Šta je novo?

Air Serbia

Биће како иду године и долазе нови Београђани потенцијала и за гастарбајтерске линије, али ка нама.
Потпуно си у праву. Није само демографија крива, већ тренд. У Европи сви желе да буду менаџери и да раде од куће, част изузецима нико не жели да ради физички напорне послове и слично.
 
Uvodi se YU-ARD u saobraćaj, danas uveče na letu za Cirih.

YU-ARD.png
 
Izgleda da kreću direktni letovi i za Tokio

"U planu su tri nova direktna leta koje ćemo pokrenuti u narednih šest meseci, jedan od njih je za Tokio. Povezivanje sa Japanom je jedno od najvećeg značaja za ovu zemlju. Trudićemo se da uspostavimo ovu liniju u narednih 6 meseci.", najavio je.
 
Izgleda da kreću direktni letovi i za Tokio

"U planu su tri nova direktna leta koje ćemo pokrenuti u narednih šest meseci, jedan od njih je za Tokio. Povezivanje sa Japanom je jedno od najvećeg značaja za ovu zemlju. Trudićemo se da uspostavimo ovu liniju u narednih 6 meseci.", najavio je.
Sigurno. Isto kao sto su uveliko pokrenuti letovi za Kairo, Majami, Toronto itd...
 
Sigurno. Isto kao sto su uveliko pokrenuti letovi za Kairo, Majami, Toronto itd...

Rekao je da u sledecih 6 meseci treba da se pokrenu 3 long haul linije. Pretpostavljam da su prve dve Sangaj i Majami. Inace je rekao da menadzment er Srbije najmanje zeli Tokio ali da ce drzava pomoci, i trazio je subvencije od japanskih aerodroma.
 
Nadležnosti predsednika Republike

Predsednik Republike predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade kad god se bira nova Vlada i pri tom je dužan da predloži onog kandidata koji može da obezbedi izbor Vlade.

Predsednik Republike može vratiti Narodnoj skupštini izglasani zakon na ponovno odlučivanje ako smatra da zakon nije saglasan sa Ustavom ili da je u suprotnosti s potvrđenim međunarodnim ugovorima ili opšteprihvaćenim pravilima međunarodnog prava ili da pri donošenju zakona nije poštovana procedura koja je propisana za donošenje zakona ili da zakon ne uređuje neku oblast na odgovarajući način.

Predsednik Republike može, u skladu sa Ustavom i zakonom, da raspusti Narodnu skupštinu na obrazloženi predlog Vlade i pri tom donosi odluku kojom raspisuje izbore za narodne poslanike.

Predsednik Republike ukazom proglašava zakon, raspušta Narodnu skupštinu, postavlja i opoziva ambasadore Republike Srbije, daje odlikovanja i postavlja, unapređuje i razrešava oficire Vojske Srbije.

Odlukom predsednik Republike raspisuje izbore za narodne poslanike, predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade, daje pomilovanja, imenuje generalnog sekretara predsednika Republike, šefa Kabineta predsednika Republike, savetnike predsednika Republike i druge funkcionere u Generalnom sekretarijatu predsednika Republike.

Predsednik Republike komanduje Vojskom i postavlja, unapređuje i razrešava oficire Vojske Srbije.

Predsednik Republike predlaže nacionalnoj avio kompaniji otvaranje novih long haul linija, i, ukoliko se menadžment nacionalne avio kompanije ne slaže sa tim predlozima, predsednik Republike se mršti, oblizuje, svađa sa imaginarnim neprijateljima, priča anegdote iz posttinejdžerskog perioda, vanredno se obraća javnosti, sve dok menadžment nacionalne avio kompanije ne usvoji inicijalni predlog predsednika Republike.
 
Rekao je da u sledecih 6 meseci treba da se pokrenu 3 long haul linije. Pretpostavljam da su prve dve Sangaj i Majami. Inace je rekao da menadzment er Srbije najmanje zeli Tokio ali da ce drzava pomoci, i trazio je subvencije od japanskih aerodroma.
Trenutno kubure sa posadama za cetiri A332, pa tako PVG ima layover od preko 24h kako bi ista posada radila let nazad. Pitanje je kako ce na leto da izguraju 5 linija sa 16 letova nedeljno. Iz tog razloga mi ne deluje realno da ce pokretati ista pre sledece zime, a tada bi Majami imao najvise logike.

Let za Tokio zaobilazeci Rusiju je duzi i od leta za LAX. Za LAX su rekli da nije isplativ zbog udaljenosti, tom logikom ni Tokio nije sve dok ne budu mogli da lete preko Rusije.
 
Trenutno kubure sa posadama za cetiri A332, pa tako PVG ima layover od preko 24h kako bi ista posada radila let nazad. Pitanje je kako ce na leto da izguraju 5 linija sa 16 letova nedeljno. Iz tog razloga mi ne deluje realno da ce pokretati ista pre sledece zime, a tada bi Majami imao najvise logike.

Let za Tokio zaobilazeci Rusiju je duzi i od leta za LAX. Za LAX su rekli da nije isplativ zbog udaljenosti, tom logikom ni Tokio nije sve dok ne budu mogli da lete preko Rusije.

Јел се зна зашто не сме ваздушни простор Русије да се користи?
 
Јел се зна зашто не сме ваздушни простор Русије да се користи?
Vlasnici aviona ne dozvoljavaju, ne postoji licencirani servis aviona u Rusiji u slucaju kvara, prelet preko Sibira je abnormalno skup, itd...

А не сме да ванредно слети у Русију због?
Zato sto njihovi mehanicari nemaju vise licencu da poprave avion. Takodje, tamo nema licenciranih delova pa svaki kvar prizemljuje avion mnogo duze jer JU onda mora deo da odveze drugim avionom za Rusiju zajedno sa svojim mehanicarima koji ce ga popraviti.
 
Значи, пети широкотрупац, од руске лизинг куће и проблем решен за све дестинације које траже прелет преко Русије.
 
Vrh