Šta je novo?

Air Serbia

Pa ne nude opcije, je radim od kuce i taman sam trebao da pocnem da radim cim dodjem u smestaj u Budimpestu, a sad ne mogu da uzmem day off. Svaki putnik ima svoj licni ili tehnicki razlog zasto ne moze da prihvati ovo sto oni nude. A namerno su stavili i tih 15min da ne bude 6h, jer onda sledi veca odsteta, a ubedjen sam da ce uci u tih 6h.
Pročitaj tekstove na linkovima koji su ti ovde okačeni.. Visina nadoknade štete ne zavisi od satnice, nego od dužine leta-za linije do 1500 km sledi ti 250 evra nadoknade..bez obzira da li ti je let pomeren za 6 ili 8 sati.

Drugo, ako si video da uz zahtev za naknadu štete treba da se priloži i karta za ukrcavanje, onda ne znam zašto pitaš da li možeš da iskoristiš let i tražiš naknadu. Dakle ti moraš da iskoristiš let i onda tražiš naknadu štete sa dokazom koji ćeš priložiti u vidu karte za ukrcavanje.

Ponudili su ti više opcija-od vaučera, karte za drugi let, pa do povraćaja novca. Ako ti toliko ne odgovara kasniji let, uzmi lepo povraćaj novca za kartu i idi drugim prevozom.
 
Posalji zahtev na airhelp.com i oni ce ti reci sve. Ja obicno tako radim.
 
Pročitaj tekstove na linkovima koji su ti ovde okačeni.. Visina nadoknade štete ne zavisi od satnice, nego od dužine leta-za linije do 1500 km sledi ti 250 evra nadoknade..bez obzira da li ti je let pomeren za 6 ili 8 sati.

Drugo, ako si video da uz zahtev za naknadu štete treba da se priloži i karta za ukrcavanje, onda ne znam zašto pitaš da li možeš da iskoristiš let i tražiš naknadu. Dakle ti moraš da iskoristiš let i onda tražiš naknadu štete sa dokazom koji ćeš priložiti u vidu karte za ukrcavanje.

Ponudili su ti više opcija-od vaučera, karte za drugi let, pa do povraćaja novca. Ako ti toliko ne odgovara kasniji let, uzmi lepo povraćaj novca za kartu i idi drugim prevozom.

Pošto su to uradili unutar 14 dana od originalnog leta dužni su da mu isplate nadoknadu (250€).

Ne znam zašto bi on pristao, ili zašto mu ti savetuješ, da prihvati bilo šta što je manje od zakonski propisane nadoknade (u ovom slučaju 250€).

Šta znači da iskoristi let? Mora da ima boarding kartu, koju nije uspeo da iskoristi jer je jelte let odložen. Dovoljno je da se čekira i da to priloži u zahtevu. Ne mora fizički da bude prisutan u avionu.
 
A šta treba da uradi? Kaže da mu ne odgovara taj kasniji let, znači mora da ode npr. kombijem u Budimpeštu noć pre, da bi ujutru bio u smeštaju i mogao da počne da radi.

Ako mu ipak odgovara kasniji let, neka ga iskoristi i pošalje zahtev za naknadu štete.. S tim što ta naknada nikako nije zagarantovana, i Er Srbija može da se pozove na vanredne okolnosti na koje nije mogla da utiče i da izbegne da mu plati naknadu... a ako on posle toga bude hteo da prigovara Direktoratu ili da ih tuži za 250 evra i drnda se ko zna koliko, onda ok..
 
Zagarantovana je, preko airhelpa isplacuju svima koji ispunjavaju uslove i ne ceka se dugo uopste. Jedino sto od 250e na kraju dobijes oko 160 ili tako nesto, kad airhelp odbije svoju tarifu i taksu za prenos novca.
 
A šta treba da uradi? Kaže da mu ne odgovara taj kasniji let, znači mora da ode npr. kombijem u Budimpeštu noć pre, da bi ujutru bio u smeštaju i mogao da počne da radi.

Ako mu ipak odgovara kasniji let, neka ga iskoristi i pošalje zahtev za naknadu štete.. S tim što ta naknada nikako nije zagarantovana, i Er Srbija može da se pozove na vanredne okolnosti na koje nije mogla da utiče i da izbegne da mu plati naknadu... a ako on posle toga bude hteo da prigovara Direktoratu ili da ih tuži za 250 evra i drnda se ko zna koliko, onda ok..

Baš zato što mu ne odgovara kasniji let treba da traži nadoknadu.

Nadoknada je zagarantovana. Što se vanrednih okolnosti tiče to se i navede. Pošto nema štrajkova kontrole leta ili aerodroma ni u Srbiji ni u Mađarskoj, nema nekih nepredviđenih zabrana, a odlaganje se desilo par dana pre samog leta, nadoknada je zagarantovana jer je uzrokovana odlukom kompanije (potreban avion na nekoj drugoj lokaciji, posada, avion neplanirano otišao na neku popravku...).

Čovek u svakom slučaju treba da se čekira, i sa bording kartom zatraži kompenzaciju zbog odlaganja dužeg od 3 sata.
I ako odleti i ako ne odleti ima pravo na tu kompenzaciju.

Poslednji put kad su mi otkazali let 2019. ili 2018. uplatili su mi kompenzaciju bez ikakvih direktorata, Air Helpova, sudova ili koga već.

Na sajtu postoji (makar je postojala) procedura za online podnošenje zahteva koji ako je validan (u ovom slučaju deluje da je skroz validan) Er Srbija će rešiti u korist putnika.

Tek ako se od njih ne dobije odgovor ili odbiju treba da se obrati Air Helpu ili nekoj od bezbroj drugih firmi koje za % to završavaju za putnika.
 
Ma neka traži naknadu, i rekao sam da svakako pošalje zahtev, taman da izvesti ovde kasnije kako je prošao..
 
Imao sam slican problem 2019., kada je let iz Bolonje-Nis pomeren za tacno 3h (javljeno par sati pred let) i posle 3 meseca su mi uplatili 250E.

Ovo mi je sa njihove strane uzasno, jer znam da pomeraju avion za neku drugu rutu zbog manjka. Ne znam sad kako da se organizujem, hteo sam da izbegnem Horgos zbog praznika i ostajem samo tri dana. Ne bih da provedem jedan ceo dan u putu i na granici.

Drugo, avionske karte su posle korone otisle duplo, red je i odsteta da ide gore! Kad mogu da prave takav haos sa rasporedom i otkazuju par dana unapred, red je i da plate to. Naravno da cu traziti odstetu, jer to sto oni nude je presmesno i na to moze da pristane samo neko ko ne zna da ima prava na odstetu.
 
Zar ce u Tianjinu da ga popravljaju? Ako je tacno da je JFK ground handling ostetio motor, kao sto se navodi, moze li AirSerbia dobiti neku odstetu od aerodroma?
 
Zar ce u Tianjinu da ga popravljaju? Ako je tacno da je JFK ground handling ostetio motor, kao sto se navodi, moze li AirSerbia dobiti neku odstetu od aerodroma?
Airbus ima fabriku u Tjendjinu, to je jedna od lokacija gde se A330 proizvodi. Ko zna kakvo je ostecenje u pitanju.

Zasigurno ce dobiti odstetu od JFK ground handlinga.
 
Airbus ima fabriku u Tjendjinu, to je jedna od lokacija gde se A330 proizvodi. Ko zna kakvo je ostecenje u pitanju.

Zasigurno ce dobiti odstetu od JFK ground handlinga.
Cinici će reći dve stvari:
1) Da je AS namerno forsirao Tjenđin, da bi tamo sanirao kvarove.
2) Da je JFK ground handling namerno oštetio avion, jer ne uvodimo sankcije Rusiji.

Choose your team.
 
Sleteo na BEG u 13h.
Screenshot_20230412_152618.jpg
 
Na Twitter-u već zezaju da je AS nabavila "nov avion" star 11 godina.
"Air Serbia" u fazonu "Hold my beer".
 
Ova pljuvačina po Er Srbiji mi stvarno više ide na.. Kad objave širenje mreže-uuu, raspašće im se red letenja, ne mogu to da izdrže.. Kad uzmu u najam avion-uuu, starudija od 11 god, ili što ne kupe nov.. Kad se nisu širili-a što se ne šire, koje pare dobijaju od države... Na svaku pozitivnu vest, u komentarima odmah kreće kontra-kako je osoblje pod stresom, kako ih izrabljuju, ovo, ono.. Na vestima o aerodromu-ne valja ništa novootvoreni deo, ili valja, ali taksisti su haos, najgori na svetu... a zašto nema voza do aerodroma, a zašto je dolazni hodnik bez prozora, te ne valja pušionica.... Toliko toksičnosti i zla se prosipa na svim vestima o Er Srbiji i Aerodromu, da mi je već muka od toga.

I neka konstruktivna kritika mi je onda mrska, ne mili mi se više ni da diskutujem i ukazujem na neke realne probleme.

Prednjači u tome Zamaaero i onaj pokvarenjak koji glumi neutralnost, ali i EX Yu je počeo da se zatrpava budalaštinama... Ne može jedan pozitivan članak da se objavi, a da se od prvog komentara ne krene sa pljuvačinom o nečem desetom što čak ni nema veze sa temom, ali bitno je da se konstantno baca drvlje i kamenje po jednom od retkih sektora u kojem ima nekog napretka u ovoj zemlji... Ako to rade susjedi, pa da ih i razumem, ali ako su naši ljudi toliko zluradi, onda je to pakao..
 
Apsolutno se slažem. Takav je narativ generalno u društvi kada je u pitanju bilo koja tema. Ljudi i na pozitivne stvari i vesti imaju potrebu da reaguju negativno. Sve je crno/belo, ili si za sve, ili si protiv svega, nema izmedju.

Mislim čak da je takvo nedoraslo ili nezrelo razmišljanje jedan od naših najvećih društvenih problema.
 
Treba uzeti u obzir da su u periodu od 1991. do 2001. te Jatove 737ice vrlo malo letele, praktično su 10 god. mlađe nego što zapravo jesu.
 
Test let. Jel ga to vracaju za cartere? :D

edit

Prodat je, sad sam dobio info.
 
Ko ce ga znati,mozda se i on sprema za Kinu kao i ANK a mozda odemo negde na letovanje njime :) Nisam ocekivao da je u 'voznom' stanju.
Tako je,veselih '90-ih nije imalo gde da se leti pa nisu istrosili resurse.
 
Vrh