Šta je novo?

Air Serbia

Ja letim nekad i po više puta mesečno po Evropi, na Tesli me zaista za sve ove godine niko nikad nije ništa pitao niti me zaustavio zbog aprata i sve ostale prateće opreme koji su zaista nekad i glomazni, u vrednosti od preko 5k eura, ništa niti prijavljuem niti stavljam u kofer. Sve je u rancu i uredno prodjem kroz skener bez zaustavljanja.
 
Tri A330 Er Srbije su istovremeno u letu. Tek sledi letnje povećanje broja letova, Čikago će ići sa 2 na 3 nedeljno a Njujork sa 5 na dnevni. Osim toga ovog leta imaće Guandžou i Šangaj koji prošlog leta nisu imali, a i to žele da unaprede sa 2 na 3 leta nedeljno.

Kad se uračuna povremeno ispadanje zbog kvarova gde treba računati na mogućnost zamene i dalje ambicije da krenu za Majami, četiri A330 koja imaju u floti možda i nisu previše kao što se pričalo:

TriA330.JPG
 
Vidim da od sutra Air Serbia ponovo pokreće akciju sa jeftinijim kartama za jesen-zimu.

Jel zna neko kada tačno puštaju te snižene cene karata, ujutro ili u ponoć?
 
Kad se uračuna povremeno ispadanje zbog kvarova gde treba računati na mogućnost zamene i dalje ambicije da krenu za Majami, četiri A330 koja imaju u floti možda i nisu previše kao što se pričalo:
E da mi je neko rekao pre 10 godina da ćemo imati 30 aviona u saobraćaju, od kojih tri širokotrupna, samopouzdano bih ga na google mapama uputio na lokaciju zdravstvene ustanove Laza Lazarević.
 
Teško. Za te pare mogu da se iznajme 3 ili 4 A330-200

Taj A330-900 ima isti dolet kao ovi naši, tako da ništa ne bi dobili sem novijeg aviona, a platili bi debelo.
Za sada A330-900 nije potreban, ali kroz nekih 10 godina ce postojeci A330 morati da se menjaju. Tesla sada ima 16,5 godina, prva ce morati napolje kroz nekih 7-8 godina, ostali bi trebalo da mogu da izguraju jos desetak godina.

Tada se kao jedina iole realna opcija namece A330-900 koji je veci za nekih 30ak sedista. A330-800 nije realna opcija, njega niko ne uzima. Licno bih najvise voleo A350-900, ali je to zaista preveliki avion za JU.
 
Jedan evropski grad, događaj pre dve godine...
Taj dan treba da se vratim u BG, sa mnom kolega iz BIH i iz MKD.

Ovaj iz BIH kreće pet sati ranije, ima vezani let preko Frankfurta (ako se dobro sećam) gde hvata neku svoju propalu BH aviokompaniju, sve skupa avantura od sedam-osam sati, sve sa čekanjima i presedanjima.
Ovaj drugi kuka kako da stigne do susednog grada, jer mu WizAir leti odatle leti do Skoplja... pri tome pet dana mi truni da je nacionalna avio kompanija bespotreban trošak, eto ima WizAir šta će ti bilo šta drugo.... truni truni i gleda kako da stigne do aerodroma koji je 150km od mesta gde smo bili... pitam ga ja šta bi za vreme Covida, kako ste dopremili vakcine i hitnu pomoć (osim što smo im mi obezbedili), jeste imali avione da pošaljete da vam vade građane iz škripca u belom svetu... ćuti dečko, ne progovara...

Elem, odoše oni svojim putem, ja krenem na aerodrom, sat ipo procedura do gejta, otvara se gejt, ulazim u tunel i sad, kako tunel zavija do aviona, otvori mi se pogled na trup i rep aviona. A na repu dvoglavi beli orao... neka toplina i ponos me ispune. Da ne kažem - sreća!

Setim se ovih mojih teletabisa...
Hebo li ih WizAir, hebo li ih Frankfurt... imam ja bre svoju firmu da me vozi svuda po svetu i to direktno.

Svaka čast AirSerbia-i i želim im da nastave kako su počeli.
 
Vratio se YU-ATB. Oko 18h je sleteo u Beograd iz Napulja i sutra krece za Cirih.

Iskreno, ne znam koji je problem sa tim Embraer avionima. I YU-ATB i YU-ATC nisu skroz iskorišćeni, a i često ispadaju iz saobraćaja.

Baš pre neki dan sam trebao da letim sa jednim, i u poslednjem momentu je ispao iz saobraćaja, i onda smo morali da čekamo rezervni avion, i rezervnu posadu... što je uzrokovalo kašnjenje od skoro 2 sata. Moji letovi sa Air Serbia u poslednja dva meseca... svaki je kasnio min. 30 minuta, do nekoliko sati.

Evo, ni jedan ni drugi avion nisu leteli juče (a naravno da su korišćeni avioni u wet-lease). I danima kada lete, ne lete po ceo dan, baš su slabo iskorišćeni...

Nije rekla - kazala. Sve se da videti i proveriti:


YU-ATB.png
YU-ATC.png
 
Tri A330 Er Srbije su istovremeno u letu. Tek sledi letnje povećanje broja letova, Čikago će ići sa 2 na 3 nedeljno a Njujork sa 5 na dnevni. Osim toga ovog leta imaće Guandžou i Šangaj koji prošlog leta nisu imali, a i to žele da unaprede sa 2 na 3 leta nedeljno.

Kad se uračuna povremeno ispadanje zbog kvarova gde treba računati na mogućnost zamene i dalje ambicije da krenu za Majami, četiri A330 koja imaju u floti možda i nisu previše kao što se pričalo:

Pogledajte prilog 238332


Ja bih voleo da povećaju broj frekvencija, ali u ovom trenutku smo daleko od toga da im trebaju dodatni avioni. Ovo je redak trenutak da su svi avioni u vazduhu. Podjednako često se dešava i da su svi avioni na zemlji, i da imaju "lufta".

YU-ARC - šta se dešava sa tim avionom, svaki trag se izgubio Pupinu.
Šangaj - zašto im avioni stoje duže od 24 sata u Šangaju? Da, avion se ne vraća odmah, već je layover duži od jednog dana. Ista posada koja je "dovezla" avion, prenoći u Šangaju, i onda se vraća istim avionom.

Da su im potrebni dodatni avioni, nikada ne bi dozvolili da se avioni toliko loše utilizuju.

Da li neko zna da li planiraju da menjaju raspored na dugolinijskim letovima? Kada su inicijalno pravljeni redovi letenja za Njujork i Čikago, ideja je bila da se maksimizuju postojeći avioni - zato je npr Njujork bio podeljenim određenim danima ujutro, a kasnije tokom nedelje popodne. Razlog: ako se desi kašnjenje početkom nedelje, izbegava se domino efekat krajem nedelje, tj. lakše može da se kompenzuje to kašnjenje.

Sada valjda to više nije problem, pa bi mogli bolje da usklade redove, naročito za Čikago.
 
Danas sam leteo u biznis klasi AS na kratkom letu unutar Evrope posle nekog vremena i mogu da kažem da su se mnogo popravili.

Hrana je bila super u poredjenju sa drugim operaterima u Evropi kao i ljubaznost i usluga.

Baš sam se prijatno iznenadio koliko su poboljšali proizvod.

Bilo bi lepo kad bi kao sledeći korak dodali utikače za punjenje uredjaja i eventualno wi-fi koji bi bio besplatan za bisni klasu, ali i ovo što sad imaju je sasvim dobro za kratke letove.
 
Утикачи подижу цену опремања, а тоакође и одржавања као и масу. Боље да имају батеријске пуњаче, па коме затреба...
 
Утикачи подижу цену опремања, а тоакође и одржавања као и масу. Боље да имају батеријске пуњаче, па коме затреба...
Мислим да свакако треба порадити на бизнис класи - макар дотерати је на ниво грчког националног превозника Еџена. Такође Ер Србија треба да поради на апликацији и обавештењима у реалном времену, те да понуди додатне садржаје на самом аеродрому Никола Тесла као свом хабу попут продавнице са њиховим производима, ФФ програму и властитој кредитној картици.
 
Nisu ti utikači nuklearna fizika kad mogu da ih imaju Lufthansa, Norwegian, TAP, SAS u svim klasama.

Samo USB i USB-C prijljučak i to je to.
 
Vrh