Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
Direkcija je skoro sve njihove linije gde rade zglobni autobusi redukovala po jedan polazak prošle godine plus kad ispadne jedan do dva busa što se redovno dešava do uveče nastane haos ako već nema rešenja za zglobne autobuse rešenje je da se poveća broj polazaka ako se već guraju tolika solo vozila ali direkcija je to sve redukovala i opet guraju male buseve a i oni ispadaju i imaju kapacitet kao minibus
 
Bar je 53 sa busevima koji izdrže ceo dan kolko toliko od jutros pogon Zemun izgubio 15 polazaka ali stanje redovno sa haosom i ispadanjem vozila najpre je bio za privatizaciju pogon Zemun koji sad već sa preko 50 rezervnih autobusa ne može da funkcioniše i dalje
Не зна се шта је веће зло, Хигер који се распада или QRC који се распада + зуји мењач пробија уши и то скоро сваком.
 
Nije baš isto, jer solo BMC ipak ima više mesta od Higera koji su po kapacitetu i prostoru više midibusi. Zglob bi morao bar na poslednji 53, a sad ima da se stavi neki Solaris sa 601.
kad smo kod toga, čujem da je danas na 601 crkla N serija kod Tošinog bunara.
 
znam ja to ljudi nego sam čuo da je crkla N serija, a znam da nije na 65 bila nijedna danas...jedino ako je išla sa neke druge linije za pogon preko Tošinog bunara.
 
Da nastavim..

Ikarbus IK 218N GB 941 ; Linija 95 Borča III - Novi Beograd (Blok 45)
941 (1).JPG


Ikarbus IK 218N GB 972 ; Linija 77 Bežanijska Kosa (Bolnica) - Zvezdara
972 (1).jpg

972 (3).jpg


Ikarbus IK-218N GB 1362 ; Linija 18 Zemun (Bačka) - Medaković III
1362 (1).jpg

1362 (3).jpg

1362 (4).jpg


Ikarbus IK-218M GB 366 ; Linija 707 Mala Pruga - Zeleni Venac
366 (3).jpg

366 (4).jpg


Ikarbus IK-218M GB 896 ; Linija 15 Zemun (Novi Grad) - Zeleni Venac
896 (1).JPG


Ikarbus IK-218M GB 3261 ; Linija 73 Novi Beograd (Blok 45) - Batajnica (Železnička Stanica)
3261 (1).JPG


Ikarbus IK-218M GB 3275 ; Linija 15 Zeleni Venac - Zemun (Novi Grad)
3275 (1).JPG


Ikarbus IK218 GB 449 ; Linija 15 Zeleni Venac - Zemun (Novi Grad)
449 (1).JPG


Ikarbus IK 112LE GB 3203 ; Linija "Van Službe"
3203 (1).JPG


Ikarbus IK 112 LE GB ??? ; Linija 36 ŽS Prokop - Slavija - ŽS Prokop
3210 (1).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3541 ; Linija 17 Zemun (Gornji Grad) - Konjarnik
3541 (1).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3548 ; Linija 17 Zemun (Novi Grad) - Konjarnik
3548 (1).jpg

3548 (3).jpg


BMC Procity 18 EU CNG GB 3558 ; Linija 18 Zemun (Bačka) - Medaković III
3558 (2).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3560 ; Linija 95 Novi Beograd (Blok 45) - Borča III
3560 (2).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3562 ; Linija 88 Novi Železnik - Zemun (Kej Oslobođenja)
3562 (2).JPG

3562 (4).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3570 ; Linija 18 Medaković III - Zemun (Bačka)
3570 (2).JPG

3570 (3).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3581 ; Linija 65 Novo Bežanijsko Groblje - Zvezdara II
3581 (2).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3632 ; Linija 65 Novo Bežanijsko groblje - Zvezdara II
3632 (1).jpg


Solaris Urbino 18 GB 3010 ; Linija 88 Novi Železnik - Zemun (Kej Oslobođenja)
3010 (2).JPG


Solaris Urbino 18 GB 3021 ; Linija 77 Bežanijska Kosa (Bolnica) - Zvezdara II
3021 (1).JPG


Solaris Urbino 18 GB 3043 ; Linija 18 Zemun (Bačka) - Medakovi III
3043 (1).JPG


Solaris Urbino 18 GB 3059 ; Linija 18 Zemun (Bačka) - Medaković III


Solaris Urbino 18 GB 3069 ; Linija 604 Novi Beograd (Blok 45) - Preka Kaldrma
3069 (1).JPG


Solaris Urbino 18 GB 3073 ; Linija 88 Zemun (Kej Oslobođenja) - Novi Železnik


Solaris Urbino 18 GB 3076 ; Linija 95 Borča III - Novi Beograd (Blok 45)
3076 (2).JPG


Solaris Urbino 18 GB 3096 ; Linija 88 Zemun (Kej Oslobođenja) - Novi Železnik


Solaris Urbino 18 GB 3122 ; Linija 95 Borča III - Novi Beograd (Blok 45)


Solaris Urbino 18 GB 3171 ; Linija 16 Novi Beograd (Paviljoni) -Karaburma II
 
ahaahahah ja reko opraviće ga valjda, mada neka ga, on je specifičan po tome, prepoznaje se na kilometar.
 
Narodski rečeno, od jutros isti k.... drugo pakovanje 🙃
S jarca na magarca, business as usual.

Nije baš isto, jer solo BMC ipak ima više mesta od Higera koji su po kapacitetu i prostoru više midibusi. Zglob bi morao bar na poslednji 53, a sad ima da se stavi neki Solaris sa 601.
Tačno, iz prostog razloga što se dijametralno razlikuju po nameni. Stoga ni ne čudi da ih samo ćureći mozak šalje gde stigne.

Dok je Kinez praktično lokalni autobus skromnijeg kapaciteta prilagođen dugačkim linijama (više sedišta po cenu korisne površine poda za stajanje) sa neuvučenim stajalištima (treća vrata), Turčin predstavlja gradski autobus pogodan zapravo za srednje opterećene linije (troja okretna vrata sa duplim sedištima desno i prolazom do srednjeg ulazišta bez džepa) sa visokim udelom relativno kratkih putovanja (akcenat na većem komforu pri stajanju smanjenjem gustine). Da je i on za ekstremna opterećenja ako ne bi imao četvora vrata onda bi bar bio opremljen kliznim sa single sedištima desno celom dužinom, pri čemu bi druga bila za pola modula povučena nazad u cilju sprečavanja ležanja na asfaltu na prednjoj osovini (posebno u slučaju nezavisnog vešanja).

Živo me zanima šta će da pokupuju do ekspa. Dal ćemo da se brukamo ko za univerzijadu ili će uzeti nešto shodno prilikama.

Да, зато што је 10 соло мало за 53. Барем 13 зглобова треба да ради. 53 НИЈЕ испомоћ 23 и једина има последњи полазак у 23:45 са ЗВ на коме мора радити зглоб. Иначе је скоро целим даном пуна и наравно да је за зглоб.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Naravno da nije kad nije kratki obrt do Pančevca ili Bogoslovije. Liniju 23 osim 53 u gradu indirektno vade još i 37, 52 i 58 pa ništa ne pomažu, a ovamo gde se i poklapaju samo prave još veći haos kad se poremete upravo kad 23 većeg pojedinačnog kapaciteta izostane. Taj poslednji polazak je teška nebuloza. Lasti su i zglobovi na noćnim polascima puni budući da kupe preostale koji nisu uspeli da uđu u silne dnevne solo oko ponoći (nije samo 53). Ljudi propuštaju polaske na 15 minuta kasno uveče što samo neko ko nije izašao iz kola bar 10 godina još može smatrati normalnim.
 
Тачно. 23 је најдужа и најоптерећенија од свих које си набројао. Једино је 37 посебан случај због гомиле соло возила.
 
ja se već gubim u ovim diskusijama jer nemam dovoljno znanja, ali zar nisu postojale neke linije koje su zglobne mogle da budu samo dok su postojali ik201-2 i još starija vozila? spominjala su se neka teška skretanja, loši putevi itd.
 
На 511 нису хтели да пуштају Соларисе до доласка 218М 2017. године због неуређеног пружног прелаза у Железнику. Неколико година касније, пружни прелаз је уређен и наравно да нису пустили Соларисе.

Пушери нису радили на 91 зато што мора окренути у рикверц на првој окретници.

На 46 и 55 нису пуштали Соларисе због скретања из Јужног у Ђердапску и Господара Вучића у Грчића Миленка, па су ишли ИК201 и 218Н. Прошле године кад су радили Војислава Илића Солариси на 29А су управо туда ишли и скретали су без проблема као и Јапанци.
 
Legendarni TAM 190 A-11 u vlasništvu Instituta Vinnča u prolasku kroz bivši AP.
XXX (1).JPG


Stigao ga i na stajalištu kod Arene, ali samo telefonom od pozadi sam škljocnuo.
Kada je krenuo odmah je krenulo da štipa za grlo, meni je baš bilo interesantno, ali ostalima na stajalištu i ne bih rekao. :p
Inače, kada je u pogonu radi krak ka NBG-u, oko 16:00-16:30 je kod Arene obično.
XXX (3).JPG
 
Ranije ih je bilo baš puno i po Vinci sam ih svakodnevno vidjao, sad ih je sve manje
 
ako se neko zatekne u mogućnosti nek rokne neku sliku ik201 ili 103, nismo ih dugo imali na temi.

inače živ li je još 492 u pogonu ili je posečen?
 
Vrh