Šta je novo?

Air Serbia

ok hvala, meni deluje da nemaju pojma i više ne znaju gde udaraju. Ili je Marek umislio da Beograd ima potencijal kao Prag, koji u širem okruženju uz Budimpeštu, Varšavu, Beč, Atinu i uskoro Zagreb ima letove za Seul. Er Srbija dakle ne bi mogla da računa na puno transfera iz tih gradova. Pored svega što sam napisao, dijaspora je zanemarljiva a kargo teško da bi opravdao dug let, duži nego do Čikaga i na to još treba dodati obilazak Rusije kao što rade kad lete za Kinu. Stvarno mislim da linija nema realnih osnova bez ogromnih ulaganja u marketing a možda ni tada.
 
Pa ne otvaraju liniju zato sto je Marek lud ili izvukao taj grad iz sesira. Imaju sigurno neke pokazatelje koji im sugerisu da ce ova linija raditi. Imaju respektabilnu mrezu destinacija i sa tim veliki broj potencijalnih transfera sto sada menja kalkulaciju. Uostalom cak i ako ne radi ugasice je i to je to.

Jel bi ti ikad mislio da ce raditi linija za Tianjin koji je grad pored Pekinga udaljen vise od sat vremena?
 
Ne vidim ni jedan pokazatelj za Seul. To što imaju veliku mrežu destinacija za transfere važi i za druge potencijalne linije, recimo Toronto. Mogu da krenu pa ugase i druge linije ako ne rade.
 
Zna li neko da li ce i ovog leta biti direktnog leta do Palerma?
 
Ер Србија данас превезла милионитог путника у 2024. години, две недеље пре него 2023. године. Уз то Русија је саветовала све држављане Руске Федерације да не користе више Туркиш ерлајнс из безбедносних разлога и због дискриминације. Дакле ускоро додатни капацитети Ер Србије према Русији...а АНАЛитичар објављује чланке како су у Београду "огромна резања" а кад му одговориш у коментару чињеницама и бројкама са званичних сајтова и да Тесла има 22,5 одсто више путника у првом кварталу (а и Ер Србија има одличан раст) он то одмах брише. Биће да му фали публике на његовом порталчићу па зато то ради....јадно! Елем, начуо сам да се Мали и Марек састају због финансирања КУПОВИНЕ нових авиона за Ер Србију. Ако је то тачно онда ће коначно моћи да унифицирају флоту А320 породице.
 
Аналитичмара не треб апосећивати, читати, и коментаристаи му. Он живи од троловања. А познато је да тролови умиру кад их игноришеш.
 
начуо сам да се Мали и Марек састају због финансирања КУПОВИНЕ нових авиона за Ер Србију. Ако је то тачно онда ће коначно моћи да унифицирају флоту А320 породице.

Prvo je bila u planu nabavka A320NEO aviona kroz Etihad još za vreme Kondića, pa je to otkazano. Do pre par godina bilo je priče o nabavci A220 koji bi zamenili flotu A319. Negde 2021 je krenula odluka da se nabavljaju simulatori za A320 i A220 ali je A220 otpao. Videli ste da je zvanično objavljena samo nabavka simulatora A320 ove nedelje, Osim toga kažu da je bila namera da naruče i A350 za duge linije. Tako da kupovina novih aviona može svašta da znači.
 
колико год било кул да буде 350, мислим да се о новим широкотрупцима неће размишљати барем 5 до 10 година
Наравно, АТР и А330 и Е190/195 само суви лизинг а А320 фамилија у власништву.
 
Za ATR se isplati kupovina. To je ubedljivo najisplatljiviji avion u floti održava neke linije koje su korisne za transferne putnike.
Svejedno, mislim da A350 neće sigurno biti opcija, to bi samo poskupelo operacije i uvelo dodatnu komplikaciju, a pri tom ga i nema baš na tržištu.
Nova količina A330 je izglednija.

Ova smehotresija od Seula za Zagreb nije baš neka konkurencija.
Ta linija ima tehničko stajanje zbog goriva i krajnje je nepraktična. Pri tom, operater je niskotarifna kompanija tako da posledično ima samo (ili većinom) netransferne putnike.
 
искрено, тренутно вреди једино куповати АТР-ове. само са њима није било проблема. сви остали нови модели муче неку муку
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Era
Za ATR se isplati kupovina. To je ubedljivo najisplatljiviji avion u floti održava neke linije koje su korisne za transferne putnike.
Svejedno, mislim da A350 neće sigurno biti opcija, to bi samo poskupelo operacije i uvelo dodatnu komplikaciju, a pri tom ga i nema baš na tržištu.
Nova količina A330 je izglednija.

Ova smehotresija od Seula za Zagreb nije baš neka konkurencija.
Ta linija ima tehničko stajanje zbog goriva i krajnje je nepraktična. Pri tom, operater je niskotarifna kompanija tako da posledično ima samo (ili većinom) netransferne putnike.
ATR ce jos mnogo godina biti okosnica regionalne flote, jednostavno je to relativno mlad aviona, serija -600 je isplativa i proizvodice se jos dosta godina.

Isto tako ce Embraer i A320 biti jos dugo godina okosnica kratkolinijske flote, gde ce se verovatno kroz 6-7 godina nabaviti Embraer E2 kao zamena za sadasnje E1, dok ce se A319 i A320 menjati za A320neo.

Kod dugolinijske flote A330 ce zasigurno biti okosnica barem jos 10 godina, nakon toga ce morati nesto da se uradi po tom pitanju. Opcije su ili A330-800/900 ili A350-900. Prva opcija je i manje realna jer ih ima dosta malo, nisu se prodali, dok je druga opcija realnija.
 
Pa da, u principu se slažemo

ATR iako ne baš omiljen među putnicima je često jedina opcija da neke linije budu profitabilne. Sa 1000kg goriva može da napravi povratno putovanje ka skoro bilo kom aerodromu u bivšoj nam državi.
A220 ima jednu nezgodnu karakteristiku, a to je da taj tip nije izvorni Airbus model. Što znači da kod dry lease varijante (ili čak kod vlasništva) morate da imate posade koji imaju type rating samo za njih. Dodatni problem (nadam se kratkoročni) je ova brljotina sa motorima.
Naravno nije da Embraeri imaju išta zajedničkog sa okosnicom flote, ali njihova cena po sedištu u toj veličini od 100ak sedišta opravdava nabavku.

A330 će biti izbor za duge linije u ovoj, a bogami i na početku sledeće decenije.

Nakon korone, a pogotovo nakon serije Boingovih gluposti potražnja za Airbus avionima daleko prevazilazi proizvodnju. Naručite jedan sad-dobijete ga za 10 godina.
 
Сва срећа па има и других произвођача авиона.
 
Kojih?
Boing ima ograničenje proizvodnje, a isto tako ima dugačak spisak naručenih tako da se i tu čeka dosta dugo.
Embraer nema avion kapaciteta A320/B737 i isto ima listu čekanja.
Kinezi i Rusi nisu opcija
 
Руси још нису опција, али већ следеће године ће бити. Кинези су опција. Зашто не?
 
Руси још нису опција, али већ следеће године ће бити. Кинези су опција. Зашто не?
Rusi nece dobiti EASA dozvolu dugo, a i kada je dobiju idalje nece biti konkurentni Airbusu i Embraeru. Ista prica i za Kineze, s tim da ce oni dobiti EASA dozvolu mnogo lakse, ali ce idalje njih koristiti samo kineske kompanije.
 
јучерашњи лет је био отказан због штрајка француских контролора летења, па су пребацили путнике на данашњи лет, те је ишао 330

A ako sa drugom Sijem napravimo posao veka, fabriku COMAC-a u Pančevu?? Ko Čaušesku sa Englezima. Launch customer Air Serbia, 20 komada...

не
 
Vrh