Šta je novo?

Air Serbia

Sva sreća pa se država i Er Srbija angažuju da se sve te glasine i halabuka oko ovoga reše, ili bar ublaže.

Evo ih, ekskluzivna slika sa sastanka i izrade saopštenja za javnost povodom ovog najnovijeg događaja. PR služba Er Srbije:
QMMztSIUah_20180729134402618.jpg
 
Nema razloga za bilo kakvo saopštenje.

Postoje dva rešenja za izlaz iz čabra u koji je svet zapao:

1) Da, kao pre 30 godina, niko ni ne sazna kada Jatova stjuardesa napuši drsku putnicu (našu ili Amerikanku), a to znači ukidanje sada dostupne tehnologije i

2) Da ljudi postanu face i da iskuliraju.

Na neku od te dve strane će čep da pukne.
 
Nema razloga za bilo kakvo saopštenje nakon što je 50 ili koliko već ostalo uskraćeno za uslugu koju su uredno platili i ostavljeni na aerodromu da satima čekaju objašnjenje i upute?

Jbt, šta je s vama nekim ljudima u zadnje vreme?
 
Kasnio avion. Kasne hiljade aviona dnevno. U Beogradu to jutro bila oluja zbog koje nije bilo moguće tankovanje goriva - i sve se poremetilo. Force majeure - viša sila. Nema vesti, nema razloga za saopštenje.
 
Oluja trajala 7 sati?

Inače iz tebe u zadnje vreme sve više promalja stav da običan narod treba da živi, postoji i radi samo da bi izdržavao uhlebe, investitore i biznise. I da treba da ima sve obaveze, a nikakva prava. Gledam to i na drugim temama i nekako sam se i navikao, ali ovo ovde me već šokira. Taj stav da su odmah putnici govna što očekuju uslugu za pare koje daju, i što očekuju da u jbnoj 2022. godini, kada nešto zakaže, kompanija veličine i moći kao što je Air Serbia, ih na vreme obavesti šta se dešava i šta da očekuju u narednim satima. Da li da ostaju na aerodromu ili da idu kućama i traže sledeći let.

E zaista, st*** ta od putnika, baš mnogo traže. Umesto da samo dođu na aerodrom, ostave pare ANTu i AS i onda odje*******u natrag kućama bez pitanja.


A AS samo neka nastavi da se pravi luda i ne oglašava nakon ovakvih sramota. Završiće na kraju isto kao i Železnice, u senci i ostacima onoga što su nekad bili. A onda će i tad da se nađe deo foruma da nariče i isčuđava se nad time.

P.S.
Bitno je samo da autistični ponovljeni bezbednosni čekpoint nije izostao, kao ni pridikovanja i pritisci aerodromskog i AS osoblja. Jer svi znamo da kad više desetina ljudi besno čeka ko zna koji sat na uslugu koju su platili, da je najbolje što može da se uradi da se cela grupa natera da ponovo prolaze kroz bezbednosno-birokratske idiotarije. I pritiske i kritike aerodromskog osoblja. To je verovatno ne samo donelo pozitivan imidž ANTu i AS, nego je sigurno ulepšalo dan i putnicima i aerodromskom i osoblju AS.
 
Poslednja izmena:
Šta ti je, kada bi se objavljivale vesti za svaki avion koji kasni 7 sati, samo bi o tome javljale svetske stanice. To je običan šum. Tu vesti nema; ne samo da nije čovek ujeo psa, nego ni pas nije ujeo čoveka. Meni su višesatno kasnili letovi na 3 kontinenta, jednom sam prespavao u Beču dok nije došao ispravan avion izjutra. To ne mož' da se izbegne, niti je neko zbog toga kriv. Često niko nije kriv, mora i to jednom da se shvati. Iskuliraš i, slava Bogu, na kraju stigneš kud si krenuo.
 
Nije sustina u pravljenju vesti, niti u pilotovom razgovoru (dakle ako se neko pita, ja ne zameram nista onom pilotu sa snimka).

Sustina je u ovome:
On navodi da im je oko 15 sati naređeno da izađu iz aviona u koji su ušli oko 13 časova. Kako kaže, morali su da iznesu sav ručni prtljag, a ponovo su morali da prolaze i kroz "sekjuriti ček".

"Ljudi iz aviona su dva puta morali da prolaze kroz istu bezbednosnu proceduru. Ponovo su se izuvali na sekjuriti čeku i prolazili pregled. Ovo stvarno nije u redu. Bar da su nam rekli zbog čega let kasni i o čemu se radi. Samo su nam pretili i stvorili su nam osećaj kao da smo mi zbog nečega krivi. Ostavili su nas u neznanju i ljudi su s pravom besni. Meni lično nije problem i ako stignem kasnije, ali ima ljudi koji su ciljano izabrali ovaj jutarnji let da bi stigli na vreme. Ako je neki problem treba to i da nam kažu, a ne da nam prete izbacivanjem", revoltirano je zaključio Nikola.

Dakle u ophodjenju - van aviona - prema ljudima koji su uredno platili svoju uslugu a dobili tretman kao da su neki klosari-kriminalci.

Osim ako covek ne laze. U sta cisto sumnjam. A kako da proverimo to? Pa tako sto se aviokompanija ili ANT oglase.

Ali ne. Oni nece da se oglase. Njima je to ispod casti. Jer zasto bi koristili PR sluzbe i armije kadrova koje imaju. Mrzi ih. E bas zato sto ih mrzi, ova vest ce verovatno da nastavi da odzvanja medju delom drustva i mreza. Dakle, umesto da zakopaju i trajno rese tu vest i taj spor, oni odlucuju da se prave ludi. I time ce samo sebi da naprave jos vecu stetu. Ali dobro. Kako gospoda zele. Kako seju, tako i zanju.
 
Čuj na crnigorskim portalima se pominje termin “srbijanska posla”. Svašta. Bolje da be pričsmo o tome kako je ugašena Montenegro Airlines i kako funkcioniše AirMontenegro.

Pravljenje live vesti od ovoga na nekim portalima je čista zla namera ili teška neobrazovanost na zadatu temu. Avioni kasne svake svaki dan, još gore otkazuju se (British poslednjih nedelja) i to nije ništa novo. Svako ko ima elementarnu logiku razume kako funkcionišu legovi i razume da su pvakve stvari moguće. Da li je moglo bolje da se iskomunicira, da naravno i tu se priča zatvara.

Te priče ja sam platio kartu za 11h i sad kasnim par sati, u aviosaobraćaju ne piju vodu i obično otkrivaju malogradjanštinu ili skorojeviće.

Štitite svoje, konstruktivnim predlozima poboljšavajte okruzenje oko sebe i biće nam svima bolje. Pljuvačine tipa AS je najgora ziveo Wizz,Lufthansa,… pokazujete elementarno nepoznavanje teme o kojoj pričate.
 
Ja sam čuo da to Đitler i Kurti šalju botove da opanjkavaju i kritikuju našu divnu Er Srbiju.

Inače, jedan mali fun fact:
Osim Travolte na prošloj strani koji je pomenuo Lufthansu u neutralnom tonu, niko na ovoj i prethodne dve strane nije ni pomenuo ni Lufthansu ni Wizzair. :ROFLMAO:

Ali kapiram da za religijsko branjenje Er Srbije mora da postoji i neki religijski protivnik, pa makar i izmišljeni. Tako da samo pičite, važno je zezanje! :ROFLMAO:(y)
 
Pitanje koliko dugo će i Air Serbia moći da nastavi sa letovima za Rusiju.

KLM je upravo preusmerio dva svoja leta za Rusiju dok su bila u vazduhu. Let za Sankt Peterburg je upravo vraćen nazad za Amsterdam, a let za Moskvu (KL903) preusmeren za Kopenhagen. Razlog: sankcije onemogućavaju izvoz delova za avione u Rusiju, tako da bi moglo da im se desi da neki avion, u slučaju potrebe za popravkom, ostane zarobljen u Rusiji. Izvor - Telegraaf.nl.


Pogledajte prilog 128757

Da ne bude da sam bezveze pisao... ali eto, Air Serbia-iji je jedan A320 već 4 dana zarobljen u Moskvi. Jbg.

Izvor: https://www.exyuaviation.com/2022/05/air-serbia-jet-stuck-in-moscow-amid.html
 
Brate, koja diskusija oko jedne bezazlene situacije. Vanredne, nepredvidjene okolnosti se desavaju, Boze moj, malo razumevanja i strpljenja nije na odmet. Svi koji bi pilota (ni krivog ni duznog) otpustili, neka se prvo zapitaju, koliko su oni gresaka napravili na poslu do sad. Pri tom, pilot nije nista lose uradio, normalno se obratio, ne izigravajte "uvredjene devojcice"
 
Речено му је да склони ту вест, као и Пеци ономад од кинеским ПВО системима
 
Па, да пустимо и овде:

Air Serbia’s sole Airbus A320 aircraft has been grounded at Moscow’s Sheremetyevo Airport since arriving from Belgrade four days ago due to a technical issue, which has since been fixed. However, sanctions imposed by the European Union onto Russia have so far prevented the aircraft from returning back home, ahead of the peak of the summer season. According to media reports, the plane had an issue with one of its engine cowlings which has since been replaced in Moscow. Despite this, the aircraft did not receive approval from plane manufacturer Airbus to take off. Each spare part installed onto an aircraft is registered and must be traced by the manufacturer. It is believed that since the European airspace firm no longer supplies spare parts to Russia in response to the war in Ukraine, it did not give approval for the aircraft to return to service.

Air Serbia has not commented on the matter and has neither confirmed nor denied the reports. Airbus has suspended all support and delivery of spare parts to Russia. The International Air Transport Association (IATA) has expressed its opposition to the sanctions placed on aircraft parts shipments, noting “IATA does not support bans on the export of commercial aircraft equipment and spare parts because this potentially impacts the safety, which is always the top priority”. Several carriers have discontinued operations to Russia over the past few months due to the withdrawal of insurance coverage for commercial flights or lack of technical support in the country. Among them are Air Astana, Vietnam Airlines and SriLankan Airlines.

Air Serbia is seeking a solution for the return of its aircraft. The development has had a knock-on effect on the remainder of Air Serbia’s network. The airline utilised an Air Montenegro Embraer 195 aircraft over the weekend to operate its flight between Belgrade and Zurich and was forced to deploy its ATR72 turboprop to Athens several days ago, usually maintained by Airbus aircraft. Furthermore, the airline has modified operations with its wet-leased Boeing 737-700 jet from Greece’s Lumiwings and extend its use on scheduled flights into June. This week, the Serbian carrier will commence a major expansion of its network, which includes the launch of thirteen new routes and a notable increase in frequencies across its network.
И оно што сада пише у новом, дужем тексту:
Preparations for the expansion have not gone without an issue. The airline has experienced fleet problems over the last week. Its sole Airbus A320 aircraft has been grounded at Moscow’s Sheremetyevo Airport since arriving from Belgrade four days ago due to a technical issue but is expected to return soon.
 
Meni je samo čudno da forumaši na dobrovoljnoj bazi rade nešto što bi trebalo da bude radno mesto i zadatak čitave službe koja postoji u Er Srbiji i prima masne pare za to, a 360 dana u godini ne radi ništa. Pustite ih malo neka i oni nešto urade i kažu, neka zarade te partijske uhlje*******ske plate.
 
Па да уме да ради нешто не би тио партијски ухлеб. То ти је као гусеница, без руку, ногу очију и ушију. Само уста да једе и дупе да сере.

Пардон, имају и очи и уши да уходе и шпијунирају.
 
Па њихов посао је да овај догађај сакрију. Поприлично су и успели.
 
Ma vidim što su uspeli XD
Па да уме да ради нешто не би тио партијски ухлеб. То ти је као гусеница, без руку, ногу очију и ушију. Само уста да једе и дупе да сере.

Пардон, имају и очи и уши да уходе и шпијунирају.
A i to što kažeš. :LOL: Inače, super ova analogija i opis sa gusenicom. :LOL:(y)

Paraziti nesposobni. Ali mi neverovatan ovaj stepen branjenja istih kod nekih ljudi za koje znam da nisu politički obojeni.
Valjda je to deo onog podsvesnog stava ''a jbg, jesu nikakvi, ali bar su naši... pa ajd kao... red je da ih podržimo...''
 
Jedno pitanje od mene kao laika.
Postoji li mogućnost da se deo koji je problematičan dopremi iz Beograda redovnim letom i da se pošalje ekipa JAT tehnike da odradi tu popravku?
Ili je i takva mogućnost nemoguća zbog sankcija?
 
Po mom mišljenju AirSerbia je jedna od retkih državnih kompanija koja i liči na nešto. Za razliku od Železnica, Puteva, EPSa i gomile drugih, imaju konkurenciju sa kojom se bore (ne kažem da nisu zaštićeni na BEG).

Da li imaju partijskih zaposlenih i viška istih, sigurno.
Da li su napravili grešku u planiranju posada za taj dan, sigurno da jesu.
Da li su iskomunicirali to na najbolji način sa putnicima, nisu.
Da li je to kašnjenje vredno live praćenja na odredjenim portalima, naravno da nije.
Da li bi se digla tolika frka da se slično desilo sa LH letom iz Beograda, verovatno ne bi.
 
Vrh