Šta je novo?

Air Serbia

Зато види колико нових. Вероватно да Хамбург није врцао од путника, а нове линије могу да покажу боље перформансе. Потребни су 100-седаши а ено, негде прочитах да су се отказали од Бомбардје KРЏ900
 
Тако је. Па сам закључио да га неће бити. Усоталом требао је да се изнајмљује са посадом, а то је већ
прилично много пара...
 
crj900 je prosle godine leteo za kijev i hamburg vecinom, buduci da linija za hamburg vise ne leti, a imace jedan atr vise, mozda crj900 sa 86 mesta, naspram atr75 sa 70 mesta i nije neko resenje
btw zna li neko koliko kosta wetlease crj900?
 
82440947_2512067042370184_3328670362446594048_n.jpg
 
Air Serbia Airbus A330 je trenutno u Palermu PMO. Čarter let JU9040 odleteo danas za Italiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708791#p708791:1cfrw0b8 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 15 Feb 2020 11:32 pm[/url]":1cfrw0b8]da li se zna koji avioni napustaju flotu uskoro?

Iz flote prvo odlazi A320 YU-APG, a tokom jula i ATR YU-ALT. Od CRJ su odustali jer nisu bili zadovoljni uslovima. Imali su pregovore sa lizorom, ali nisu uspeli da se dogovore.
Uzimaju dva A319 koji su leteli za Adriju i dva ATR 72-500. I ove sezone će leteti tri B737, a veoma moguće i sledeće.
 
zasto a320 odlazi, jel prevelik za as ili je preskup?
b733 flota ce tokom leta proslaviti 35 rodjendan, stvarno je vreme za penziju
 
Znaci dolaze dva A319 iz adrie a odlazi A320 i jatov ATR-72-202. Oba A319 su u CY144 konfiguraciji sa IAE motorima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708991#p708991:1v4jely4 je napisao(la):
=nikola= » Ned Feb 16, 2020 7:02 pm[/url]":1v4jely4]Znaci dolaze dva A319 iz adrie a odlazi A320 i jatov ATR-72-202. Oba A319 su u CY144 konfiguraciji sa IAE motorima.
yu-alt je iz -500 serije, uzet u lizing u vreme jata
.
.
imaju li nove 319ice ugradjen wifi, kao i kada ce apk biti preuredjen kao i ostale 319ice
 
Aha, ja sam lose procitao alp umesto alt.

Adrijini avioni nemaju instaliranu Ku-antenu. Antena i prateca oprema verovatno moze da prebaci sa apg jer mi se cini da je iznajmljen bez i da mora da se vrati u stanju u kom je preuzet (ako ugovor nije drugaciji).

Inace, oba A319 su stara 10 godina, sa EIS2 opremom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709067#p709067:3sy30rqk je napisao(la):
jovicbg » Ned Feb 16, 2020 11:05 pm[/url]":3sy30rqk]Koji razlog moze biti za obilazak Madjarske?

https://www.flightradar24.com/data/airc ... n#23d1f0ea

Bio sam na tom letu i turbulencije su bile uzasne, ako sam dobro razumeo pilota, izjavio je na kraju da je ovaj let medju gorim letovima u njegovoj karijeri sto se tice turbulencije.

"Severe turbulence" je bio prognoziran za celu Madjarsku prakticno na svim visinama. Isto i za sever Hrvatske. Moguce da je ruta planirana po najmanjoj mogucoj turbulenciji. Moguce je i bilo sta drugo.
 
нема мене два дана, и одмах се прескачу догађаји, нпр. 92 године од првог лета

елем, као што сте већ чули, Ер Италија је отишла Богу на истину, и Ер Србија је одмах ускочила, тиме што ће повећати Милано за два недељна лета, тј. укупно 8. тиме ће покрити тржишта које је држала Ер Италија попут Каира, Москве и Њујорка. а повећаће и Париз за још два недељна лета, али само током априла и маја, док не крену нове дестинације од јуна
 
Стрвинаримо...
Мислим да је добар начин кодшеровати се са многима и чекати њихов крах...

Зато је важно да Београд постане моћнији хаб.
 
Da, aerodrom je bottleneck, ne samo u logističkom vć i u marketinškom smislu.....mislim da bi rekonstrukcijom aerodroma trebalo drastično povećati airside.
 
Мора министарство туризма јаче да се укључи у тај посао. У обе стране!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709220#p709220:20dlbif9 je napisao(la):
Прле » 17 Феб 2020, 13:05[/url]":20dlbif9]Стрвинаримо...
Мислим да је добар начин кодшеровати се са многима и чекати њихов крах...

Зато је важно да Београд постане моћнији хаб.

не стрвинаре. раде што и друге авио компаније. искрено, нисам ни испратио ко је шта све понудио из Милана после краха Ер Италије. пре неки дан је Виз Ер суспендовао све летове из Одесе, и Рајанер је одмах улетео са спасилачким тарифама, тј. јефтинијим картама за оне који су већ имали купили Визове карте. тако да, ту ништа није чудно ни страшно
 
Ма како то страшно звучало, то је била похвала.
Ма како похвално било, по суштини је стрвинарење.

Да се разумемо, разрада линија у случају ЕрСрбије може да буде (што се и дешава) само уз помоћу додатних буџетских средстава. Овакви случајеви када крепа нека авиокомпанија је мана небесна.
 
Vrh