Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Jedino je logično da 302.bude zglob, ostali zaista nemaju potrebe.

304. uopšte nema ni gužve ni ništa.

Vozio sam se danas sa popravljenim IK112M #3230, kao da mu se ništa nije desilo.

Zna li se šta je sa Higerom #3524?
 
Ima potrebe prvo iz razloga jer onda mogu lagano da skinu jedno vozilo i da linija radi sa 3 vozila i tako se štedi na vozacima, a i iz razloga sto ljudi iz Lestana i Kaludjerice koji ulaze na Smederevcu pune sve autobuse poteza 300 i zato je potreban zglob koji bi uzimao te putnike. Naročito bi bilo dobro kad nema dugo nijednog autobusa obično zbog rupa u redu vožnje, a onda ide 5 za redom sa Ustaničke, dobro bi bilo da se vozači dogovore da zglob prvi ide i da on pokupi većinu putnika. To sto sad ima više linija kojima je potreban zglob pre 304 je neka druga priča, ja pričam o našoj opštini i kako je dobra svaka mala pozitivna promena, umesto negativnih u smislu zakidanja polazaka. A linije poteza 300 ne treba dirati sa Ustaničke, nego treba uvesti nove linije koje će ići autoputem, avalskim putem i liniju koja će ići kroz Mirijevo, jer 313 je beskorisna i nedostupna vecini korisnika poteza 300
 
Ja ne vidim da će se išta poboljšati sa zglobnom 304, jer za tako nešto je potrebno daleko više od 3 vozila. Da je 302 zglobna, to bi već bilo nešto. Ali kako stvari izgleda stoje, sa ta tri zglobna vozila ima da (pod)kupe građanstvo za sledeće izbore, a još i uštedeli, jer će ti isti građani da zaborave sve one stvari koje ih tište i sve ono što se godinama unazad pominje kao potrebno poboljšanje poteza 300 (dosta toga izneto ovde).​
 
Jedino je logično da 302.bude zglob, ostali zaista nemaju potrebe.

304. uopšte nema ni gužve ni ništa.

Vozio sam se danas sa popravljenim IK112M #3230, kao da mu se ništa nije desilo.

Zna li se šta je sa Higerom #3524?
3524 je pre više od godinu dana upao u rupu u V Ilića i od tada je u Ikarbusu.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Ja se ne slažem jer ta jedna zglobna 304. koja će ići na 20 min neće ništa više uraditi od solo, ljudi ulaze u bilo koji bus da se dovezu do Kaluđerice.
Jedino je 302.baš baš prepuna, i naročito vikendom bi bilo poželjno da ide zglob.
Vire ruke i noge.

305 & 307 i donekle 311 su linije koje su opterećenje, međutim tu solo vozila (ispravna, a ne polusklepani neispravni krševi) mogu da odrade posao.
 
#749 na 27e je danas baš slabo vukao i ostao na stanici Bosutska.

Kakvi su sve krševi danas izašli na 27 i 27e. I u oba puta sam se 90% trase vozio oko 20 km/h...
 
Ništa čudno, u Mirijevu je put katastrofalan i onda se loši Higeri tek tu raspadaju, uvek ostanem šokiran kad sednem u Higera na 27E i vidim kako se busevi raspadaju
 
Juče #501 na 305,ide kao metak, #746 na 304.Videh I #741 na nekoj.
Danas #744 na 308 I bus koji nisam video 100 godina IK112m #3239 na 303.

I dalje peglaju, samo #210 jedva.
 
210 kanturina, vozači se sokiraju kad vide da i danas radi, jer je taj bus bio krsina i kao nov. A 3239 su skidali svako leto zbog klime i stavljali nekog Higera, jedno leto 3524, a sledeće 3491 koji je na kraju ostao trajno, a 3239 je prešao na 405 gde je redovan
 
U četvrtak sam se vozio u nekom furnobusu na 26ici od Dušanovca ka Bulevaru, prvo što vozač onog krša vozi kao manijak i bukvalno su svi u busu bili u fazonu "samo da izađemo živ odavde", zadnja i srednja vrata se otvaraju do pola i jedva da su i zatvorena kad ih zatvori, i na sve to odvali se šipka kad sam trebao da izađem, ono treba uvrstiti u turističku survivor atrakciju.
 
Банбус и Ракија? Ништа чудно. Још ако је стара добијеш и обољење плућа гратис.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Juce sam se vozio 23-ojkom u dva pravca Dorcol - Cerak i nazad.
Autobus je bio poluprazan zbog praznika medjutim truckanje i poskskivanje je bilo uzasno.

Da li je to zbog loseg puta ili prepumpanih guma?
Autobus se ne trese toliko kad je pun.
 
Naši drumovi su bezveze, tu nema dileme i uvek će da lupka koji god auto imaš. Bolji auto to lepše pegla na kraju krajeva pa je vožnja udobna. BMC je takav kakav je i on tek trucka poprilično, jer on nije bolji auto. :)
 
Juce sam se vozio 23-ojkom u dva pravca Dorcol - Cerak i nazad.
Autobus je bio poluprazan zbog praznika medjutim truckanje i poskskivanje je bilo uzasno.

Da li je to zbog loseg puta ili prepumpanih guma?
Autobus se ne trese toliko kad je pun.
BMC udara kao bačen sa visine od par metara na otpadu bio pun ili prazan, primetno i po boljem kolovozu. Kad su se odlučili za Turke, nije trebalo ni da se dvoume između Otokara i BMC.

Otokar sa tvrdim tapacirungom je pojam za duža putovanja u odnosu na BMC-ovo tandrkalo koje izbegavam i za par stanica. Ljudi se odižu od sedišta da ne bi izašli sa bolovima u kičmi. Ko stoji mora na odigne petu. Ni gojazni nisu pošteđeni ako stoje. Svaki put kada se Solaris ne ispravi do Požeške pa skakuće iznenadi me koliko je zapravo mekan. Sve ove godine sam bio u zabludi poredivši ga sa Avtomontažom.

Ko nije seo u Citaro star 20 godina ne zna šta propušta. Neravnine ne oseća, rupe maksimalno ublažava pri čemu gotovo da ne krcka. Novi zbog glomaznije plastike više krcka, ali i lupa ako se sedišta priljube uz šipke, a staklene pregrade ne zategnu (danas se sve svodi na održavanje), međutim najbliži su mu turski proizvodi Konekto i Otokar. Mislim da tu nema dileme koja bi turska vozila trebalo u kombinaciji sa boljim zapadnim trebalo nabavljati u sastavu niskobudžetnog dela nabavke. Kvalitet po strani, Solaris i Mercedes, nemački i turski, kao i Otokar su konceptualno unificirani sa istom pozicijom vrata, dok je BMC za dlaku omašen. I o tome treba razmišljati, posebno u slučaju selektivnog pristupa.
 
Vrh