Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 311 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    328
Pa i posle rokada ima da bude viška. Ili da se uvedu nove linije, ili pojačaju ove. Gde će Solarisi?
 
Труцкао сам се у BMC-у до Новог Београда пре месец и по дана, и до Раковице у истим турским кантама до бивше робне куће Београд пре пар дана. Најгори аутобуси на свету! Увек ми даје утисак да ће да се преврну при превеликој брзини у кривини. Као да немају масу, а мотор је катастрофалан! Нема снагу да повуче кад иде узбрдо. Кад се крене узбрдо, мрцвари се у трећој брзини, док стари Икарбусови аутобуси и ови Соларисови вуку у првој, а могу да замислим колико тек јако вуку узбрдо у трећој. Најгора куповина икада! Решити се ових турских кршева што пре. Оно је урађено је била највећа грешка што смо дозволили да MAN-ови аутобуси које смо добили од јапанаца пре 22 године буду уништени од стране Гангуле. Требало их је само ремонтовати и настављати да их користимо, или их дати омањим градовима и варошима да их користе. Много би им значило да смо то урадили. Надам се да ћемо макар спасти ове пољске пре него што буде касно.
 
kontam da će od utorka 58 i 71 opet biti BMC, a 75 bi morala da ostane zglob i pored svih izmena.
75 je često uveče prazna mislim da ne mora da bude skroz zglobna 58 je dobra alternativa 37ici a 71 je cesto puna od svega bilo bi najbolje da ih daju na 27E ali kosmaj nema gde da radi...
 
75 je često uveče prazna mislim da ne mora da bude skroz zglobna
uveče ka gradu je prazna, ali ka B.Kosi (pogotovo kad je školska godina), ne može da se uđe, a pritom je glavna linija pored 74, koja zalazi u naselje. Ako je mogla da bude zglobna do 2019. može i sad. Pogotovo što sad imaju 22 slobodna Solarisa. A koristim je otkad znam za sebe.
 
37 treba da je srećna sa većim delom polazaka od kosmaja i to baš onih optetećenijih nego koje drži Nbg
Nbg nema šta da traži na 37. Uvek ju je držao Kosmaj, a posle Karaburma. Mogli bi polaske koje drži NBG da daju Karaburmi. NBG na 37 je čist primer nulte kilometraže.
 
Ko god da uzme 37, pa i BMC solo bolje nego Higer. Ubi Kinez tu liniju. Baš je tesan za nju. Solo BMC i bože pomozi. Dok su bili privatnici bilo je i bolje. Em Cobre, Isuzu i još ponešto, al svakako ergonomski bolje rešena vozila od Higera, plus je bilo i četiri busa više.
 
Pa i posle rokada ima da bude viška. Ili da se uvedu nove linije, ili pojačaju ove. Gde će Solarisi?
Uvedeš planiranu liniju 93 preko Sava centra, pojačaš 36, 38 i 38L spojiš u jednu liniju i pojačaš, uvedeš liniju koja direktno povezuje Medaković i Banjicu sa Sajmom ( preusmerenje linija 49 i 94 je pokazalo da veliki broj ljudi koristi iste kao presedačku tačku na Sajmu), pojačaš 23, 27E, 37 i 44...​
 
Ko god da uzme 37, pa i BMC solo bolje nego Higer. Ubi Kinez tu liniju. Baš je tesan za nju. Solo BMC i bože pomozi. Dok su bili privatnici bilo je i bolje. Em Cobre, Isuzu i još ponešto, al svakako ergonomski bolje rešena vozila od Higera, plus je bilo i četiri busa više.
Podržavam zgloba na 37, ali bojim se da kad bi uzeli kosmaju 37, neka jaka linija bi nagrabusila, kao što je 74. Neka ne tumbaju više ništa po pogonima, kako je tako je, biće bolje.
 
Vrh