Šta je novo?

Air Serbia

Mene zanima da li su resili problem sa placanjem karticama u toku leta. U prvoj polovini godine nisam mogao da platim karticama na tri razlicita leta AirSerbia-e, kabinsko osoblje je primalo samo kes
 
Sta li ce da rade 4 A330 preko zime… Vecito pitanje. Pupin ide na sredjivanje pa ostaju 3 komada
 
Пупин ваљда иде на C check и cabin retrofit, што значи да ће остати мало дуже ван употребе, али опет ће бити спреман за летњу сезону и планирана повећања
 
Крајње је време да промене седишта у пупину, био је неки триприпорт недавно и стање у бизнис класи је катастрофално.
 
Јел може неко окачи те триприпортове са Пупина? Тражио сам на нету и нисам могао да нађем. Кад се промене седишта, јел онда треба да изгледају као на АРД или АРЕ? Такође био бих захвалан ако би неко поставио њихову унутрашњост. На нету углавном снимци са Тесле...
 
Јел може неко окачи те триприпортове са Пупина? Тражио сам на нету и нисам могао да нађем. Кад се промене седишта, јел онда треба да изгледају као на АРД или АРЕ? Такође био бих захвалан ако би неко поставио њихову унутрашњост. На нету углавном снимци са Тесле...
ARD i ARE bi trebali da imaju ista sedista i istu konfiguraciju, koliko sam razumeo. Trebali bi biti isti
 
Јел може неко окачи те триприпортове са Пупина? Тражио сам на нету и нисам могао да нађем. Кад се промене седишта, јел онда треба да изгледају као на АРД или АРЕ? Такође био бих захвалан ако би неко поставио њихову унутрашњост. На нету углавном снимци са Тесле...
 
Da li ARD ima nova sedista i infotainment ili je zadrzana postojeca oprema?
Drugari leteli za Cikago i kazu da su sedista kriticno mala, a infotainment ne radi, pa su se ljudi zalili.
 
Da li ARD ima nova sedista i infotainment ili je zadrzana postojeca oprema?
Drugari leteli za Cikago i kazu da su sedista kriticno mala, a infotainment ne radi, pa su se ljudi zalili.

Izveštaj je baš sa YU-ARD Expo. Slike sam skinuo iz tog videa. Upravo pokazuje da sedišta imaju dosta mesta i kaže da su komforna. Sedišta su od Etihada, to se znalo i od ranije.

Pokazuje da radi infotainment radi na njegovom sedištu ali na jednom mestu kaže da dobar deo ekrana ne radi, što deluje čudno jer je avion počeo da leti za Er Srbiju pre otprilike dva meseca. Ne znam da li čudniji scenario da su se pokvarila od tada, ili da je Er Srbija preuzela avion sa neispravnim ekranima?

ARDtr1.JPG


ARDtr2.JPG


ARDtr4.JPG


ARDtr3.JPG
 
I ja sam čuo da na Expo avionu koji je leteo za Čikago, pola ekrana ne radi, a i da oni koji rade, imaju užasan kvalitet displeja, koji se jedva vide ako se ne gledaju pod pravim uglom.
 
Veći je problem što ekrani ne rade nego što su stari. Er Srbija je negde rekla da su nabavili i rezervna sedišta pa mi nije jasno što ih ne koriste za delove i popravke.

Inače taj IFE sistem je star više od decenije i nema visoku rezoluciju, USB-C, bluetooth i ostale moderne funkcije. Doduše IFE slične starosti/funkcionalnosti i dalje koriste avio kompanije:

AC763.JPG
 
Poslednja izmena:
Свакако да је то и Мареку јасно да мора да поради на хард продукту као и на софт продукту где ипак видимо кроз овај видео извештај са лета да се изузетно поправио у односу на време Короне. Било би лепо када би неко снимио сада и бизнис класу. Оно где Ер Србија мора хитно да поради је ентертејнмент систем као и WIFI опције на дужим летовима као и бизнис класу на свим летовима како би се додатно одвојила од конкуренције. Такође би у наредној години могла коначно да крене са поручивањем властитих авиона А320 породице као и Ембраера који ће бити кичма система у наредној деценији. Знамо да на аеродрому у Београду Ер Србија ускоро отвара премијум салон као и премиум чек-ин а било би добро када би поред тога развила додатне садржаје на самом аеродрому.
 
Svaki dan isto pitanje...
YU-ATB se nalazi u Napulju od 6. decembra na planiranom servisu.

HAHAHAHAHA, pa ovo je ODLIČNO :) :) :)

Uveli avion u saobraćaj 23.10.2024, i posle mesec ipo dana na planiramo servisu?!?!?! :) :) :)

Pa ovo je za nečiji OTKAZ. Avio nekoliko meseci stoji dok čeka registraciju, i pošalje se na servis čim su ga uveli u saobraćaj?

Pa šta se dešava sa posadom? Šta se dešava sa planiranjem? Šta se dešava sa DRUGIM Embraer avionom, koji nikako da uvedu u saobraćaj?
 
HAHAHAHAHA, pa ovo je ODLIČNO :) :) :)

Uveli avion u saobraćaj 23.10.2024, i posle mesec ipo dana na planiramo servisu?!?!?! :) :) :)

Pa ovo je za nečiji OTKAZ. Avio nekoliko meseci stoji dok čeka registraciju, i pošalje se na servis čim su ga uveli u saobraćaj?

Pa šta se dešava sa posadom? Šta se dešava sa planiranjem? Šta se dešava sa DRUGIM Embraer avionom, koji nikako da uvedu u saobraćaj?
Ne funkcionise sve bas tako jednostavno kao sto mislis.

Air Serbia je imala posle koliko ciklusa na avionu mora da ga posalje na servis, morala je i da rezervise slot kod servisera. To nema nikakve veze sa time kada je avion usao u saobracaj. On je trebalo da udje u flotu jos 1. jula, i opet bi ostalo da mora na servis tokom jeseni/zime jer je jasno definisano na koliko ciklusa se radi servis. Naravno, to se skalira tako da servis uvek bude tokom zimske sezone.
 
Vrh