Koja glupost, na takvoj opterećenoj liniji jednokrilna vrata.
Ne samo jednokrilna već i jedina. Sami E minibusi već godinama ometaju prometna stajališta širom grada, pa niko nije odreagovao adekvatnom merom. Ikarbus je bio užasan, ali prikladniji svrsi od furgona, pa vidimo koliko je bio bitan nadležnima koji su ga pustili da propadne i pored toliko mogućnosti da "krene" i jednom i drugom.
Inače video ga i ja juče na stajalištu Novopazarska (ka gradu kad skrene u Makenzijevu). Za dlaku da napravi kolaps jer je srećom konvoj trola i autobusa već otišao ka Slaviji. Za nekoliko putnika se zadržao duže nego zglob koji ne može da zatvori vrata od preopterećenja, a stajalište je relativno kratko za veliki broj linija, pritom postavljeno iza krivine.
Ne znam zašto Kosmaju kao jedinom tehnički neosposobljenom za održavanje savremeniih zglobnih rešenja (koji nema sumnje da bi između ostalih solo rešenja mogao ekskluzivno održavati i dugačke 12-metarske dabldekere, odnosno kratke 13,7-metarske singldek troosovince) ne nabavljaju i trovratne midibuse poput
Europolisa od 7,8m,
odnosno 9,2m na takvim i sličnim linijicama poput 24.
Krajnji bezobrazluk. Odlična upravljivost i znatno povišen komfor zahvaljujući vešanju bez gibnjeva karakterističnih za furgone, velika brzina razmene putnika i veći kapacitet su kvaliteti koje pre svega grad ne bi smeo da dozvoli da ignoriše.
Čak i u slučaju da se radi o slabijim linijama to ne treba dovoditi u pitanje, budući da su prethodnih godina neprofesionalno postupivši sa jedne strane prelivanjem viška solo i na ostale pogone ugrozili najvažnije linije, a sa druge ne samo dozvolili već i podstakli privatnike da oni (a ne Kosmaj kao isključivo solo pogon GSP), saboptimalnim rešenjima pokriju linije pogodne za primenu namenskih rešenja u cilju optimizacije kapaciteta i komfora, te mitigacije negativnih faktora koji utiču na pouzdanost, upotrebljivost i izraženost domino efekta na ostatku mreže, i da na taj način oskrnave napore u unapređenju kvaliteta prevoza.