Šta je novo?

Airport Garden

sta se ovo gradi pored?
Terminal 10 residence, stambeno poslovni kompleks, gradi ga vlasnik Mazda salona i bice uklopljen u sklopu salona (Dipem D.O.O. je investitor).
ag_parcela.jpg
 
Na trećoj preostaloj parceli u ovom delu oko AG po urbanističkom projektu treba da bude poslovna zgrada (ova zgrada pravougaonog oblika do Airport City-ja na renderu u postu iznad). Međutim, tu parcelu je Airport Garden prodao firmi BG Invest, a koliko sam ja upoznat, oni uglavnom grade stambene zgrade. Ima li neko informaciju šta BG Invest planira na toj parceli?
 
Terminal 10 residence, stambeno poslovni kompleks, gradi ga vlasnik Mazda salona i bice uklopljen u sklopu salona (Dipem D.O.O. je investitor).
Pogledajte prilog 231246
Ovo mi deluje kao da je neki pijani arhitekta radio projekat, sacuvaj boze! Sve iskrivljeno, nabijeno nista se sa nicim ne slaze...svaka cast na hrabrosti ljudima koji su kupili stan sa pogledom na unutrasnjost kompleksa.
 
Ovo mi deluje kao da je neki pijani arhitekta radio projekat, sacuvaj boze! Sve iskrivljeno, nabijeno nista se sa nicim ne slaze...svaka cast na hrabrosti ljudima koji su kupili stan sa pogledom na unutrasnjost kompleksa.
Parcele su imale ogroman potencijal, ali je ocigledno maksimizacija profita bio prioritet.

Po meni bolje da je i kvadrat bio skuplji 100-200 eur a da su isli na drugaciji koncept, ne sumnjam da bi se svakako sve prodalo.
 
Ovo mi deluje kao da je neki pijani arhitekta radio projekat, sacuvaj boze! Sve iskrivljeno, nabijeno nista se sa nicim ne slaze...svaka cast na hrabrosti ljudima koji su kupili stan sa pogledom na unutrasnjost kompleksa.

Posebno ovi mučenici na nižim spratovima koji su odlučili da se pozdrave sa dnevnom svetlošću.
 
Prošao danas, sa južne strane skinute skele, fasada završena na celoj južnoj strani izuzev one vertikale gde je bio lift. Sa zapadne strane i dalje skele, par radnika šrafe one L profile što treba da drže kamenu vunu. Okolo zgrade stazica se radi, postavljaju se ivičnjaci, čak je i jedna ulična svetiljka postavljena. Inače deluje mi da ta stazica će glumiti trotoar dok se ne bude radio onaj veliki kružni tok i duple trake u dva smera sa razdelnim ostrvom gde bi trotoar sa stazom za bicikle zauzeo pola postojećeg puta. Sve u svemu dosta napretka u proteklih 7 dana, više nego za prethodnih mesec dana bar spolja gledano. Inače nije mi jasno kad je već usvojen urbanistički plan pre tri godine zašto u katastar nije preparcelizovana parcela 2906/45 i 2906/16 za taj novi bulevar kad se već treća godina zna kuda će prolaziti...
 
Nemojte komšija, sad će ispasti da ne može da se izgradi zgrada u pravnoj državi :D
Pa baš ovaj deo radi "država", i ne uliva mi nikakvo poverenje, tri pita su do sada odbijeni. Zadnji put su razlog bile neke pravne zavrzlame, tipa istekao elektronski sertifikat. Koliko treba vremena da se obnovi elektronski sertifikat? Ja bih rekao max par dana, a evo ulazimo u četvrtu nedelju i nema ništa na CEOP-u. Od prvog odbijanja do drugog postavljanja prošlo je mesec dana sa sve Novom godinom i Božićem, plus tu su imali sijaset stvari da poprave i nađu saglasnosti, i ostale trice i kučine. Od drugog odbijanja do trećeg postavljanja prošlo je dve i po nedelje, opet imali su još koju saglasnost da nađu i prilože. A evo za el. sertifikate ni nakon +/- 21 dan nema pomaka. I to je samo papirološki deo, tek onda treba da krenu sami građevinski radovi, a stiže Vaskrs i pa i 1. Maj, a znaš kako je na državnoj s*si, malo pauza, malo bolovanje, i eto nas vrlo brzo na polovini godine, to jest kraju ugovora.
 
Pa baš ovaj deo radi "država", i ne uliva mi nikakvo poverenje, tri pita su do sada odbijeni. Zadnji put su razlog bile neke pravne zavrzlame, tipa istekao elektronski sertifikat. Koliko treba vremena da se obnovi elektronski sertifikat? Ja bih rekao max par dana, a evo ulazimo u četvrtu nedelju i nema ništa na CEOP-u. Od prvog odbijanja do drugog postavljanja prošlo je mesec dana sa sve Novom godinom i Božićem, plus tu su imali sijaset stvari da poprave i nađu saglasnosti, i ostale trice i kučine. Od drugog odbijanja do trećeg postavljanja prošlo je dve i po nedelje, opet imali su još koju saglasnost da nađu i prilože. A evo za el. sertifikate ni nakon +/- 21 dan nema pomaka. I to je samo papirološki deo, tek onda treba da krenu sami građevinski radovi, a stiže Vaskrs i pa i 1. Maj, a znaš kako je na državnoj s*si, malo pauza, malo bolovanje, i eto nas vrlo brzo na polovini godine, to jest kraju ugovora.
Slažem se, ali sam ja protumačio to kao neozbiljnost na strani AG. Da li ovaj specifičan zahtev zapravo podnosi neko JP, a ne AG?
 
Koliko sam ja razumeo u ugovoru, bez penala su mirni od 02.02 plus "opravdanih" 6 meseci.

Tako da mislim da se niko ne uzbuđuje previše ...
 
Slažem se, ali sam ja protumačio to kao neozbiljnost na strani AG. Da li ovaj specifičan zahtev zapravo podnosi neko JP, a ne AG?
Da da onako kako ja to razumem, grad je bio u obavezi taj deo da uradi, ali posto bi se to cekalo ko zna koliko, AG ce uraditi ali grad kao "investitor" tih radova mora da obezbedi dozvolu.
AG odradi taj deo i nakon toga traži refundaciju troskova od grada ...
 
Slažem se, ali sam ja protumačio to kao neozbiljnost na strani AG. Da li ovaj specifičan zahtev zapravo podnosi neko JP, a ne AG?
Da, AG sada pravno nema ništa, OK jedino ako imaju nekoga u gradskoj upravi da "pogura" stvar. Teko po dobijanju ove dozvole mogu da rade ulicu kada Telekom i Beogradske elektrane urade svoj deo.

JP koja su u igri čini mi se Telekom i Beogradske elektrane, oni svi zajedno moraju da se usaglase gde će čiji vod da prođe, pošto valjda tu ide vod za stanove ka IMT-u, tako da je sada AG u nebranom grožđu.
 
Gospodine Ilija, izvinite unapred na mojoj neposrednosti što pitam, gde živite u Beogradu ili u unutrašnjosti?

Gospodine Stanar, živim u Beogradu. Ne znam šta je spoljašnjost ili unutrašnjost.
Da li mislite da dešavanja utiču na radove koje izvodi Gradina i da je to opravdanje što nešto kasni već mesecima?
 
Vrh