Šta je novo?

Airport Garden

Ne razumem sto to vidis kao losu pricu?
Pa svakako je bolje da se razvija sa stanbenim i poslovnim objektima gde ce biti i mnostvo sadrzaja nego da ostanu olupine od fabrika koje ne sluze nicemu.
Sa trenutnim projektima koji su u izgradnji i sa najvecim projektom green line koji ce biti duz celog IMT-a ne vidim sta tu moze da bude lose...
Svako bi voleo da na mestu IMT-a bude borova suma ali trebamo biti realni.
nemam ništa protiv gradnje, ali imam kad su zgrade ovako nabijene jedna uz drugu,sa lošim rasporedom i kada se napravi generalno nefunkcionalni prostor...pa na vračaru će da postoji bolja cirkulacija vazduha, razmak između zgrada i njihova organizacija u prostoru
 
A zasto nije mogla biti borova suma?! Cije je ovo prethodno bilo? Pa drzavno. Za koliko smo ga prodali. Za dzabe. I zasto umesto sto smo poklonili nismo mogli da zasadimo sumu i napravimo park. Pa zamisli da su u NY imali ovakav nacin razmisljanja kao mi, sta bi bilo u Central parku i da li bi svima, pa i njihovoj gradjevinskoj industriji bilo bolje da ga nema.
Da li bi mogli da prodaju penthouse za desetine miliona dolara da nemaju pogled na park i da gledaju na drugu zgradurinu. Ali treba samo imati duzu perspektivu razmisljanja od par godina i biti manje korumpiran.
Slazem se, ja sam komentarisao iz trenutne situacije kakva nam je u drzavi...kad su nam vec fabrike propale i izgledaju kao deponija neka aaa znamo da ce se graditi kompleksi i nista ne mozemo da promenimo.

Struka se odavno ne pita nista u ovoj drzavi pa upravo zato dolazi do ovakvih situacija, odlucuju ljudi polupismeni i gledaju samo sto vise da se profitira ali to je valjda opste poznato svima!
 
Zasto moramo da idemo u krajnosti, pa realno niko ne ocekuje borovu shumu tu niti neki veliki park ali zar ne moze majku mu neka sredina, znaci okej, gradi sta ti se isplati ali bar da bude obaveza +10-15% zelenila (drvece prvenstveno, mada moze i zbunje, trava, sta god) na ovo sada lakshe bi se disalo? Neuporedivo bi bilo lepse i prijatnije, humanije, a nije bas neko preterano veliko odricanje.
 
Par slika iz prolaza danas:

20240725_183744.jpg

20240725_183654.jpg

20240725_183800.jpg


Prizemlje jos nisu sredili koliko sam video.
 
Sve to zemljište tih propalih fabrika je bilo u državnom vlasništvu, i fabrike su imale samo pravo korišćenja. Kad su fabrike otišle u stečaj, trebalo je pravo korišćenja vratiti državi ili gradu. Ali se nekim čudnim kriterijumom došlo do odluke da se i pravo korišćenja zemljišta prodaje kao deo stečajne mase, i onda, gle čuda, je još ukinuto plaćanje konverzije prava korišćenja u pravo vlasništva, tako da su neki ljudi dobili besplatno državnu imovinu vrednu nekoliko desetina miliona evra. Pljačkaška privatizacija nikad nije prestala.
 
Kuda vodi taj bulevar, koje ulice spaja?
Mi smo danas prosli tu, bas nista se ne desava. One "rusevine" i dalje stoje tu, nema bas nikog ko to sklanja i cisti. Mene samo zanima da li ce to "ruglo" tu biti i kad zgrada bude gotova ili ce se to stvarno ocistiti i napraviti bulevar...
 
Kuda vodi taj bulevar, koje ulice spaja?
Okacicu kasnije sliku iz urbanistickog plana regulacije bloka.

Mi smo danas prosli tu, bas nista se ne desava. One "rusevine" i dalje stoje tu, nema bas nikog ko to sklanja i cisti. Mene samo zanima da li ce to "ruglo" tu biti i kad zgrada bude gotova ili ce se to stvarno ocistiti i napraviti bulevar...

Ja sam video da su rusili jedan objekat, sad da li su stali sa ciscenjem od onda ne znam.
 
Ne, ništa se tu ne radi, komentarisali smo ranije... Na žalost...
 
Hvala na informacijama. Ova zuta linija i ove tacke pretpostavljam metro?
 
Biće zeznuto kad kopaju metro da ne zakače garažu...
 
U stvari ne znam kako bi ga provukli iznad zemlje kad je sve toliko gusto izgrađeno, a kopanje, to mi tek nije jasno tu je pesak do 10-15m dubine posle ide neki sloj zemlje, pun podzemnih voda ... Verovatno postoji rešenje, i verovatno jako skupo. Bolje bi bilo da prošire tramvajsku mrežu, srede postojeću i poojačaju tramvaje...
 
Ja prolazim svakih nekoliko dana.

Ako pod zgradom koja se ruši smatrate ovu obeleženu na slici, oko koje je sve crno i koja je pretpostavljam bila neka toplana:
1723451807542.png


Tu je bilo dosta aktivno u toku leta. Nekoliko ljudi i jedan bager su radili na sečenju i ređanju čeličnih konstrukcija. Poslednjih nekoliko nedelja ih nema.
 
Inače, moj utisak je da se na Airport Gardenu u toku leta mnogo manje dinamično radi nego radnije.

Nakon udarničke zime, kada su skoro svi vikendi bili radni i kada se moglo videti u svakom trenutku bar 30 ljudi na gradilištu, cirkulacija kamiona i mašina... poslednja 2 meseca jedva da ima vidljivih radnika. U fazi B fasada se radi dosta sporije nego ranije u fazi C.

Sve to se ne može objasniti samo prelaskom na unutrašnje zanatske radove u fazi C, tj. to ne objašnjava sporiji rad na fazi B (sredina).

Zna li neko o čemu se radi?
 
Inače, moj utisak je da se na Airport Gardenu u toku leta mnogo manje dinamično radi nego radnije.

Nakon udarničke zime, kada su skoro svi vikendi bili radni i kada se moglo videti u svakom trenutku bar 30 ljudi na gradilištu, cirkulacija kamiona i mašina... poslednja 2 meseca jedva da ima vidljivih radnika. U fazi B fasada se radi dosta sporije nego ranije u fazi C.

Sve to se ne može objasniti samo prelaskom na unutrašnje zanatske radove u fazi C, tj. to ne objašnjava sporiji rad na fazi B (sredina).

Zna li neko o čemu se radi?
Verovatno jer prodaja faze 2 ide dosta lose, gledajuci sajt barem takav utisak stecem barem.
To i investitor je suvlasnik i projekta Mazde pa su mozda prebacili radnike da krenu izgradnju tog projekta malo brze?

Samo pretpostavke doduse.

Skoro mi je izasla reklama da cene stanova idu od 2900+pdv sada, ne znam da li je tako bilo i ranije.
 
Smanjena prodaja ne bi trebala da utiče na gradnju. Rokovi su definisani Ugovorom i mogu platiti penale usled kašnjenja.
Pretpostavljam da je fokus na unutrašnjim radovima...
 
Moj utisak je bio da ce lamelu C završiti "na vreme" a lamelu B par meseci van roka... Na osnovu dinamike radova. Trebalo je do kraja svgusta da stigne obaveštenje o završenosti 80% kako bi se rešavali krediti, plaćanja itd. Takođe mi se čini da je dinamika radova usporila i nije kao ranije, možda su radovi unutra pa ne vidimo. Sa druge strane dipem zgrada terminal 10 ili kako se beše zove ide jako, jako sporo. Kvart64 koji je prekoputa je već na petom spratu s krenuli su na primer u isto vreme... Elem dok se okolina tih zgrada ne raščisti a na tome se ništa ozbiljno ne radi teško će ići dalja prodaja...
 
Vrh