Šta je novo?

Air Serbia

budite iole realni, nece as koristiti b717, ima razloga sto je napravljeno samo 156 aviona. uostalom as radi na unificiranju flote, b733 ce biti zamenjeni airbus avionima, na boeing zaboravite. ja sam licno za e175 kao regionalac
 
Glavni razlog zasto je napravljeno samo 156 primeraka je vrlo prost. Kad je Boeing preuzeo McDonnell Douglas, MD-95, poslednji od derivata DC-9, preimenovan je u B717. Medjutim, izgledalo je da je B717 konkurencija manjim verzijama B737 (verzijama -600 i -700), pa je proizvodnja obustavljena.
 
Proizvodnja je obustavljena, jer je za 10 godina imao samo 156 porudžbina. Čak se i Suhoj bolje prodaje od toga...
 
pa imao je samo toliko porudzbina jer se ocigledno nije pokazao dobro. zaboravite na nove boeing avione u as floti, bice airbus atr i neki regionalac, nadam se embraer ali kako stvari stoje bice ssj100
 
Pokazao se odlično.

Zapravo, sa ove tačke gledišta, za Boing bi bilo bolje da su zadržali MD-gamu, plus 757, jer bi na te modele lakše montirali veće motore nego na 737.

Ali, to nije tako izgledalo onomad...
 
Konacno ubacili let KVO-VIE na sajt, ono je sramota za cene. Najjeftinija povratna karta je 167$ povratna sa po jednim koferom, dok isti taj datum iz BGa je samo 20$ skuplji, 187$ za iste datume (i jutarnji i vecernji je ista cena), lupio sam bzvz 10.03. polazak, povratak 13.03. (utorak-petak). Da ne poredim sto takse na BEG su mnogo vece plus postoji izbor dva leta dnevno i jos nema subvencija.

Znaci iz aviona se vidi da im je ovo prilika za davanje subvencija AS, platili im sa subvencijama ceo avion i troskove, sve preko sto naplate cista zarada.

Ubacili su i Solun u izbor ali jos uvek nema letova, tj za bilo koji datum ne moze da se nadje.




 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688741#p688741:1ii1ucdh je napisao(la):
loyola » Sub Dec 14, 2019 2:28 pm[/url]":1ii1ucdh]Konacno ubacili let KVO-VIE na sajt, ono je sramota za cene. Najjeftinija povratna karta je 167$ povratna sa po jednim koferom, dok isti taj datum iz BGa je samo 20$ skuplji, 187$ za iste datume (i jutarnji i vecernji je ista cena), lupio sam bzvz 10.03. polazak, povratak 13.03. (utorak-petak). Da ne poredim sto takse na BEG su mnogo vece plus postoji izbor dva leta dnevno i jos nema subvencija.

Znaci iz aviona se vidi da im je ovo prilika za davanje subvencija AS, platili im sa subvencijama ceo avion i troskove, sve preko sto naplate cista zarada.

Ubacili su i Solun u izbor ali jos uvek nema letova, tj za bilo koji datum ne moze da se nadje.




u cenu je uracunato i to sto svaki put moraju da obavljaju ferry flight jer atr nije baziran u kraljevu. takse u bgu su dosta vece ali ne moze se porediti usluga koju dobijas u bgu i u kraljevu. do atra ides busom a ne pesaka, koristis aviomostove, bolji duty free
linija iz bga je isplatljiva jer postoje konekcije, dok njih nema iz kraljeva stoga bi ta linija pravila gubitka da nema subvencija
 
Eno Wizz i Ryan iz Nisa propadose sto nemaju konekcije... Ovo je sramota, sa ovakvim cenama mogu i bez subvencija da voze.
To sto moraju da idu BEG KVO je njihov problem jer nisu isplanirali drugaciju rotaciju. Samo lud covek ce da plati 110$ kad moze iz Nisa da leti za 25$ za istu uslugu (bez kofera) i to ne turboprolerom.
 
american airlines penzionise svoja 20 embraera 190, stari 12 godina. er srbija bi mogla da nabavi neki od ovih aviona
 
To ce da ode za American Eagle tj za kompanije koje rade za AA. Nece to ni cuti u AS vec ce se prodati.
 
zna li neko uopste zasto as forsira b733 na letovima za milano rim i berlin, kad sad nije flota preupregnuta kao leti?
 
primetih da je suhoj superdžet već 3 dana na ANT, EI-FWD - bivši od Brussels airlines
 
Prema trenutno vidljivom preliminarnom rasoporedu AirSerbija u sezoni 2020. planira nove letove i to:
Amman (JU857)
Chisinau (JU696)
Rostov-on-Don (JU678)
Lviv (JU668)
Budapest (JU620/624)
Geneva (JU470/474)
Valencia (JU590/594)
Oslo (JU450/454)
Florence (JU550/554)
Do sada je potvrdjeno da će flotu pojačati samo dva aviona za sledeću sezonu ali mislim da je to nedovoljno za ovoliku ekspanziju.

https://www.exyuaviation.com/2019/12/ai ... twork.html
 
i to a i treba zameniti AT72-200 i B733. Njima treba deset novih aviona za dogodine, od toga tri turbopropa
 
При чему ће АТР, који до Пеште потроши укупно једно 300 литара керозина, на тој линији лако потући дупло већег Лотовог Ембраера.
 
Zna li neko koliko Air Serbia plaća kerozin na BEG? Inače turbopropi na ovim linijama jesu efikasniji pa čak i brži
 
Mislim da ce to neslavno da se zavrsi kao i prvi put. Sto se tice JFK, nema tu leba, em Lot ima direkt letove iz BUD em lete sa kratkim presedanjem iz Posljke, da ne pricam o svakodnevnim letovima i par letova dnevno u sezoni.
 
Имају читаву мрежу за преседање, а не само лет за Њујорк. То је најближи милионски град Београду, нема никакве логике на дуги рок га искључити из мреже, ако у Београду развијаш хаб.
 
Будимпешта ће вероватно да се пуни другим летовима. сумњам да ће да гађају из Будимпеште за Њујорк
 
Novi momenat u celoj priči je što bi AS (kada se završi nova pista u Kraljevu) trebalo da opslužuje tri aerodroma.
Kako će i da li to izvesti sa aktuelnim stanjem flote, upitno je.
 
долазе још два авиона у флоту. и да, ове линије нису дефинитивне, осим Кишињева, Женеве и Лавова. већ је само пуштено пробно, током прве недеље јула. тако да, можда и не пусте све дестинације
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689462#p689462:2e4uveh9 je napisao(la):
Пантограф » Mon Dec 16, 2019 2:24 pm[/url]":2e4uveh9]Имају читаву мрежу за преседање, а не само лет за Њујорк. То је најближи милионски град Београду, нема никакве логике на дуги рок га искључити из мреже, ако у Београду развијаш хаб.


Tesko da ce bilo ko da bira da leti sa presedanjem iz Beograda kada Budimpesta ima duplo vise destinacija.
 
Vrh