Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Boje sa grba Beograda treba da su jedini uzor prilikom farbanja vozila.

ds zuta ili vojno zelena nikakve veze nemaju
 
Paz'te sad koja fora: svakoj opštini damo jednu boju, zatim polaznom i krajnjom bojom farbamo liniju koja ih spaja. Em veselo, em poboljšava orijentaciju! Aj' sad gomila pluseva... :cool:
 
Somi303":1ld4mjnj je napisao(la):
А реално, није лоша ни ова :)

Упоредите
Ne da nije loša nego je prelepa, 100 puta bolje od žuto plave! I neka mi neko sad kaže razlog zašto ne mogu da budu takvi autobusi? Kao da hoće neko namerno da stvari učini ružnijim i lošijim.
 
ikarbus-ik-218-07.jpg


Šomi da li znaš da li se ovaj ikar sa ovom kombinacijom boja vozi na nekoj liniji? Kolor šema je odlična, samo mi nije jasno zašto nisu zadržali ovo kolor rešenje za farove na poslednjim ikarima koji su izašli iz fabrike.
 
dscf2698f.jpg

Соло је још гори :rolleyes:
Престови "Икари" имају уоквирене фарове. Нису сиве боје већ су само уоквирени линијом :)
 
Bivis":258984bk je napisao(la):
Šomi da li znaš da li se ovaj ikar sa ovom kombinacijom boja vozi na nekoj liniji?

35 ил' тако нешто

елем, један знимљив текст са Политике:
Суноврат новосадског „Необуса”
Посао столећа пропао, радници осам месеци нису примили плате, а већински власник Али Маграби Мохамедали одлучио да се повуче. – Решење у припајању новосадском ЈГСП-у
Нови Сад – На закључаној капији табла са натписом „штрајк“, а пред портирницом мађарски „пулин“ и два авлијанера. У закоровљеном кругу жена у плавом мантилу сецка хајдучку траву, да бар има неке користи од јучерашњег доласка на посао. У празној канцеларији секретарице председника управног одбора отворени су луфташи, на уграђеном часовнику недостају казаљке.

То је слика новосадске фабрике аутобуса „Необус“, чија је приватизација проглашена једном од најуспешнијих, а аранжман са холандском компанијом ВДЛ – послом столећа. Нажалост, сат је овде почео да заостаје пре осам месеци, када су запослени добили последњу плату, да би се потпуно зауставио 25. априла, пошто је огромна већина од укупно 217 радника ступила у генерални штрајк.

Новосадску фабрику, са традицијом дугом преко шест деценија, купио је на аукцији 2004. године бизнисмен из Саудијске Арабије Али Маграби Мохамедали, који се у својој домовини бави хаџи-превозом, и како се тврдило у возном парку има око 2.000 аутобуса. За хале, опрему и круг од 12,5 хектара у индустријској зони града Мохамедали је избројао свега 700.000 евра, али је заузврат морао да преузме дуг од 2,6 милиона евра и обавеже се на инвестициони програм од 1,5 милиона.

– „Необус“ је у минусу за око 4,5 милиона евра, рачунајући стари дуг и блокаду Развојне банке Војводине од 228 милиона динара. Зашто је то тако и да ли смо уопште могли другачије, просудите сами – каже нам мањински власник и председник управног одбора Зоран Кијац.

Према његовим речима, ствари су пошле низбрдо после уговора са компанијом ВДЛ, који је пре три године подржао комплетан државни врх Србије. Уместо производње од 150 аутобуса годишње за европско тржиште, уследио је спор о наплати дванаест возила. На основу тог уговора, „Необусу“ је из Фонда за развој Србије одобрено 1,4 милиона евра за обртна средства и 1,2 милиона за инвестиције, уложио у линије и опрему и – остао без посла.

– У међувремену урадили смо 25 аутобуса за француску „Веолију“ и 20 за београдску „Ласту“, али нисмо прошли на тендерима у Панчеву и Новом Саду. Тендер у Панчеву од 1,2 милиона евра за 12 минибусева смо препустили другопласираном, јер нисмо добили банкарску гаранцију, а новосадски ЈГСП је преко ташна-машна фирме из Загреба купио за три милиона евра 16 аутобуса чешког „Ирис буса“. Овај тендер смо изгубили за 0,45 поена – истиче Кијац.

Он каже да је конкуренција понудила за нове аутобусе рок испоруке од само месец дана, и да су Новосађани добили две године стара возила, која су претходно била намењена купцу у Тирани (који их није платио), при чему су им само отворена трећа врата. Ово су, тврди, проверили „Необусови“ партнери из шведског „Волва“, званичног каросеристе за југоисточну Европу од 2006. године.

– Видите ли излаз из тунела, упитао ме је већински власник, који је у „Необус“ уложио око 5,2 милиона евра, када ни у Новом Саду нисмо успели да добијемо посао. Какав одговор да му дам, ако је наш годишњи платни фонд 800.000 евра, а ми само за камате Развојној банци Војводине морамо да издвојимо 1,1 милион. Пошто му је постало јасно да светла нема, Мохамедали ми је наложио да почнем преговоре о продаји његових 86 одсто акција – објашњава Кијац.

Пословодство фабрике и синдикати су се јуче договорили да се од средстава за четири завршена а неиспоручена аутобуса Холанђанима радницима исплате две од осам зарада и измире доприноси, како би могли да овере књижице. Преговорима су присуствовали покрајински секретар за рад Мирослав Васин и председник синдиката металских радника у Новом Саду Новак Васић, али је потребно пронаћи и решење са Развојном банком да се блокада „заобиђе“.

– У супротном, нећемо дозволити да ови аутобуси напусте круг. Нисмо ми криви за пропале тендере. Поштено смо радили свој посао, а на пословодству је било да га обезбеди. И није све као што се прича: Где су новци од продатих 55 аутобуса прошле године? Овако, сигурно, даље не може. Ако је решење стечај, нека га прогласе, верујем да смо кадри да се опоравимо, само ред коначно мора да се уведе – наглашава председник синдиката у „Необусу“ Милан Шуштум.

Радници кажу да ће покрајинској и градској власти и банкарима предложити да се „Необус” припоји ЈГСП-у и да за њих прави аутобусе. Такав пример већ постоји у Београду, где тамошње предузеће „Икарбус” ради за београдског градског превозника, као и у Нишу. Оваква идеја постојала је и пре приватизације, поготово што је круг „Необуса“ у индустријској зони погодан да се депо јавног превозника измести из града, чиме би се отворио велики простор за изградњу станова на атрактивној локацији.
 
Duleja":aau9on2l je napisao(la):
Paz'te sad koja fora: svakoj opštini damo jednu boju, zatim polaznom i krajnjom bojom farbamo liniju koja ih spaja. Em veselo, em poboljšava orijentaciju! Aj' sad gomila pluseva... :cool:

Pretpostavljam da bi dve autobuski najbolje povezane opstine dobile zutu i plavu boju.
 
BG: Zapalio se autobus u centru
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Na uglu ulica Višegradske i Kneza Miloša zapalio se autobus na liniji 37, javlja Tanjugov izveštač sa lica mesta.





Požar je ubrzo ugašen i saobraćaj je u tom delu grada normnalizovan.

Načelnik uprave za vanredne situacije u Beogradu Sanja Žugić Vuksanović rekla je Tanjugu da je vatrogasna ekipa odmah otišla na mesto požara, kao i ekipe hitne pomoći i da nema povređenih.

Izvor: B92
10.06.2012 | 15:51
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=10&nav_category=16&nav_id=617283
 
ууу, први запаљени после доста времена :) да то не крећемо у летњу серију запаљених аутобуса? :)
 
Da vozilo Lui travel-a, sramota, to je podseticu isti prevoznik koji je danima vozio sa kartonom umesto stakla na vratima na autobusu na liniji 42. Oni uopste ne odrzavaju autobuse, direkcija im je skoro odredila kaznu od 120 000 din, jer su na nocnijim linijama kretali pre reda voznje kako bi pokupili putnike drugim prevoznicima sa kojima im se poklapa trasa. Pre neki dan su prijavljeni jer su im na drugom autobusu isprskala 4 stakla i tako su vozili mesecima. Jednom recju uz kosavu najgori privatni prevoznik.
 
@ Prostorni planer

Otkud ti informacija o tolikoj kazni prema Lui-ju ?
Nadam se da je zaista sprovedena.

Obzirom da je Košava kupila nove autobuse, najgori prevoznik uz Lui Travel je svakako Trans-jug koji saobraća na linijama 51 i 55.
Na njihovim vozilima su redovno neispravna vrata, sedišta su polomnjena ili nedostaju, displeji su preko godinu dana van funkcije, vozači tokom vožnje razgovaraju mobilnim telefonom, puše...
Direkcija i saobraćajna inspekcija to dobro znaju i tolerišu. :blah:
 
Citao sam na forumu autobusi net, tu su svi ogorceni na lui. Cak su o tome pisali i neki dispeceri koji rade nocu na trgu Republike. Pre par dana kada sam prijavio jedno vozilo lui-ja sa linije 89 su mi iz direkcije odgovorili da se mnogo sugradjana zali na njih i da je pojacan monitoring i kontrola rada prevoznika lui travel.
 
а кад се сетим само да су кукали када је био избор приватних превозника негде 2005, као што они нису добили да возе дневне линије, па се жалили...
 
Nije mi baš najasnije da li to Ikar pravi još autobusa za Beograd i da li je Grad uopšte naručio od njih još neke autobuse. I šta je sa onim tenderom za 400 novih buseva dokle se sa tim stiglo?
 
Vrh