Hvala na premeštanju!
@bbk1ng: Prvo, ne zaboravi da je prosečni auto u Srbiji kupljen u prvoj polovini 2000-ih, tako da je uređaj sa TA opcijom još uvek čudo od tehnike.
Otprilike, sistem funkcioniše na sledeći način - vrlo ću pojednostaviti i svesti na nivo alegorije za decu:
Imaš uređaj u kome žive dva čovečuljka. Jedan čovečuljak sluša redovni radio/CD/MP3/Bluetooth signal i prosleđuje tebi da ga slušaš. Drugi čovečuljak sluša signal na unapred predefinisanoj frekvenciji, koji je uglavnom prazan.
Odjednom, drugi čovečuljak čuje neku poruku na svom signalu i kaže prvom: "Prekidaj program! Prebacuj na Beograd 202". I prvi čovečuljak to uradi.
Ti čuješ šta imaju da ti kažu. Onda se pojavi novi signal, koji drugom čovečuljku kaže da je emisija završena, on kaže prvom čovečuljku da vrati na ono što je prethodno puštao.
E, sad, naravno, umesto čovečuljaka, zamisli softverske algoritme u tvom audio-uređaju. Konkretno, prvi algoritam je zadužen za redovno puštanje sadržaja koji si predefinisao (FM, AM, DAB, Bluetooth, CD, MP3), a drugi sluša samo TA opseg RDS signala, i ako se nešto pojavi, naređuje uređaju da prebaci na unapred predefinisanu frekvenciju. Dakle, nijedna radio-stanica ne sme da emituje TA signal izuzev BG 202, osim ako ne dobije licencu, tipa, za ovo što kažeš, regionalna obaveštenja i sl.
Koliko god ova tehnika bila lvl. 1980-e i 1990-e, još uvek je daleko vitalnija kada je brzina reakcije u pitanju, u poređenju sa svim savremenim servisima.
Pominjao sam da Gugl mape imaju tendenciju sporog ažuriranja, tako da se i nove deonice puteva tek sporadično unose u sistem, a naročito saobraćajne nesreće i sl.
Ovim sistemom, dobijaš informacije direktno od MUP-a.