Napisao Luka da je bilo 87/140 što daje popunjenost od preko 62%.укинули би линију да не иде продаја. ако је истина, онда је то само изоловани случај. мада сумњам да је истина
Komercijalno nema smisla.Ima li uopste smisla leteti za Mostar s obzirom na relativno malu populaciju koja gravitira ovom aerodromu a i Sarajevo i Dubrovnik su na manje od dva sata vožnje?
Ух, али ће неком да буде лоше.Мостар преговара са Ер Србијом. реално, за конекције даље, боља им је Ер Србија од Кроације
Air Serbia bi morala da proba ponovo sa linijom za Helsinki, sada imaju i Embraere i trebalo bi da radi bez problema. U nekoj buducnosti bi mogli i za Rigu da lete.Inače, oduševljen sam da je Air Baltic i sledeće godine nastavio sa BG. Prošlog leta sam išao za Rigu i Helsinki, sa njima, novi A220, čisto sve, uredno, u odlasku poluprazan (tek krenula linija), u povratku pun (naši ljudi, gastosi iz Švedske i Finske, rusi). Koga zanima može se napraviti jako lepa tura Riga-Helsinki-Tallin (trajektom) odatle ima AB i za Vilnius pa može i Litvanija da se iskombinuje.
Prelepi i veoma interesantni gradovi, naročito lepo leti kad je dan do 23h uveče. S obzirom da su leta sve toplija, prava destinacija. Mozda povuku I AS u tom smeru.
Bila pre jedno dva meseca akcija za sledeće leto (od početka Maja 2024 ponovo lete, utorkom i subotom oko podne), BG-Riga povratna (sa cabin koferom 8kg) za 50 i nešto eura. Riga Helsinki 21-24e.
Tako je, dobro se secas, samo sto je Air Serbia tada imala 40-ak destinacija, a danas ima 78 - dakle duplo vise. Siguran sam da se E195 moze napuniti.када су летели за Хелсинки, углавном је ишао Адријин ЦРЈ, ако се добро сећам
када су летели за Хелсинки, углавном је ишао Адријин ЦРЈ, ако се добро сећам
Tako je, dobro se secas, samo sto je Air Serbia tada imala 40-ak destinacija, a danas ima 78 - dakle duplo vise. Siguran sam da se E195 moze napuniti.
Nije istina. Prema APR-u Air Serbia a.d. je nastala 29.02.1992., sto je datum kada je JAT Airways postao "public company".Forbes Serbia kaže da je Jat ugašen 2013 i otvorena nova firma Air Serbia. Da li je to istina?
Pogledajte prilog 183407
Rekao bih da je ovo i slično ponašanje koje sam lično iskusio i ranije komentarisao ovde, jedan od razloga što Air Serbia prelazi na Menzies.Maločas sam prisustvovao užasnoj sceni neverovatnog prostakluka i bezobrazluka zemaljskog osoblja leta za Salcburg, autobuski zlaz .
Forbes Serbia kaže da je Jat ugašen 2013 i otvorena nova firma Air Serbia. Da li je to istina?
Pogledajte prilog 183407
Zaboravih sa stavim link za taj tekst koji se završava ovako:
To je nacionalni avioprevoznik koji nema svoje avione. A možda nema ni budućnost.
https://forbes.n1info.rs/biznis/bio-jednom-jedan-jat-uzlet-i-pad-simbola-sfrj/
Nije da ih branim ali to nije osoblje Er Srbije. Poslednji put kad sam putovao,neke dve devojcice na check in salteru ni ne vide putnike,leva noga joj mrzi desnu,nesto mrmljaju medju sobom...pravi energetski vampiri. Uglavnom,uzas.Maločas sam prisustvovao užasnoj sceni neverovatnog prostakluka i bezobrazluka zemaljskog osoblja leta za Salcburg, autobuski zlaz .
Nebrušena službenica, očito izgrebana sa dna kace, prozvala je putnicu - ne koristeći razglas, a ni pola kapaciteta svog glasa, kako će se za minutu kasnije ispostaviti - da se ukrca. Žena se nalazila bukvalno 15-20 metara od pulta, i vidno užurbana išla ka njemu, ništa nije ukazivalo na dramski obrt.
Minut kasnije, službenica urla na putnicu - očigledno ume da bude i glasna, bahato iznosi dokumentaciju šoferu autobusa ne dozvoljavajući ženi prolaz i cinično upućuje ženu da se obrati na šalter Er Srbije i nek joj izdaju drugu kartu (za Salcburg?) i da će joj vratiti prtljag?? Umalo je nije počupala.
Putnica šta će, imala je šokirano očajnu reakciju par sekundi i vratila se nazad gore. Nekoliko minuta kasnije, službenica najljubaznijim mogućim glasom telefonom nekome saopštava kako "mi nismo ništa krivi".
Sličnoj sceni već sam prisustvovao nedavno, ali je tada autobus napustio parking poziciju pa hajmo reći da se to nekako i može progutati.
Korisničko iskustvo letenja iz Beograda postalo je jedna živa muka i stres. Sve se više množe scene kao iz čekaonice KCS. Mislim da broj putnika ozbiljno nadilazi organizacione sposobnosti i kapacitete kako Aerodroma, tako i Er Srbije, mada ona i inače vodi politiku "platili ste kartu, ko vas j***".
Bas kao sto svoje avione nema ni brdo vecih kompanija ili imaju ispod 10% flote u vlasnistvu. Nista neuobicajeno.Zaboravih sa stavim link za taj tekst koji se završava ovako:
To je nacionalni avioprevoznik koji nema svoje avione. A možda nema ni budućnost.
https://forbes.n1info.rs/biznis/bio-jednom-jedan-jat-uzlet-i-pad-simbola-sfrj/