, treba biti viselican i samo takvi uspevaju, takvi ostaju na polozaju i takvi vode firmu. Pomenuo si sindikate, oni su najvece zlo firme, ja da se pitam ukinuo bi sve, kakvi su, takvi im ne trebaju, najveci neradnici i olos su u vrhu sindikata, krug ljudi oko njih i njima uzivaju, a ostali ispastaju zbog njih, to je kolegijalnost valjda...