Loše je recimo u Valjevu, ali mi se ovde suočavamo sa paradoksalnim pokrivanjem 37 i 95 vozilima nedovoljnog kapaciteta (solo i zglob umesto zglobova uobičajenog ili povećanog kapaciteta), a 38 i 87 većim vozilima od povoljnih za postizanje balansa takta i ekonomičnosti (da idu češće, ali ne prazna).Razumem ja to, al to je loša filozofija za organizaciju javnog prevoza. Nije fora ni štedeti na osoblju i sredstvima po svaku cenu. Mnogo je torcifrenih linija, koje bi tako mogle da se prepolove, a nije baš da nema ni dvocifrenih za primenu takvog koncepta. Intervali su izuzetno bitni za sve linije sa razvučenim taktom. Time bi vrlo moguće preorijentisao dosta sadašnjih korisnika javnog prevoza na kola. Gledam i po sebi. U nešto što ide na 20 minuta do pola sata, čovek može i da se uklapa, a bez preterano mnogo stresa. Što ideš više, tamo na 45 minuta, ceo sat i preko, to je katastrofa za uklapanje. Živeo sam i ja u prigradu deset godina i znam šta to znači. Mnogo mora da se kalkuliše, i onda kola budu mnogo češća opcija, nego kad imaš linije sa čestim polascima u toku dana.
verovatno na prolece, ili kad se nabavi jos vozila.Da ozivimo forum. Kada ce solo na 52?
zanimljivo je u 23' videti japanac na 83. ovo je vrv akumulator ili alternator.Вечерас код Ушћа нестала струја у 83-ојци, угасио се, па је морао возач ручно да отвара врата да изађемо
Pogledajte prilog 153285Pogledajte prilog 153286
Veliki je broj stanovnika u naselju Cerak vinogradi koji gravitiraju ka stanicama duž te saobraćajnice koja uzgred nije interna. Predlog je da solo 52 okreće gde i trenutno a da se 89 prebaci na okretnicu na Belim vodama ili da kod Lav auta skrene levo i nastavi trasom 56 ka svojoj trenutnoj okretnici.Moze, ali 52 onda da ide do cuvenih lokala kod pedeset dvojke, u Kosmajskoj, kao u dobra stara vremena. Ona interna saobracajnica uz Vinogradski venac nije predvidjena za autobuse ni sirinom ni nosivoscu, sto potvrdjuje stalno stanje kolovoza u njoj. Ja sam bio u cudu kada su tuda uveli autobus tamo neke 1994.
52 može i bez 89 kroz Jablaničku solo, takođe 89 ne treba ni urnisati da ide po vuko********.Veliki je broj stanovnika u naselju Cerak vinogradi koji gravitiraju ka stanicama duž te saobraćajnice koja uzgred nije interna. Predlog je da solo 52 okreće gde i trenutno a da se 89 prebaci na okretnicu na Belim vodama ili da kod Lav auta skrene levo i nastavi trasom 56 ka svojoj trenutnoj okretnici.
To je Igore tvoj predlog, ja sam za da 52 ide do svoje stare okretnice, a 89 moze do Cerak Vinograda. Inace nazalost saobracajnica koju pominjem od Lav auta do okretnice jeste interna, nema svoj naziv, namenjena je da Cerski i Vinogradski venac imaju vezu sa parkinzima i ibarskom. U projektu naselja nikada nije bilo namenjeno da tuda ide autobus. 52 je isao do kosmajske, a 57 do okretnice Cerak vinogradi, ali pored pijace. Onda je doslo do ukidanja 57, pa 52 za vreme sankcija, pa je 51 isao pravo od lav auta kroz Jablanicku, da bi na kraju 1994-5 izgradili stajalista koja nisu postojala i pustili 52 internom saobracajnicom.Veliki je broj stanovnika u naselju Cerak vinogradi koji gravitiraju ka stanicama duž te saobraćajnice koja uzgred nije interna. Predlog je da solo 52 okreće gde i trenutno a da se 89 prebaci na okretnicu na Belim vodama ili da kod Lav auta skrene levo i nastavi trasom 56 ka svojoj trenutnoj okretnici.
Ovi predlozi su nastali zbog čuvene teme da li 52 treba da bude solo ili zglob.Da li je išta od predloga za Cerak Vinograde (ne)zvaničan predlog stanovnika naselja ili su lični predlozi u pitanju?
Мој ранији одговор за 52.Све линије које иду са Зеленог венца према Чукарици (укључујући и 56Л) крећу оптерећене у свим добима дана и увек има преко 100 људи у аутобусу и то је главни разлог зашто требају бити зглобне.
По мом мишљењу, 52 може да буде соло, само ако се нека Новобеоградска или Земунска линија продужи до Прокопа или Сењака или ако се 53 продужи до Ушћа или Блока 20. Иначе, 52 се доста преклапа са 37 (Од Београђанке до Јабланичке).