U GSP se pojmovi šihta i smena ne mogu izjednačiti.
na Nemačka reč, die Schicht (iliti ovde poznatija kao Šihta) - ima srpska reč za to- Smena
...Ne škodi, a može da koristi...
Kada vozač radi smenu, znači da vozi kontinuirano svoje radno vreme, 6, 7, 8 sati, bilo da radi rane jutarnje smene sa izlaskom iz garaže, bilo da preuzima vozilo na liniji u centralnom delu dana kada smenu predaje takođe na liniji ili radi uveče i smenu završava uveče vraćanjem vozila u garažu.
Ako radi šihtu, to podrazumeva da radi dvokratno u jutarnjem i popodnevnom špicu, isterujući vozilo iz garaže i vraćajući ga po odrađenom delu (i ujutru i popodne). Moguće je i da vozilo predaje na liniji nekom od smenskih vozača, ali je suština da i on i vozilo rade samo u vremenu jutarnjeg i popodnevnog vršnog opterećenja.
Ne znam kakva je politika sad, ali nekad je Dorćolu vozač radio šihtu jednom u 6 meseci, a u autobuskim pogonima su novi vozači radili prvih 6 meseci šihtu. Bilo je i onih kojima je tako odgovaralo pa su radili šihtu stalno.