Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
Sve su slike od danas, osim treće i četvrte.
EDIT: Ustvari, sad tek kontam, 4119, da, tako nešto... pre par dana... Da, lako moguće...
 
Neka ti bude, ali mislim da su ovu sliku napravio u navedenom periodu, navedenog datuma, a da si ujedno i fotografisao A-368, pošto sam posmatrao iz busa kad si slikao A-368, kada sam izašao onda si prešao na vozilo ispred odnosno 4119...
Ako nisi izvinjavam se, ako jesi sledeći put slobodno dođi i javi se, pa slikaj kako i šta želiš ;) :)

Ova fotografija bi mogla i u održavanje vozila, ovakva je većina serije, čak i 448 posle samo 2 meseca bez svoje posade ovako izgleda, kad uspeš uništiti ovakvo vozilo, onda zaista za bolje od Raba i Sanosa i nisi...
 
Editovao sam post, rifrešuj stranicu, gledao sam donji red, 4119 i presto jesu od pre par dana, mada ne znam tačno koji dan... Pa ja ne znam kako ti izgledaš, ali koga god prepoznam, javim se... Ne bih te sigurno iskulirao da sam te video... Kao što možeš i da primetiš, najčešće fotografije pravim na terminusima Novi grad i Kej...
 
Retko ružan, plav, visok ahhahahaha :D
Bio sam u 368 kad si slikao dal' zadnju osovinu koja je u raspadu ili nešto, posle sam izašao i stajao ispred 368, pa prešao pored kućice i gledao koji si, vidim ne znam te, a bilo mi glupo da te jurim i da pitam e brate što slikaš :D
 
Opet udes Solarisa, ovog puta udario ga negde tramvaj, u pitanju ponovo pogon Karaburma, mislim da im je više od pola vozila, ako nije lupano, bar ogrebano...
 
Са стране бр.426:
Da, ali se prikolica ponasa drugacije kod starijih autobusa nego kod ovih novijih, sto je rekao Nikola. Ja sam skroz zaboravio da smo vec diskutovali ovo, pa sam bio ponesen jer svaki dan gledam kante na 26.
Уместо М серије боље да су купили пар МАЗова 205 и све(колико може)Ик 201 да замене тим Белим русима :lol:
 
Ne znam čemu tolike impresije prema beloruskom đubretu, da nije Balkana nikad nijedan komad nebi izvezli... IK-103 ili IK-112 su za Maz 203 lađa u svakom pogledu te reči, vozio se u jednom i drugom, sedeo za volanom jednog i drugog i sem što ima kabinu, nema nijednu drugu prednost u odnosu na IK.
 
Garažni broj 1388 :)


Tablica proizvođača




Generalno pranje pred zimu...














Vozači su se snašli i rešili nedostatak iz fabrike...


Sam bus...








Instrument tabla detaljnije...
















Pedale kočnice i gasa...


Kvačilo :D Odnosno neko nazovi odmorište za nogu :D



Omiljeni detalj, ovo divno staklo koje seče tačno na pola




I za kraj jedna iz Nemanjine ul...


Bus ima neverovatnih 201.400km za jedva godinu i 7 meseci rada... Trese, lupa, ubija. Vrata vezana nekom trakom, škripe, grejanje nema, posmrzavali se svi unutra, pali neke greške silne, webasto ne radi, gubi visinu i ko zna šta još :D
 
becks89":3sk2bpkf je napisao(la):
Bus ima neverovatnih 201.400km za jedva godinu i 7 meseci rada... Trese, lupa, ubija. Vrata vezana nekom trakom, škripe, grejanje nema, posmrzavali se svi unutra, pali neke greške silne, webasto ne radi, gubi visinu i ko zna šta još :D

С обзиром да је реч о државној, тј. градској имовини, неко би требало дебело да одговара зато што се аутобус до те мере прекомерно користи. Пре 30-ак година постојала је норма да градски аутобус треба да прелази 120-180 км дневно. Добро, технологија дизел мотора је напредовала, али не толико. "Септичка јама" гута још један сасвим пристојан аутобус!
 
Ne znam čemu tolike impresije prema beloruskom đubretu, da nije Balkana nikad nijedan komad nebi izvezli... IK-103 ili IK-112 su za Maz 203 lađa u svakom pogledu te reči, vozio se u jednom i drugom, sedeo za volanom jednog i drugog i sem što ima kabinu, nema nijednu drugu prednost u odnosu na IK.
Да то је истина него се 1000% ГСП возила распада.А још возила са 26,потеза 300 и 400 итд. што као трактори раде.
 
Neke linije jednostavno pojedu kola, recimo serija ex auta koji smo održavali iz 2012. godine, auto zadužen na 611 danas ima blizu 450.000km, dok ovaj sa gradskih linija nema preko 240.000km... Dakle, sve zavisi, ipak ova kilometraža je previše za ovo vozilo, zato i jeste u raspadnutom stanju :(
 
"Na tahografu ispod kilometraže blicka žuta lampica i cakće iza vozila glavu probi pa ako može da se to izgasi!"
jako zanimljiv opis kvara :D Naravno, kvar otklonjen samo na papiru :mrgreen:
 
Maz 203 je nevidjena gasna komora, jedino sto imaju motore, pa uz Grand Kafu jurcaju ko blesavi, leti su hardcore zlo, cak i Kobra koja je visokopodna je leti podnosljivija od njih. Ikarbusovu M seriju, znaci svih 32 mogu u kontejner da bace, a tu je i niskopodni zglobni FAP, ono cudo istresa kamen u bubregu, kada naleti na malo vecu neravninu na putu :shock:
 
Idi do Bloka 45 pa ga cekaj jednom da se provozas :). Putovanje od Bloka 45 do Progara traje njim otprilike 50 minuta u spicu, van 45
Beks, pohvale za slike, moram da dodjem jedan dan na 78, samo da imam vremena :)
 
Turisticka destinacija...? Kako za koga :p :p . Utisci u voznji sa njim, su krajnje katastrofalni, autobus svaku neravninu na putu oseca... Unutra je uzasan, totalno neergonomicno vozilo
 
Fapove, IK103F, N seriju i M seriju, pod hitno na otpad negde, nikad gori autobusi u istoriji GSPa. A liaze u Smederevo na topljenje :bash:
 
Ikarbusi iz 2012te godine, Ikarbusi iz 2006te godine i Japanci...
 
Vrh