Ovakve frke i medjusobne eskalacije i gardovi (putnici se ljute na pilota, onda se pilot ljuti na putnike, pa onda jedni druge iziritiraju) se ne bi desavale da u ovo danasnje obolelo vreme sve na svetu nije podredjeno korporativnom bulšitu.
Od Deleza, preko Lelekoma, Er Srbije, pa sve do svetskih korporativnih behemota, biznisi se prave i odgajaju tako da sve bude podeljeno u 1000 nivoa, tako da obican smrtnik nikad ne moze da dopre do visih instanci u nekom preduzecu ili kompaniji. Jer su to bozanska bica, oni nisu na ovom svetu da bi komunicirali sa svojim klijentima i izdrzavaocima, vec samo da bi ususkani u oblake kupili pare i sa visine gledali na sve ispod. Elem, dakle poenta i cilj svakog biznisa je uvek da obican smrtnik do njih ne sme da dopre. Nego stalno nailazi na razne zidove i odbojnike u vidu: kol operatera, sekretarica, govornih automata, PR pajaca, sluzbi za reklamacije i slicne stupidarije. U 9 od 10 ovakvih slucajeva (kad je neki spor u pitanju a kriv je sam biznis) to dovodi do toga da obicni ljudi nagomilan bes usmere i izbace na nekom od piona koji nemaju veze sa samim problemom. I obicno se sve zavrsi tako sto se klijent i radnik datog biznisa medjusobno iznerviraju i uniste si dan i to je to. Niko iznad ne odgovara, nista se ne menja, nista se ne nauci iz toga, a tikvurine na visim instancama zabole za sve to. Najpre zato sto najcesce nikad ni ne saznaju za sporne situacije. A i da saznaju, dokle god to ne predje odredjenu kvotu (jer statistika, majka nasa...) vristi im za klijenta odnosno korisnika odnosno putnika.
Dakle ovo je odlican primer gde do izrazaja dolaze neke od grozota i odvratnosti korporativne k'cobolje i nonsalantnosti vrhovnih lica u biznisima prema ljudima koji ih izdrzavaju. Isto ovo se moze iskusiti i kad zovete mnoge druge biznise. A i drzavne sluzbe se tu ugledaju na njih, jer ne znam koliko samo meseci zivota sam ostavio po raznim kol centrima i salterima cekajuci da krpelji iz Komunalne, inspekcija, opstina... me samo proslede gde treba, a kamoli da urade ono za sta ih placam. Veci deo "problema" sam na kraju "resio" sam, na svoj nacin.
Elem, to je tako i bice tako dokle god narodi to trpe, odnosno dokle god 95% ljudi "zavrsi" stvar tako sto opsuje u etar i digne ruke. Inace kada bi samo pola klijenata bojkotovalo nekog na mesec dana, sve to bi postalo stvar proslosti. Ali jbg. Nece ljudi.
Inace, funjarski je sto se Nova isklepetala o svemu ovome a da nije trazila odgovore od Er Srbije.
A jos je vise funjarski da se oni sami nisu oglasili. To znaci da im u PR sluzbi sede supljoglavi partijski uhlebi koji nisu sposobni da delaju odnosno oglasavaju se autonomno nego samo po nalogu vrhovnih poglavica. Kao i sve ostale drzavne sluzbe u Nacionalnom parku Srbija. Faking Zeleznice imaju bolju PR sluzbu nego ovi pajseri.