Šta je novo?

Air Serbia

Deluje fino. Malo su preterali sa ovim generičkim lifestyle fotografijama. Ali je svakako sajt AS miljama dalakeo od onog mučnog jatovog sajta. Veliko unapredjenje.
 
Loša ti je analogija, prevod u naše termine izraza dry lease nije lizing, nego iznajmljivanje. Dakle, to nije "lease-to-buy" kao što ti imaš za kola, gde na kraju ti dobiješ opciju da bez doplate ili uz malu doplatu prebaciš vlasništvo na sebe, već je kao da iznajmljuješ kola sve vreme. Razlika je očigledna, u prvom slučaju će kola u jednom trenutku postati tvoja imovina, više nećeš plaćati i ako budeš hteo, moći ćeš da ih prodaš. U drugom slučaju, kao i u slučaju Air Serbije i aviona, to se nikad neće desiti, samo će u nedogled da se plaća, bez uvećanja imovine/kapitala.
Ne znam zašto pretpostavljaš da koristim kad već govorimo Engleski, lease-to-buy? Ja sam na walk-away lizingu, dakle koristim vozilo dok traje ugovor a onda vratim kola i kljuceve i nemam nikakvih dugovanja posle toga. Mesečna rata je manja nego za kredit ili lizing gde moraš da otkupiš auto na kraju.

Nema razloga da uvećavam svoju imovinu kupovinom kola kojima jako opada vrednost tokom vremena. Uvećavam kapital drugim ulaganjima ali nećemo o tome u ovoj temi. Poenta je da je Er Srbija stavila opcije na sto i izabrala šta im najviše odgovara. U jednom trenutku možda će im biti bolje da kupe avione.
 
Lepo su modernizovali sajt da lici vise na mobilnu aplikaciju ali deluje previse genericki. Kao da su skinuli neki od template-ova tipa CoreUI i podesili da bude za potrebe aviokompanije. Po meni puno nedovoljno brendiranja od strane AirSerbie. Nedovolljno motiva sa nijansama crvene i plave koje su na repu, nedovoljna prisutnost njihovog, inace meni prelepog, logo-a.

Kad bi napravili sajt poput SAS-ovog, njihov UX mi je daleko najbolji u Evropi…..mada, ocigledno dobar sajt nema veliki efekat na uspesnost poslovanja kompanije ako vec gledam njih.
 

" . . reč je o destinacijama Niš-Frankfurt-Han, Niš-Keln, Niš-Ljubljana, Niš-Istanbul, Kraljevo-Istanbul i Niš – Beograd (u toku cele godine), kao i Niš-Atina, Kraljevo-Solun, Niš-Tivat i Kraljevo-Tivat (od juna do septembra)."
 
Бизнис у PSO хм... Што да не. Помопђбизнису. Ова власт управо то ради прави сиромашне да би дала богатима.
 
Upravo čekam let za Prag u drugom pokušaju. Poleteli jutros na vreme, stigli do severne Bačke, vratili se zbog kvara na ATR-u. Drugo poletanje predviđeno za oko 8:30. EDIT: Pomereno na 10:10 i gejt promenjen na C5, što će reći, verovatno Airbus ide.

P.S: Neki teški geaci među putnicima, odvrnuli narodnjake, odzvanja ceo gejt. 😡😡😡
 
Poslednja izmena:
Dobar crtež
1ecea3797690d6d4593d9ba11b6fb15f.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Update: Vratili nas na C10a, neki greškom još na C5. Dali sendviče i vodu.
Ova st*** se zapila, uneli vops u šatl bus, kao da idu rajzenom.

Update na update: Novi kvar, vraćeni iz šatla u gejt. 😂😂😂
 
Poslednja izmena:
Danas, 6 ujutru, ček-in na šalterima Er-Srbije:

dve zaposlene devojčice razgovaraju punim glasom dok me jedna čekira. Razgovor traje sve vreme; meni se jedva obraća. Evo šta sam bio prinuđen da slušam (i drugi ljudi, jer je bilo izuzetno glasno) - teško im je što moraju da kreću na posao kad je napolju još uvek mrak, boje se silovanja, jedna živi u blokovima, druga na Karaburmi, jednu tata gleda sa terase dok ulazi u kola, drugu dečko prati do kola.

Profesionalno...

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Tatine ćerke, tako su i upale tu da rade, jbg nema za sve mesta po kancelarijama u radno vreme od pola 9 do pola 5, ali plata tu sigurno nije mala
 
Vrh