Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.257
- Pohvaljen
- 1.650
Mnogo zglobova je višak, moraće da ih uposle negde. Kad izmeste 700 lagano mogu na 71 75
Šta 700, misliš na 704, 706 i 707? Evo sad je poništena odluka o kraćenju tih linija, ostaće da voze do Zelenog Venca.Mnogo zglobova je višak, moraće da ih uposle negde. Kad izmeste 700 lagano mogu na 71 75
Na šta tačno misliš pod deljenjem na lokale? Mislim na 23 i 37. Nisam baš za to. I jedna i druga linija imaju putnike i van dela trase od Ade do Trga, odnosno Glavne pošte. 58 po meni ima jako slab interval spram trase, ok i da nema previše putnika, a nije da ih nema, opet je retka. 55 im isto ne ide preterano često, vikendom pogotovu. Nije baš pametno da se nemali potez oslanja samo na 88. Ne moramo se svuda trpati u sardine. Za neko pojačanje na relaciji Ada Trg se slažem, s tim što bi mogla i negde pre Trga da završi samo nema baš gde. Kritično je do Višegradske u suštini.Na 58 treba dodati samo šihtaše, i to zbog poteza Banovo Brdo - London koji je generalno kritičan i kod 23 i 37, što bi se po meni rešilo uspostavljanjem Metrobus linije od Ade do Trga Republike i potom deljenjem 23, 37 i 58 (možda i totalnim ukidanjem 58) na lokale.
Pa mogu i ovako. 700 staju gore, a ovi dole. Nekad su bile zglobne. Čak je i 67 bio zglobniMnogo zglobova je višak, moraće da ih uposle negde. Kad izmeste 700 lagano mogu na 71 75
Šta će ti to. To samo kod nas ima da se šalju neadekvatna vozila na trase gde dominira autoput i magistrala. Da taljigaš Higerom jedan sat do Mladenovca otprilike. Tu moraju da rade autobusi prigradskog tipa, kao Inturo, Territo, Crosway i sl. Za čisto gradski bus nije, a još kad je zakucan na 60km/h. Ništa dalje od Vrčina za tipično gradske autobuse.Ево када је већ толико говора о линији 492, зашто не би ГСП возио на њој. Шта смета што је приградска када градска фирма има вишка возача и соло возила (свакако би хигери били идеални за њу) и баш нема никаквих нових смислених линија (толико говора о 86? и 93, које су могле бити пет пута до сада уведене).
Знам свакако да је 492 линија измишљена за стрелу, да би могла још мало да празни градски буџет, али ми је сулудо да градска фирма, града који нема ни метро ни крштену градску железницу, нема где да пошаље вишак возила која већ постоје.
Док не изградимо градску железницу која међусобно, а и са центром повезује сва приградска насеља и бар две линије метроа, било каква приградска линија да се уводи није бесмислено, а боље ето гсп да то вози него стрела када већ има вишак возила.
Neka hvala dodje banetova akia u špicu bolje i solaris samo da je zglob...a karaburma neće ništa da uzme čak ni svoje polaske na 27 skrozKo god da uzme 37, pa i BMC solo bolje nego Higer. Ubi Kinez tu liniju. Baš je tesan za nju. Solo BMC i bože pomozi. Dok su bili privatnici bilo je i bolje. Em Cobre, Isuzu i još ponešto, al svakako ergonomski bolje rešena vozila od Higera, plus je bilo i četiri busa više.
Знам свакако да је 492 линија измишљена за стрелу, да би могла још мало да празни градски буџет, али ми је сулудо да градска фирма, града који нема ни метро ни крштену градску железницу, нема где да пошаље вишак возила која већ постоје.
Док не изградимо градску железницу која међусобно, а и са центром повезује сва приградска насеља и бар две линије метроа, било каква приградска линија да се уводи није бесмислено, а боље ето гсп да то вози него стрела када већ има вишак возила.
Pa i Akia je dosta prostranija od Higera.Neka hvala dodje banetova akia u špicu bolje i solaris samo da je zglob...a karaburma neće ništa da uzme čak ni svoje polaske na 27 skroz
Свакако се слажем, али циљ ми је био да кажем ако већ има потребе за линијом као што је 492 (које ни нема, него има потребе за јачањем 491 и 493), фирма у власништву града која има возила која нема баш нигде да шаље треба да вози ту линију, а не да плаћа стрели.Šta će ti to. To samo kod nas ima da se šalju neadekvatna vozila na trase gde dominira autoput i magistrala. Da taljigaš Higerom jedan sat do Mladenovca otprilike. Tu moraju da rade autobusi prigradskog tipa, kao Inturo, Territo, Crosway i sl. Za čisto gradski bus nije, a još kad je zakucan na 60km/h. Ništa dalje od Vrčina za tipično gradske autobuse.
Da 700 linijeŠta 700, misliš na 704, 706 i 707? Evo sad je poništena odluka o kraćenju tih linija, ostaće da voze do Zelenog Venca.
Mislim na uspostavljanje lokala na delovima trasa 23 i 37 koje ne bi zahvatila moja predložena trasa metrobusa. Deo 23ke od Vidikovca do Ade bi preuzela dosta pojačana 53ka, dok bi moj predlog za ostatak trase bio (dakle oznaka 23 bez ikakvog slova) da saobraća do Prokopa. 37 bi saobraćao na relaciji Kneževac - Ada, a trasu do Pančevca bi spojio sa 44 na nešto izmenjenoj trasi: Senjak - Trg Republike - Poenkaerova - Viline Vode - Luka Beograd, čime bi ova linija imala dosta veći interval i veću upotrebu.Na šta tačno misliš pod deljenjem na lokale? Mislim na 23 i 37. Nisam baš za to. I jedna i druga linija imaju putnike i van dela trase od Ade do Trga, odnosno Glavne pošte. 58 po meni ima jako slab interval spram trase, ok i da nema previše putnika, a nije da ih nema, opet je retka. 55 im isto ne ide preterano često, vikendom pogotovu. Nije baš pametno da se nemali potez oslanja samo na 88. Ne moramo se svuda trpati u sardine. Za neko pojačanje na relaciji Ada Trg se slažem, s tim što bi mogla i negde pre Trga da završi samo nema baš gde. Kritično je do Višegradske u suštini.
Propustio si 3A, 21, 32, 32E, ispomoć na 40, 67, 68, 76 i 87. Nabavka je trebalo da bude 200 zglobnih i 100 solo. Možda čak i 250/50. Čak i ako rashoduju najgore Ikarbuse, Higere i BMC, opet bi 50-100 novih bilo dovoljno. Jedino ako se ne planiraju nove linije.Nije samo 95 problem u špicu, mnogo je linija koje su u sličnom problemu. S obzirom šta od linija GSP drži, solo nam polako postaje suvišan, sem za 25, 26, 58, 63 i 82, možda sam nešto ispustio. 58 treba pojačati, ne mora zglob. Tipa da ima red vožnje kao 42-jka na primer. Zato i ne znam čemu opet nabavka čak 170 solaća. Sve ostalo što GSP drži, isključivo je za zglobni autobus, sem par linija što je na minibusu.
Kako si zamislio okretanje na Adi i koja bi bila tačno poenta takve 37?Mislim na uspostavljanje lokala na delovima trasa 23 i 37 koje ne bi zahvatila moja predložena trasa metrobusa. Deo 23ke od Vidikovca do Ade bi preuzela dosta pojačana 53ka, dok bi moj predlog za ostatak trase bio (dakle oznaka 23 bez ikakvog slova) da saobraća do Prokopa. 37 bi saobraćao na relaciji Kneževac - Ada, a trasu do Pančevca bi spojio sa 44 na nešto izmenjenoj trasi: Senjak - Trg Republike - Poenkaerova - Viline Vode - Luka Beograd, čime bi ova linija imala dosta veći interval i veću upotrebu.
58 zapravo ima malo putnika jer najviše ljudi nju koristi jer dođe pre 88. 55 ima minimalne veze sa 58 i 88 i to samo van špica kada se završi gužva u Radničkoj. Ona se najviše koristi zbog veze sa Autokomandom, Vračarem i Zvezdarom, a van špica zbog ekspresne veze sa Adom i Sajmom, pored prethodno navedenih.
Pa ne mogu baš da se složim sa ovim predlogom. Iako liniju koristim na novobeogradskoj strani sasvim sam siguran da je vrlo opterećena i sa one druge, palilulske strane. Iz prostog razloga što je linija godinama imala intervale u špicevima u rasponu od 4 do 5 minuta, sigurno sa dobrim razlogom. Dakle, ako bi se predloženo sprovelo trpeli bi građani sa leve strane dunava. A sa druge strane ovo bi dovelo do zbunjivanja putnika koji bi morali vrlo pažljivo da prate oznake na vozilima kako bi zaključili dokle voze.Interval od 4 min bi potencijalno preopteretio okretnicu u Borči pa na 95 treba napraviti varijacije linije kao npr u Kragujevcu ili u mnogim gradovima u inostranstvu
9:00 Blok 45 - P. Most
9:04 Blok 45 - P. Most
9:08 Blok 45 - Borca
Itd
Iskrcavanje putnika na već postojećem stajalištu, a čekanje vremena i polazno stajalište kod Knez Petrolove pumpe, potom preko Mosta na Adi i Požeške promena smera. Poenta je prosta, dovoženje dosadašnjih puntika do Metrobusa.Kako si zamislio okretanje na Adi i koja bi bila tačno poenta takve 37?
Totalno je neverovatno da je dan danas ceo taj čukariči potez strateški usmeren ka Novom BG i centru, dok je severoistočni pravac sa (prema predlogu Saobraćajnog) potencihalno pet glavnih čvorišta (Požeška, Sajam, Mostar, Autokomanda i Cvetko plus honorable metion V. Ilića). Mislim ovamo izuzev centra, preko Save pored tramvaja 13 i solo 89 imaš i dve zglobne (88 jaka) dok ka svemu gorenavedenom bukvalno peimoravaju narod da izbegava 55. Umesto da pokeiju realnu potrebu oni vrše regresiju na npocoljno rešenje sa čekanjem, gužvom i presedanjem karakteristično za kraj prošlog veka. Sumanuto.Na šta tačno misliš pod deljenjem na lokale? Mislim na 23 i 37. Nisam baš za to. I jedna i druga linija imaju putnike i van dela trase od Ade do Trga, odnosno Glavne pošte. 58 po meni ima jako slab interval spram trase, ok i da nema previše putnika, a nije da ih nema, opet je retka. 55 im isto ne ide preterano često, vikendom pogotovu. Nije baš pametno da se nemali potez oslanja samo na 88. Ne moramo se svuda trpati u sardine. Za neko pojačanje na relaciji Ada Trg se slažem, s tim što bi mogla i negde pre Trga da završi samo nema baš gde. Kritično je do Višegradske u suštini.
Bilo bi bolje da umesto 38L solo antibiotika uvedu zglob ekspres 38 Medaković 3 - Belvil, a da solo lokal 38 renumerišu u 38A, 318 ili 338. Konačno bi zglob prošao Mokroluškom ka Medaku 3. Rasteretila bi 17, 18, 70, a privukla deo putnika sa 29 i 30, kao i presedače s 25 i 26. Vozni park bi bio manji prema dužini zbog velike komercijalne brzine ekspres linije.Pojačanje 27E, 36, 44, 38 + 38L sa pojačanjem, uspostavljanje već najavljene linije 93, uvesti novu liniju Medaković III - Kružni put - Banjica - prokop - Mostar - Sajam - Čukarička padina / Most na Adi - NBG...
Kako si zamislio okretanje na Adi i koja bi bila tačno poenta takve 37?
Pa 58 vozi ljude u centar grada, a 88 na Novi Beograd. Jedini zajednički putnici su oni do Žarkova, Brda i Sajma. Čime još mogu u centar osim 58-icom?