Nije baš 1:1 ista stvar. Niš - Merošina koristi punu širinu puta sa 1+2 traka po smeru koje se smenjuju.
Poluautoput do Subotice je imao samo po jednu traku po smeru i male zaustavne, fotka iz lične arhive:
Pogledajte prilog 169192
Ovakvo oznacavanje je uradjeno nesto kasnije.
Ranije je Bg - Ns, a kasnije i Ns - Feketic bio poluautoput u pravom smislu te reci. Oznacen kao jedna vozna + zaustavna u jednom smeru i jedna vozna u drugom smeru. Odnosno kao 2 + 1 traka, odvojene zutom zaustavnom linijom i belom isprekidanom.
Vodio se kao ,,put rezervisan za saobracaj motornih vozila" sa ogranicenjem od 100 km/h
U praksi je ispod 120 km/h vozio samo onaj ciji automobil tehnicki nije toliko mogao da razvije, ili je stedeo tada izuzetno vredno gorivo.
Ko nije stedeo gorivo vozio je onoliko brzo koliko automobil tehnicki dozvoljava (ako je to 150 km/h onda je toliko i vozio).
Medju mladima sa jacim automobilima je postojalo socjalni fenomen ,,takmicenje ko ce brze da stigne do NS" samo da popije pice u NS i da se vrati u Bg jer im se tako moze. Time se pokazivala moc i snaga automobila, osnovnog statusnog simbola, koji se poseduje. Guzvi nije bilo pa to nije bilo ogranicenje za brzinu.
U praksi je voznja funkcionisala tako da se nije znalo ko gde vozi, a vozilo se ekstremno brzo, bez fizickog odvajanja smerova. Ginulo se redovno i masovno.
Najcesce se vozilo u oba smera krajnje desno (znaci i obelezenom zaustavnom u jednom smeru), a srednja vozna traka je koriscena za preticanje iz oba smera. U preticanje se kretalo nekriticno cak i kada ti u srednjoj traci vozilo ide u susret jer se racunalo da ce se skloniti desno. Ako je neko koristio normalnu srednju voznu traku za voznju, preticanje se vrsilo i desno zaustavnom i levo voznom trakom za suprotni smer. Zbog sirine puta i nekriticnog preticanja sa ulazenjem u ,,makaze" znalo je da se desi da u jednom momentu budu i 4 vozila na tri trake u preticanjima i mimoilazenjima.
Katastrofalne saobracajne nesrece su bile ceste, a poluautoput je nazivan ,,putem samoubica".
Nisam tada vozio (godine), ali sam bio cesto putnik na suvozacevom mestu automobila. Secam se redovnih trauma sa tog puta.
Kasnije je, pred izgradnju druge polovine (oko 2000. God), oznacavanje je izmenjeno na nacin kao na slici.