Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Живим на Коњарнику 21 годину и знам сваки аутобус који је икада радио тамо уздуж и попреко.

Ниси написао да мислиш на најгори Соларис са 17/31, него генерално, на 31 можда и јесте један од лошијих, али у Карабурми сигурно није.
 
1337
a174afaa15b5b74137e9fe4c500b635c.jpg


Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Fića":w0t2zj2n je napisao(la):
Живим на Коњарнику 21 годину и знам сваки аутобус који је икада радио тамо уздуж и попреко.

Ниси написао да мислиш на најгори Соларис са 17/31, него генерално, на 31 можда и јесте један од лошијих, али у Карабурми сигурно није.
Ništa čudno za Karaburmu. Koliko se kritikuju Zemun i Kosmaj, a za Karaburmu vozači pričaju kako su vodeći ljudi teški debili, šta mi imamo dalje da pričamo?
IK-218M koji vozi na 23, 2017. godište, deluje kao da je duplo stariji, kao da nikad nije ni opran, smrdi na izduvne gasove unutra, škripi sve živo. Neću da napadam odmah Ikarbus ajde, naravno da su gori od Solarisa, ali ima ok primeraka IK-218M. Znam da je teren u Beogradu nezahvalan za vozila, ali majku mu stvarno se trudimo da uništimo sve što imamo.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
kruuki":2ti3gvcl je napisao(la):
1337


Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
Gde nestadoše nalepnice "Donation from the people of Japan" nakon remonta?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Tu su, verovatno samo nisu još uvek na ovom zalepilim ostali remontovani imaju nalepnice.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Iju naopako!

https://autoreview.ru/articles/gruzovik ... pokoleniya

Sirotinjski Solaris? O da, pa to je MAZ 303!

Bojim se da Ikarbus ima ozbiljnu konkurenciju, ali i Turci i Kinezi. Sateran je u ćošak. Više ne može da zavisi od dobre volje grada. Mora postati konkurentan na tesnom međunarodnom tržištu. Nikad nije bila veća gužva.
 
Писао сам ја о њему још летос... :wink: Иначе, одаје утисак одличног возила, за разлику од претходника̑. А уопште ми не делује сиротињски, једина мана су браон тонирана стакла, боље да су прешли на црна/сива као сви. Спаваш ли мирно, Соларису? :D
 
Naravno da spava mirno kad je za tri klase bolji. Onako po slobodnoj proceni. :) Na slikama se vidi identična plastika i spojevi kao na prethodniku. Motor je, s druge strane, verovatno dobar. Neće još dugo Belorusi, Rusi, Kinezi i Turci da stignu zapadnoevropske proizvođače. Ako grad i privatnici nastave da nabavljaju istočnjačke sklepotine, Solaris i Japanac će još dugo da budu najbolja vozila u Beogradu.
 
Pre neki dan sam prvi put video Solarisa kako čadi nenormalno. Kompletan zadnji kraj mu crn. Pored Sajma, mislim 88, zaboravih gbr.

T-T
 
Jutros prvi na 305, IK112M #3250.

Ovako sasvim ok vozilo, pozadi motor ne stvara neku buku, vuče sasvim dobro, jedino što je unutrašnjost izlepljena nalepnicama.
Displej nijedan ne radi, još jedna zrtva u nizu... možda par od te serije radi i to je to.
Kolika li je garancija za to?

U Higeru #3521 bilo hladno, pozadi baš neprijatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662006#p662006:p63dx7xe je napisao(la):
Пантограф » Čet Sep 19, 2019 11:56 pm[/url]":p63dx7xe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661989#p661989:p63dx7xe je napisao(la):
branik » 19 Sep 2019 09:19 pm[/url]":p63dx7xe]A propo grejanja:
1990, u za vreme SFRJ vlade Ante Markovića zavladala je opšta pomama za automobilima iz uvoza. Kec je koštao nešto iznad 10k maraka, a tojota korola tek nekoliko stotina više. Prodavalo se nenormalno i ljudi su u Sarajavskoj ulici u Bg čekali po celu noć da bi uzeli profakturu. Zato su se pojavili mešetari koji su mimo regularnih kanala uvozili otkud su šta pronašli. Stigao je jedan kontigent namenjen S. Arabiji sa, tada retkim, klimama, ali sa potpuno minimalizovanim grejanjem...
Ne verujem da su autobusi bez grejanja, ali kakve brljotine prave gradske vlasti, ne bi bilo ni nemoguće.
Ali ništa zato - Ali express ima opciju za otvaranje spora kad kupac nije zadovoljan.
E, nije baš. Korola koštala 20.000 DEM kod Agroopreme (prodata prošle godine za 400 DEM). Najbolji auto ikad napravljen.
Ne verujem da kineski autobusi nemaju grejanje. Ima i tamo snega i hladnoće.
-Posedujem korolu namenjenu za S.Arabiju.--- Zanima me ako znaš koliko njih je stiglo ovde.--- Mnogo su retke, u Evropi nema preko 100 takvih sa klimom sigurno a kamoli iz S.Arabije.
 
Au, mnogo tražiš. To je bilo jako malo. Ko bi normalan, po normalnoj Evropi uvozio tako nešto?
Da nisu svih tih 100 završili kod nas? Možda je jedno pedesetak takvih u Srbiji. Bile su malo drugačijeg eksterijera - branici i čini mi se, farovi. Nevorovatna je bila potražnja u drugoj polovini 1990.i početkom 1991.
 
Планирано је да се у 2020. години покрену и спроведу следеће набавке:
- Набавка тролејбуса са аутономијом (оријентациона количина - 10 зглобних и 30 соло
тролејбуса),
- Набавка 10 соло аутобуса на електрични погон са опремом за пуњење (4 пуњача),
- Набавка 5 соло аутобуса на електрични погон са опремом за пуњење (2 пуњача),
- Набавка зглобних аутобуса7
(орјентациона количина 100 возила),
- Набавка електричних возила за пешачку зону (3 ком.)
- Ремонт шасије и оплате аутобуса (око 25 возила),
- Ремонт шасије и оплате тролејбуса (око 25 возила),
- Ремонт шасије и оплате трамваја (око 10 возила),
- Набавка возила са рампом, за превоз инвалида - око 10 возила,
- Набавка комби возила (8+1 место за седење) – око 2 возила.



10. Да ЈКП ГСП „Београд“ након изградње прве линије Београдског метроа буде
оператер овог шинског подсистема
ЈКП ГСП „Београд“ је у 2019. години анализирао овај стратешки циљ и констатовао да није
одржив, узимајући у обзир формирање новог ЈКП „Метро и воз“.
 
Зашто су одвојене набавке 10 и 5 електричних аутобуса?
 
Mozda je tih 10 od penala za Higere i 5 koje ce iz budzeta da uzmu?
 
Пенали се не исплаћују у роби - исплатиш паре па онда превозник тј град одлучује како ће их потрошити. Ово је нека опасна намештаљка, већ унапред смишљена.
И свакако, питање је шта ће бити од свега овога, не заборавите да је градска управа донела одлуку да је хитно купити CNG аутпбусе због загађења, а троле и електробуси ће сачекати, јер јелте они баш немају утицај на то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706335#p706335:3vaw02up je napisao(la):
Рипањац 405 » 08 Feb 2020 02:43 pm[/url]":3vaw02up]Писао сам ја о њему још летос... :wink: Иначе, одаје утисак одличног возила, за разлику од претходника̑. А уопште ми не делује сиротињски, једина мана су браон тонирана стакла, боље да су прешли на црна/сива као сви. Спаваш ли мирно, Соларису? :D

Mislim da se sećam da si ga pominjao prošle godine, no nije na odmet podsetiti se šta drugi rade dok je Ikarbus još u zimskom snu.

To da je sirotinjski samo je fora. Uopšte ne deluje loše, baš naprotiv, deluje svetlosnim godinama od mnogo toga niskobudžetnog što vozi našim ulicama. Možda je dizajn čak i previše smeo, mada kako po enterijeru tako i po eksterijeru ne mogu reći da deluje loše sklopljen, da ne kažem sklepan. Daleko od toga. Upravo je taj opšti utisak tolike razlike u svemu, pa i kvalitetu odgovoran za šok faktor.

Pitam se kakav je uživo, te koliko je skuplji od 203. Voleo bi da privatnici započnu proces zamene starih modela novim. Što se mene lično tiče smatram da ni 203 nije baš toliko loš koliko ga pojedini kritikuju posebno uzevši u obzir skromnu cenu.

I da, naravno da ni jedan Solaris nije bez mana. Meni smeta kako spoljna buka (bukvalno iskačem iz kreveta u 4 ujutru) tako i tvrdo oslanjanje. Upravno me zbog svog tog silnog razbijanja kamenja u bubrezima i čudi kako je konstrukcija toliko čvrsta. Pa kao Avtomontaža, samo savremen niskopodan pušer.

Ja samo držim palčeve tom Ikarbusu da se izvuče iz ponora. Ako drugi proizvođači jeftinih vozila mogu podići svoje proizvode na viši nivo zašto bi Ikarbus bio izuzetak? Dobro, ukoliko izuzmemo trenutnu situaciju. Ne smeta mi domaća industrija, samim tim ni Ikarbus, već sablasna činjenica da već decenijama nije ozbiljan proizvođač sa konkurentnim proizvodima na tržištu.
 
Урбино са евро 6 мотором задовољава немачке норме буке
 
busspoter":9z0o4a8o je napisao(la):
Mozda je tih 10 od penala za Higere i 5 koje ce iz budzeta da uzmu?
Prvo su rekli da će od penala (1,46 miliona) uzeti 3 Higera + kupiti još 7. Kasnije su shvatili da to baš i nije po zakonu, pa su rekli da će umanjiti zadnju ratu za taj iznos.
Prema programu poslovanja GSP-a predviđena je nabavka 10 e buseva do 1. Septembra, a drugih 5 do kraja godine. Rok je nerealno kratak, s'obzirom da tender nije još ni raspisan, a za čitavu proceduru treba oko 2 meseca. Sve osim Kineza će biti pravo iznenađenje...

d4068402b0ae55b1391d309a8896bf75.jpg
 
Naravno da spava mirno kad je za tri klase bolji. Onako po slobodnoj proceni. :) Na slikama se vidi identična plastika i spojevi kao na prethodniku. Motor je, s druge strane, verovatno dobar. Neće još dugo Belorusi, Rusi, Kinezi i Turci da stignu zapadnoevropske proizvođače. Ako grad i privatnici nastave da nabavljaju istočnjačke sklepotine, Solaris i Japanac će još dugo da budu najbolja vozila u Beogradu.
Никад не реци никад! А кад смо код Турака, Отокар их је увелико стигао. :wink:
 
Meni maz 303 izgleda jako interesantno, bolelo bih da ga uskoro vidim na našim ulicama a siguran sam da hoću jer će ih privatnici verovatno uzimati kao prethodnike, a mnogima uskoro vozila pune 10 godina i mora da se obnovi vozni park.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh