Šta je novo?

APS - Autoputevi Srbije

To se i ja pitam kad vidim one iskope pored Morave na snimcima sa Moravskog koridora, a sećam se i problema sa dozvolama za iskopavanje iz Zapadne Morave dok su gradili parče od Preljine do Pakovraća.

Sigurno je da više i brže sleže od drobljenog materijala iz kamenoloma. I nadam se da nadzor zna šta radi.
 
Pukotina na potpornom zidu u Grdelickoj klisuri. Od pre 4 dana. Radikalski kvalitet radova.

1668439055555.jpeg
 
I kad pukne, cak iako, ne daj boze bude bilo zrtava, budite sigurni da ce proci neopazeno, kao i sve.
 
Narod dole im je rekao još dok su pravili da ne treba sa te strane, nego sa druge. Ali ne, ne daj bože da "stručnjaci" poslušaju nekog. A sa sve popravkama ovo će izaći mnogo skuplje nego da su lepo kroz stenu...
 
Да ли може неко да обележи на Гугл мапама где је тачно та косина?
 
Narod dole im je rekao još dok su pravili da ne treba sa te strane, nego sa druge. Ali ne, ne daj bože da "stručnjaci" poslušaju nekog. A sa sve popravkama ovo će izaći mnogo skuplje nego da su lepo kroz stenu...
Рекли су им и стручњаци - Геолошки завод Србије - али се код нас у таквим случајевима увек нађе неко ко ће да потпише шта треба.
 
Да ли је ово нови стандард за смероказе код нас за ауто-путеве? Први пут ово видим у Србији.
20230512_071321.jpg
 
Нисам их нигде видео у употреби на нашим ауто-путевима. На државним путевима сам виђао, али на ауто-путевима нисам.
 
Без љутње што ћу ово да напише, али то што нисте до сада видели смероказе на ауто-путевима, значи да у току вожње слабо пратите саобраћајну сигнализацију на ауто-путевима.

Такозвани смерокази се код нас одавно постављају на ауто-путеве, односно још од када су изграђени први километри ауто-путева у СФРЈугославији. Они се постављају на банкине (односно на земљаном појасу).

Смерокази на ауто-путу непосредно после петље "Змај", а у правцу аеродрома "Никола Тесла", Шида,... Скинуто са "уличног погледа", а снимак је од маја 2015.године.
https://www.google.com/maps/@44.832...on-Li98kjlessyg!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0

смероказ.JPG
 
Нисам их нигде видео да се код нас стављају ови скраћени смерокази на заштитну ограду на ауто-путу...
 
Вучић данас у некој емисији:

Укупно од 1945. до 2012. изграђено 596 км аутопута,
од тога од 2000. до 2012. изграђено 42 км аутопута пуног профила

Од 2012. до дана изграђено 421 км,

каже још да је тренутно у изградњи (аутопутева и брзих саобраћајница) 485 км

не знам да ли су ови подаци тачни зато што стално меша аутопутеве и брзе саобраћајнице.
 
Jeste to je tačno.

Ma da istina je da je čudno da je država poput SFRJ počela kasno da gradi autoputeve.
 
Па није СФРЈ баш била таква сила и стандард како се прича у митологији. Плус доста новца је бачено у бетонске пећине по БиХ које данас скупљају прашину или су одлетеле у зрак.
 
Fotografija članka iz NIN, februar 2022.godine. Ovaj broj sam kupio ciljano zbog tog članka o poređenju infrastrukture iz perioda pre/u toku SNS. Ja sam okoreli protivnik ove interesne grupe na vlasti, koja Srbiju trkeljiše kao roj skakavaca letinu, ali i pored žestokog anti-Vučićevskog (skoro pa patološkog) sentimenta NIN-ove redakcije, ja ne želim da sumnjam u verodostojnost ovih brojeva. A šta možemo dodati na ove brojeve, a da idu u prilog Vođi, pa Preljina-Pakovraće od 12km, Pojate-Makrešane od oko 12km i Straževica-Bubanj potok od koliko već km. Sve u svemu manje od 40km za tri godine. I bez vađenja na koronu. Za autoputeve je korona excuse, Ali zato nije bila za kvadrate stambenog prostora. Sve u svemu, ko kontroliše medije, kontroliše i narativ.
IMG_20230729_224451.jpg
 
Vrh