Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 271 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    285
Возио сам се и ја у једном Соларису одваљене шипке. Разна ст*** која се вози + феноменално ГСП одржавање = распад и најквалитетнијих возила што имамо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707395#p707395:3k8qaa7l je napisao(la):
Fića » 11 Feb 2020 06:19 pm[/url]":3k8qaa7l]Мислим да проблем са окретањем код Ласте може да се реши изградњом стајалишта на аутопуту. У смеру ка ИКЕА то апсолутно није проблем, али мислим да би без. проблема могло да се направи и у смеру ка Новом Београду

Такође, мислим да стајалиште Владимира Томановића у смеру ка Новом Београду треба да буде премештено на аутопут, отприлике мало даље од моста, у зауставну траку или у нову нишу.

На та свраћања се реално губи доста времена, тиме би линија била убрзана на ~7 минута чак у шпицу.

Ma ništa ne bi normalnim ljudima predstavljalo veliki problem. Sve može. Al znaš kako ti je kod nas, čim čuju da nešto treba da se pipne prave se gluvi, ako ne blesavi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707400#p707400:3k8qaa7l je napisao(la):
Kesha » 11 Feb 2020 06:28 pm[/url]":3k8qaa7l]Express

Rekao bih da je kod njega četvorostepeni VOITH, a čini mi se da se čuje i retarder istog proizvođača. Zvuk kao kod MAN-ovog D28 LUH24 motora kod naših Japanaca, al mlad je on za taj agregat. Solaris jeste ranije ugrađivao i MAN-ove D28 motore, al mislim da na D20 nije prešao, već je kasnije nudio isključivo DAF-ovu mehaniku za Urbino18, dok je za Urbino12 bio u ponudi i Cummins ISB od 6.7L. Ne znam šta je nuđeno za kraće modele Urbina i najmanji Alpino. Dok su naši Solarisi još radili na 35-ici, imao sam utisak kao da im Kick down funkcija ne nedostaje. Išli bez problema u visoke obrtaje uz kasno šaltanje na usponu prema Lešću. Sasvim su lepo vukli.

Tačno, zaboravi da pomenem kako je pri pomenutoj vožnji (na liniji 18) ZF Ecolife imao veoma kratke prenose. Ma ne pređe ni 10m, evo ga opet u prvoj. A drao se kao taj #899 atinski. Mislim da ko to nije doživeo ne zna uopšte šta propušta. :D Kad je skrenuo levo na širi deo ulice kola nisu uspevala da ga obiđu dok nije stao na stajalište kod Vera. Još su Ecolife pravili blagi zvuk jaukanja kad su došli ali to je iz nekog razloga ubrzo nestalo.

Economy mode je zamišljen da omogući minimalnu potrošnju pri zadovoljavajućem učinuku, ali...

Bio režim safe ili eco rezultiraće padom performansi, što bi narod rekao kilavim Radovanom.

Btw. na ovom klipu se može videti kako radi zadnji motor najvećeg Katerpilarovog tandem skrejpera 657E: https://www.youtube.com/watch?v=_Dnv1Td ... u.be&t=585

U pitanju je motor 3408E. Udžbenički primer postizanja maksimalnog učinka pri maksimalnoj potrošnji koja istovremeno treba biti što manja. Katerpilaru kao proizvođaču građevinskih mašina nije bitna minimalna potrošnja pri zadovoljavajućem učinku nego što manja pri maksimalnom, a koja je samim tim maksimalna. Ovo je sasvim logično jer na kraju krajeva niko ne želi da vidi zaglavljenu mašinu na gradilištu.
 
Gaspar18":2v3u2nmh je napisao(la):
Резултат рада на 610, а линију ти одржава локални произвођач аутобуса!

Šta si hteo reći ovim postom? Nigde veze sa temom postova iznad tvog. Kao da M serija radi samo na liniji 610, a ne i na jednoj 50-ici. Solaris je svakako dobar autobus, al baš i nije proterano tih, a još ako mu je izduv bušan, sve mislim da se kreće skoro pa nečujno. Kako da ne.
[/quote]
Дођи да се увериш, линија никад горе није функционисала, ја могу ти кажем досадашње остварене поласке, а ни средина месеца није, Нови Београд је барем имао тачну линију, Јапанци су се сатирали у гужви, а Земун у сред шпица од 12 до 19 ти шаље соло канте из Икарбуса, приде серија из 2012 и 2013 иде уз отворени поклопац мотора, плус задњи лонац који је бушан... Очигледно да возачима у Земуну треба дати бенефицирани радни стаж, обзиром шта и какве им канте уваљује Икарбус... Плашим се да до краја месеца буде испод 50%, а из дана у дан све горе и горе... Да су соло возила свуда, попут Бамиронових Мерцедеса и Исузуа, Отокара, Кобри, на коњу човек да буде, јер ово са Икарбусувом М серијом, ништа нема, понављам, чак ни БМЦ, нема проблем са љуљањем каросерије у Блоку 45, ни у кружном току у блоковима, овима из 2017.године увелико начета... Очекујте ремонт већ следеће године, о распаднутим подовима да не причам, јер опет 610 пружа широк дијапазон најгорег шкарта из Икарбуса ! :gobb: :gobb: :gobb:
 
Возачи ИК218М на свакој станици стрепе да случајно не покосе неког задњим вратима, која се у огледалу скоро и не виде због фино пропорционираних и дизајнираних седишта и рукохвата.

Зато треба набављати квалитетнија возила, јер би при таквим набавкама однос уложено-добијено био изједначен и не би било оваквих пропуста.
 
žao mi je za vozača, kakvi sve voze auta

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Gomila pijane i drogirane bagre krstari kolima bg ulicama, sve bi ja to po kratkom postupku
Ovaj ce da izadje iz zatvora pre nego sto krene sezona kupanja.
 
Pričao sam pre nekoliko nedelja da se neki Higer zadimio ozbiljno, bar sam dobio takvu informaciju.
Juče sam prisustvovao istoj sceni. Ista linija-43. Putnički salon se osetio na gorivo kao oni stari Ikarbusi, kad odjednom ceo putnički salon u dimu od izduvnih gasova. Vozač je nastavio normalno da vozi i stvarno se posle nekoliko minuta sve vratilo u normalu..
Kinezi... Kako li uvlači izduvne gasove, nov autobus?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ј*** нове аутобусе и остало, аман људи пијани и дрогарни татин и мамин син је убио возача... Где ви живите, аутобус је најмањи проблем колико је људски живот ненадокнадив... Има да прође ко Митровићев син.. Долазимо у ситуацију, да било шта да ради добро је... Ја са слабом простатом, и лошим једним бубрегом већ три месеца радим, иако могу на боловање да одем, али нећу на исто да идем, јер лакше ми и брже смена прође, и колектив где радим је ок... Људи, чувајмо се, бу**** свуда има, људски живот је само један... Сетите се само несрећног и јадног Добривоја Денкића, или ти мајстор Брице, једна људина од човека, који је са оцем мојим радио у ИМТу пре доласка у ГСП... Ајде мало солидарности једном да покажемо... Да јесте кад нема аутобуса сто година негде, али зар није боље што и после тих сто година постоји...? Мислите о томе, јер нам не гину мигранти да нас возе и услужују...
 
Gašpare dobri, nemoj sedeti na hladnim sedištima ja zato i insistiram na tapaciranim sedištima pošto na plastičnu ledaru ne sedam. Uzgred za prostatu ti je dobra Conprosta forte jedna ili dve kapsule dnevno ;)
 
Zezeljko":394mobbb je napisao(la):
Pričao sam pre nekoliko nedelja da se neki Higer zadimio ozbiljno, bar sam dobio takvu informaciju.
Juče sam prisustvovao istoj sceni. Ista linija-43. Putnički salon se osetio na gorivo kao oni stari Ikarbusi, kad odjednom ceo putnički salon u dimu od izduvnih gasova. Vozač je nastavio normalno da vozi i stvarno se posle nekoliko minuta sve vratilo u normalu..
Kinezi... Kako li uvlači izduvne gasove, nov autobus?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
У једном Хигеру сам имао прилику да се добро протресем и надишем нафте. Исти Икарбуси, љуби их мајка.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707909#p707909:3j31rdd6 je napisao(la):
Zezeljko » Danas, , 01:50[/url]":3j31rdd6]Pričao sam pre nekoliko nedelja da se neki Higer zadimio ozbiljno, bar sam dobio takvu informaciju.
Juče sam prisustvovao istoj sceni. Ista linija-43. Putnički salon se osetio na gorivo kao oni stari Ikarbusi, kad odjednom ceo putnički salon u dimu od izduvnih gasova. Vozač je nastavio normalno da vozi i stvarno se posle nekoliko minuta sve vratilo u normalu..
Kinezi... Kako li uvlači izduvne gasove, nov autobus?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Ta 43-ka tako vozi minimum 2-3 nedelje.

Bio sam u istoj pre 2 nedelje na sredini busa i sunac ti tvoj, nisam znao gde da bežim. Neki lik odpozadi hoće napred, ja sa sredine hoću nazad (zapravo bilo gde, samo da ne geknem jer se baš osetilo na pomešanu naftu i ulje). :)

Moje mišljenje o Higerima nije neko. Solarisi su izmislili bus za Higer-a. U skoro svaki Higer do sad koji sam ušao, već sve tandrdče. Možda će motori da izdrže milionče, ali završna obrada mislim da će ih pre dokusuriti. A o manjku mesta za stajanje neću ni da pričam. BMC objasnio u tom segmentu.

edit: dodao mišljenje
 
Napisite nam samo garazni broj busa kad primetite neki problem. Verovatno sad ne znate, ali sledeci put kad vidite neki problem zapisi negde i ovde reci, cisto da znamo.
 
To pomogne uvek, mozda je taj bus imao neku falinku a nasi to nisu sredili nego skrpili. Ne mora uopste da znaci da je takav izasao iz fabrike..
 
Има један хигер на 43 који дими већ месец дана минимум
 
Treba saznati koje je vozilo u pitanju (kao sto gore kazu,garazni broj,ima sa svih strana 4 cifre) i onda prijaviti ovde :

https://www.busevi.com/red-voznje/linij ... ike-kotez/

Ima forma za tehnicku neispravnost vozila.

Ja prosto ne mogu da poverujem da vozila stara 2 meseca,toliko nedostataka imaju.Znam da se na vecem broju vozila nadje poneko,falicno,ali sto je najgore,sve ih je vise.
Od skripanja,kasnjenja nekog od krila vrata,odlepljivanja plastike,do evo....dima i osecanja na naftu

Treba da ih je sramota kakve su konzerve nabavili.
 
Gde ima garazni sa prednje strane? Sem trola i privatnika(imaju 5 cifara)? Pricamo o busevima, imaju sa obe bocne strane i nazad. Oni u Novom Sadu imaju i na prednjoj setni ali nije o njima prica sad..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708158#p708158:23bxz0jg je napisao(la):
busspoter » 13 Feb 2020, 22:42[/url]":23bxz0jg]Gde ima garazni sa prednje strane? Sem trola i privatnika(imaju 5 cifara)? Pricamo o busevima, imaju sa obe bocne strane i nazad. Oni u Novom Sadu imaju i na prednjoj setni ali nije o njima prica sad..

Ja pričam konkretno za Higere i konkretno za BG.
Tačno je da s prednje strane nema, ali sa svih ostalih ima, ko bolje gleda ili ga zanima, znaće šta sam hteo da kažem.
 
Ma znam gde je garažni broj, nego sam potpuno zaboravio da pogledam.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pričao sam pre nekoliko nedelja da se neki Higer zadimio ozbiljno, bar sam dobio takvu informaciju.
Juče sam prisustvovao istoj sceni. Ista linija-43. Putnički salon se osetio na gorivo kao oni stari Ikarbusi, kad odjednom ceo putnički salon u dimu od izduvnih gasova. Vozač je nastavio normalno da vozi i stvarno se posle nekoliko minuta sve vratilo u normalu..
Kinezi... Kako li uvlači izduvne gasove, nov autobus?
Ја сам видео пре 2 недеље неког са 405 на Трошарини (нисам сигуран да ли је #3516 или #3419), додуше, требало би да је само споља задимио на 10-15 секунди, нисам био унутра тако да не знам да ли се унутра осетило. Мада, ја немам уопште тако лош утисак о Кинезима, ја ни у једном од ових код мене нисам чуо никакву шкрипу ни кврцкање, али ипак је велика серија у питању, а у великим серијама се скоро увек испољи неко возило са мањом или већом фалинком, што не значи да је возило као модел лошег квалитета, већ само тих неколико примерака.
 
busspoter":3shmy2m3 je napisao(la):
Napisite nam samo garazni broj busa kad primetite neki problem. Verovatno sad ne znate, ali sledeci put kad vidite neki problem zapisi negde i ovde reci, cisto da znamo.
3516, линија 405. Унутра се на кратко баш осећала нафта, али се брзо изветрила.
 
Evo čujem sad da u Kosmaju ne radi 7 komada:3400,3401,3442,3448,3488,3510 i 3526, znači katastrofa, a i u Karaburmi ih ne radi bar 3-4 sigurno što je stvarno loše, ali eto rekao sam ja da je loše kupiti bus iz Kine kad treba vremena da delovi dođu do Srbije i dok se bus sredi, trebaju meseci da se vozilo vrati u saobraćaj, ali znam da 3400, 3401 i 3442 sigurno nisu imali sudar nego je neki kvar u pitanju.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh