Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

150616-ACB-01.jpg

150616-ACB-02.jpg

150616-ACB-03.jpg

150616-ACB-04.jpg

150616-ACB-05.jpg

150616-ACB-06.jpg

150616-ACB-07.jpg

150616-ACB-08.jpg

150616-ACB-09.jpg

150616-ACB-10.jpg

150616-ACB-11.jpg

150616-ACB-12.jpg

150616-ACB-13.jpg

150616-ACB-14.jpg

150616-ACB-15.jpg
 
Ne znam dal je pogresno mesto za pitanje, ali gledajuci fotografije sa ovog gradilista pade mi na pamet.
Naime, znamo da je zemljiste novog beograda nasipano i da je prethodno bilo mocvarno.
Koliko je pametno ukopavati i praviti podzemne garaze na takvom prostoru?
 
Hoces da ja odgovorim Laki :D

Tehnicki se takve garaze mogu izvesti bez problema, samo je njihova gradnja nesto skuplja.
Pravo pitanje je kolike i kakve garaze treba graditi.
 
laki72":jl8vp8vx je napisao(la):
Ne znam dal je pogresno mesto za pitanje, ali gledajuci fotografije sa ovog gradilista pade mi na pamet.
Naime, znamo da je zemljiste novog beograda nasipano i da je prethodno bilo mocvarno.
Koliko je pametno ukopavati i praviti podzemne garaze na takvom prostoru?

Jedna "podzemna" garaža već postoji u APC. "Podzemna" je zato što je izgrađena na prvobitnom nivou tla (na novou stare piste i sačuvanog hangara), dok je okolini teren nasut. Čak bih rekao i da je nivo podruma prvih šest zgrada zapravo u nivou stare piste. Koliko vidim sa ovih fotografija, isto važi i za ove nove zgrade.

A ne treba zaboraviti i da je ovaj teren nasut još 1920-tih, kada je građen aerodrom, da je teren još tada isušen (i pretpostavljam - nabijen, jer tu su se nalazili hangari, zgrade i stajanka za avione)
 
Већ сад је велики недостатак паркинг места
 
Na ovoj slici se vidi stepenište (ima ih nekoliko) za podzemnu garažu:
fotografija4853.jpg

Vozila ulaze/izlaze ovuda:
fotografija4355.jpg

Od skora je u funkciji i parking kod Aviona (ka omladinskih brigada) i tu se naplaćuje parkiranje 60din/h
 
relja":1bjzfvci je napisao(la):
laki72":1bjzfvci je napisao(la):
Ne znam dal je pogresno mesto za pitanje, ali gledajuci fotografije sa ovog gradilista pade mi na pamet.
Naime, znamo da je zemljiste novog beograda nasipano i da je prethodno bilo mocvarno.
Koliko je pametno ukopavati i praviti podzemne garaze na takvom prostoru?

Jedna "podzemna" garaža već postoji u APC. "Podzemna" je zato što je izgrađena na prvobitnom nivou tla (na novou stare piste i sačuvanog hangara), dok je okolini teren nasut. Čak bih rekao i da je nivo podruma prvih šest zgrada zapravo u nivou stare piste. Koliko vidim sa ovih fotografija, isto važi i za ove nove zgrade.

A ne treba zaboraviti i da je ovaj teren nasut još 1920-tih, kada je građen aerodrom, da je teren još tada isušen (i pretpostavljam - nabijen, jer tu su se nalazili hangari, zgrade i stajanka za avione)
Hvala na pojasnjenju. :)

@RioBL
Znam prijatelju da je sve moguce realizovati, pa i tunel ispod Lamansa je vec stara vest.

O prici, dal su garaze potrebne ili ne, zaista nije potrebno trositi reci.

"Dal je u stanu potrebna kuhinja???
Jer boze moj, moze se rucati i u restoranu, a i dostava hrane je sve brza i kvalitetnija
:D"
 
laki72":11mzfh1z je napisao(la):
@RioBL
O prici, dal su garaze potrebne ili ne, zaista nije potrebno trositi reci.

"Dal je u stanu potrebna kuhinja???
Jer boze moj, moze se rucati i u restoranu, a i dostava hrane je sve brza i kvalitetnija
:D"

Simpaticno.
Ajd onda da te pitam za kuhinje...Da li treba povrsina kuhinje da bude veca na ustrb dnevne sobe? Ili da li trebaju dve ili 3 kuhinje u jednosobnom stanu?
kao sto vidis nije sve tako jednostavno kako izgleda na prvi pogled. Al ajd dobro, mozda cemo daljom raspravom skrenuti s teme.
 
rio, mi u beogradu imamo mnogo primera gde smo umesto da kopiramo svetska resenja izmisljali rupu na saksiji pa tako i dana danas imamo probleme koji su vrlo lako mogli biit izbegnuti, samo da se nismo pravili pametni.

posto pises o parkinzima navescu ti najocigledniji primer zasto je to sto ti predlazes pogresno, da ne upotrebim jacu rec. U BG-u postoje 3 stadiona kapaciteta veceg od 10 000 mesta.. zvezda, partizan i ofka.. ta tri stadiona imaju ukupno..pa ne znam tacno ali sigurno ne preko 30 parking mesta. Neko je mudro zakljucio kako ce radni narod SFRJ da ide peske na utakmicu i kako ce to tako biti za vjek vjekova.. zato daans cak i pored bedne posete imamo kolaps saobracaja oko autokomande, ljudi parkiraju gde stignu, pesaci idu kolovozom, blato na sve strane i sl..

ajde da se nerasplinjujemo u nepotrebnim pricama oko tako ocigednih stvari.. mozes ti da predlazes da se u beogradu ukine pravo koriscenaj privatnog vozila ili da oni koji idu gradskim autobusom dobiju bon od 5000 RSD za kupovinu dezodoransa u liliju ali to nisu ozbiljni i relni predlozi
 
razgradjevinar":13lxiwmi je napisao(la):
mozes ti da predlazes da se u beogradu ukine pravo koriscenaj privatnog vozila ili da oni koji idu gradskim autobusom dobiju bon od 5000 RSD za kupovinu dezodoransa u liliju ali to nisu ozbiljni i relni predlozi


Што би подмирило потребе за дезодорансом за једно годину и по 8)
 
Razgradjevinar,
simpaticni su ti predlozi ali zasto pises "...to sto ti predlazes je pogresno...", misleci pri tom na mene? Ja se ne sjecam da sam nesto predlozio. Probaj samo malo pazljivije citati.

Sve sto ja pokusavam reci je da treba biti pazljiv kod izgradnje parking i garaznih mjesta. jer vjerovali ili ne, parking i garazno mjesto nisu rjesenje saobracajnih guzvi pa cak ni rjesenje za problem parkiranja.
 
milos.tro":9o6j0mpp je napisao(la):
mekbejn":9o6j0mpp je napisao(la):
Naplacivanje? Verovatno samo za kontrolu ulaza, nema tu naplate, bar koliko ja znam?

Mislim na ovaj novi parking,tu se naplaćuje parkiranje (cena 60 din/h) :

Сада је цена 70 динара по сату.
 
I kakvi su rezultati Sasa? Ima li slobodnih mjesta?
 
Не знам, цену сам видео из превоза, у пролазу, паркинг се иза ограде није видео.
А, била је и субота поподне.
 
Na parkingu iza pored gradilišta se uvek nadje neko slobodno mesto za parkiranje,za zaposlene u airportu bi bilo suludo da pucaju 600din dnevno za parking,eventualno za nekog u prolazu poslovno.
 
Cijenu parkiranja treba formirati na nacin da se na parkingu uvijek moze naci slobodno mjesto, tj. podici je dovoljno visoko da se ukloni guzva na parkingu ali istovremeno ne previsoko da parking ostane prazan (kao sto rece Mekbejn) i da se vozaci parkiraju na troroarima.
 
Niko ne parkira na tom parkingu zato što na parkingu Rodića i u njegovoj garaži ima slobodnog mesta. Ljudi idu tamo gde im je jeftinije, kad na plaćenom parkingu nije nimalo bolje (npr. nemaju zaštitu od sunca/kiše).
 
Vrh